خبر رسمی شینجی میکامی، بنیانگذار و مدیرعامل Tango، این شرکت را ترک می کند

voldmort

AʙʏsSw̶ᴀʟᴋεЯ
کاربر فعال
شینجی میکامی، بنیانگذار و مدیرعامل Tango Gameworks، پس از بیش از 12 سال همکاری قرار است این استودیو را ترک کند


در ایمیلی که در برای کارمندان ZeniMax فرستاده شده، تاد وان، معاون ارشد Bethesda اعلام کرده که شینجی میکامی، طراح افسانه‌ای بازی، استودیوی Xbox Game Tango Gameworks را ترک می‌کند

"I am writing today to let you know that studio head Shinji Mikami has decided to leave Tango Gameworks in the coming months," Vaughn said. "Mikami-san has been a creative leader and supportive mentor to young developers at Tango for 12 years through his work on the Evil Within franchise, Ghostwire: Tokyo, and of course, Hi-Fi Rush."​

وان گفته:
امروز می نویسم تا به شما اطلاع دهم که شینجی میکامی، رئیس استودیو تصمیم گرفته است در ماه های آینده Tango Gameworks را ترک کند میکامی سان به مدت 12 سال از طریق کار بر روی فرنچایز Evil Within، Ghostwire: Tokyo و البته Hi-Fi Rush، یک رهبر خلاق و مربی حمایت کننده برای توسعه دهندگان جوان در Tango بوده است.
 
بنظرم بجای تربیت نسل جوان میتونست بازی کار گردانی کنه و همزمان کارکنان دیگه ازش کسب تجربه میکردن .

شاید یه مشکلاتی سد راهش بود که نچسبیده به کارگردانی فقط!

روشی که انتخاب کرده واقعا خوب بوده؛ فقط کافیه به بازی های جان یوهان نگاهی بکنید!

بعد یه چیز دیگه، میکامی هم مثل کراش @Holy Diver یعنی کوجیما نیست :D که بگه اهم راحت بودجه براش جور شه!:D
 
شاید یه مشکلاتی سد راهش بود که نچسبیده به کارگردانی فقط!

روشی که انتخاب کرده واقعا خوب بوده؛ فقط کافیه به بازی های جان یوهان نگاهی بکنید!

بعد یه چیز دیگه، میکامی هم مثل کراش @Holy Diver یعنی کوجیما نیست :D که بگه اهم راحت بودجه براش جور شه!:D
لابد یه تفاوتی هست بین این دو تا دیگه و الا سرمایه گذار عاشق چشم و ابروی کسی نیست:D
 
با اینکه یه بازیساز افسانه ای حساب میشه ولی چند سالیه کلا دست کم گرفته میشه.
یه دوره بعد evil whithin هم کلا هیت گرفت و خیلیا تموم شده میدونستنش
فکر کنم خیلی وقته بازی تاپ نساخته یا من یادم نمیاد؟

پی ان:بهزاد وسکر عزیز به جان استاد کامنتم سوالیه و هیت نیست
 
من نه طرفدار کوجیمام نه طرفدار میکامی بخوام تو یـ نگاه ساده عملکرد این دوتا رو مقایسه کنم قطعا میگم میکامی عملا بعد RE4 رفت تو افساید و تیمی هم که جمع کرده اصلا نتونست اون چیزی که باید باشه بر خلافش کوجیما کارنامه ثابتی داشته و همیشه سر زبونا بوده خلاصه که آره میکامی حتی به نسبت یکی مثل کامیا هم داغون تر بوده این چند سال ـه کوجیما که جای خود داره :دی
 
مشکل میکامی این بود که نتونست با رشد و پیشرفت صنعت گیم خودش رو تطبیق بده... میکامی مال همون بازی های ۳,۴ ساعته با چند تا پازل جذاب و داستان های پیش پا افتاده بود... حتی اون re 4 هم با تمام انقلابی بودنش و گیم و پلی و اتمسفرش، حاضرم شرط ببندم کل داستانش رو تو ده صفحه جمع کردن...

میکامی خالق و ایده پرداز خوبی بوده و هست، ولی هیچوقت بازی هاش خصوصا اونهایی که کارگردانی کرده همه چیز تموم نبودن...

من به میاموتو، کوجیما، ساکاگوچی.. هیرویوکی ایتو ، هاشینو کردیت بالاتری میدم
 
میکامی هم اگه یه شومن بود و دلقک بازی درمیارود میتونست مثل بعضی ها فالوور های زیادی داشته باشه و بازی هاش بودجه زیادی دریافت کنه و هر بولشتی بسازه منتقدان به خاطر اسمش و فن بیس سمی اش متای خوبی بهش بدن ولی خوشبختانه اینطوری نیست و توی آرامش و بدون جلب توجه کارهای خودش رو میکنه و کسی که یه گیمر واقعی باشه این رو خوب میدونه!همون یه دونه resident evil 4 که برخی ها ازش حرف میزنن تاریخ بازیها به قبل و بعد از اون تقسیم میشه و نه تنها ژانر خودش رو تغییر داده بلکه تمامی ژانرهایی که از این نوع دوربین استفاده میکنن تحت تاثیر قرار داده.مثل بعضی ها نیست رنگ و لعاب و ظاهر بازی رو عوض کنه و با گرافیک دو نسل قبل به خرد مردم بده فن بیس های سمی اش اون رو بهترین تاریخ بدونن!
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or