یه سری صحبت ها از سازندگان در مورد سیستم rage که از همون مصاحبه برداشته شده(فقط من وقت نکردم دباره متنو بخونم واسه همین ممکنه یه کم قلط های تایپی ببنید که ایشالا می بخشید:biggrin1
:
همونطور که می دونید این حالت در نسخه های گذشته با فشردن 4 تا دکمه یا 2 تا از l,r ها قابل اجرا بود آقای هارادا میگه ما می خواستیم این سیستم رو به طور طبیعی در بازی قرار بدیم و بازی کن واقعا حس کنه که این یه حالت طبیعیه..تو نسخه های گذشته بازی کن مجبور بود در حالت های خاص از این سیستم استفاده کنه و کار مطئنی نبود
yonemory هم در این بازی میگه که ما اول می خواستیم یه دکمه رو برای این کار در نظر بگیریم.اما بعد از بر رسی دیدیم که باعث گیج شدن بازی کنا میشه و بعد تصمیم گرفتیم این حالت رو به طور طبیعی در بازی پیاده کنیم
این سیستم طوری روش کار شده که در مواقعی که تحت فشار هستی هم بشه ازش استفاده کرد.تو تکن برای اینکه بتونی حریفتو شکست بدی باید از مهارت و انرژِ بیشتری نسبت به حریف بر خوردار باشی ولی واقعا غیر طبیعیه که در همه ی لحظات تندرستی و انرژِ حریفت در همون حر اولیست.. این سیستم می تونه به واقع گرایانه تر کردن بازی هم کمک کنه..
یکی دیگه از عواملی که این سیستم باعث اون شده افزایش جان بازی کنه ..به عبارت دیگه جان بازی کن ها زیاد شده تا مبارزات کوتاه نباشه..
بازی کنا 2 جور مبارزه رو در پیش دارن.. بعدش از سیستم rage و قبلش.. قبل از استفاده از این سیستم شما می تونید به شیوه ی گذشته بازی کنید ولی بعد از اون باید طور دیگری مبارزه کنید که دیدن اون بسیار جالبه...
وقتی به این سیستم می رسید ضربات بازی کنا رو میبینید که با چه قدرتی به شما بر خورد می کنه... واسه همینه که جون بازی کنا زیاد شده
----------------------------------
خب اینم بخشی از از صحبت ها در مورد rage mode خیلی جالبه... یعنی سعی شده بازی کنی که جونش کم میشه انرژیش هم به همون نسبت تغییر کنه واسه همین اگه قرار بود با مقدار جون سابق از این سیستم استفاده می شد خیلی مبارزات کوتاه می شد واسه همین جون شخصیت ها زیاد شده.....