طرفداران ژانر Fighting

Best Fighting Game of 8th Generation

  • Killer Instinct

  • Mortal Kombat X

  • Mortal Kombat 11

  • Injustice 2

  • Tekken 7

  • Street Fighter V

  • Soul Calibur VI

  • Dragon Ball FighterZ

  • Super Smash Bros. Ultimate

  • Samurai Shodown

  • The King of Fighters XIV

  • BlazBlue Cross Tag Battle

  • Marvel Vs. Capcom Infinite

  • Dead or Alive 6

  • Granblue Fantasy Versus


Results are only viewable after voting.
درسته اصلا به صورت حرفه ای دنبال نمیکنم بازی رو:D (الان یکی میگه خب بیخود میکنی نظر به اصطلاح حرفه ای میدی:D)
ولی به هرحال باید یه استراحت بدن بذارن یه نسل ملت با همینی که هست سر کنن، بعد نسل بعد یه نسخه جدید بدن با اسپرایت های HD 1080 و افکتهای خفن و گیمپلی نو و...
اصولا هر بازی ای باشه، فاصله کمتر از سه چهار سال بین انتاشار هر نسخه ش، باعث افتش میشه. (بازیهای سالانه ای مثل فوتبال و بسکتبال و کشتی کج فرق میکنه قضیه شون)

خب چون BB رو سر هر نسخه کامل عوض نمیکنن و فقط پیشرفتش میدن طبیعتا باعث افتش نمیشه عرضه زود به زودش (مثل SF) ولی پیشرفت بازی میشه گفت کند میشه و اینکه به قول تو استراحت بدن بعد بیان یه حرکت خفنی مثل GG بزنن و بازیو متحول کنن وسوسه انگیزه :D قبول دارم حرکت خوبیه :D
 
  • Like
Reactions: Safety & Peace
BB CF رو که گفتن نسخه آخره ولی مطمئنا در آینده یه کراس آور بین BB و GG میبینیم:D
برای BB هم اگر قراره سری جدید بسازن، منم با مرتضی موافقم و امیدوارم مثل GG Xrd کار کنن. هر چند حمیدوس الان میاد میگه چاییدی و این حرفا{29}:D
 
  • Like
Reactions: IMANOKA
BB CF رو که گفتن نسخه آخره ولی مطمئنا در آینده یه کراس آور بین BB و GG میبینیم:D
برای BB هم اگر قراره سری جدید بسازن، منم با مرتضی موافقم و امیدوارم مثل GG Xrd کار کنن. هر چند حمیدوس الان میاد میگه چاییدی و این حرفا{29}:D
البته علی من نظرم به حمیدوس نزدیکتره :D منم با اسپرایتای 3D خیلی موافق نیستم، منظورم از تحول تحول گیم پلی و اسپرایتای 2D جدید بود :D
 
BB CF رو که گفتن نسخه آخره ولی مطمئنا در آینده یه کراس آور بین BB و GG میبینیم:D
برای BB هم اگر قراره سری جدید بسازن، منم با مرتضی موافقم و امیدوارم مثل GG Xrd کار کنن. هر چند حمیدوس الان میاد میگه چاییدی و این حرفا{29}:D
اگه فکر میکنی میان اسپرات 3D میسازن، سخت در اشتباهی:دی همون Xrd هم فقط بخاطر Blaz Blue سه بعدیش کردن چون میخواستن متفاوت باشه باهاش
 
البته علی من نظرم به حمیدوس نزدیکتره :D منم با اسپرایتای 3D خیلی موافق نیستم، منظورم از تحول تحول گیم پلی و اسپرایتای 2D جدید بود :D

اگه فکر میکنی میان اسپرات 3D میسازن، سخت در اشتباهی:D همون Xrd هم فقط بخاطر Blaz Blue سه بعدیش کردن چون میخواستن متفاوت باشه باهاش
نکته اینه که عوض کردن اسپرایت ها و کشیدن اسپرایت های جدید هم واقعا کار سنگین و زمان بریه و یکی از دلایلی هست که KoF XIV سه بعدی شده همین بود. کارگردانش گفته بود این روزا آرتیست هایی که بتونن اسپرایت بکشن خیلی کم هستن و خیلیاشون دیگه اینکارو نمیکنن و مدل های سه بعدی رو ترجیح میدن.

