عرضه The Order: 1886 تا سال 2015 به تاخیر افتاد

Mehdi Cage

Valar Morghulis
کاربر سایت
TO1886_WCH_Square_03_2014_05_21.jpg

عرضه The Order: 1886، عنوان انحصاری PS4 تا سال 2015 به تاخیر افتاد.
طی جلساتی که قبل از E3 در Santa Monica برگزار شد، رییس Ready at Dawn آقای Weerasuriya، اعلام کرد که عرضه بازی تا سال 2015 به تاخیر افتاده است. او علت این تاخیر را تصمیم سازنده در جهت اطمینان از کیفیت بالای بازی به صورت کامل در بازی اعلام کرد.

او گفت: " ما می‌خواستیم آنچه که قول داده بودیم و مردم از ما انتظار داشتند را انجام دهیم. ما با سونی این موضوع را در میان گذاشتیم و گفتیم که می‌توانیم تمام بازی را در بهترین کیفیت ممکن بسازیم، اما برای انجام این امر به چند ماه بیشتر نیاز داریم. این مدت اضافه خیلی طولانی نخواهد بود. ارزشش را دارد اگر ما آنچه که انتظار دارید را به شما تحویل دهیم.
این پروژه بزرگ تر از آن هست که هر کس انتظارش را دارد. هر آنچه که در بازی انجام دادیم، بزرگتر و بیشتر از آنچه بود که قصد داشتیم انجام دهیم. این خواسته را برای مدتی تاخیر قربانی نخواهیم کرد، کیفیت حرف اول را می‌زند. بدون تاخیر این عنوان، ما نمی‌توانستیم آن را در تمام سطوح در بهترین کیفیت ممکن ارایه دهیم."

لازم به ذکر است که در ابتدا این عنوان قرار بود در اواخر سال 2014 عرضه بشود.

منبع
 
آخرین ویرایش:
داستان سطحیش و چهره واقعیش هم برای همه رو شد :bighug:
ولی جدا به دور از فن بازی ، اونقدری که به Tlou ایمان داشتم و دارم و نتیجشم با اون همه 10 ِ خوشگل گرفتم :D اینقدر به Order ایمان ندارم ، یه حسی میگه نمیتونه ، ولی امیــــــــد دارم هنوز :d
 
از این دوستانی که دارن آنچارتد آنچارتد میکننو میگن با عرضش انفجار نور تو صنعت گیم رخ میده و دیگه همه ی بازیا و ناشرا باید فرار کنن و از ترس آنچارتد تو افق محو بشنو و... (والا GTA با اون عظمتش بخواد عرضه شه این اتفاقا نمیفته بعد آنچارتد بیخیال...) احیانا میدونن سال 2011 آنچارتد 3 اومد و رسما جلو اسکایریم و بتمن له شد تو جوایز یا اینکه خود آنچارتد 1 تو سال عرضش هیچ چیز خاصی نبرده ..:-/ الان چه اتفاقی خاصی واسه آنچارتد 4 غیر از عوض شدن کارگردان و نویسندش و خالقش اونم تو وسط ساختش افتاده که بقیه سازنده ها باید جم کنن برن...:-/باز یه دمو ازش میومد یه چیزی اما الان...
پ ن: مطمئنا منتقدا اوردر و بیشتر از آنچارتد 4 تحویل میگیرن بلاخره IP جدیده و قطعا جذابیتش بیشتره...
همین که باعث شده شما بیای درموردش همچین پستی بدی کافیه:)
 
از این دوستانی که دارن آنچارتد آنچارتد میکننو میگن با عرضش انفجار نور تو صنعت گیم رخ میده و دیگه همه ی بازیا و ناشرا باید فرار کنن و از ترس آنچارتد تو افق محو بشنو و... (والا GTA با اون عظمتش بخواد عرضه شه این اتفاقا نمیفته بعد آنچارتد بیخیال...) احیانا میدونن سال 2011 آنچارتد 3 اومد و رسما جلو اسکایریم و بتمن له شد تو جوایز یا اینکه خود آنچارتد 1 تو سال عرضش هیچ چیز خاصی نبرده ..:-/ الان چه اتفاقی خاصی واسه آنچارتد 4 غیر از عوض شدن کارگردان و نویسندش و خالقش اونم تو وسط ساختش افتاده که بقیه سازنده ها باید جم کنن برن...:-/باز یه دمو ازش میومد یه چیزی اما الان...

