سیستم امتیاز دهی Splinter Cell Blacklist+ تاریخ عرضه

hosein me

کاربر سایت
Jan 21, 2010
8,944
نام
حسین
splinter_cell_blacklist_8_605x.jpg




درود
بازی های که به سبک مخفی کاری هستند تعدادشان زیاد هست ولی شما نباید همه را بکشید مانند بازی (Hitman: Absolution)
بازیهای دیگری هم هستند که شمارا ترغیب به مخفی کاری می کنند مثل سری (Metal Gear Solid).
مجموعه بازیهای Splinter Cell هم همیشه به همین گونه بوده هست ولی اخرین نسخه Splinter Cell یعنی Blacklist این اجازه را برای شما فراهم خواهد کرد تا هر طور که مایل هستید بازی را به پیش ببرید
یکی از مسولان بازی اقای Zack Cooper قبلا هم اشاره کرده به سیستم امتیاز دهی بازی صحبت کرده بود که به 3 سبک مختلف هست.
اولین سبک حالت مخفی کاری هست که بعد از تمام کردن هر مرحله با این سبک نشان Ghostرا دریافت خواهید کرد
دومین مدل حالتی هست که شما می تونید روند ی مرحله را با خشونت و مخفی کاری به پایان برسانید که در ای سبک نشان Panther را دریافت خواهید کرد
سرانجام سومین سبک اگر شما مراحل با خشونت خاصی به پایان برسانید نشان Assault player را دریافت خواهید کرد
روند کل بازی ببین این 3 سبک پیش می رود بعضی مواقع لازم میشه در یک ماموریت ترکیبی از این 3 سبک استفاده کنید .
Cooperقول داده که در اینده ویدیوی از این قابلیت ها به نمایش در خواهد امد
بلاخره تاریخ عرضه بازی مشخص شد
yahoo_4.gif

Splinter Cell: Blacklist delayed into August

Ubisoft has announced Splinter Cell: Blacklist has been delayed into August.
20121114_splinter_cell_blacklist.jpg




Splinter Cell: Black list will release on PC, PS3 and Xbox 360 on August 20.


این هم ویدیوی جدید
yahoo_4.gif


Splinter Cell: Black List - Inauguration Trailer
منبع
 
آخرین ویرایش:

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,104
نام
فردین
@ FaRd!N
فردین منظورت از گیم پلی غلنج گونه چیه؟ :D ایراد ها و کمبود گیم پلی سری MGS دقیقا چیه؟ اگه زاویه ی دوربین رو میگی که خب ایراد آنچنانی بهش وارد نیست. اون موقع هنوز دوربین TPS انقدر رونق نگرفته بود. از نسخه ی Subsistance هم دوربین سوم شخص اضافه شد بهش.
یه دوجین لباس استتار و انواع و اقسام آیتم ها و پرت کردن حواس سربازا و... مخفی کردن جسد سربازا تو کمد و تنه ی درخت و... هم بماند. سینه خیز رفتن و... هم بماند.

هر کدوم از نسخه های MGS رو میتونی بدون اینکه حتی یک نفر ببینتت یا یک نفر رو حتی بکشی تموم کنی. پس اگر نتونستی این کار رو بکنی مشکل از خودت بوده که نتونستی با گیم پلیش کنار بیای :D
میدونی چیه مشکل اینجاست که اگه تا یک سال دیگه هم اینجا بحث کنیم به نتیجه نمیرسیم چون بحث تایپی در اینگونه موارد هیچ وقت پاسخگو نبوده و نخواهد بود. زمانی میتونم در این مورد کاملا قانعت کنم که رودر رو و با تکیه بر شواهد باهات حرف بزنم. جوری که مثلا MGS3 رو باز کنم جلوت و بشینم توضیح بدم. فکر هم نکنم مشکل از من باشه. نمیخوام خودم رو تعریف کنم اما خیلی راحت میتونی به سوابق گیمینگ بنده درمورد بازی های مخفی کاری دسترسی داشته باشی. نمونش آخرش هم همین Dishonored که دوستانتون مثال زدن.
همون MGS3 اینقدر ایراد داره که اگه بخوام بنویسیم طومار میشه و بخدا اگر هم بخوام تایپ کنم باز هم نمیتونم منظور رو برسونم بنا به همون دلایلی که بالاتر توضیح دادم و واقعا از حوصله بنده خارجه. اینو برای تمامی طرفداران MGS میگم :D اگر واقعا اهل بحث در این مورد هستید تو فصل بهار که نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران هست و بازی سنتر هم غرفه داره بیاید اونجا تا رودر رو باهاتون بحث کنم :D

اینم اضافه کنم در مورد کنترل غلنج مانند. کافیه بخوایید به صورتی که پشت دیوار تکیه دادید، به سمت گوشه دیوار برید و یک تیر دقیق هدشتات با دوربین اول شخص به دشمن شلیک کنید! (هرچند الان میاید میگید موشکول نداره این حالت :D و اصلا لازم نیست 5 تا دکمه رو باهم نگه داریم :D)
 