البته مرتضی اونایی که توی GG Xrd بودن اسپرایت نبودن و مدل سه بعدی بودن (خودت بهتر از من میدونی:D) ولی خب منم اسپرایت های دو بعدی رو ترجیح میدم ولی به نظر میاد سازنده ها کم کم دارن بیخیالش میشن و به خاطر همین من دوست دارم به عنوان جایگزین، کاری که با Xrd کردن به عنوان استاندارد ساخته بشه هر چند کار خیلی سختیه ولی مسلما سختیش خیلی بیشتر از کشیدن اسپرایت ها نیست. الان اینور اونور بری ملت هم همینو میگن:D چون واقعا کارشون با Xrd یه نبوغ کامل بود.
یه لحظه به مدل اِگزاردی (لول! اسم جدید اسپرایت ها:D) نوئل فکر کن اصن{35}
 
آخرین ویرایش:
نکته اینه که عوض کردن اسپرایت ها و کشیدن اسپرایت های جدید هم واقعا کار سنگین و زمان بریه و یکی از دلایلی هست که KoF XIV سه بعدی شده همین بود. کارگردانش گفته بود این روزا آرتیست هایی که بتونن اسپرایت بکشن خیلی کم هستن و خیلیاشون دیگه اینکارو نمیکنن و مدل های سه بعدی رو ترجیح میدن.

البته مرتضی اونایی که توی GG Xrd بودن اسپرایت نبودن و مدل سه بعدی بودن (خودت بهتر از من میدونی:D) ولی خب منم اسپرایت های دو بعدی رو ترجیح میدم ولی به نظر میاد سازنده های کم کم دارن بیخیالش میشن و به خاطر همین من دوست دارم به عنوان جایگزین، کاری که با Xrd کردن به عنوان استاندارد ساخته بشه هر چند کار خیلی سختیه ولی مسملما سختش خیلی بیشتر از کشیدن اسپرایت ها نیست. الان اینور اونور بری ملت هم همینو میگن:D چون واقعا کارشون با Xrd یه نبوغ کامل بود.
یه لحظه به مدل اِگزاردی (لول! اسم جدید اسپرایت ها:D) نوئل فکر کن اصن{35}
اینم به همون اندازه سخته خب. تو خودت فکر کنم گفته بودی با حمید کلی درباره ش صحبت کردین پس شاید حتی بهتر از من بدونی ولی خب کلی میگم واسه هرکی که داره نوشته م رو میخونه.
اینا درسته مدل سه بعدی طراحی کردن ولی واسه اکثر حرکت ها (نمیگم همه چون بعضی حالت ها مثل راه رفتن و نشتن و... رو با همون طرح اولیه میشه درست کرد) و حالت ها مدل های جدا طراحی کردن-واسه همین سرعت بازی نسبت به SFIV خیلی بیشتره- بعد سایه رو هم تو آنریل دستکاری کردن تا بتونن مدل انیمه ای ش کنن و سایه ای باشه که به حالت بازی بخوره. عملا آدم جر میخوره! خیلی حرکت وحشتناکی انجام دادن. من یه ویدیو یه ساعته دارم که توش طراح بازی میاد کلی توضیح میده درباره اینکه چیکار کردن و چرا اینکارو کردن و... خداییش کف میکنه آدم. بعد حالا یه چیزی رو بگم که شاید خیلی ها توجه نکرده باشن. تو اسپرایت ها اگه کرکتر یه حالتی داشته باشه تو طراحیش، وقتی جاش عوض بشه، دوباره تقارن همون حالت رو داره درصورتی که تو دنیای واقعی نباید اینجوری باشه مثلا اگه ساگات چشم چپش رو بسته، بره سمت مخالف، میبینم که چشم راستش بسته س. این تو طراحی سه بعدی نیست چون همونجوری که هستن میمونن ولی تو اگزارد اگه مثلا دست چپ سول کمربند بسته شده، جاش عوض بشه، میبینیم که دست راستش کمربند داره. یعنی اینا به اینش هم توجه کردن که مو نزنه با اسپرایت.
اینا در هر صورت جر میخورن، چه سه بعدی، چه دوبعدی :دی
 
نکته اینه که عوض کردن اسپرایت ها و کشیدن اسپرایت های جدید هم واقعا کار سنگین و زمان بریه و یکی از دلایلی هست که KoF XIV سه بعدی شده همین بود. کارگردانش گفته بود این روزا آرتیست هایی که بتونن اسپرایت بکشن خیلی کم هستن و خیلیاشون دیگه اینکارو نمیکنن و مدل های سه بعدی رو ترجیح میدن.

