طرفداران ژانر Fighting

Best Fighting Game of 8th Generation

  • Killer Instinct

  • Mortal Kombat X

  • Mortal Kombat 11

  • Injustice 2

  • Tekken 7

  • Street Fighter V

  • Soul Calibur VI

  • Dragon Ball FighterZ

  • Super Smash Bros. Ultimate

  • Samurai Shodown

  • The King of Fighters XIV

  • BlazBlue Cross Tag Battle

  • Marvel Vs. Capcom Infinite

  • Dead or Alive 6

  • Granblue Fantasy Versus


Results are only viewable after voting.
البته اینجوری هم که میگی تفاوت نیست , خیلی داری گندش میکنی به نظرم صادق. درسته اسم همون SFIV بوده و اولترا , سوپر , آلفا , پلاس ووو ... اضافه شده بش ولی باز دلیل نمیشه چون فقط اسمه بیای بگی تفاوت داره; مثلا میتونیمم بگیم BB هم نشده BBII پس عادیه اینایی که داره میاد یه جور آپگرید برای BBاه. حالا قبول دارم یه تفاوتای ریزی داره ولی کلیتش شبیهه منم گفتم شبیه نگفتم عینشه :d

کلا اینا خیلی حرکت جالبی نیس همون کپکام میتونس SFIV رو با آپدیت مجانی ساپورت کنه یا کرکترای جدیدو بیاد با پوینتای توی بازی قابل باز کردن کنه که الان خوشبختانه این نسل داره همین کارو میکنه ظاهرا, امیدوارم حداقل ASW ببینه SF اینجوریه یکم آدم شه :d یه جورایی چون SF استاندارد فایتینگارو تعریف میکنه بعیدم نیس این اتفاق بیوفته.

دیدگاهت اشتباهه :دی آپدیت های سوپـر و اولترا و توربو و ... که برای هر شماره از SF ها عرضه میشه جدا از تغییرات ظاهری و اضافات کلی ، یه سری تغییرات گیم پلی هم داره که از نسخه ی قبلی تا حدودی متمایزش میکنه :دی این تفاوتیه که بین عرضه ی SF ها و باقی فایتینگ ها وجود داره :دی تو مقاله ای که دارم در مورد SF می نویسم به تمام این موارد و تغییرات اشاره شده :دی توی IV هم دقت کنی بین آپدیت های مختلفش این تفاوت ها مشاهده میشه که توی شماره های مختلف خیلی از فایتینگ ها نمی بینیم ، دیگه بماند تغییراتی که SF شماره به شماره میکنه و بازی به کل زیر و رو میشه ! :دی
نمونه هم بخوای اولترای دوم ، Omega Mode ، Red Focus Attack ، تغییر بالانس کرکتر ها و ... چیزاییه که کلاً گیم پلی SF IV و SSF IV و USFIV رو از هم متمایز میکنه :دی حالا یه سری چیزای دیگه مثل Bounes Stage ها یا مد های جدید آنلاین و ... (تازه اضافه شدن کلی کرکتر رو هم حساب نکردم) بهش اضافه کنی می بینی همین نسخه هایی که اسم سوپـر و اولترا و ... روش می خوره در واقع از چیزایی که بقیه به اسم بازی جدید یا شماره ی بعدی منتشر میکنن کامل تره ، وای به حال اینکه بحث رو ببریم روی تغییرات شماره ای که اصن بقیه توانایی رقابت باهاش رو ندارن :دی (واسه همینه بعد از هر آپدیت توی منوی انتخاب کرکتر که برید براتون گزینه میاره که میخوای بازی روی چه حالتی اجرا بشه ، SF IV یا SSF IV یا USF IV یا Omega)
در اصل الان شماره های مختلف بازیا داره به همین شیوه ی سوپـر و اولترا و ... عرضه میشه. بین GG و BB و Tekken و ... های مختلف آنچنان تفاوتی نیست و خیلی حرکت بزنن شماره ی بعدی میشه در حد سوپـر ، بعدی اولترا و به همین ترتیب ! ولی SF رو ببین :دی توی SF II به شما یه فایت با Super Move ها و Special Move ها ارائه میشه که بازی کردنش سبک خاص خودشو داره و باتن مشینگ نیست و خیلی هم سرعتیه ، حالا توی SF III مبنای گیم پلی میره روی قضیه ی Parry و اینکه پلیر بتونه به بهترین نحو ازش استفاده کنه ! توی سری آلفا طرف بسته به نحوه ی بازیش باید از سوپـر مووهای متعدد یا کاستوم کمبوها استفاده کنه و بیس کار اینه ، میاد توی SF IV بازم همه چیز عوض میشه ! اینبار اصل کاری Focus Attack ـه که هر جا و هر کاری رو میتونی کنسل کنی یا با چیزای دیگه ترکیب کنی و ... در واقع بازی خودتو بکنی ، استایلیش ، اون چیزی که می خوای :دی حالا یهو توی SF V دوباره سیستم عوض میشه و میره روی V Move ها ! شما باید از V-Skill و V-Trigger و V-Reaversal ها به نفع خودت استفاده کنی و یه سبک بازی کردن جدید رو میطلبه ! :دی واسه همینه ملت هنوز SF II و SF III و ... بازی میکنن :دی چون هر کدوم یه یونیورس جدا از همه :دی انگار که هر کدوم از شماره های SF یه بازی فایتینگ دیگه هستن که فقط کرکترهای SF داره توشون تکرار میشه :دی
دیدی چقدر تغییر هست :دی ولی از اینور حالا مثلاً اگه من Calamity Trigger رو بازی کرده باشم و برم توی خواب زمستونی و هیچی بازی نکنم و یهو سر Central Fiction بیدار بشم و بشینم پای بازی سیستم بازی کردنش باز همونه که بود :دی بقیه هم همینن اکثراً :دی
 
