شبیه ساز PS3 با نام RPCS3 توانست اولین بازی خود را اجرا نماید

  • Thread starter Thread starter Farh@d
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Farh@d

There is no description of the situation
کاربر فعال

PS3-logo.jpg


درود.


ماها پیش تیمی به نام RPCS3 پروژه شبیه‌ساز کردن کنسول PS3 بر روی PC را آغاز نمود که امروز این Emu توانست اولین بازی خود را به صورت Playable اجرا نماید. همانطور که در لینک زیر شاهد هستید Rpcs3 توانسته است Arkedo Series را با فریم 35 الی 40 اجرا کند، هر چند این فریم در اخل بازی کم می‌شود ولی در روزهای آینده تیم قول داده اسن که این فریم بهتر نیز خواهد شد.

همین که این شبیه ساز توانسته ایست در این مدت کم یک بازی را کاملا اجرا کند بسیار جالب است. شایان ذکر است این برنامه پیش تر نیز توانسته بود بازی‌های متعددی چون God of war و Kingdom herarts و دراگون را به صورت Loadable اجرا کند.

برای دیدن فیلم این بازی کلیک کنید
 
اِ !؟ اینجوریه !؟ خب به همون کاربرا بگین برن uncharted رو پورت کنن اصلا چه کاریه !؟
بازیهایی که به صورت HD برای کنسولهای نسل جدید عرضه میشن صرفا فقط به بازنویسی کدها برای ساپورت رزولوشون wide منتهی نمیشن
تکچسرهای بازی با تکسچرهای با رزولوشون بالاتر تعویض میشوند و تکنیکهای Anti Aliasing برای بازی تعبیه میشود و افکتهای گرافیکی اضافه میشود (Motion Blur، Bloom و Pop in) و ... و ... و ...
ماه ها وقت صرف میشود و به طور کل بازی "Remaster" میشود
حالا شما روی چه حسابی این حرفها رو میزنید؛ که توی مخ هیچ نخبه ای نمی گنجه! :|
عزیز من همین الانش من میتونم بازیهای PS2 رو با استفاده از PS3 اجرا کنم
در حقیقت روی PS3 هم برای اجرا کردن این عناوین Emulator وجود دارد
حالا فکر میکنید برنامه نویس این به اصطلاح امولاتورها از تیم برنامه نویسی Emulator اصلی خود سونی حرفه ای تره !؟ فکر میکنید اگر با امولاتور میشد بازی رو واقعا HD اجرا کرد
سونی احمق بود کلی خرج بکنه و زمان صرف بکنه برای HD یا Remaster کردن بازیها !؟
برید خوش باشید:bighug: (توی رویاهاتون زندگی کنید) و سلام من رو به Emulatorهای جادوییتون برسونید !;)

خدا خیرت بده.یکی اومد یه حرف درست و حسابی اینجا زد
 
اِ !؟ اینجوریه !؟ خب به همون کاربرا بگین برن uncharted رو پورت کنن اصلا چه کاریه !؟
بازیهایی که به صورت HD برای کنسولهای نسل جدید عرضه میشن صرفا فقط به بازنویسی کدها برای ساپورت رزولوشون wide منتهی نمیشن
تکچسرهای بازی با تکسچرهای با رزولوشون بالاتر تعویض میشوند و تکنیکهای Anti Aliasing برای بازی تعبیه میشود و افکتهای گرافیکی اضافه میشود (Motion Blur، Bloom و Pop in) و ... و ... و ...
ماه ها وقت صرف میشود و به طور کل بازی "Remaster" میشود
حالا شما روی چه حسابی این حرفها رو میزنید؛ که توی مخ هیچ نخبه ای نمی گنجه! :|
عزیز من همین الانش من میتونم بازیهای PS2 رو با استفاده از PS3 اجرا کنم
در حقیقت روی PS3 هم برای اجرا کردن این عناوین Emulator وجود دارد
حالا فکر میکنید برنامه نویس این به اصطلاح امولاتورها از تیم برنامه نویسی Emulator اصلی خود سونی حرفه ای تره !؟ فکر میکنید اگر با امولاتور میشد بازی رو واقعا HD اجرا کرد
سونی احمق بود کلی خرج بکنه و زمان صرف بکنه برای HD یا Remaster کردن بازیها !؟
برید خوش باشید:bighug: (توی رویاهاتون زندگی کنید) و سلام من رو به Emulatorهای جادوییتون برسونید !;)