البته مرتضی اونایی که توی GG Xrd بودن اسپرایت نبودن و مدل سه بعدی بودن (خودت بهتر از من میدونی:D) ولی خب منم اسپرایت های دو بعدی رو ترجیح میدم ولی به نظر میاد سازنده ها کم کم دارن بیخیالش میشن و به خاطر همین من دوست دارم به عنوان جایگزین، کاری که با Xrd کردن به عنوان استاندارد ساخته بشه هر چند کار خیلی سختیه ولی مسلما سختdش خیلی بیشتر از کشیدن اسپرایت ها نیست. الان اینور اونور بری ملت هم همینو میگن:D چون واقعا کارشون با Xrd یه نبوغ کامل بود.
یه لحظه به مدل اِگزاردی (لول! اسم جدید اسپرایت ها:D) نوئل فکر کن اصن{35}
خب فعلا که اینا آرتیست اسپرایت دارن ، یدونه خوبشم دارن :D فقط مساله اینه که اینا حاظرن بیان این وقت و‌ هزینه رو بزارن تا اسپرایتای جدید درست کنن یا نه؟ اگه نه دو تا حالت میمونه یا همینجوری ادامه بدن که خب همه چی خوبه ما هم مشکلی نداریم :D یا بخوان مدلارو 3D کنن که خب واقعا قبول دارم بهترین حالت همین اگزاردیه :D درضمن آی هیت دت گود فور ناثینگ بتچ :D
 
  • Like
Reactions: Safety & Peace
اینم به همون اندازه سخته خب. تو خودت فکر کنم گفته بودی با حمید کلی درباره ش صحبت کردین پس شاید حتی بهتر از من بدونی ولی خب کلی میگم واسه هرکی که داره نوشته م رو میخونه.
اینا درسته مدل سه بعدی طراحی کردن ولی واسه اکثر حرکت ها (نمیگم همه چون بعضی حالت ها مثل راه رفتن و نشتن و... رو با همون طرح اولیه میشه درست کرد) و حالت ها مدل های جدا طراحی کردن-واسه همین سرعت بازی نسبت به SFIV خیلی بیشتره- بعد سایه رو هم تو آنریل دستکاری کردن تا بتونن مدل انیمه ای ش کنن و سایه ای باشه که به حالت بازی بخوره. عملا آدم جر میخوره! خیلی حرکت وحشتناکی انجام دادن. من یه ویدیو یه ساعته دارم که توش طراح بازی میاد کلی توضیح میده درباره اینکه چیکار کردن و چرا اینکارو کردن و... خداییش کف میکنه آدم. بعد حالا یه چیزی رو بگم که شاید خیلی ها توجه نکرده باشن. تو اسپرایت ها اگه کرکتر یه حالتی داشته باشه تو طراحیش، وقتی جاش عوض بشه، دوباره تقارن همون حالت رو داره درصورتی که تو دنیای واقعی نباید اینجوری باشه مثلا اگه ساگات چشم چپش رو بسته، بره سمت مخالف، میبینم که چشم راستش بسته س. این تو طراحی سه بعدی نیست چون همونجوری که هستن میمونن ولی تو اگزارد اگه مثلا دست چپ سول کمربند بسته شده، جاش عوض بشه، میبینیم که دست راستش کمربند داره. یعنی اینا به اینش هم توجه کردن که مو نزنه با اسپرایت.
اینا در هر صورت جر میخورن، چه سه بعدی، چه دوبعدی :D
خوب وقتی مدل سه بعدی طراحی میکنن به صورت کاملا طبیعی با یه مدل کامل روبرو هستیم و مسلما دیگه تقارن صورت نمیگیره. یعنی توی همه فایتینگ هایی که از مدل های سه بعدی استفاده میکنن این قضیه صادقه (همونطور که اسم خودت صادقه:))) و ASW از این نظر کار شاخی انجام نداده.
چیزی که کار اونا رو متمایز میکنه اینه که هیچکس در نگاه اول نمیفهمه اینا مدل سه بعدی هستن:D گرافیک Cell Shade گونه، انیمیشن های منقطع و یه سری فاکتور دیگه که انگار میگه بازی داره روی 30 فریم اجرا میشه ولی روی 60 فریم هست:D به نظرم کاری که ASW انجام داده به اندازه کشیدن اسپرایت ها سخت و طاقت فرسا بوده و حتی تا حدودی بیشتر.
البته هدف از تمام این بحثا این نیست که بگیم طراحی مدل های سه بعدی که توی SF یا TK میبینیم، کار آسونیه. همین مدل ها و انیمیشن های SF V رو آدم میبینه واقعا کیف میکنه و جزئیات توی شخصیت ها بیداد میکنه. متریالی که برای پوستشون استفاده شده، انیمشین های فوق روون و طبیعی، تکون خوردن موها و لباس ها و ... اینا نشون دهنده اینه که برای مدل های سه بعدی هم به همون اندازه وقت و انرژی صرف میشه.
خب فعلا که اینا آرتیست اسپرایت دارن ، یدونه خوبشم دارن :D فقط مساله اینه که اینا حاظرن بیان این وقت و‌ هزینه رو بزارن تا اسپرایتای جدید درست کنن یا نه؟ اگه نه دو تا حالت میمونه یا همینجوری ادامه بدن که خب همه چی خوبه ما هم مشکلی نداریم :D یا بخوان مدلارو 3D کنن که خب واقعا قبول دارم بهترین حالت همین اگزاردیه :D درضمن آی هیت دت گود فور ناثینگ بتچ :D
آره خو اینا هنوز دارن. SNK هم داره. کپکام هم داره. همونطور که خودت گفتی، سوال اینه که اینا چقدر میتونن اینطوری ادامه بدن؟ BB از زمان به وجود اومدنش تا الان اسپرایت ها رو تغییر نداده. این رویه شاید رفته رفته دیگه وجه خوبی نداشته باشه و نیاز باشه تغییری صورت بگیره. به خاطر من دوست دارم ببینم همونطور که GG برای سری جدیدش یعنی Xrd، رویه جدید رو در پیش گرفت، برای BB هم همین کارو انجام بدن. نیازی نیست یه روستر گنده بسازن. میتونن یه از کوچک مثل اگزارد شروع کنن و کم کم مثل Revelator بزرگش کنن. البته اینا همش خواسته هست:D همه میدونن که اسپرایت > سه بعدی :D
در ضمن، شِیم آن یو سِر، شِیم آن یو{29}
 