آخرین ویرایش:
دیدگاهت اشتباهه :دی آپدیت های سوپـر و اولترا و توربو و ... که برای هر شماره از SF ها عرضه میشه جدا از تغییرات ظاهری و اضافات کلی ، یه سری تغییرات گیم پلی هم داره که از نسخه ی قبلی تا حدودی متمایزش میکنه :دی این تفاوتیه که بین عرضه ی SF ها و باقی فایتینگ ها وجود داره :دی تو مقاله ای که دارم در مورد SF می نویسم به تمام این موارد و تغییرات اشاره شده :دی توی IV هم دقت کنی بین آپدیت های مختلفش این تفاوت ها مشاهده میشه که توی شماره های مختلف خیلی از فایتینگ ها نمی بینیم ، دیگه بماند تغییراتی که SF شماره به شماره میکنه و بازی به کل زیر و رو میشه ! :دی
نمونه هم بخوای اولترای دوم ، Omega Mode ، Red Focus Attack ، تغییر بالانس کرکتر ها و ... چیزاییه که کلاً گیم پلی SF IV و SSF IV و USFIV رو از هم متمایز میکنه :دی حالا یه سری چیزای دیگه مثل Bounes Stage ها یا مد های جدید آنلاین و ... (تازه اضافه شدن کلی کرکتر رو هم حساب نکردم) بهش اضافه کنی می بینی همین نسخه هایی که اسم سوپـر و اولترا و ... روش می خوره در واقع از چیزایی که بقیه به اسم بازی جدید یا شماره ی بعدی منتشر میکنن کامل تره ، وای به حال اینکه بحث رو ببریم روی تغییرات شماره ای که اصن بقیه توانایی رقابت باهاش رو ندارن :دی (واسه همینه بعد از هر آپدیت توی منوی انتخاب کرکتر که برید براتون گزینه میاره که میخوای بازی روی چه حالتی اجرا بشه ، SF IV یا SSF IV یا USF IV یا Omega)
در اصل الان شماره های مختلف بازیا داره به همین شیوه ی سوپـر و اولترا و ... عرضه میشه. بین GG و BB و Tekken و ... های مختلف آنچنان تفاوتی نیست و خیلی حرکت بزنن شماره ی بعدی میشه در حد سوپـر ، بعدی اولترا و به همین ترتیب ! ولی SF رو ببین :دی توی SF II به شما یه فایت با Super Move ها و Special Move ها ارائه میشه که بازی کردنش سبک خاص خودشو داره و باتن مشینگ نیست و خیلی هم سرعتیه ، حالا توی SF III مبنای گیم پلی میره روی قضیه ی Parry و اینکه پلیر بتونه به بهترین نحو ازش استفاده کنه ! توی سری آلفا طرف بسته به نحوه ی بازیش باید از سوپـر مووهای متعدد یا کاستوم کمبوها استفاده کنه و بیس کار اینه ، میاد توی SF IV بازم همه چیز عوض میشه ! اینبار اصل کاری Focus Attack ـه که هر جا و هر کاری رو میتونی کنسل کنی یا با چیزای دیگه ترکیب کنی و ... در واقع بازی خودتو بکنی ، استایلیش ، اون چیزی که می خوای :دی حالا یهو توی SF V دوباره سیستم عوض میشه و میره روی V Move ها ! شما باید از V-Skill و V-Trigger و V-Reaversal ها به نفع خودت استفاده کنی و یه سبک بازی کردن جدید رو میطلبه ! :دی واسه همینه ملت هنوز SF II و SF III و ... بازی میکنن :دی چون هر کدوم یه یونیورس جدا از همه :دی انگار که هر کدوم از شماره های SF یه بازی فایتینگ دیگه هستن که فقط کرکترهای SF داره توشون تکرار میشه :دی
دیدی چقدر تغییر هست :دی ولی از اینور حالا مثلاً اگه من Calamity Trigger رو بازی کرده باشم و برم توی خواب زمستونی و هیچی بازی نکنم و یهو سر Central Fiction بیدار بشم و بشینم پای بازی سیستم بازی کردنش باز همونه که بود :دی بقیه هم همینن اکثراً :دی