سال 2011 U3 بیست تا GOTY گرفت و شما افاضه فضله میفرمایید که جلو بتمن و اسکایریم له شد پس geow 3 که همش 5 تا فقط 5 تا GOTY گرفت به ف*ک عظمی رفت پس :))

شما هم لازم نکرده نگران سونی و انحصاری هاش باشی. برو نگران خودت باش. برو دعا کن Thatgamecompany هوس نکنه بازیش رو 2015 عرضه کنه چون اونجوری خیلی اتفاقات ناگواری رخ میده ;)
 
آخرین ویرایش:
از این دوستانی که دارن آنچارتد آنچارتد میکننو میگن با عرضش انفجار نور تو صنعت گیم رخ میده و دیگه همه ی بازیا و ناشرا باید فرار کنن و از ترس آنچارتد تو افق محو بشنو و... (والا GTA با اون عظمتش بخواد عرضه شه این اتفاقا نمیفته بعد آنچارتد بیخیال...) احیانا میدونن سال 2011 آنچارتد 3 اومد و رسما جلو اسکایریم و بتمن له شد تو جوایز یا اینکه خود آنچارتد 1 تو سال عرضش هیچ چیز خاصی نبرده ..:-/ الان چه اتفاقی خاصی واسه آنچارتد 4 غیر از عوض شدن کارگردان و نویسندش و خالقش اونم تو وسط ساختش افتاده که بقیه سازنده ها باید جم کنن برن...:-/باز یه دمو ازش میومد یه چیزی اما الان...
پ ن: مطمئنا منتقدا اوردر و بیشتر از آنچارتد 4 تحویل میگیرن بلاخره IP جدیده و قطعا جذابیتش بیشتره...

یعنی اینقدر...:))خو اگه اینقدر اذیت شدی میومدی میگفتی بهم...:(

فکر کنم نه تو عمرت نه رنگ آنچارتد رو دیدی نه بازیش کردی فقط از دور یه اسمی ازش شنیدی!!!!!!برو سرچ کن همین حالا نسخه GOTY Edition آنچارتد ۲ و ۳ رو ببینو جوایزی که گرفتن.لابد میخواد توی ۲۰۱۵ جلوی Halo 5 له بشه که تا حالا Goty نشده؟نه؟؟

Sent from my C6802 using Tapatalk
 
آخرین ویرایش:
از این دوستانی که دارن آنچارتد آنچارتد میکننو میگن با عرضش انفجار نور تو صنعت گیم رخ میده و دیگه همه ی بازیا و ناشرا باید فرار کنن و از ترس آنچارتد تو افق محو بشنو و... (والا GTA با اون عظمتش بخواد عرضه شه این اتفاقا نمیفته بعد آنچارتد بیخیال...) احیانا میدونن سال 2011 آنچارتد 3 اومد و رسما جلو اسکایریم و بتمن له شد تو جوایز یا اینکه خود آنچارتد 1 تو سال عرضش هیچ چیز خاصی نبرده ..:-/ الان چه اتفاقی خاصی واسه آنچارتد 4 غیر از عوض شدن کارگردان و نویسندش و خالقش اونم تو وسط ساختش افتاده که بقیه سازنده ها باید جم کنن برن...:-/باز یه دمو ازش میومد یه چیزی اما الان...
پ ن: مطمئنا منتقدا اوردر و بیشتر از آنچارتد 4 تحویل میگیرن بلاخره IP جدیده و قطعا جذابیتش بیشتره...