برای BB هم اگر قراره سری جدید بسازن، منم با مرتضی موافقم و امیدوارم مثل GG Xrd کار کنن. هر چند حمیدوس الان میاد میگه چاییدی و این حرفا{29}:D
البته علی من نظرم به حمیدوس نزدیکتره :D منم با اسپرایتای 3D خیلی موافق نیستم، منظورم از تحول تحول گیم پلی و اسپرایتای 2D جدید بود :D
البته نقاشی‌های دو بعدی از همه چیز بهتره، اما اتفاقاً شدیداً با سیستم گرافیک GG Xrd موافقم و به نظرم همه فایتینگ‌سازهای دو بعدی باید بیان به این سمت، چون سه‌بعدی بودن باعث جذب مخاطب بیشتر میشه.
 
@Hamed 3594

حامد قربون دستت مسابقات Final Round 19 برگزار شد و تموم شد. اگر خواستی و تونستی، همون همیشگی ها رو بذار. فقط این دفعه بچه ها پیشنهاد دادن ویدئوها 30 فریم باشه که حجمشون خیلی بالا نره. پیشاپیش تشکر{6}
 
  • Like
Reactions: Hamed 3594 and PWLG
5mg81067sgzo1zdpvie1.jpg


kus_smalllogo_usf4.png

2dso_smalllogo_ttt2.png

caz4_smalllogo_killerinstinct.png

نوروزتون مبارک :D
 
آخرین ویرایش:
باز داشتم از اینجا رد می‌شدم، چشمم افتاد به اسم Tekken 7 توی نظر سنجی همین تاپیک. عنوان نظر سنجی مربوط به گیم‌های سال 2016 هست، اما خیلی‌ها الان دارن حدس می‌زنن که نسخه‌ کنسول Tekken 7، می‌ره واسه 2017 :|
امیدوارم این اتفاق نیافته و بازی توی همین سال 2016 بیاد. خیلی مونده تا 2017.
 
  • Like
Reactions: PWLG
باز داشتم از اینجا رد می‌شدم، چشمم افتاد به اسم Tekken 7 توی نظر سنجی همین تاپیک. عنوان نظر سنجی مربوط به گیم‌های سال 2016 هست، اما خیلی‌ها الان دارن حدس می‌زنن که نسخه‌ کنسول Tekken 7، می‌ره واسه 2017 :|
امیدوارم این اتفاق نیافته و بازی توی همین سال 2016 بیاد. خیلی مونده تا 2017.
حالا نگران نباش! درسته الان چاییدی ولی اگه داروهات رو خوب و سر وقت بخوری و به حرف "جری" گوش کنی، تا 2017 زنده میمونی و تجربه میکنی بازی رو:دی
پ.ن: یه وقت نخوریشا! داره ازت مواظبت میکنه قدرشو بدون.
 
  • Like
Reactions: HamidoOs

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or