نمیدونم در مورد خودت چی فکر کردی که با این لحن خود برتر بین پست میدی.
نه عزیزم. همچین چیزی نیست. من نمیدونم شما داری در مورد عنوان خاصی حرف میزنی یا نه اما اکثر عناوینی که HD شدن یه رزولوشن HD دارن با یه فریم بالاتر. معمولا UI هم دوباره طراحی شده. اسمش هم روشه Remaster و قرار نیست کل بازی redo باشه و همه Textureها دوباره طراحی بشن چون همچین چیزی از نظر اقتصادی به صرفه نیست.
اون Emulatorـی که شما ازش حرف میزنی فقط روی کنسول های هک شده قابل اجراست و این عده تاثیری روی سیاست های سونی ندارن. در مورد سوال آخرت هم جوابش سادست، چون سونی میخواد دوباره از گیمر پول بگیره و این Emulatorـه built-inـه PS3 در دسترس همه نیست.
 
The ICO and Shadow of the Colossus Collection - Team Ico Wiki
ویکی بازی رو بخون همه چیز رو توضیح داده !

این ها فقط قسمتی از ویژگی هایی هست که به نسخه کولکشن بازی اضافه شده !

شما در نسخه کولکشن بازی Ico میتونید حالت داستانی بازی رو به صورت Co-Op تجربه کنید، نکنه این رو هم شبیه ساز اجرا میکنه ! :-/
حالا بگذریم که یه bounos های دیگه ای داره که مختص طرفداران بازی هستش ! مثلا تم داینامیک برای PS3 ، مصاحبه ها ، پشت صحنه ها و و و و ....
کلا اینقدر قابلیت های جدید به بازی اضافه شده که خرید بازی رو برای PS3 واجب میکنه !

متاسفانه در نسخه PS2 بازی مشکل فریم ریت خیلی ناراحت کننده بود، ولی در نسخه کولکشن این مشکل فیکس شده ! کیفیت 3D با تصاویری عمیق و تکسچرهای با کیفیت تر ! کیفیت صدای بهتر ! کلا من یک نقد از نسخه کولکشن نوشتم اون رو بخونی همه چیز رو توضیح دادم ! :d
افکت داداش. افکت! معنی افکت رو میدونی؟ به تروفی و رزولوشن و فریم ربطی نداره! افکت!!!!depth of field و hdr و 3d که خوراک امولاتوره! در ضمن بازی در صورت داشتن سیستم قوی رو 60 فریم اجرا میشه تو pc حتما می خواید بگید اینم امکان پذیر نیست نه؟؟؟ باشه هرچی شما بگید!!!

در مورد امولاتور تو ps3 هم دوستان قدرت ps3 روبا سخت افزار pc مقایسه نکنید. برای فول فریم شدم و hd شدن بازی(که من نمیدونم بعضیا چرا نمی خوان باور کنن) سیستم در حد یه ps4 نیازه! خوب معلومه یه همچین سیستمی میتونه بازی رو کامل اجرا کنه! ps2 که سهله بازی های wii رو هم الان دارن با فول فریم و hd و 3d اجرا میکنن!
کلا چند بار تو عمرتون امولاتور ران کردید خدایی؟
 
آخرین ویرایش:
خُب میگم خودم بازی رو تموم کردم (یعنی تست کردم ! )که دارم چنین حرفی رو میزنم :) اتفاقا خیلی چیزهای دیگه هم تغییر کرده.
اینکه شما دارید بحث رو الکی طولانی میکنید به من ربطی نداره ! من اصلا کاری به شبیه ساز و مخلفات ـش ندارم، من از همون اول منظورم بازی SOTC بود که باز هم میگم نسخه کولکشن ـش به مراتب از نسخه کلاسیک بهتر و بهتر هست، همین !
 