الان شما به نامزد GOTY سال 2011 با 20 تا گوتی می گی له شده ؟ :-/ به بازی ای که 24 تا نمره ی کامل یعنی 10 از 10 گرفته می گی له شده ؟:-/ به عبارتی به نسخه ی سوم Uncharted می گی له شده ؟:-/
 
در مورد تاخیر در عرضه کارگردان بازی یک مصاحبه بلند با Eurogamer انجام داده و این مصاحبه بصورت تحلیلی در Digital Foundry قرار گرفته

مثل اینکه یکی از مشکلات بزرگ شدن تیم Ready At Down بوده . به طور مثال خیلی از اعضای Sony San Diego که در زمینه Motion-Capture تخصص داشتن به Ready At Down اضافه شدن .خود آقای Weerasuriya در این مورد میگه :

" پروژه The Order 1886 خیلی بزرگتر از آن چیزی شد که انتظارش را داشتیم . ما در این زمینه سخت کار کردیم و تمام تلاش خود را برای ساخت بازی انجام دادیم اما با این وجود پروژه بزرگتر از آن چیزی بود که پیشبینی می کردیم . در این حال ما تصمیم گرفتیم که کیفیت را فدای تاریخ عرضه و زمان نکنیم . من در این زمینه Sony را تحسین می کنم زیرا برای بسیاری از بازیها این کار را انجام دادند . آنها همیشه به دنبال بالا بودن کیفیت عناوین خود هستند حتی اگر در برخی زمینه ها به ضرر آنها تمام شود . این موضوع همیشه یکی از نقاط قوت شرکت Sony بوده است "

در ادامه DF بشدت از فضای سینمایی بازی تعریف کرده و گفته :

" The Order 1886 یک تجربه کاملا "سینمایی" است که در زمینه زاویه و حرکت دوربین به همراه شبیه سازی حرکات صورت کاراکتر ها سعی شده به موضوع سینمایی بودن اثر کمک شود . همچنین بین صحنه های اکشن بازی و کات سنز ها ( میان پرده ها ) یکپارچگی فوق العاده ای ایجاد شده است "

در ادامه یکی از لحظات بازیو مثال زده :

" در قسمتی از ویدئو پیش نمایش بازی شما باید یک افسر پلیس که در خیابان تیر خورده است را نجات دهید و با فشار دادن یک دکمه به همراه یک دست او را در اختیار می گیرید . در همین هنگام با دست دیگر توسط یک هفت تیر باید به دشمنان که در آن سوی خیابان بالای یک ساختمان هستند شلیک کنید . وقتی شما پلیس را داخل یک خانه می برید سپس کات سنز ( میان پرده ) شروع می شود و یکپارچگی گرافیکی گیم پلی و کات سنز در این لحظه فوق العاده است .

بازی در این لحظه به طرز شگفت آوری وفاداری بصری خود را حفظ می کند و و هیچ تغییری در گرافیک گیم پلی و کات سنز وجود ندارد و همه چیز هم بصورت Real Time اتفاق می آفتد "

همچچنین DF از گرافیک بازی تعریف کرده :

" در حال حاضر بحثی در مورد گرافیک بازی باقی نمی ماند زیرا این نمایش یکی از بهترین چیزهایی بود که در یک کنسول دیده ایم و این نشان می دهد که استدیو Ready at Dawn تلاش بسیاری برای بیشتر کردن تجربه "سینمایی" اثر انجام داده است . همچنین نوارهای مشکلی بالا و پایین صفحه به بهبود این تجربه کمک زیادی کرده است . استدیو Ready at Dawn امیدوار است که بازی در هر لحظه Freeze-Frame باشد و تصویر مثل یک نقاشی به نظر برسد. این روش از کار کارگردان فیلم های The Last Samurai ، Glory و Legends of Fall آقای Edward Zwick الگو گرفته شده است و به طور چشم گیری خوب و تاثیر گذار از آب در آمده است "

اما پایان پیش نمایش یک سری انتقاد هم انجام شده :