خب مومن منم دارم همینو میگم دیگه :d حالا شاید منظورمو بد رسوندم ولی کلیت حرفم همین بود, اصلا هم منظورم این نبود که تفاوت نسخه های استریت فایتر (SFII,SFIII,SFIV,SFV...) با نسخه های فایتینگای ASW یکیه (شوخیشم مسخرس :d) حرفم این بود نسخه های مختلف SFIV سیستمشون شبیه مثلا سری BB هست (منظورم ازینکه گفتم چون فقط اسمه نمیتونیم بگیم تفاوت داره این بود که چون SFIV به جای اینکه بشه SFV یه پسوند/پیشوند خورده بقلش نمیتونیم بگیم BB یا GG چون نسخه بعدیشونه باید فرق کنه ولی این چون همون SFIV هست اشکالی نداره, یعنی اینا فقط بازی با کلماته همین الان GGXrd R پیشوند اضافه شده پس باید بگیم تغییرات کمش ایرادی نداره؟ یا BB خیلی راحت میتونست اسم نسخه های جدیدو همون بزاره فقط یه پسوند اضافه کنه, آیا این توی کلیت قضیه تاثیر داره؟), و اینکه کلا ازین حرکتشون توو نسل پیش استقبال نکردمو نمیکنم, درسته تغییرات بیشتر از فایتینگای دیگه بوده بین همون نسخه ها ولی به نظرم نباید این مسئله رو با فایتینگای دیگه بسنجیم باید بیایم با همون سنگ SF بسنجیم قضیه رو; مثلا اگه کپکام میومد SFIV رو بیرون میداد بعد به صورت مجانی تا اواسط نسل ساپورت میکرد بازیو بعد میومد وسط نسل SFV رو میداد بهتر نبود؟ :d

اصلا من خودم جزو معدود کسایی بودم که با SFIV ارتباط نگرفتم در حالی که قبلش روانی وار عاشق SF بودم (حالا به هر دلیلی که بود) همین نشون میده تفاوت SFهارو قبول دارم :d

حالا نمیدونم کجای دیدگاهم به نظرت اشتباه بود دقیقا :d
 
خب مومن منم دارم همینو میگم دیگه :d حالا شاید منظورمو بد رسوندم ولی کلیت حرفم همین بود, اصلا هم منظورم این نبود که تفاوت نسخه های استریت فایتر (SFII,SFIII,SFIV,SFV...) با نسخه های فایتینگای ASW یکیه (شوخیشم مسخرس :d) حرفم این بود نسخه های مختلف SFIV سیستمشون شبیه مثلا سری BB هست (منظورم ازینکه گفتم چون فقط اسمه نمیتونیم بگیم تفاوت داره این بود که چون SFIV به جای اینکه بشه SFV یه پسوند/پیشوند خورده بقلش نمیتونیم بگیم BB یا GG چون نسخه بعدیشونه باید فرق کنه ولی این چون همون SFIV هست اشکالی نداره, یعنی اینا فقط بازی با کلماته همین الان GGXrd R پیشوند اضافه شده پس باید بگیم تغییرات کمش ایرادی نداره؟ یا BB خیلی راحت میتونست اسم نسخه های جدیدو همون بزاره فقط یه پسوند اضافه کنه, آیا این توی کلیت قضیه تاثیر داره؟), و اینکه کلا ازین حرکتشون توو نسل پیش استقبال نکردمو نمیکنم, درسته تغییرات بیشتر از فایتینگای دیگه بوده بین همون نسخه ها ولی به نظرم نباید این مسئله رو با فایتینگای دیگه بسنجیم باید بیایم با همون سنگ SF بسنجیم قضیه رو; مثلا اگه کپکام میومد SFIV رو بیرون میداد بعد به صورت مجانی تا اواسط نسل ساپورت میکرد بازیو بعد میومد وسط نسل SFV رو میداد بهتر نبود؟ :d