نمیدونم در مورد خودت چی فکر کردی که با این لحن خود برتر بین پست میدی.
من در مورد خودم هیچ فکری نکردم؛ من در مورد شماها فکر کردم!
نه عزیزم. همچین چیزی نیست. من نمیدونم شما داری در مورد عنوان خاصی حرف میزنی یا نه اما اکثر عناوینی که HD شدن یه رزولوشن HD دارن با یه فریم بالاتر. معمولا UI هم دوباره طراحی شده. اسمش هم روشه Remaster و قرار نیست کل بازی redo باشه و همه Textureها دوباره طراحی بشن چون همچین چیزی از نظر اقتصادی به صرفه نیست.
اول پست 90 رو بخون. حسین جان توضیحاتی دادند که مفید میتونه باشه
من در مورد بازیهای Remaster شده یا به اصطلاح HD شده ای که اصالتا مربوط به PS2 بودند و برای PS3 هم Re-Release شدند صحبت میکنم
منم نگفتم کل بازی Redo میشه (اون اسمش Remake هست) ولی اینجا سازنده میاد یک سری تکسچرهای بازی که کیفیت کمتر و رزولوشن پایینی دارند رو با تکسچر با رزولوشن بالا تعویض میکنه
(برو Interviewـهایی که از Bluepoint هست رو هم ببین توی You-Tube)
اینارو هم ببین:
http://8pic.ir/images/27960077738541749785.jpg
http://8pic.ir/images/13280098794262312563.jpg
http://8pic.ir/images/65063827012033245641.jpg
http://8pic.ir/images/36786527634173347507.jpg

اون Emulatorـی که شما ازش حرف میزنی فقط روی کنسول های هک شده قابل اجراست
Nope!
PS2 Emulator - PlayStation® Forums
این Emulator برای PS4 نیز برنامه ریزی شده است
 
افکت داداش. افکت! معنی افکت رو میدونی؟ به تروفی و رزولوشن و فریم ربطی نداره! افکت!!!!depth of field و hdr و 3d که خوراک امولاتوره! در ضمن بازی در صورت داشتن سیستم قوی رو 60 فریم اجرا میشه تو pc حتما می خواید بگید اینم امکان پذیر نیست نه؟؟؟ باشه هرچی شما بگید!!!

در مورد امولاتور تو ps3 هم دوستان قدرت ps3 روبا سخت افزار pc مقایسه نکنید. برای فول فریم شدم و hd شدن بازی(که من نمیدونم بعضیا چرا نمی خوان باور کنن) سیستم در حد یه ps4 نیازه! خوب معلومه یه همچین سیستمی میتونه بازی رو کامل اجرا کنه! ps2 که سهله بازی های wii رو هم الان دارن با فول فریم و hd و 3d اجرا میکنن!
کلا چند بار تو عمرتون امولاتور ران کردید خدایی؟

متاسفانه بعضی از دوستان فکر میکنن چون بازی ها بصورت ریل تایم اجرا میشن، پس هر بلایی رو که بخوان میتونن با برنامه نویسی مجدد سرشون در بیارن و امولاتور رو بعنوان چوب جادو میشناسن.

محض اطلاع دوستان، در قدرت PC و توانائی امولاتور برای رندر بازی های PS2 بصورت Full HD یا حتی 4K هیچ شکی نیست. اما تمامی این قابلیت ها بصورت نرم افزاری انجام میشه و گرافیک خروجی بازی به این رزولوشن ها، آپ اسکیل میشه.

موتورهای بازی در هنگام ساخت بازی بر روی یک کنسول، با توجه به محدودیت های سخت افزاری کنسول مورد نظر بهینه سازی میشه (مخصوصا موتورهای اختصاصی مثل بازی Shadow of Colossus)
برای مثال برای ساخت یک بازی روی PS2 سازندگان با توجه به محدودیت های سخت افزاری کنسول PS2 میان و موتور بازی رو بهینه میکنن. از جمله این بهینه سازی ها میشه به موارد زیر اشاره کرد :

1- کاهش کیفیت تکستچرها (بدلیل محدودیت شدید گذرگاههای انتقال دیتا در کنسول PS2)
2- کاهش رندرینگ خروجی موتور بازی به 480p (برای کاهش بار اضافی پردازش از روی کنسول)
3- کم کردن تعداد چندضلعی های مدلهای بکار رفته در بازی
4- کاهش یا حتی عدم توانائی رندرینگ سایه و نورپردازی برای بازی
5- ایجاد محدودیت شدید برای Particle ها (سیستم های ذره ای)
و .......

این موارد بطور کامل از موتور بازی حذف میگردند تا کارآئی موتور بازی در هنگام اجرای بازی توسط کنسول افت پیدا نکنه.

حالا سوالی که میمونه اینه که چگونه ممکنه وقتی در موتور بازی اصلی، این موارد از طرف سازنده ها محدود شده یا کاملا از دسترس خارج گردیده، توسط امولاتور اجرا بشه؟ خدا وکیلی یه مقدار به این موضوع فکر کنید ببینید چه نتیجه ای میگیرید؟

خروجی رزولوشن 1080p توسط امولاتور برای یک بازی PS2 با توجه به مواردی که بالا توضیح دادم کاملا بصورت آپ اسکیل انجام میشه و کیفیت تکستچرها و آبجکت ها مطمئنا بسیار پائین خواهد بود.(بدلیل اینکه امولاتو که از خودش نمیتونه چیزی به موتور بازی اضافه کنه!)

