شینجی میکامی: ترساندن مردم مشکل شده است

A.R.A.$.H

کاربر سایت
The-Evil-Within-600-x-3001-600x300.jpg


مرد معروف به پدر سبک وحشت و خالق بازی Evil Within آقای Shinji Mikami معتقند که ترساندن بازیبازها مشکل تر شده است اما همچنان امیدوارند شما در هنگام بازی وحشت زده شوید.
آقای Mikami طی مصاحبه خود با Edge گفته اند:
در القای ترس به مردم تغییرات زیادی ایجاد نشده ما آنها عادت می کنند و خواهند فهمید که چه چیزی انتظار آنها را می کشد. بر همین اساس ترساندن مشکل تر شده است.
تیم آقای Mikami گاهی در بازی کنترل را از دستان شما خارج خواهند کرد تا احساس قدرت نکنید. این موضوع به مانند مبارزه یک کودک با بوکسور سنگین وزن در رینگ طی 12 دور است! Evil Within در سال 2014 خواهد آمد و آقای Mikami در رابطه با ساخت و عرضه این بازی گفته اند:
مدیریت یک تیم همچنان سخت است. اما اکنون که این عنوان قابل بازی است، همه چیز به راحتی در کنار یکدیگر قرار می گیرد. در مقایسه با دوسال پیش کارها راحت تر شده. ساخت بازی همانند یک قطار شهربازی است. بسیار سرگرم کننده اما گاهی هم سر شما بسیار شلوغ خواهد بود. زمانی که سوار این قطار هستید و بالا می روید وحشتناک است و زمان زیادی طول می کشد اما پایین آمدن بسیار لذت بخش است و در یک چشم بر هم زدن اتفاق
می افتد.
به نظر شما آیا Evil Within می تواند جان تازه ای به سبک وحشت ببخشد؟
VG247
 
مشکل بازیهای امروزی بنظرم یه مقدار اپگرید اسلحه ها و شخصیت بازی باشه چون خودم تا یه نمه کاراکترم قوی میشه احساس قلدری میکنم و دیگه کسی رو نمیبینم بخاد منو بترسونه ... امیدی هم به این بازی واسه ترس ندارم!
ترس فقط واسه من تو فاتال فریم بود و بس ...
 
با اینکه احترام خواصی نسبت به استاد قائلم اما یکی از دلایل اینکه دیگه مردم از بازیهای ترسناک نمیترسن قطع کردن ریشهایی هست که به دست خودتون بهش تبر زدید.
 
دلم برای بازی های ترسناک Ps2 و Ps1 و حال و هوای ترسیدن تنگ شده:((ولی امیدوارم بازی خوبی از آب دربیاد:دی من به شخصه همه خبراش رو دنبال کردم و می کنم و خواهم کردo:-)
 
خدا کنه، عنوان ناب و خالصی در این سبک بشه...به نظر من ژاپنی ها توی ساختن سبک ترس بهتر عمل میکنن که قطعا بر روی این عنوان هم این قضیه صدق میکنه ولی:
چی میشه یه فاتال فریم جدید یا siren جدید بسازن؟؟؟؟:x[-o
 
بخاطر اینکه گیمرها از زامبی و هیولاهای با صورتهای زشت و عجیب و هیکل درشت خسته شدن. باید دنبال چیزهای جدیدی مثل شبح، روح و ماورا الطبیعه رفت تو بازیها.
 
هر دو بازیی که نام بردید فقط هارور خالی هستن ! چیزی که میکامی داره میسازه "سوروایول" هارور هست ! این که بازیکن رو بندازی تو یه محیط بدون سلاح و چاقو و فقط بهش یه چراغ قوه بدی ، در راه رفتنش هم هفت هشت تا موجود چندش سبز کنی که کاری نداره ! هنر ترسوندن وقتی مشخص میشه که گیمر مسلح، قوی و قابل دفاع باشه !
بازی هایی که نام بردید بیشتر ران اند هاید هستن، مطمئنا در همین اوت لست اگه یه شاتگان بجای دوربین فیلم برداری میدادن دست شخصیت اصلی ترسش نصف که هیچی 70 درصد کمتر میشد !

نخیر این خبرا هم نیست.اولن شما شاتگان که هیچی rpg هم داخل outlast میدادی دست شخصیت اصلی بازی اون دشمن اصلی شاتگان یا rpg حریفش نبود .
خوبه ماشینهای ارتش رو دم در تیمارستان دیدی تو بازی outlast .دیگه ارتش با اون همه تجهیزات اش و لاش شده بود .خود یکی از سربازها موقع جون کندن گفت هیچ کس با اسلحه حریفش نمیشه فقط فرار کن و دور شو.
اون جو خفه و وحشتناک رو الکی به بهانه یه اسلحه نداشتن خراب میکنید و ماهیت ترسناک بودن بازی رو ربط میدید به اسلحه نداشتن.بعد از این همه سال بازی ترسناک بازی کردن تقریبا میتونم بفهمم تو این سبک چه خبره.

مثل dead space1 زمان خودش شاهکار به تمام معنا بود .انواع و اقسام اسلحه ها موجود بود ولی بازم بازی ترسناک بود .ولی هیچ وقت جو دید اسپیس به نظرم به outlast نمیرسید .چون کلا این دوتا از ریشه با هم تفاوتهای اساسی داشتن.


در مورد این بازی شینجی میکامی چند تا تریلر رو که دیدم بازی بنظرم زیاد ترسناک نیست ولی بازی قشنگیه.کلا سبک ترسش یه طورایی شبیه سایلنت هیل هست با کمی تغییرات به همراه سبک re4.
 
همون دیدم که نظرم نسبت به بازی برگشت.کلا نسبت به بازی خنثی شدم.امیدوارم بهتر بشه.


من میگم انیمیشن صورت،تو میگی گرافیک؟
انیمیشن صورت تو Walking Dead خیلی بهتر از این کار شده به مولا.ناسلامتی بازی سوم شخصه،باید این چیزها پیاده بشه.نه اینکه فقط صدا نفس زدن و فریاد بیاد بعد چهرش رو که مبینیم :| انگار داره پ.ا.ک نشون میده.

ولی من نظرم عکس شماست...به نظرم بازی جالبی میشه .
 
نخیر این خبرا هم نیست.اولن شما شاتگان که هیچی rpg هم داخل outlast میدادی دست شخصیت اصلی بازی اون دشمن اصلی شاتگان یا rpg حریفش نبود .
خوبه ماشینهای ارتش رو دم در تیمارستان دیدی تو بازی outlast .دیگه ارتش با اون همه تجهیزات اش و لاش شده بود .خود یکی از سربازها موقع جون کندن گفت هیچ کس با اسلحه حریفش نمیشه فقط فرار کن و دور شو.
اون جو خفه و وحشتناک رو الکی به بهانه یه اسلحه نداشتن خراب میکنید و ماهیت ترسناک بودن بازی رو ربط میدید به اسلحه نداشتن.بعد از این همه سال بازی ترسناک بازی کردن تقریبا میتونم بفهمم تو این سبک چه خبره.

مثل dead space1 زمان خودش شاهکار به تمام معنا بود .انواع و اقسام اسلحه ها موجود بود ولی بازم بازی ترسناک بود .ولی هیچ وقت جو دید اسپیس به نظرم به outlast نمیرسید .چون کلا این دوتا از ریشه با هم تفاوتهای اساسی داشتن.


در مورد این بازی شینجی میکامی چند تا تریلر رو که دیدم بازی بنظرم زیاد ترسناک نیست ولی بازی قشنگیه.کلا سبک ترسش یه طورایی شبیه سایلنت هیل هست با کمی تغییرات به همراه سبک re4.
داداش این که اسلحه حریف اون یارو نمی شه چه ربطی داره به اصل موضوع؟ موضوع اینه که تو outlast شما نمی تونین از خودتون به هیچ شکلی دفاع بکنین که همین ترسشو بیشتر می کنه حالا اگه بازیکن می تونست از خودش دفاع کنه مطمئنا کمتر می ترسید ...
 
داداش این که اسلحه حریف اون یارو نمی شه چه ربطی داره به اصل موضوع؟ موضوع اینه که تو outlast شما نمی تونین از خودتون به هیچ شکلی دفاع بکنین که همین ترسشو بیشتر می کنه حالا اگه بازیکن می تونست از خودش دفاع کنه مطمئنا کمتر می ترسید ...

شخصیت اصلی هیچ طور نمیتونست با اسلحه از خودش دفاع کنه.اسلحه هیچ کاربردی نداشت .فقط اگر اسلحه رو میذاشتن احتمالا بدرد دیوونه کشی میخورد .اونم اگه اون جن سیاه رنگ که دشمن اصلی بود پیدات میکرد در جا کارت تموم بود با اسلحه.
خود کشیشه هم اول بازی بهت گفت :
بی گناهی موجب رستگاری میشه.
 
