طرفداران ژانر JRPG

نسخه اول و دوم انصافا ریمیک میخوان.
نسخه سوم رو میشه ریمستر کنن.

اون دوتا فاجعن.
بنظرم باید حتما سافت ریبوت بشن(با دست نزدن به داستان)

انصافا یوکوتارو هر چند تو داستان نویسی و خلق دنیا شاید بدون هیچ تعارفی بگیم بهترین تو صنعت باشه و بقیه کیلومتر ها ازش عقب تر باشند، اما اصلا تو بحث گیم دیزاین کارگردان خوبی نیست:دی

اصلا دیده شدن سری Nier و پی بردن به داستان عظیم Drakengard برای مخاطب های عام بعد از موفقیت Automata که نمی تونیم تاثیر پلاتینیوم رو نادیده بگیریم...

بنظرم اگه سری رو بدن دست پلاتینیوم... با خیال راحت، می شه انتظار داشت ریمیک های اساسی، و درستی تحویل بدن.
 
برداشت اولیه از دمو بازی Trails in the Sky 1st Chapter

2025084.jpg


Trails in the Sky 1st Chapter بازسازی همان عنوان Legend of Heroes است؛ قرار است در ۱۹ سپتامبر روی PC ,Steam، PlayStation 5 و Nintendo Switch منتشر شود. دمو همین الان روی تمام پلتفرم‌ها قابل دانلود است و امکان انتقال ذخیره‌سازی از دمو به نسخه کامل وجود دارد.

شاهد تحولی در گرافیک هستیم: از سبک CG با مناظر سه‌بعدی به دنیایی کاملاً HD و سه‌بعدی با هاب‌های تقریباً بی‌درز. سیستم مبارزه هم بازطراحی شده تا با این تغییرات جدید هماهنگ شود.
---
گرافیک، اجرا و جلوه‌ها

این شاید بهترین بازی سه‌بعدی‌ای باشد که تاکنون از Nihon Falcom دیده‌ام — نه فقط به خاطر امکانات فنی و نورپردازی، بلکه به‌خاطر کار انیمیشن که نسبت به کار قبلی آن‌ها در دوران PS3 جهش بزرگی داشته.

جزئیات محیطی عالی‌اند: مراتع دوردست، گیاهان پرپشت، کشتی‌های هوایی در دوردست — همه این‌ها به چشم‌انداز کمک می‌کنند تا دنیای Rolent زیباتر دیده شود.

از نظر فنی، روی سخت‌افزارهای نه چندان قدرتمند هم بسیار روان اجرا می‌شود: در بررسی نویسنده، با RTX 3060 روی لپ‌تاپ و با کارت Intel Arc B580 در دسکتاپ با تنظیمات «high» به نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه رسیده است. حتی با افزایش وضوح داخلی به حدود ۱۴۰٪ وضوح ۱۰۸۰p هم عملکرد نزدیک به ۶۰ حفظ شده است.
---
سیستم مبارزه و دیگر جنبه‌ها

سیستم مبارزه نیمه‌اکشن/نیمه‌ایستاگرامیک است: شما می‌توانید جلوی برخوردها در دنیا (overworld) دشمنان را غافلگیر کنید، آن‌ها را از پا بیندازید، اگر موفق شدید آن‌ها (stun) کنید وارد مبارزه نوبتی (turn-based) شوید.

در دمو که بخش پرو لوگ است، کنترل شخصیت‌های Estelle و Joshua را به عهده دارید. Estelle می‌تواند برای Joshua مراقبت کند، به دشمنان آسیب بزند و اگر Craft Attack «Hurricane» را به گونه‌ای اجرا کنید که چند دشمن را در منطقه تاثیر بگذارد، stun قابل توجهی وارد میکند.

حمله از کنار دشمن باعث افزایش stun می‌شود؛ وقتی دشمن کامل stun شود، هم می‌توانید حمله قدرتمندتری انجام دهید و هم مانع حرکتش در نوبت بعدی شوید. چون دشمنان معمولاً سرعت حرکتشان در آغاز بیشتر از شماست، این تاکتیک برای بقا ضروری است.

نکات پایانی و زمان انتشار

دمو بخشی از پرو لوگ را پوشش می‌دهد؛ امکان دارد چند ساعت را صرف اکتشاف در مناطق بیرون از Rolent و جمع‌آوری صندوق‌ها و … کنید. نویسنده تقریباً سه ساعت را صرف این کار کرده است.بازی کامل در ۱۹ سپتامبر عرضه خواهد شد.
منبع : xboxera.com
 
آخرین ویرایش:
آقا بازیهای Atlus معمولا کیا تخفیف میخورن چه تایمی از سال؟ اصلا تخفیف میخورن؟ بعد رو قیمت نسخه PS دیجیتالی تو اینجا تاثیر داره؟
کی هست میخوام SMT III Remaster بگیرم ولی هنوز که هنوزه گرونه! (نسخه کنسول)
 
یه تبلیغ چند وقت پیش همین نت دیدم از این گیفای طولانی بود گفتم بازی چقدر آشناست دیدم آخرش زد Story of Seasons از همون تبلیغ فهمیدم هاروست مون هست! نسخه ۲۰۲۳ ش هم بود فکر کنم!
جالبه توش آخرش شخصیت اصلی فوت میشد تو پیری!
من سوالی که دارم بهترین واریانت این هاروست مونها که داستان غنی و ایونت و رلیشن شیپ و story path های مختلف داشته باشه کدومه؟
 
آقا بازیهای Atlus معمولا کیا تخفیف میخورن چه تایمی از سال؟ اصلا تخفیف میخورن؟ بعد رو قیمت نسخه PS دیجیتالی تو اینجا تاثیر داره؟
کی هست میخوام SMT III Remaster بگیرم ولی هنوز که هنوزه گرونه! (نسخه کنسول)
Track Game Discounts
 
میگیرمش به هر حال.
فقط این سری SMT رو‌ میشه سریع تموم کرد یا مثل پرسونا طولانیه؟
من یاد ندارم تا حالا jrpg کوتاه بازی کرده باشم :D
SMT III هم به شدت سخته، قبل از رسیدن به اولین سوارکار پیشنهاد میکنم که یه هیلر خوب سر هم کنی و بهش قابلیتی رو بدی که با راه رفتن ماناش پر بشه و همون رو تا آخرین هیلر حفظ کنی :-"
 
  • Wow
Reactions: Zack.Fair
من یاد ندارم تا حالا jrpg کوتاه بازی کرده باشم :D
SMT III هم به شدت سخته، قبل از رسیدن به اولین سوارکار پیشنهاد میکنم که یه هیلر خوب سر هم کنی و بهش قابلیتی رو بدی که با راه رفتن ماناش پر بشه و همون رو تا آخرین هیلر حفظ کنی :-"
درجه بندی سختی یعنی نداره که بذاریم رو ایزی؟:دی
 
  • Like
Reactions: ce7en44
نسخه پلی استیشن که یادم نیست داشت یا نه، شاید این داشته باشه :D
از هوش مصنوعی پرسیدم میگه یه دیفیکالتی با پچ روز اول به ریمسترش اضافه شده که درجه سختی Merciful رو‌ اضافه میکنه که همون ایزیه و انتخابشم کنی تاثیر رو تروفیام نداره ولی باز بازی رو همونم سخته:دی من اگه فرضا در حد نرمال پرسونا۴ هم باشه یا ۳ میتونم از پسش بربیام ولی کلا نمیدونم تا بازی نکنم چون با اون فرقایی داره:دی
 
  • Like
Reactions: ce7en44

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or