موفق و موید باشید
 
متاسفانه بعضی از دوستان فکر میکنن چون بازی ها بصورت ریل تایم اجرا میشن، پس هر بلایی رو که بخوان میتونن با برنامه نویسی مجدد سرشون در بیارن و امولاتور رو بعنوان چوب جادو میشناسن.

محض اطلاع دوستان، در قدرت PC و توانائی امولاتور برای رندر بازی های PS2 بصورت Full HD یا حتی 4K هیچ شکی نیست. اما تمامی این قابلیت ها بصورت نرم افزاری انجام میشه و گرافیک خروجی بازی به این رزولوشن ها، آپ اسکیل میشه.

موتورهای بازی در هنگام ساخت بازی بر روی یک کنسول، با توجه به محدودیت های سخت افزاری کنسول مورد نظر بهینه سازی میشه (مخصوصا موتورهای اختصاصی مثل بازی Shadow of Colossus)
برای مثال برای ساخت یک بازی روی PS2 سازندگان با توجه به محدودیت های سخت افزاری کنسول PS2 میان و موتور بازی رو بهینه میکنن. از جمله این بهینه سازی ها میشه به موارد زیر اشاره کرد :

1- کاهش کیفیت تکستچرها (بدلیل محدودیت شدید گذرگاههای انتقال دیتا در کنسول PS2)
2- کاهش رندرینگ خروجی موتور بازی به 480p (برای کاهش بار اضافی پردازش از روی کنسول)
3- کم کردن تعداد چندضلعی های مدلهای بکار رفته در بازی
4- کاهش یا حتی عدم توانائی رندرینگ سایه و نورپردازی برای بازی
5- ایجاد محدودیت شدید برای Particle ها (سیستم های ذره ای)
و .......

این موارد بطور کامل از موتور بازی حذف میگردند تا کارآئی موتور بازی در هنگام اجرای بازی توسط کنسول افت پیدا نکنه.

حالا سوالی که میمونه اینه که چگونه ممکنه وقتی در موتور بازی اصلی، این موارد از طرف سازنده ها محدود شده یا کاملا از دسترس خارج گردیده، توسط امولاتور اجرا بشه؟ خدا وکیلی یه مقدار به این موضوع فکر کنید ببینید چه نتیجه ای میگیرید؟

خروجی رزولوشن 1080p توسط امولاتور برای یک بازی PS2 با توجه به مواردی که بالا توضیح دادم کاملا بصورت آپ اسکیل انجام میشه و کیفیت تکستچرها و آبجکت ها مطمئنا بسیار پائین خواهد بود.(بدلیل اینکه امولاتو که از خودش نمیتونه چیزی به موتور بازی اضافه کنه!)

موفق و موید باشید

بعضی از نکاتی که گفتید درسته اما من با همه اون مواردی که ذکر کردید موافق نیستم. اتفاقا توسط شبیه ساز میتونید AA و AF سنگین روی بازیها اعمال کنید .در مورد وضوح تصویر هم چرا اتفاقا شبیه ساز این توانایی رو داره که بازی به صورت کامل FHD یا حتی بیشتر کنه. من منظورم وضوح صفحه نیست منظور من دقیقا INTERNAL RESOLUTION هست.یه مثال هم بزنم برای شما
در این تصویر بازی در حالت ORIGINAL PS2 RESOLUTION و به 1080 آپ اسکیل شده تمام گزینه های افزایش کیفیت بازی مربوط به شبیه ساز هم در قسمت PLUGIN SETTINGS خاموشه

در تصویر دوم INTERNAL RESOLUTION برابر با 5X هست(تازه بیشتر از این مقدار هم جا داره) و گزینه های افزایش کیفیت مثل MSAA و .... هم فعال


تفاوت کاملا مشهوده ،بهتره دوستان شبیه ساز رو دانلود کنند یه کم باهاش کار کنند خودشون بهتر متوجه امکانات شبیه ساز ها میشن وگرنه بحث کردن در مورد یه امر بدیهی بیهوده هست.شبیه ساز WII که دیگه محشره و بسیار عالی، در مورد مزایاش هر چی بگم کمه.شاید تنها مشکل شبیه ساز تنظیمات متفاوت اون برای بازیهای مختلفه تا بشه بهترین کیفیت رو در بازیهای داشت.قبلا من تو همین GT4 با internal res مشکل داشتم که با تنظیمات درست رفع شد .
احتیاجی هم نیست کسی ماهها صبر کنه که یه بازی قدیمی رو براش HD کنند بدن بیرون شبیه ساز این کارها رو براتون میکنه و صد البته با فریم بهتر;) در این مورد من فقط منظورم کیفیت بصری بازی بود به بقیه امکاناتی که ممکنه به یه نسخه HD شده اضافه کنند کاری ندارم.
 
آخرین ویرایش:
پس با این اوصاف نتیجه می گیریم که اصلا نیازی به نسخه های Remaster شده بازی ها نیست و باید از امولاتورهای جادویی (!) استفاده کرد !
یکی نیست بره به این سازنده ها و ناشرا بگه اصلا بره چی نسخه های HD و Remaster شده از بازی ها رو عرضه میکنین، مگر خبر ندارید که امولاتور هامیتونن هم قابلیت 3D ، افزایش چشم گیر تکسچرها ، ایجاد و تولید (!) افکت های جدید به روشی کاملا ناشناخته و جادویی ! و خیلی چیزهای دیگر که باعث میشه برتری امولاتور ها رو نسبت به نسخه های کولکشن نشون بده رو در خود دارند !
بنده دیگه اصلا حرفی ندارم...
 
پس با این اوصاف نتیجه می گیریم که اصلا نیازی به نسخه های Remaster شده بازی ها نیست و باید از امولاتورهای جادویی (!) استفاده کرد !
یکی نیست بره به این سازنده ها و ناشرا بگه اصلا بره چی نسخه های HD و Remaster شده از بازی ها رو عرضه میکنین، مگر خبر ندارید که امولاتور هامیتونن هم قابلیت 3D ، افزایش چشم گیر تکسچرها ، ایجاد و تولید (!) افکت های جدید به روشی کاملا ناشناخته و جادویی ! و خیلی چیزهای دیگر که باعث میشه برتری امولاتور ها رو نسبت به نسخه های کولکشن نشون بده رو در خود دارند !
بنده دیگه اصلا حرفی ندارم...
به ته متنشم یه نیگا میکردی خو :|
 
دوست عزیز (MAK)
بزارین یک بار دیگه اینو متذکر بشم که Emulator به خودی خود نمی تونه چیزی که یک عنوان نداره بهش اضافه کنه
و این بحث Internal Resolution هم حول همون تکنیکهای Upscaling میچرخه (که البته داخل همون برنامه ذکر شده که میتونه باعث گلیچ هم بشه!)
88657210084298900561.jpg

31947257086692638491.jpg

این سیستم در مورد Anti Aliasing هم تقریبا یک همچین کاری رو انجام میدهد؛ تکنیک جدیدی اضافه نمیکند بلکه تکنیک قدیمی را بهبود میبخشد
 
دوست عزیز (MAK)
بزارین یک بار دیگه اینو متذکر بشم که Emulator به خودی خود نمی تونه چیزی که یک عنوان نداره بهش اضافه کنه
و این بحث Internal Resolution هم حول همون تکنیکهای Upscaling میچرخه (که البته داخل همون برنامه ذکر شده که میتونه باعث گلیچ هم بشه!)
88657210084298900561.jpg

31947257086692638491.jpg

این سیستم در مورد Anti Aliasing هم تقریبا یک همچین کاری رو انجام میدهد؛ تکنیک جدیدی اضافه نمیکند بلکه تکنیک قدیمی را بهبود میبخشد

من فکر میکنم بحث در این مورد بی فایدس.به جای این همه توضیح فقط یه نگاه به عکسهایی که گذاشتم مینداختید.کسی هم نگفته که شبیه ساز میتونه چند ضلعی های اجسام رو افزایش بده یا چه میدونم به قول دوستمون سیستم های ذره ای بازی رو دگرگون کنه.اینا بحثهای متفرقه ایی که دوستان راه انداختند.بحث سر چندتا افکت و افزایش وضوح , aa و ... هست.
اون عکس اول که شما قرار دادید از نسخه های قدیمی نرم افزاره.
در مورد عکس دوم هم شما به جای اینکه یه عکس از ناکجا اباد پیدا کنید بگذارید که اصلا تفاوتی توش دیده نمی شه بهتر بود به تفاوتها در دو تا عکس پست قبلیم توجه میکردید که دیگه جای هیچ بحثی رو نمیگذاره.من فکر میکنم کار خیلی فراتر از یه بهبود ساده هست..من میتونم عکس از soc با همین شبیه ساز بگذارم از اون عکسهایی که شما از نسخه ps3 گذاشتید بهتر باشه.در هر حال کیفیت خروجی شبیه ساز خیلی عالیه...
 