Behnam_Yakuza

کاربر سایت
Feb 28, 2011
3,073
نام
بهنام
میدونی چیه مشکل اینجاست که اگه تا یک سال دیگه هم اینجا بحث کنیم به نتیجه نمیرسیم چون بحث تایپی در اینگونه موارد هیچ وقت پاسخگو نبوده و نخواهد بود. زمانی میتونم در این مورد کاملا قانعت کنم که رودر رو و با تکیه بر شواهد باهات حرف بزنم. جوری که مثلا MGS3 رو باز کنم جلوت و بشینم توضیح بدم. فکر هم نکنم مشکل از من باشه. نمیخوام خودم رو تعریف کنم اما خیلی راحت میتونی به سوابق گیمینگ بنده درمورد بازی های مخفی کاری دسترسی داشته باشی. نمونش آخرش هم همین Dishonored که دوستانتون مثال زدن.
همون MGS3 اینقدر ایراد داره که اگه بخوام بنویسیم طومار میشه و بخدا اگر هم بخوام تایپ کنم باز هم نمیتونم منظور رو برسونم بنا به همون دلایلی که بالاتر توضیح دادم و واقعا از حوصله بنده خارجه. اینو برای تمامی طرفداران MGS میگم :D اگر واقعا اهل بحث در این مورد هستید تو فصل بهار که نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران هست و بازی سنتر هم غرفه داره بیاید اونجا تا رودر رو باهاتون بحث کنم :D

اینم اضافه کنم در مورد کنترل غلنج مانند. کافیه بخوایید به صورتی که پشت دیوار تکیه دادید، به سمت گوشه دیوار برید و یک تیر دقیق هدشتات با دوربین اول شخص به دشمن شلیک کنید! (هرچند الان میاید میگید موشکول نداره این حالت :D و اصلا لازم نیست 5 تا دکمه رو باهم نگه داریم :D)
کسی که متال گیر باز باشه رو هوا میگیره حرفت رو :D خب فرض کن میخوای نقدش رو بنویسی :D یه 2-3 تا از موارد اون طومار رو توضیح بده مثل همین گیم پلی غلنج مانند روش بحث کنیم.

در مورد کنترل غلنج مانند هم اگه درست فهمیده باشم منظورت رو باید یه L1 نگه داری که اول شخص بشه و بعد R2 یا L2 بستگی به اینکه کدوم سمت دیوار باشی و با آنالوگ هم که نشونه گیری میکنی و با مربع هم شلیک میکنی :D
 

TCSCELL

8
کاربر سایت
Dec 5, 2007
17,779
نام
سینا
تو Hitman قبلی هم آخرش یه لقب میداد به بازیکن بر اساس چگونه رد کردن مرحله.

تقلید؟:-/
آیا شما تا به این لحظه، Splinter Cell بازی کردی!؟:-/ یه مرحله رو تموم کردی ببینی آخرش چی بهت نشون میده؟:-/
اگه یه "اسم گذاشتن" برای اون چیزی که آخرش بهت نشون میده، میشه تقلید، باشه، تقلید کرده.:)
 

Daedalus

کاربر سایت
Apr 8, 2010
12,576
نام
فرهود
خانه از پای بست ویران است !

منظورت چیه ؟ دیگه تجلی ذات فن بودن SC سینا هست که دقیقا با من در این موارد هم عقیدست . :D

اصولا وقتی یه سری بازی یه همچین تغییراتی درش ایجاد میشه نه در مورد خوب بودنش و نه در مورد بد بودنش به حرف فن هاش هیچ اعتباری نیست :D
یه سری از فن ها متنفر میشن و تبدیل میشن به هیتر درجه 1 و بازی رو کوچیک تر از اونی که هست نشون میدن، یه سری از فن ها هم اولش یه مقدار افسرده میشن ولی چون نمیتونن با این مسئله که بازی مورد علاقه ـشون گند زده کنار بیان دیگه خودشون رو به شرایط وفق میدن و از همون چیزی که هست باز هم طرفداری میکنن و حتی بالاتر از اونی که هست نشونش میدن.
نمونه ـش رو تو همین تاپیک امتیازات DmC میتونید ببینید :D

حالا من نمیگم بلک لیست حتما گند میزنه ولی میگم کلا تو این جور موارد رو این قضیه که فلانی فن دو آتیشه ـست پس حرفش رد خور نداره حساب نکنید :D
در اینجور موارد بهترین نظر ها رو کسانی میدن که نسخه های قبلی رو بازی کرده باشن و نه هیتر باشن ونه فن آنچنانی :D


من گفتم فن ، نه فن بوی . اون چیزی که شما فکر می کنی اسمش رو میزارن فن بوی . :D
 
آخرین ویرایش:

