میخوام شما رو با Nate Purkeypile یکی از بااستعدادترین کارمندهای سابق بتسدا آشنا کنم که روی فالوت 3 ، اسکایریم، فالوت 4 وحتی 76 هم کار کرده .
در اوایل استارت پروژه استارفیلد بود که از بتسدا جدا شد ولی جالبه که بدونیم قبل جداییش داشته روی ورژن اولیه Neon City کار میکرده !
تخصص ایشون طراحی دنیای اون بازیها بود ، اولین کارش تو فالوت 3 طراحی دنیای بهترین دی ال سی اون بازی یعنی The Pitt بود.
تو اسکایریم طراحی دانجنهای اون بازی با ایشون بود که طوری که هرکدوم از دانجنها تجربه جدیدی برای پلیر ایجاد کنن.
کارش تو فالوت 4 طراحی Diamond City بود.
شاید بزرگترین کارش بهترین جنبه فالوت 76 یعنی طراحی دنیا و مپ اون بازی بود ، بچه هایی که بازی کردن جدای از اینکه به خود بازی چه نمره ای میدن حتما میدونن که به دنیا و مپ اون بازی که برسیم کمتر از 10 نمیشه نمره داد.
حتی اون اوایل که بازی چپ و راست از همه فحش میخورد به این قسمتش که میرسیدن همه تحسینش میکردن.
بگذریم این پیش زمینه رو گفتم که این بابا رو بهتر بشناسیم و بدونیم واقعا کارش درسته.
اگه میخواید بیشتر در مورد ایشون بدونین این مستند از Noclip رو ببینین که مصاحبه با ایشونه که خیلی در مورد همین بازی که داره میسازه و میخوایم باهاش آشنا بشیم با جزئیات صحبت میکنه.
============
اسم بازی The Axis Unseen هست و هفته دیگه تو استیم منتشر میشه ولی دموش همین الان با حجم 22 گیگ در دسترسه.
با UE5 ساخته شده و نمای بازی اول شخصه با تمرکز زیاد روی اکسپلوریشن با اتمسفر خیلی زیبا.
از اون بازیهاست که ایمرژن حرف اول و آخر رو میزنه و من عاشق اینجور بازیهام.
بعد اتمام دمو میتونین وقتی بازی اصلی منتشر شد از ادامه سیوتون بازی کنین.
===========
خلاصه اگه دلتون هوای یه بازی با وایب مجموعه الدراسکرولز کرده ولی مکانیکها و نوآوریهای جدید این بازی رو زیر نظر داشته باشید.
برای آشنایی این گیم پلی رو ببینین: