~The One~
کاربر سایت
اطلاعات تازه از Dark Souls III:
New Details On What***39;s Returning For Dark Souls III - Features - www.GameInformer.com
چون واسهی دسترسی به Game Informer حتماً باید قفلشکن داشته باشید و ممکنه بعضیها نداشته باشن، مستقیماً مطلبش رو نقل میکنم:
از بخش Fast Travel خوشم نیومد. نسخهی اول از نظر طراحی مرحله به نظرم خیلی قویتر بود و لوکیشنها، خیلی قشنگ به هم ربط پیدا میکردن و هرچی جلوتر میرفتی کلیدهای بیشتری پیدا میکردی که یکسری درها رو باز میکردن و مناطق مختلف به زیبایی به هم مرتبط میشد اما توی نسخهی دوّم چون اکثر مناطق یهجورایی به هم بیربط بودن از همون اول FT گذاشتن تا این ضعفِ طراحی مرحله پوشیده بشه. الان هم گویا همون وضعیته!
NG+ رو هم که کلاً باهاش مخالفم و اصلاً توی هیچ بازیای ازش خوشم نمیاد و اصلاً برام مهم هم نیست اما نکتهی بدش (حداقل واسهی من) اینه که خیلی زورم میاد که یهسری سلاحها و آیتمها رو سازندهها نگه داشتن واسهی NG+ و توی اصلاً NG بهشون دسترسی نخواهیم داشت! خب شاید یهنفر اونقدر بیکار نباشه که بخواد بازی شما رو شونصد بار تموم بکنه. نمیدونم این ژاپنیها کِی میخوان بیخیال این تفکرات فضاییشون بشن.
متاسفانه با Respecialization هم مشکل دارم. دلیلش رو هم بارها گفتم.
خلاصه اینکه گویا با همون بازی قبلی طرفیم. راستش من چیزی به نام پیشرفت توی این سری نمیبینم. همهچیز همونه، با این تفاوت که یهکم مکانیکها رو توی هر شماره دستدست میکنن. مثلاً FT از اول باشه یا یواشیواش اضافه بشه؟ فلان آیتم رو بذاریم توی بازی یا یهچیز دیگه به جای اون آیتم با همون کارایی؟ نحوهی Summone کردن و ... رو یه خورده تغییر بدیم؟
البته این رو هم بگم که بازی یهسری تغییرات خوب هم داشته مثل میانپردههای خیلیبیشتر، تغییرات خوب توی هوش مصنوعی (نحوهی بهدستگرفتن سلاحها توسط دشمنها) و ... ولی اونقدرا زیاد نیست به نظرم. به نظرتون با Dark Souls 2.5 طرف نیستیم؟
چیزایی که من از این بازی میخوام:
کاتسینهای بیشتر (تایید شده)، بخش آموزشی درستوحسابی واسهی ماوس و کیبورد و کنترل Optimizeـشده روی PC، طراحی متفاوتتر لوکیشنها، کمکردن میزان Grind-Based بودن بازی، حذفکردن Covenant Leaderـها از بخش تکنفره و اضافهکردن NPCـهای بهتر به بخش تکنفره که در حد پشمک نباشن، منصفانهتر شدن بازی و کمترشدن درجهی Punishingـش و ...
راستی GameSpot یه مطلب کوتاه نوشته که توش گفته شده هزینهی ساخت و بازاریابی (مجموع) The Witcher 3 مبلغ 81 میلیون USD (دُلار آمریکا) بوده. GS توی این مقاله، هزینهی تولید این بازی رو با Star Wars: The Old Republic MMO و GTA V مقایسه کرده که به ترتیب 200 و 265 میلیون دُلار خرج داشتن. :d
This is How Much The Witcher 3 Cost to Make - GameSpot
New Details On What***39;s Returning For Dark Souls III - Features - www.GameInformer.com
چون واسهی دسترسی به Game Informer حتماً باید قفلشکن داشته باشید و ممکنه بعضیها نداشته باشن، مستقیماً مطلبش رو نقل میکنم:
Fast Travel
Players can expect to use fast travel from the very beginning of the game, much like Dark Souls II. Miyazaki wants to keep the convenience aspects from previous titles, unless they interfere with game design.
Respecialization
While Miyazaki is unsure if the “Soul Vessel” item will be available in Dark Souls III, he says there will be a method for players to reallocate stat points so that they can change builds around without having to create a completely new character. “I’m not sure if the same sort of item will be implemented, but there will be a method for players to re-assign souls,” Miyazaki says.
New Game+
New Game+ will look more like Dark Souls II than other games, with new weapons, items, and reconfigured enemy locations and placements to keep the surprises and exploration elements fresh in Dark Souls III. Of particular note is that bonfire ascetics will not be returning, so players will be unable to artificially + zones.