شخصیت اصلی هیچ طور نمیتونست با اسلحه از خودش دفاع کنه.اسلحه هیچ کاربردی نداشت .فقط اگر اسلحه رو میذاشتن احتمالا بدرد دیوونه کشی میخورد .اونم اگه اون جن سیاه رنگ که دشمن اصلی بود پیدات میکرد در جا کارت تموم بود با اسلحه.
خود کشیشه هم اول بازی بهت گفت :
بی گناهی موجب رستگاری میشه.

خوب دیگه دوست عزیز، اینکه دشمنان در بازی با اسلحه هم نمیمردن ایده کارگردان بوده برای ران اند هاید کردن بازی، اگه قرار بود شاتگان بده دستت که خوب مطمئنا دشمنان قابل شکست میشدن ! مثالی هم که خودت زدی تصدیق حرف من بود، در دد اسپیس اول و دوم انواع و اقسام اسلحه ها رو بازی در اختیارت میگذاشت، و هنر کارگردان اینجا مشخص میشد که با این وجود باز هم میتونست تو رو بترسونه ! حالا باز شما دقت کن، در دد اسپیس سوم هم همون انواع و اقسام اسلحه ها بازم در اختیارت بود اما درجه ترس چندین مرتبه پایین تر بود نسبت به دو شماره قبلی !
فکر کنم این حرفم مبهم نباشه : دلیل ترسناک بودن اوت لست بی دفاع بودن شخصیت اصلی بازیه ! اگه مثلا مانند آلن ویک شما میتونستی با نوری یا چیزی دشمنان رو شکست بدی شک نکن بازی دیگه ران اند هاید نمیشد ! یا وقتی فلان موجود از سقف یهو آویزون میشد شما از همون دری که وارد شدی بر نمیگشتی، بلکه به روشی دشمن رو میکشتی تا جیغ و داد نکنه !
 
شخصیت اصلی هیچ طور نمیتونست با اسلحه از خودش دفاع کنه.اسلحه هیچ کاربردی نداشت .فقط اگر اسلحه رو میذاشتن احتمالا بدرد دیوونه کشی میخورد .اونم اگه اون جن سیاه رنگ که دشمن اصلی بود پیدات میکرد در جا کارت تموم بود با اسلحه.
خود کشیشه هم اول بازی بهت گفت :
بی گناهی موجب رستگاری میشه.
محمد متوجه نشدی.منظور احمد اینه که تو Outlast اضلا دفاع از خود بی معنی هست،یعنی وجود نداره.نه اینکه اگه شخصیت اسلحه داشت هم کاری نمیتونست بکنه.
این اصل نبود دفاع خیلی به ترسناکتر بودن بازی کمک کرده.فرض کن REهای کلاسیک بدون سلاخ!!! اون لخظاتی که خشاب تموم میکردیم کارمون فقط فرار بود.همین ترسناکش کرده بود،حالا غیر از اینکه که بازی به خودی خود هم ترسناک هست یا نه.outlast بازی ترسناکی هست ولی این اصل فرار که جزئی از گیم پلی هست،خیلی بهش کمک کرده.
 
خوب دیگه دوست عزیز، اینکه دشمنان در بازی با اسلحه هم نمیمردن ایده کارگردان بوده برای ران اند هاید کردن بازی، اگه قرار بود شاتگان بده دستت که خوب مطمئنا دشمنان قابل شکست میشدن ! مثالی هم که خودت زدی تصدیق حرف من بود، در دد اسپیس اول و دوم انواع و اقسام اسلحه ها رو بازی در اختیارت میگذاشت، و هنر کارگردان اینجا مشخص میشد که با این وجود باز هم میتونست تو رو بترسونه ! حالا باز شما دقت کن، در دد اسپیس سوم هم همون انواع و اقسام اسلحه ها بازم در اختیارت بود اما درجه ترس چندین مرتبه پایین تر بود نسبت به دو شماره قبلی !
فکر کنم این حرفم مبهم نباشه : دلیل ترسناک بودن اوت لست بی دفاع بودن شخصیت اصلی بازیه ! اگه مثلا مانند آلن ویک شما میتونستی با نوری یا چیزی دشمنان رو شکست بدی شک نکن بازی دیگه ران اند هاید نمیشد ! یا وقتی فلان موجود از سقف یهو آویزون میشد شما از همون دری که وارد شدی بر نمیگشتی، بلکه به روشی دشمن رو میکشتی تا جیغ و داد نکنه !

اون تیکه قرمز رنگ فقط یکی از عوامل ترسشه.جو و محیط و صدا گذاری و ........... رو شما ول کردین فقط چسبیدین به بی دفاع بودن که عامل ترس میشه!

اون دیگه هنر سازنده رو میرسونه که محیط به اون ترسناکی میسازه .از نظر من ترس outlast زیاد ربطی به بی دفاع بودن پیدا نمیکنه و البته بی ربط هم نیست.

به طور مثال شما فضای رزیدنت اویل1 رو مقایسه کن با اون دو سری بعدش .بنظرم فضای داخل قصر با اون موزیک و چاشنی ترس یه چیز عجیب و غریب در اومد که باعث شد رزیدنت اویل مثل توپ صدا کنه.نه اینکه 2و3 ترسناک نبودن اونا هم ترسناک بودن ولی 1 بین کل این سری یه چیز خاص بود از لحاظ فضای بازی و حسی که القا میکرد.نسخه 3 هم خیلی خوب بود مخصوصا سر تعقیب نمسیز .البته 3 کمی اکشنتر شد نسبت به 2 نسخه قبل ولی از ریشه فاصله نگرفت.

این بازی جدید میکامی هم صرفا به دید یه بازی فان بهش نگاه میکنم فکر نکنم چیز خاصی برای ارائه داشته باشه .

محمد متوجه نشدی.منظور احمد اینه که تو Outlast اضلا دفاع از خود بی معنی هست،یعنی وجود نداره.نه اینکه اگه شخصیت اسلحه داشت هم کاری نمیتونست بکنه.
این اصل نبود دفاع خیلی به ترسناکتر بودن بازی کمک کرده.فرض کن REهای کلاسیک بدون سلاخ!!! اون لخظاتی که خشاب تموم میکردیم کارمون فقط فرار بود.همین ترسناکش کرده بود،حالا غیر از اینکه که بازی به خودی خود هم ترسناک هست یا نه.outlast بازی ترسناکی هست ولی این اصل فرار که جزئی از گیم پلی هست،خیلی بهش کمک کرده.

قبول دارم بی دفاع بودن شخصیت اصلی کمک به ترس بازی کرد ولی دیگه کل ترس بازی رو بخوایم بندازیم گردن بی دفاع بودن خدایی کم لطفیه به کار سازنده بازی.
 
اون تیکه قرمز رنگ فقط یکی از عوامل ترسشه.جو و محیط و صدا گذاری و ........... رو شما ول کردین فقط چسبیدین به بی دفاع بودن که عامل ترس میشه!

اون دیگه هنر سازنده رو میرسونه که محیط به اون ترسناکی میسازه .از نظر من ترس outlast زیاد ربطی به بی دفاع بودن پیدا نمیکنه و البته بی ربط هم نیست.

به طور مثال شما فضای رزیدنت اویل1 رو مقایسه کن با اون دو سری بعدش .بنظرم فضای داخل قصر با اون موزیک و چاشنی ترس یه چیز عجیب و غریب در اومد که باعث شد رزیدنت اویل مثل توپ صدا کنه.نه اینکه 2و3 ترسناک نبودن اونا هم ترسناک بودن ولی 1 بین کل این سری یه چیز خاص بود از لحاظ فضای بازی و حسی که القا میکرد.نسخه 3 هم خیلی خوب بود مخصوصا سر تعقیب نمسیز .البته 3 کمی اکشنتر شد نسبت به 2 نسخه قبل ولی از ریشه فاصله نگرفت.

این بازی جدید میکامی هم صرفا به دید یه بازی فان بهش نگاه میکنم فکر نکنم چیز خاصی برای ارائه داشته باشه .



قبول دارم بی دفاع بودن شخصیت اصلی کمک به ترس بازی کرد ولی دیگه کل ترس بازی رو بخوایم بندازیم گردن بی دفاع بودن خدایی کم لطفیه به کار سازنده بازی.

ما هم علت ترس بازی رو ننداختیم گردن بی دفاع بودن کاراکتر اصلی فقط داریم می گیم اینکه outlast رو از نظر ترسناک بودن با The evil within مقایسه کنیم درست نیست ...
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or