noctis-sm3
کاربر فعال
اسکوئر همون اوایل این نوع استایل گرافیکی رو حتی پتنت کردفقط یه انجین سه بعدی سل شید مثل همین انجین زلدا چنده گلریزون کنیم بکشن بیرون از دو بعدی
شکی نیست بازی فوق العاده ای میشه
ولی موندم اینا یکی رو دو بعدی سوزنشون گیر کرده، یکیم بازیهای سه بعدی که میخوان با واقعیت مو نزنه!
خب یه انجین سل شید هم بساز فاینالهای قدیمی رو ریمیک کن و بازیهای این چنینی رو پتانسیلشونو بهتر دربیار!
من آخرش از دست کارای اینا دق میکنم
الان چطور میشه به اینا این پیام رو رسوند که جان مادرتون از HD-2D بیرون کشیده و سوییچ کنید به 3D Cell Shade + یه مدت اصلا فرض کنید کسی فاینال فانتزی جدید و بدتر از اون امثال فوراسپوکن هم نمیخواد.
یعنی اگه فقط بیان یه انجین مثل زلداها بسازن بچسبن بهش جای این دو سبک گرافیکی که کار میکنن و واقعا فایده ای هم نداره تهش هم خودشون سود دنیا و آخرت میبرن هم ما.
Octopath Traveler's "HD2D" is now a Square Enix trademark
حتی نینتندو هم یک چیزی شبیه اینو بعدا پتنت کرد
https://nintendowire.com/news/2025/...-for-something-similar-to-square-enixs-hd-2d/
(البته این به معنی این نیست کسای دیگه نتونن این مدلی بازی بسازن، بیشتر نمی تونن با این اسم و برند و پسوند عناوینشون رو خطاب کنند و یک سری ریزه کاری رو نمی تونن انجام بدن، وگرنه استدیو های اندکی شبه این استایل هارو تولید می کنند)
برخلاف ظاهرشون...به شدت توسعه این نوع بازی ها زمان بر هست...
ولی اینا تو این سال ها، آنریل انجین 4 رو کاستوم کردن... به راحتی و با سرعت بالا عناوین رو تولید می کنند...
بخش مهمی از اسکوئر هستند...
عملا خلاق ترین تیم اسکوئر هستند...
بزودی به همین ها هم پروژه های FF رو هم می دن... حتی یکسری شایعات هست ریبوت کلی فرنچایز FF رو همین ها انجام خواهند داد، چه با آنریل چه انجین اختصاصی خروجی خیلی خوبی خواهند داد.