Durability
Miyazaki’s take on durability is that Dark Souls III will find a happy medium between the two extremes of Dark Souls and Dark Souls II. “Still tuning the balance, but I personally think that the weapons in Dark Souls II break a little too easily. This was implemented intending for the players to try out many types of weapons, but even so, I felt they broke too quickly. However, in Dark Souls I, they didn’t break enough, and so I’m hoping to find a good balance for Dark Souls III. “
Summoning And Invasion
If you were worried that Dark Souls III would be shifting toward Bloodborne’s bell summons, not to worry; it will have the standard summoning system found in Dark Souls and Dark Souls II, and will use soul level for matching, not soul memory. Here’s something interesting – Miyazaki states that players won’t be locked behind consumable items for invasion; they’ll be able to do so as they wish without having to worry about keeping stocked up on cracked red orbs.
Hidden Walls
Hidden walls will still be there for players to find in Dark Souls III, but forget walking to each section of a zone and tapping the interact button – they’ll be tied to attacking again, like the first Dark Souls. “This is due to my thinking behind this type of feature,” Miyazaki says. “I like to have coincidences happen during battles, or accidental reveals due to swinging weapons around, randomly shooting arrows. I want to implement this sort of surprise discovery in a natural way when playing the game.”
Magic
Tim Turi runs down some of the magic changes here!
از بخش Fast Travel خوشم نیومد. نسخهی اول از نظر طراحی مرحله به نظرم خیلی قویتر بود و لوکیشنها، خیلی قشنگ به هم ربط پیدا میکردن و هرچی جلوتر میرفتی کلیدهای بیشتری پیدا میکردی که یکسری درها رو باز میکردن و مناطق مختلف به زیبایی به هم مرتبط میشد اما توی نسخهی دوّم چون اکثر مناطق یهجورایی به هم بیربط بودن از همون اول FT گذاشتن تا این ضعفِ طراحی مرحله پوشیده بشه. الان هم گویا همون وضعیته!
NG+ رو هم که کلاً باهاش مخالفم و اصلاً توی هیچ بازیای ازش خوشم نمیاد و اصلاً برام مهم هم نیست اما نکتهی بدش (حداقل واسهی من) اینه که خیلی زورم میاد که یهسری سلاحها و آیتمها رو سازندهها نگه داشتن واسهی NG+ و توی اصلاً NG بهشون دسترسی نخواهیم داشت! خب شاید یهنفر اونقدر بیکار نباشه که بخواد بازی شما رو شونصد بار تموم بکنه. نمیدونم این ژاپنیها کِی میخوان بیخیال این تفکرات فضاییشون بشن.
متاسفانه با Respecialization هم مشکل دارم. دلیلش رو هم بارها گفتم.
خلاصه اینکه گویا با همون بازی قبلی طرفیم. راستش من چیزی به نام پیشرفت توی این سری نمیبینم. همهچیز همونه، با این تفاوت که یهکم مکانیکها رو توی هر شماره دستدست میکنن. مثلاً FT از اول باشه یا یواشیواش اضافه بشه؟ فلان آیتم رو بذاریم توی بازی یا یهچیز دیگه به جای اون آیتم با همون کارایی؟ نحوهی Summone کردن و ... رو یه خورده تغییر بدیم؟
البته این رو هم بگم که بازی یهسری تغییرات خوب هم داشته مثل میانپردههای خیلیبیشتر، تغییرات خوب توی هوش مصنوعی (نحوهی بهدستگرفتن سلاحها توسط دشمنها) و ... ولی اونقدرا زیاد نیست به نظرم. به نظرتون با Dark Souls 2.5 طرف نیستیم؟
چیزایی که من از این بازی میخوام:
کاتسینهای بیشتر (تایید شده)، بخش آموزشی درستوحسابی واسهی ماوس و کیبورد و کنترل Optimizeـشده روی PC، طراحی متفاوتتر لوکیشنها، کمکردن میزان Grind-Based بودن بازی، حذفکردن Covenant Leaderـها از بخش تکنفره و اضافهکردن NPCـهای بهتر به بخش تکنفره که در حد پشمک نباشن، منصفانهتر شدن بازی و کمترشدن درجهی Punishingـش و ...
راستی GameSpot یه مطلب کوتاه نوشته که توش گفته شده هزینهی ساخت و بازاریابی (مجموع) The Witcher 3 مبلغ 81 میلیون USD (دُلار آمریکا) بوده. GS توی این مقاله، هزینهی تولید این بازی رو با Star Wars: The Old Republic MMO و GTA V مقایسه کرده که به ترتیب 200 و 265 میلیون دُلار خرج داشتن. :d
This is How Much The Witcher 3 Cost to Make - GameSpot