سیستم امتیاز دهی Splinter Cell Blacklist+ تاریخ عرضه

hosein me

کاربر سایت
Jan 21, 2010
8,945
نام
حسین
splinter_cell_blacklist_8_605x.jpg




درود
بازی های که به سبک مخفی کاری هستند تعدادشان زیاد هست ولی شما نباید همه را بکشید مانند بازی (Hitman: Absolution)
بازیهای دیگری هم هستند که شمارا ترغیب به مخفی کاری می کنند مثل سری (Metal Gear Solid).
مجموعه بازیهای Splinter Cell هم همیشه به همین گونه بوده هست ولی اخرین نسخه Splinter Cell یعنی Blacklist این اجازه را برای شما فراهم خواهد کرد تا هر طور که مایل هستید بازی را به پیش ببرید
یکی از مسولان بازی اقای Zack Cooper قبلا هم اشاره کرده به سیستم امتیاز دهی بازی صحبت کرده بود که به 3 سبک مختلف هست.
اولین سبک حالت مخفی کاری هست که بعد از تمام کردن هر مرحله با این سبک نشان Ghostرا دریافت خواهید کرد
دومین مدل حالتی هست که شما می تونید روند ی مرحله را با خشونت و مخفی کاری به پایان برسانید که در ای سبک نشان Panther را دریافت خواهید کرد
سرانجام سومین سبک اگر شما مراحل با خشونت خاصی به پایان برسانید نشان Assault player را دریافت خواهید کرد
روند کل بازی ببین این 3 سبک پیش می رود بعضی مواقع لازم میشه در یک ماموریت ترکیبی از این 3 سبک استفاده کنید .
Cooperقول داده که در اینده ویدیوی از این قابلیت ها به نمایش در خواهد امد
بلاخره تاریخ عرضه بازی مشخص شد
yahoo_4.gif

Splinter Cell: Blacklist delayed into August

Ubisoft has announced Splinter Cell: Blacklist has been delayed into August.
20121114_splinter_cell_blacklist.jpg




Splinter Cell: Black list will release on PC, PS3 and Xbox 360 on August 20.


این هم ویدیوی جدید
yahoo_4.gif


Splinter Cell: Black List - Inauguration Trailer
منبع
 
آخرین ویرایش:

Daemonis

Run Baby Run
کاربر سایت
Jan 3, 2009
7,028
نام
محمد امین
در حالی که MGS غنی هست به لحاظ فلسفی و C or 30 و مذهـبـی . پایه اید بیاید بحث کنید :d

بابا بحث اینا نیست که . اگه بحث اینایی که گفتی باشه هزار تا SC هم نمیتونن حتی تو روی MGS نیگا کنن . بحث سر گیمپلی MGS3 به پایین هست که الان دیگه مثل سال 2002 یا 2004 کاربرد نداره که کوجیما هم عوضش کرده , دستش درد نکنه :D
 

TCSCELL

8
کاربر سایت
Dec 5, 2007
17,779
نام
سینا
دوستان یه جوری از "عوض کرد" و "متحول کرد" صحبت میکنن، انگار استاد (!) شب خوابیده و صبح بلند شده و تمام این ابداعات تو کنترل اسنیک بهش وحی شده!!:D نمیگن 3 سال قبل از اون، یه بابایی اومد که یه کنترل نرم و بی نقص داشت که بعدا استاد (!!) ازش الهام (!!!) گرفت:-" :D

پ.ن: ربط پرش به مخفی کاری رو هم نفهمیدیم آخر!:-/ :D
 

Naruto

کاربر سایت
Dec 5, 2009
3,383
نام
داود
آیا شما تا به این لحظه، Splinter Cell بازی کردی!؟:-/ یه مرحله رو تموم کردی ببینی آخرش چی بهت نشون میده؟:-/
اگه یه "اسم گذاشتن" برای اون چیزی که آخرش بهت نشون میده، میشه تقلید، باشه، تقلید کرده.:)

نه فقط شما بازی کردی فقط. شما هم تنها فن این بازی هستی تو ایران>:d<

من فقط این توضیح رو بدم Silent Assassin و سایر دوستان خیلی وقت هستنا نه فقط تو Absolution ;;)

آره قبلش هم تو Hitman Blood Money بود. بازی کردی؟:-/

خو من همین رو گفتم نگفتم که بازیش نکردی ، حالا بیا بزن سر ما رو بشکن
yahoo_22.gif
biggrin1.gif

کلی گفتم. :D
 
آخرین ویرایش:

TCSCELL

8
کاربر سایت
Dec 5, 2007
17,779
نام
سینا
نه فقط شما بازی کردی فقط. شما هم تنها فن این بازی هستی تو ایران>:d<
خوبه خیالم راحت شد.
پس فکر کنم فقط اون نسخه ای که من بازی کردم آخر هر مرحله یدونه از اینا بهت نشون میداد:-/ :
71577874869894117264.jpg


پس کلا این قضیه رو با اون اسمایی که روش گذاشتن، از Hitman اسکی رفتن!؟:-/ عجب!!! مرسی که تذکر دادی!>:d<
:D
 

Daemonis

Run Baby Run
کاربر سایت
Jan 3, 2009
7,028
نام
محمد امین
دوستان یه جوری از "عوض کرد" و "متحول کرد" صحبت میکنن، انگار استاد (!) شب خوابیده و صبح بلند شده و تمام این ابداعات تو کنترل اسنیک بهش وحی شده!!:D نمیگن 3 سال قبل از اون، یه بابایی اومد که یه کنترل نرم و بی نقص داشت که بعدا استاد (!!) ازش الهام (!!!) گرفت:-" :D

وارد وادی الهام گرفتن بشی ضرر میکنی سینا :D اون گیمپلی هم قبلا توضیح دادم که از چه قراره و بعد از MGS3 متال گیر یه جورایی غربی شد . گیمپلیش هم نسبت به اون تغییر کرده . المانهای گیمپلی که از MGS3 به MGS4 تغییر کرد همگی چیزایی هستن که تو یه سوم شخص مدرن وجود دارند . نکنه تمام بازیای سوم شخص از SC الهام گرفتن ؟ :D در ضمن ما اصلا بحثمون گیمپلی SC های قبلی نیست اونا عالی هستن . بحثمون گیمپلی تریلرای بلک لیست هستن . حالا این علامت سوالایی که بعد از استاد و الهام میزاری نشون میده که کلا از MGS و کوجیما خوشت نمیاد که در این صورت بحثی ندارم .
 

Jaquar

کاربر سایت
Dec 31, 2012
181
نام
Friend of Jaquars, The Third
در کل ته Splinter Cell جز تروریست نشون دادن ما نیست . در حالی که MGS غنی هست به لحاظ فلسفی و C or 30 و مذهـبـی . پایه اید بیاید بحث کنید :d

از Double Agent به بعد دیگه اینطوری نبود! تو MGS4 هم مراحل خاورمیانه رو که فراموش نکردی؟!
 

TCSCELL

8
کاربر سایت
Dec 5, 2007
17,779
نام
سینا
وارد وادی الهام گرفتن بشی ضرر میکنی سینا :D اون گیمپلی هم قبلا توضیح دادم که از چه قراره و بعد از MGS3 متال گیر یه جورایی غربی شد . گیمپلیش هم نسبت به اون تغییر کرده . المانهای گیمپلی که از MGS3 به MGS4 تغییر کرد همگی چیزایی هستن که تو یه سوم شخص مدرن وجود دارند . نکنه تمام بازیای سوم شخص از SC الهام گرفتن ؟ :D در ضمن ما اصلا بحثمون گیمپلی SC های قبلی نیست اونا عالی هستن . بحثمون گیمپلی تریلرای بلک لیست هستن . حالا این علامت سوالایی که بعد از استاد و الهام میزاری نشون میده که کلا از MGS و کوجیما خوشت نمیاد که در این صورت بحثی ندارم .
ضرری در کار نیست، همش با یه "همگی چیزایی هستن که تو یه ... مدرن وجود دارند" توجیه میشه:D این یک.:D
دو، نمیخوام وارد بحثش بشم و باز کنم، ولی همونطور که تو اون یکی تاپیکِ دیوید کیج بود کی بود بحث رفت سمت دوربین و میکامی و اینا گفتم، دوربینی که استاد (!!) میکامی خلق (!) کرد و الان شده بُت و عصاره سوم شخص های مدرن، چند سال قبل تو Splinter Cell وجود داشت. :D پس بله، تمام بازیای سوم شخص امروزی به نوعی از دوربین SC الهام گرفتن.:D
مورد آخر هم علامت تعجب هاست:D من با MGS مشکل خاصی ندارم (به جز کات سین و کنترلش، اونم قبل از MGS4. وگرنه تو 4 که خیلی هم خوب بود به لطف الهامات استاد (!) :D ) و از داستانش هم لذت میبرم. با کوجیما هم مشکلی ندارم و داستان نویس فوق العاده ای میدونمش. مشکلم فقط و فقط با کلمه "استاد" هست:D چه به کوجیما گفته بشه، چه میکامی، چه دیوید کیج و چه کارمک.:D اینم دیگه به خودم مربوطه که از این اصطلاح خوشم نمیاد به شدت چیپ میدونمش:D وگرنه MGS هم خیلی خوبه:D

الانم که دارم شوخی میکنم:D چون قبلا هم تو یه تاپیک دیگه گفتم، وقتی سطح دو تا چیز به قدری به هم نزدیکه که هر دو طرف بحث میتونن ادعاهایی بکنن و حتی اثبات هم بکنن، نظر هیچ کدوم از دو طرف نه فکته و نه اشتباه. به عبارت دیگه هر دو طرف درست میگن:D مثلا دو نفر تا فردا صبح هم بحث کنن نمیتونن بگن کاسیاس دروازه بان بهتریه یا بوفون:D در نتیجه هر کدوم بگن اون یکی بهتره، اشتباه نکردن:D نظر شخصیشونه.
 

Daemonis

Run Baby Run
کاربر سایت
Jan 3, 2009
7,028
نام
محمد امین
ضرری در کار نیست، همش با یه "همگی چیزایی هستن که تو یه ... مدرن وجود دارند" توجیه میشه:D این یک.:D
دو، نمیخوام وارد بحثش بشم و باز کنم، ولی همونطور که تو اون یکی تاپیکِ دیوید کیج بود کی بود بحث رفت سمت دوربین و میکامی و اینا گفتم، دوربینی که استاد (!!) میکامی خلق (!) کرد و الان شده بُت و عصاره سوم شخص های مدرن، چند سال قبل تو Splinter Cell وجود داشت. :D پس بله، تمام بازیای سوم شخص امروزی به نوعی از دوربین SC الهام گرفتن.:D
مورد آخر هم علامت تعجب هاست:D من با MGS مشکل خاصی ندارم (به جز کات سین و کنترلش، اونم قبل از MGS4. وگرنه تو 4 که خیلی هم خوب بود به لطف الهامات استاد (!) :D ) و از داستانش هم لذت میبرم. با کوجیما هم مشکلی ندارم و داستان نویس فوق العاده ای میدونمش. مشکلم فقط و فقط با کلمه "استاد" هست:D چه به کوجیما گفته بشه، چه میکامی، چه دیوید کیج و چه کارمک.:D اینم دیگه به خودم مربوطه که از این اصطلاح خوشم نمیاد به شدت چیپ میدونمش:D وگرنه MGS هم خیلی خوبه:D

الانم که دارم شوخی میکنم:D چون قبلا هم تو یه تاپیک دیگه گفتم، وقتی سطح دو تا چیز به قدری به هم نزدیکه که هر دو طرف بحث میتونن ادعاهایی بکنن و حتی اثبات هم بکنن، نظر هیچ کدوم از دو طرف نه فکته و نه اشتباه. به عبارت دیگه هر دو طرف درست میگن:D مثلا دو نفر تا فردا صبح هم بحث کنن نمیتونن بگن کاسیاس دروازه بان بهتریه یا بوفون:D در نتیجه هر کدوم بگن اون یکی بهتره، اشتباه نکردن:D نظر شخصیشونه.

اوکی با اون کلمه استاد مشکل داری , من با اون کاری ندارم . این دوربین رو هم اگه دقت کنی اکثرا سازنده های ژاپنی هستن که تغییر میدن و این به نظرم ایراد یا تقلید نیست واسه همه گیر شدن لازمه و اگه مثلا سازنده های SC هم میخاستن بازیشون رو کاملا باب میل ژاپنی ها بکنن مطمئنا یه سری تغییرات تو گیمپلی خواهند داد .

در مورد سطح این دو هم موافقم اما نکته اینجاست که با گذشت زمان سطح SC داره نوسان میکنه و بعضی ایده هاشون به بن بست میخوره مجبور میشت ریبوت کنن در طول این چند نسخه ی اخیر و .. ولی سطح MGS همونجوری مثل روز اول در بالاترین سطح ادامه داره و مثل شراب روز به روز لذیذ تر هم میشه در اینجا باز باید بگیم "استاد" :D مگر اینکه تو قبول نکنی که سری SC بعد از 3 شماره اول شروع به نوسان کرد و دیگه در بالاترین سطح خودش نبود .
 
آخرین ویرایش:

kaizershauze

AMOR CTPACTb 信念 RÊVES
کاربر سایت
Jul 6, 2012
14,730
نام
امین رضا
یه توضیح در مورد استاد بدم:

استاد رو فقط ما نمیگیم
استاد Master یا همون به قول خودشون Sensei ریشه در فرهنگشون داره و به هر خری هم نمیگن/یم Sensei/استاد
Sensei (先生) is a Japanese word that is literally translated as "person born before another". In general usage, it means "master" or "teacher"

یا به همچنین کلمه ی sama و ....
جهت اطلاعات بیشتر به مرتضی نِوان رجوع کنید :D

به شخصه به میاموتو هم میگم استاد معظم Grand Master

اما خود من هیچ وقت به Ken Levine با وجود اینکه بیشتر دوسش دارم با وجود اینکه منتظر بازیش هستم نمیگم استاد!!!

اما در مورد بوقون و کاسیاس
2 تا بازی بوفون و کاسیاس نیستن که سنگ مشخصی براشون تعیین نشده هست اما از اونجایی که زیاد به این کار اعتقادی ندارم نمیکنم از اون مهمتر برای 3 تا SC اول خیلی احترام قائلم;;)
 

TCSCELL

8
کاربر سایت
Dec 5, 2007
17,779
نام
سینا
در مورد افت موافقم. کسی هم نگفت افت نکرده.

یه توضیح در مورد استاد بدم:

استاد رو فقط ما نمیگیم
استاد Master یا همون به قول خودشون Sensei ریشه در فرهنگشون داره و به هر خری هم نمیگن/یم Sensei/استاد
Sensei (先生) is a Japanese word that is literally translated as "person born before another". In general usage, it means "master" or "teacher"

یا به همچنین کلمه ی sama و ....
جهت اطلاعات بیشتر به مرتضی نِوان رجوع کنید :D

به شخصه به میاموتو هم میگم استاد معظم Grand Master

اما خود من هیچ وقت به Ken Levine با وجود اینکه بیشتر دوسش دارم با وجود اینکه منتظر بازیش هستم نمیگم استاد!!!

اما در مورد بوقون و کاسیاس
2 تا بازی بوفون و کاسیاس نیستن که سنگ مشخصی براشون تعیین نشده هست اما از اونجایی که زیاد به این کار اعتقادی ندارم نمیکنم از اون مهمتر برای 3 تا SC اول خیلی احترام قائلم;;)
در مورد استاد که کاری ندارم چون تو پست خودم هم گفتم:
اینم دیگه به خودم مربوطه که از این اصطلاح خوشم نمیاد به شدت چیپ میدونمش:biggrin1:
پس مهم نیست که "ما" میگیم یا "اونا".:D
اما:
2 تا بازی بوفون و کاسیاس نیستن که سنگ مشخصی براشون تعیین نشده هست
اگه سنگت متا و میانگین امتیازه، اون ور هم جوایز بهترین دروازه بان و اینا هست؛ پس نمیشه گفت اون ور سنگ مشخصی وجود نداره این ور داره! :D
تازه همون متا رو هم میشه خیلی راحت توجیه کرد:D هر چند اصلا اختلاف به اندازه ای نیست که بخوای توجیح کنی.:D
پ.ن: 3 شماره اول البته:D
 

SHePArd

کاربر سایت
Mar 7, 2010
1,549
نام
کاماندر شپارد A.K.A آوسام
از Double Agent به بعد دیگه اینطوری نبود! تو MGS4 هم مراحل خاورمیانه رو که فراموش نکردی؟!
گفتم کل هدف SC جز این نبود ، نگفتم MGS از در دوستی وارد شد با ما که :d منتهی SC تفکر فلسفی غنی ای نداشت ، MGS داشت . من خیلی وقته MGS 4 رو بازی نکردم ( خدا بلوری ـش رو بیامرزه :d ) اما یادمه تو MGS 4 اولین بار که آدام ، اسنیک رو دید جریان تورات رو پیش کشید . " Free From Foxdie , Free From The System , Free From ID Control "
SC فقط میشه گفت یکم احساسی تر از سری Cod : MW هست ، همین .
Double Agent به بعد که فقط میشه Conviction :d یعنی فقط 1 نسخه کار خاصی با ما نداشت :d ( که اونم اگر Third Echelon جدید رو نخوایم تفسیر کنیم ! )
 

kaizershauze

AMOR CTPACTb 信念 RÊVES
کاربر سایت
Jul 6, 2012
14,730
نام
امین رضا
توضیحم کلی بود ;) چون دیدم زیاد این کلمه مسخره میشه و از اون بدتر به هر ننه قمری گفته میشه استاد:|

متا نمره است مثل وزنه و کیلو قشنگ میشه باش وزن کرد میانگین متای 3 تا SC اول میشه 93.333333333 از اون طرف میانگین 4 تا MGS شماره اصلی میشه 93.75 ما بردیم
onion048.gif


جایزه هم که جایزه است دیگه:D مثلاً 2008 MGS 4 جایزه GS رو برد این میشه فلان کس بهترین دروازبان فلان لیگ شد البته باز هم هستا که باز هم...
SEVeyesC08_th.gif


پ.ن:تاپیک جنگه:Dکه استاد هم یه جمله معروف در این باره داره>:d<
 

Daemonis

Run Baby Run
کاربر سایت
Jan 3, 2009
7,028
نام
محمد امین
البته اینم بگم داستان و مفاهیم و ایدئولوژیی که کوجیما تو MGS پیاده کرده کلا بحثش جداستاا و با هیچ چیز نمیشه مقایسه کرد ولی در مابقی موارد که مربوط به دنیای گیم هست به جز چند مورد در سطح نزدیکی هستن درسته (SC1,2,3 البته :D )
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر