شینجی میکامی: ترساندن مردم مشکل شده است

A.R.A.$.H

کاربر سایت
The-Evil-Within-600-x-3001-600x300.jpg


مرد معروف به پدر سبک وحشت و خالق بازی Evil Within آقای Shinji Mikami معتقند که ترساندن بازیبازها مشکل تر شده است اما همچنان امیدوارند شما در هنگام بازی وحشت زده شوید.
آقای Mikami طی مصاحبه خود با Edge گفته اند:
در القای ترس به مردم تغییرات زیادی ایجاد نشده ما آنها عادت می کنند و خواهند فهمید که چه چیزی انتظار آنها را می کشد. بر همین اساس ترساندن مشکل تر شده است.
تیم آقای Mikami گاهی در بازی کنترل را از دستان شما خارج خواهند کرد تا احساس قدرت نکنید. این موضوع به مانند مبارزه یک کودک با بوکسور سنگین وزن در رینگ طی 12 دور است! Evil Within در سال 2014 خواهد آمد و آقای Mikami در رابطه با ساخت و عرضه این بازی گفته اند:
مدیریت یک تیم همچنان سخت است. اما اکنون که این عنوان قابل بازی است، همه چیز به راحتی در کنار یکدیگر قرار می گیرد. در مقایسه با دوسال پیش کارها راحت تر شده. ساخت بازی همانند یک قطار شهربازی است. بسیار سرگرم کننده اما گاهی هم سر شما بسیار شلوغ خواهد بود. زمانی که سوار این قطار هستید و بالا می روید وحشتناک است و زمان زیادی طول می کشد اما پایین آمدن بسیار لذت بخش است و در یک چشم بر هم زدن اتفاق
می افتد.
به نظر شما آیا Evil Within می تواند جان تازه ای به سبک وحشت ببخشد؟
VG247
 
شدیدا امیدوارم این بازی فروش خوبی پیدا کنه تا باز دوباره یه موجی از این حرف هایی که سر Dead Space می زدند (که سبک وحشت فروش نداره و بازی های Horror هر چقدر هم تبلیغات داشته باشند شکست می خورند و از این جور حرفا) راه نیافته...
sigh.gif
 
امیدوارم بازیه خوبی از اب دربیاد درست مثل DS 1 .
فقط من امیدوارم که بازی از این تریپای جیغ و داد و بیداد و کلن PSYCHO بازی واسه ترسوندن استفاده نکنه چون من از این سبک ترسوندن بدم میاد و اگه اینجوری باشه احتمالا از بازی خوشم نیاد .
(یادش به خیر تو RE3 بدون هیچ داد و بیدادی و این جنگولک بازی هایی که تازه مد شده تو سبک Horror وقتی Nemsis میومد ادم اتوماتیک شیو میشد :دی )
 
به نظرم یکی از دلایلی که باعث میشه بازیهای نسل جدید ، ترسناک تباشن گرافیک بالاشونه. وقتی همه چی شارپ و شفاف و با وضوح تصویر بالا هست که دیگه چیزی ترسناک به نظر نمیاد.
بازی ساز ها اگه دست از کلیشه بر دارن و کمتر به جیب خودشون فکر کنن ، میتونن بازی هایی خلق کنن که بعد از انجامش نماز وحشت نیاز باشه.
.....
نکته دوم
اگه بازی بخواد ادم رو واقعا بترسونه ، نباید حول زامبی و ویروس و ... باشه . بلکه باید خول روح و جن و تسخیر و ... (ماورا,طبیعه ) بچرخه .:-s
.....
 
اتفاقا اينكه بفهمي چه بلايي قراره سرت دراد خودش يه نوع شيوه ي ترسونده ، اقاي شينجي داره از همين الان دنبال بهونه ميگرده! اصا همين الن ويك كه خب هرچند هيچ ربطي به اين نداره ولي همين ورقه هاي داستانو كه پيدا ميكرديو ميفهميدي قراره چي بشه يه دلهره اي ميگرفتي. كلا راهاي زيادي واسه ترسوندن هست ادم بايد بفهمه چطوري بترسونه، اينكه ديگه همه عادت كردنو اينا همش كشكه. من اصلا با حرف ايشون موافق نيستم.
 
نمیدونم فقط منم که با دیدن تریلرها از بازی دلسرد شدم یا بقیه هم همینطور فکر میکنن و فقط سکوت کردن.انتظارم خیلی بیشتر بود از این بازی.
بعد تجربه TLOU دیگه اومدن بازی AAA که این همه ادعا داره با اون گیم پلی و انیمیشنهای خشک خیلی به چشم میاد،مخصوصا انیمیشن صورت که اصلا انگار نداره.4 تا انیمیشن درست و بجا خیلی میتونه تو القای حس ترس تاثیر داشته باشه.بازی هم که ایندی نیست بگیم اینچیرهارو نمیخوایم.
باز اینکه هنوز فرصت هست و میتونن رو اون بخشها کار کنن آدم رو امیدوار میکنه.
ولی این بازی یا میکامی رو به عرش میبره یا با خاک یکسان میکنه.
 