اصلا من خودم جزو معدود کسایی بودم که با SFIV ارتباط نگرفتم در حالی که قبلش روانی وار عاشق SF بودم (حالا به هر دلیلی که بود) همین نشون میده تفاوت SFهارو قبول دارم :d

حالا نمیدونم کجای دیدگاهم به نظرت اشتباه بود دقیقا :d

بازم موافق نیستم :دی همین اشتباهه که میگی چون BB و GG و T و ... میان شماره میدن ولی SF شماره نمیده پس جفتشون یکی هستن :دی خودتم که قبول داری تغییرات حتی بین همون آپدیت ها بیشتر از بقیه ـس پس بحثی نیست :دی اما اینکه میگی اینکار درست نیست و باید با سنگ SF بسنجیم. اگه بحث سنجیدن با خود SF باشه بازم توی اصل قضیه تفاوتی ایجاد نمی کنه :دی یه نگاه بنداز :

SF II عرضه میشه و بعدش :

Street Fighter II : the World Warrior
Street Fighter II : Champion Edition
Street Fighter II : Hyper Fighting
Super Street Fighter II
Super Street Fighter II : Turbo
Hyper Street Fighter II : the Anniversary Edition

به همین ترتیب :
Street Fighter Alpha
Street Fighter Alpha 2
Street Fighter Alpha 3

(آلفا ها در واقع همگی یه عنوانن ولی به خاطر اسم مجزا شماره خوردن)

و بالاخره :

Street Fighter III : New Generation
Street Fighter III : 2nd Impact
Street Fighter III : 3rd Strike

تا رسید به IV :دی کلاً این شیوه ی چند نسخه از شماره یه جور سنته توی SF :دی که تفسیر درستش اینه که یه شماره عرضه میشه یه مکانیزم جدیدی رو وارد میکنه و با چند تا زیر مجموعه کامل میشه و رُس ـش کشیده میشه :دی یعنی شیره ی گیم پلی بازی رو تا جایی که میشه میکشن بعد میرن سراغ یه مکانیزم دیگه توی یه شماره ی جدید :دی ولی باقی فایتینگ ها یه مکانیزم رو وارد میکنن و تا آخر با همون فرمون میگیرن و میرن جلو یا اگر هم برن سراغ چیز دیگه ، چون خوب به قبلی نپرداختن تمام پتانسیل اون مکانیزم حروم میشه :دی این کاری که کپکام با SF میکنه به نظرم درست ترین کاره ! بین شماره های مختلف یه فایتینگ که تماماً وابسته به گیم پلی هست باید فاصله ی زیادی بیوفته و توی این فاصله شماره یی قبلی تا جایی که میشه با زیر مجموعه هاش ساپورت بشه :دی در مورد مجانی و پولی و اینها هم که تازه این جریان مجانی راه افتاده و گرنه تا قبل از این تا بوده همین بوده :دی
 
^^^
قانع شدم :d

البته همین جریان مجانی که میگی تازه راه افتاده به نظرم دلیلش همون اعتراض بوده به شیوه ی انتشار SFIV (یا کلن سری SF به قولت), درسته؟ :d
 
^^^
قانع شدم :d

البته همین جریان مجانی که میگی تازه راه افتاده به نظرم دلیلش همون اعتراض بوده به شیوه ی انتشار SFIV (یا کلن سری SF به قولت), درسته؟ :d