" در حالی که هیچ کس نمی تواند منکر چشم نواز بودن گرافیک بازی شود اما Gunplay بازی حس خاصی را منتقل نمی کند. سلاح ها کم وزن و گلوله ها نیز بی تاثیر به نظر می آیند و هوش مصنوعی بازی نیز طوری است که دشمنان همیشه در انتظار شلیک شما هستند و واکنش خاصی نشان نمی دهند .
تجربه نهایی ما با The Order 1886 نشان می دهد که سیستم مبارزات کاملا بی عیب است اما ماندگار نیست. داشتن یک تجربه سینمایی بی نقص یا هر چیزی که به آن می گویید بسیار خوب و گیراست اما The Order یک عنوان با هسته شوتر سوم شخص است . در حال حاضر هیچ چیزی در مورد مبارزات وجود ندارد که آنگونه باشد که باعث شود شما بیشتر طالب بازی کردن باشید. همچنین در زمینه جلوه های بصری بازی در این نمایش شلیکها فاقد جرقه هستند "
 
من در این زمینه Sony را تحسین می کنم زیرا برای بسیاری از بازیها این کار را انجام دادند . آنها همیشه به دنبال بالا بودن کیفیت عناوین خود هستند حتی اگر در برخی زمینه ها به ضرر آنها تمام شود . این موضوع همیشه یکی از نقاط قوت شرکت Sony بوده است

با این قسمت حرفش کاملا موافقم. سونی برعکس خیلی از شرکتها فقط به فکر پول نیست و همیشه بالا بودن کیفیت محصولاتش رو اولویت اول قرار میده b-)
 
احیانا میدونن سال 2011 آنچارتد 3 اومد و رسما جلو اسکایریم و بتمن له شد تو جوایز یا اینکه خود آنچارتد 1 تو سال عرضش هیچ چیز خاصی نبرده ..:-/

خوب شما که به این جمله گوهر بار معتقدی و در واقع اصلا خالقش خودت هستی چرا برای Halo‌ جدید هایپ شدی و بالا پایین میکنی؟ احیانا میدونی که Halo 4 رسما جلو یه بازی مستقل له شد و هیچ چیز خاصی نبود؟

میخوای ترول کنی یجور ترول نکن که بعدا تبدیل به سوژه خنده بشی. چون گویا بازی های ND باعث شدن نسل قبل انقدر به شما سخت بگذره که اثراتش تا به امروز هم به صورت محسوسی قابل مشاهده هست.

مطمئنا منتقدا اوردر و بیشتر از آنچارتد 4 تحویل میگیرن بلاخره IP جدیده و قطعا جذابیتش بیشتره...

برای ترول UC4 به Order پناه آوردی؟:دی

در کل بعد از کنفرانس سونی و نمایش UC4 سعی کن تا یه مدت اینورا آفتابی نشی.
 
سال 2011 U3 بیست تا GOTY گرفت و شما افاضه فضله میفرمایید که جلو بتمن و اسکایریم له شد پس geow 3 که همش 5 تا فقط 5 تا GOTY گرفت به ف*ک عظمی رفت پس :))

شما هم لازم نکرده نگران سونی و انحصاری هاش باشی. برو نگران خودت باش. برو دعا کن Thatgamecompany هوس نکنه بازیش رو 2015 عرضه کنه چون اونجوری خیلی اتفاقات ناگواری رخ میده ;)
تازه موضوع اینه که U3 در سال 2011 که یکی از بهترین سال ها بود و بازی های فوق العادش دو رقمی بود از جمله ارکام سیتی ، اسکایریم ، پورتال2 و زلدا تونسته 20 تا گوتی بگیره که یکیش هم از سومین سایت پربازدید یعنی گیم تریلرز باشه و از نظره تعداد گوتی هم در اون سال چهارم بشه و از نظره اکثره مراسم ها و سایت ها هم پایه ثابت کاندید goty بشه نه اینکه در سال خلوتی مثل 2012 از نظره تعداد گوتی نهم بشه و اکثرا هم کاندید گوتی نشه :)
 
چه مکان مناسبی برای بوکمارکه آدم حال میکنه
ما به دعواتون کاری نداریم میوه میخوریم و بوکمارک میکنیم
انشاالله بعد از E3 رو میکنیم چندتایی رو...
 