نمیدونم فقط منم که با دیدن تریلرها از بازی دلسرد شدم یا بقیه هم همینطور فکر میکنن و فقط سکوت کردن.انتظارم خیلی بیشتر بود از این بازی.
بعد تجربه TLOU دیگه اومدن بازی AAA که این همه ادعا داره با اون گیم پلی و انیمیشنهای خشک خیلی به چشم میاد،مخصوصا انیمیشن صورت که اصلا انگار نداره.4 تا انیمیشن درست و بجا خیلی میتونه تو القای حس ترس تاثیر داشته باشه.بازی هم که ایندی نیست بگیم اینچیرهارو نمیخوایم.
باز اینکه هنوز فرصت هست و میتونن رو اون بخشها کار کنن آدم رو امیدوار میکنه.
ولی این بازی یا میکامی رو به عرش میبره یا با خاک یکسان میکنه.
اون تریلر 30 دقیقه ای که ازش امده بیرون رو ببین نظرت عوض میشه.
 
نمیدونم فقط منم که با دیدن تریلرها از بازی دلسرد شدم یا بقیه هم همینطور فکر میکنن و فقط سکوت کردن.انتظارم خیلی بیشتر بود از این بازی.
بعد تجربه TLOU دیگه اومدن بازی AAA که این همه ادعا داره با اون گیم پلی و انیمیشنهای خشک خیلی به چشم میاد،مخصوصا انیمیشن صورت که اصلا انگار نداره.4 تا انیمیشن درست و بجا خیلی میتونه تو القای حس ترس تاثیر داشته باشه.بازی هم که ایندی نیست بگیم اینچیرهارو نمیخوایم.
باز اینکه هنوز فرصت هست و میتونن رو اون بخشها کار کنن آدم رو امیدوار میکنه.
ولی این بازی یا میکامی رو به عرش میبره یا با خاک یکسان میکنه.

تا وقتی هدفت فقط گرافیک باشی سالی یکی دو بازی بیشتر بهت حال نمیده..

به شخصه اعتقاد دارم گرافیک یکی از آخرین رُکنهای جذابیت بازی هست که فعلا تو بوق کَرنا دارن اون رو می کنن که ضعفهای مثل گیم پلی و داستان و... رو پوشش بدن
 
همین الانش هم بازی های جدید که تو سبک horrer اومدند کم نترسوندند نمونش Amnesia یا outlast که شخصا نتونستم تمومش کنم !

هر دو بازیی که نام بردید فقط هارور خالی هستن ! چیزی که میکامی داره میسازه "سوروایول" هارور هست ! این که بازیکن رو بندازی تو یه محیط بدون سلاح و چاقو و فقط بهش یه چراغ قوه بدی ، در راه رفتنش هم هفت هشت تا موجود چندش سبز کنی که کاری نداره ! هنر ترسوندن وقتی مشخص میشه که گیمر مسلح، قوی و قابل دفاع باشه !
بازی هایی که نام بردید بیشتر ران اند هاید هستن، مطمئنا در همین اوت لست اگه یه شاتگان بجای دوربین فیلم برداری میدادن دست شخصیت اصلی ترسش نصف که هیچی 70 درصد کمتر میشد !
 
آخرین ویرایش:
اون تریلر 30 دقیقه ای که ازش امده بیرون رو ببین نظرت عوض میشه.

همون دیدم که نظرم نسبت به بازی برگشت.کلا نسبت به بازی خنثی شدم.امیدوارم بهتر بشه.

تا وقتی هدفت فقط گرافیک باشی سالی یکی دو بازی بیشتر بهت حال نمیده..

به شخصه اعتقاد دارم گرافیک یکی از آخرین رُکنهای جذابیت بازی هست که فعلا تو بوق کَرنا دارن اون رو می کنن که ضعفهای مثل گیم پلی و داستان و... رو پوشش بدن
من میگم انیمیشن صورت،تو میگی گرافیک؟
انیمیشن صورت تو Walking Dead خیلی بهتر از این کار شده به مولا.ناسلامتی بازی سوم شخصه،باید این چیزها پیاده بشه.نه اینکه فقط صدا نفس زدن و فریاد بیاد بعد چهرش رو که مبینیم :| انگار داره پ.ا.ک نشون میده.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or