آره :دی خیلیا حس خرید چند نسخه از یه عنوان رو ندارن، ولی به نظرم همون شیوه ی قبلی بهتره :دی شاید یه مقدار هزینه داشته باشه ولی مشکل تیکه پاره شدن دیتا (DLCها و امکانات مختلفی که روی شبکه ها به صورت جدا جدا میاد و بینش بگردی تا همه رو بگیری) ، کم آوردن فضا روی هارد کنسول (اونم کنسولهای نسل فعلی که هاردشون از همین الان Read ـه) و .... رو نداره :دی یه جور حس اطمینان به آدم میده ، اگه نت ترکید ، اگه کنسول ترکید ، اگه یه دیتایی روی شبکه (PSN) پیدا نشد یا ... همیشه اطمینان خاطر داری که اون دیسک رو توی هر دستگاهی که فرو کنی کل بازی در اختیارته :دی
به شخصه امیدوارم بعداً یه نسخه ی کاملی فلانی چیزی با هر چند تا پسوند و پیشوند که ممکنه بدن بیرون :دی
 
طبق نظرسنجی ای که ASW برای GG Xrd Revelator برگزار کرد ، با اکثریت آرا بانو Dizzy هم به جمع باقی کرکترهای روستر بازی اضافه شد :دی

 
ببخشید وسط بحثتون می پرم :دی
صرفا جهت گسترش دادن کامیونیتی SF در ایران، اومدم بگم که یه دونه CD Key اضافی Ultra Street Fighter IV نسخه PC دارم. هر کسی خواست بخره PM بده :دی
 
از بر و بچه های کامیونیتی کسی اینو گرفته ، هماهنگ کنیم با هم بازی کنیم ؟ :دی


چونلیت منو کشته :d Ono Style گرفتی عکسو :d Review هاشو میخوندم میگفتن بولشته, نظر خودت چیه؟ :d

پ.ن: اون مضخرف; شخصیت اصلی SAO, برای چی باید از همه گنده تر باشه؟ :d
 
چونلیت منو کشته :d Ono Style گرفتی عکسو :d Review هاشو میخوندم میگفتن بولشته, نظر خودت چیه؟ :d

پ.ن: اون مضخرف; شخصیت اصلی SAO, برای چی باید از همه گنده تر باشه؟ :d


نقد ها که اکثراً یه چیزی تلاوت میکنن که فقط به درد خودشون می خوره :دی
اینم خب بسته به سلیقه ـت داره :دی ببین بازی فایتینگ جدید نیست ، DBFC یه فایتینگ All Star ـه :دی فایتینگی که یه سری کرکترهای سگا + انیمه رو دور هم جمع کرده :دی استیج ها هم باز متعلق به همیناس :دی باید ببینی مثلاً از انیمه خوشت میاد با این کرکترها حال میکنی یا نه :دی
گیم پلی هم مثل بلیز بلو ـه ولی یه مقدار super move ها راحت تر اجرا میشن :دی در کل بازی برای کسایی که عشق کمبو های شونصد ضرب و کرکترهای انیمه هستن خیلی خوبه :دی از ایناس که می افتی به جون طرف و شونصد تا کمبو نثارش میکنی :دی

پ.ن : کیریتو خیلی خوب در اومده اتفاقاً :دی
 
من نمیدونم بازی چه کاراکترهایی داره! ولی احتمالا همین شیزو که روی کاور هم هست،یک تنه همشون رو حریفه:-" >:)
 
من نمیدونم بازی چه کاراکترهایی داره! ولی احتمالا همین شیزو که روی کاور هم هست،یک تنه همشون رو حریفه:-" >:)

بیا شاهد از غیب رسید :دی توی پست قبلی اومدم بگم اوتاکو هایی مثل امیر عاشق این تیپ بازیا میشنا ، یادم رفت :دی خودش اومد :دی
 
بیا شاهد از غیب رسید :دی توی پست قبلی اومدم بگم اوتاکو هایی مثل امیر عاشق این تیپ بازیا میشنا ، یادم رفت :دی خودش اومد :دی

من اکثر کاراکترهای محبوبم از مجله ی جامپ هستن، که امتیاز 99%شون دسته نامکو هست :دی
اینم خبرهاش رو ندیدم(خیلی کم! :-" ) فکر کنم تنها کاراکتر محبوبم فقط همین شیزو باشه:دی

+ بازی فایتینگ بعدیه من One Piece : Burning Blood هستش:-"
ویرایش: ناروتو رو یادم رفت:-" اونم علی الحساب تو لیست هست،تا ببینم اوضاع چطور پیش میره :دی
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or