آخرین ویرایش:
پس با این اوصاف نتیجه می گیریم که اصلا نیازی به نسخه های Remaster شده بازی ها نیست و باید از امولاتورهای جادویی (!) استفاده کرد !
یکی نیست بره به این سازنده ها و ناشرا بگه اصلا بره چی نسخه های HD و Remaster شده از بازی ها رو عرضه میکنین، مگر خبر ندارید که امولاتور هامیتونن هم قابلیت 3D ، افزایش چشم گیر تکسچرها ، ایجاد و تولید (!) افکت های جدید به روشی کاملا ناشناخته و جادویی ! و خیلی چیزهای دیگر که باعث میشه برتری امولاتور ها رو نسبت به نسخه های کولکشن نشون بده رو در خود دارند !
بنده دیگه اصلا حرفی ندارم...
نیاز به Remaster هست، چون امولاتور اولا اگه روی PS3 اجرا بشه نمیتونه 1080P تحویلت بده چون قدرت کافی رو نداره، دوما با Remaster کردن میتونن اون چیز هایی که از توی موتور بازی کم کردن(مثل چند ضلعی ها و ...)رو دوباره گردونن. بحث ما سر 1080P Native و AA و AF و 3D ه که امولاتور میتونه اینکار ها رو کنه، FACT!
 
بحث سر چندتا افکت و افزایش وضوح , aa و ... هست.
من نمیگم کلا نسخه Emulator هیچ بهبودی ندارد اما افکتی در کار نخواد بود! و بهبود وضوح هم به همون تکنیکهای Upscaling برمیگردد و AA اصلی بازی نیز توسط Emulator بهبود یافته میشود که همون Upscaling نیز
بی تاثیر نیست (درکل این تاثیرها در حد خیلی زیاد نیست)
اون عکس اول که شما قرار دادید از نسخه های قدیمی نرم افزاره.
چه فرقی میکنه !؟ :|
این هم از آخرین نسخه نرم افزار (یعنی 1.2.1)
44168964175046960958.png

من میتونم عکس از soc با همین شبیه ساز بگذارم از اون عکسهایی که شما از نسخه ps3 گذاشتید بهتر باشه
Here we Go
فقط لطف کنید Full Screen باشن - به صورت Direct Feed باشن - Side by Side باشن

فعلا به جاش من از ICO قرار میدم!:
new_ico_1080p.bmp.jpg

Ico_Emulation_003.bmp.jpg
19311788716704278808.jpg

41523393590073873825.jpg

(Emulator حتی نمیتونه فریم 30 برای هردو عنوان ICO و SOTC فراهم کنه!)
:|
 
آخرین ویرایش:
من نمیگم کلا نسخه Emulator هیچ بهبودی ندارد اما افکتی در کار نخواد بود! و بهبود وضوح هم به همون تکنیکهای Upscaling برمیگردد و AA اصلی بازی نیز توسط Emulator بهبود یافته میشود که همون Upscaling نیز
بی تاثیر نیست (درکل این تاثیرها در حد خیلی زیاد نیست)

(Emulator حتی نمیتونه فریم 30 برای هردو عنوان ICO و SOTC فراهم کنه!)
خدایی شما PC Gamerـها کی میخواین از این رفتارهاتون دست بردارین !؟

شما داری راجع به چی بحث میکنی .بحث سر مقایسه ico نسخه ps2 با ps3 hd هست!!یا اینکه شبیه ساز نمیتونه بازیها رو hd کنه!من دو تا عکس از gt4 یکی با کیفیت اصلی بازی و یکی هم با کیفیت hd شده توسط شبیه ساز گذاشتم بعد میگی (درکل این تاثیرها در حد خیلی زیاد نیست):| حتما چشمای ما مشکل داره
من منظورم از عکس نسخه قدیمی نرم افزار ،بهبود های نسخه های جدیدتر شبیه ساز بود..
شبیه ساز نمیتونه 30 فریم تو SOC بده!!:|

من نمیخوام دیگه بحثو ادامه بدم...چون کم کم بحث داره منحرف میشه.
------
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or