در حالی که هیچ کس نمی تواند منکر چشم نواز بودن گرافیک بازی شود اما Gunplay بازی حس خاصی را منتقل نمی کند. سلاح ها کم وزن و گلوله ها نیز بی تاثیر به نظر می آیند و هوش مصنوعی بازی نیز طوری است که دشمنان همیشه در انتظار شلیک شما هستند و واکنش خاصی نشان نمی دهند .
تجربه نهایی ما با The Order 1886 نشان می دهد که سیستم مبارزات کاملا بی عیب است اما ماندگار نیست. داشتن یک تجربه سینمایی بی نقص یا هر چیزی که به آن می گویید بسیار خوب و گیراست اما The Order یک عنوان با هسته شوتر سوم شخص است . در حال حاضر هیچ چیزی در مورد مبارزات وجود ندارد که آنگونه باشد که باعث شود شما بیشتر طالب بازی کردن باشید. همچنین در زمینه جلوه های بصری بازی در این نمایش شلیکها فاقد جرقه هستند "

قسمت بولد شده خیلی مهم هست امیدوارم بتونن تو این زمان باقی مونده که زیادم هست درستش کنن
 
خیلی دارین بحث فرسایشی میکنید عزیزان من.....Game of the Year یه کانسپت خیلی پوچ هستش، از هر گیمر قابل احترام و با تجربه ای بپرسن بازی مورد علاقه ات رو بگو، نمیتونه یه دونه رو نام ببره،(شاید ده تا هم نتونه نام ببره) اکثر سالها هم مثل همون 2011 یا همین 2013 خودمون 2-3 تا بازی عرضه میشن که واقعا همشون به یه اندازه لایق بهترین بودن هستن....خیلی وقتا هم شاهکارهایی عرضه میشن ولی اصلا تحویل گرفته نمیشن i.e:2009--->Demon's Souls پس کلا متا و جایزه بهترین بازی سال رو نباید معیار همه چیز قرار داد.....(البته شکی نیست 2009 جایزه کاملا حق U2 بودش)
حالا جدا از بحث های کلی به نظر من بعید هستش که Order بتونه بیشترین تعداد Game of the year awards رو جمع کنه، بالاخره رقیب های وحشتناک سرسختی داره، مثل Witcher 3 که احتمال اینکه بهترین بازی دهه بشه رو هم داره:d اگر Uncharted 4 هم بیاد باز این خودش بزرگترین رقیب میتونه واسه بازی باشه، هنوز E3 کاملا مشخص نشده انتظار چه چیزهایی رو باید در 2015 داشته باشیم ولی خب شک نکنید که حداقل 5 تا گیم خواهند بود که بخوان با این بازی شاخ به شاخ بیان.
به شخصه من به شدت تحت تاثیر نمایش این بازی قرار گرفتم و مطمئنم بازی زیبایی از آب در خواهد اومد ولی واقعیت اینه که روی "بهترین سال" بودنش زیاد حساب باز نمی کنم.
 
در مورد این بی اثر بودن تیرها البته بازی کننده که همش تیر میزد به درو دیوار فکر کنم عمدا انیجوری بازی میکرد(رو درو دیوار که خوب تیرها اثر میزاشت), اما یه جا قشنگ این بی اثر بودنه وجود داشت, اونم تو اون صحنه قشنگه بود: ( به اولین دشمن قشنگ 2تا تیر زد هیچیش نشد! )
61218116930660181060.png
قسمت بولد شده خیلی مهم هست امیدوارم بتونن تو این زمان باقی مونده که زیادم هست درستش کنن
یعنی شما فقط امیدوار باش قربونت برم :دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or