Behnam_Yakuza

کاربر سایت
Feb 28, 2011
3,073
نام
بهنام
منظورت چیه ؟ دیگه تجلی ذات فن بودن SC سینا هست که دقیقا با من در این موارد هم عقیدست . :D
اصولا وقتی یه سری بازی یه همچین تغییراتی درش ایجاد میشه نه در مورد خوب بودنش و نه در مورد بد بودنش به حرف فن هاش هیچ اعتباری نیست :D
یه سری از فن ها متنفر میشن و تبدیل میشن به هیتر درجه 1 و بازی رو کوچیک تر از اونی که هست نشون میدن، یه سری از فن ها هم اولش یه مقدار افسرده میشن ولی چون نمیتونن با این مسئله که بازی مورد علاقه ـشون گند زده کنار بیان دیگه خودشون رو به شرایط وفق میدن و از همون چیزی که هست باز هم طرفداری میکنن و حتی بالاتر از اونی که هست نشونش میدن.
نمونه ـش رو تو همین تاپیک امتیازات DmC میتونید ببینید :D

حالا من نمیگم بلک لیست حتما گند میزنه ولی میگم کلا تو این جور موارد رو این قضیه که فلانی فن دو آتیشه ـست پس حرفش رد خور نداره حساب نکنید :D
در اینجور موارد بهترین نظر ها رو کسانی میدن که نسخه های قبلی رو بازی کرده باشن و نه هیتر باشن ونه فن آنچنانی :D
 

Daemonis

Run Baby Run
کاربر سایت
Jan 3, 2009
7,028
نام
محمد امین
مشکل همینجاست که همه چی رو میذارین به پای کوجیمایی بودن عنوان و دیگه هیچ کس حق اعتراض نداره، چون کوجیماست!!! والا من به شخصه از زمان GameCube که MGS Twin Snakeds رو بازی کردم، به هیچ وجه نتونستم به گیم پلی عادت کنم اما پافشاری میکنی که که چون کوجیماست همه چی گارانتیه! چه ربطی داره برادر؟ مثلا پشت بازی ای مثل ریج هم جان کارمک بود. باید میگفتیم همه چی گارانیته؟! کوجیما هم در حیطه خودش بله همه چی رو گارانتی میکنه مثل داستان و کارگردانی و ... اما دیگه نمیشه که بگیم چون اینشون هست همه چی گارانتیه. وقتی یه چیزی مشکل داره یعنی داره.

نه , تو از اون یه جمله استفاده کردی تا همه چیزی که من توضیح دادم و گفتم اینجوری نیست اونجوریه رو زیر سوال ببری که به نظرم درست نیست در حالی که من ایرادات گیم پلی MGS3 به پایین رو قبول کرده بودم هر چند که خودم و خیلی های دیگه مثل خودم مشکل نداشتیم باهاش چون بسته به زمانش و مخاطبش خیلی هم به جا بود اون زمان.

مطمئن باش کوجیما هم اگه اشتباه کنه مثل کارمک ازش انتقاد خواهد شد ولی خوب همونجوری کخه میبینی تا حالا همچین اتفاقی نیوفتاده مگر این که همه ی دنیا اشتباه فکر کنند .

مشکل میدونی چیه؟ مشکل اینه که وقتی اسنیک یه انبار مهمات و اسلحه، از AK47 بگیر تا RPG7 و خمپاره انداز (!) و ... با خودش حمل میکنه و ازش استفاده میکنه، این میشه آزادی عمل!! میگین خُب مشکلی نیست، شما میتونی استفاده نکنی و کل بازی رو بدون اینکه کسی تو رو ببینه تموم کنی و بدون اینکه کسی رو بکشی تموم کنی و ...
ولی در مورد Splinter Cell که میشه دیگه آزادی عمل میشه پشم! چه معنی داره بتونی از اسلحه استفاده کنی و دستور بدی UAV موشک بزنه و M&E کنی و...
این مورد رو اگه پیش خودتون حلاجی کنین که همون طور که MGS آزادی عمل میده که از اسلحه استفاده بکنی یا نه، Blacklist هم آزادی عمل میده که از M&E و دستور برای UAV و ... استفاده بکنی یا نه (همونطور که این سیستم اقتصادی جدید که تو خبر هم بهش اشاره شده ولی گویا کسی دلش نخواسته بخونه داره میگه!)، نصف مشکلات با Blacklist حل میشه.
سینا اون مهمات رو فرض کن تو MGS داری ولی ازشون استفاده نمیکنی ولی میتونی خیلی حرفه ای و با صبر و حوصله همه رو بکشی یا بیهوش کنی و روح هیچکس هم خبر دار نشه . ولی تو اون مرحله بلک لیست این امکان نداره که تو همه رو بکشی یا بیهوش کنی ولی هیچکی نفهمه چون تو اون مکانی که طرف اکشن بازی کرد محیط جوری بود که هیچجورخ امکان نداره بتونی مخفی کاری کنی مگر این که مثل اون تریلری که بعدا اومد در بری از یه مسیر فرعی که اینم به نظر من جالب نیست . من باز میگم طبق این تریلرا نظر میدم , شاید این گونه گیمپلی مختص یکی دو مرحله باشه و بقیه مراحل مثل DA و CT و PT باشه که دیگه حرف من نقض میشه .
 
آخرین ویرایش:

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,104
نام
فردین
نه , تو از اون یه جمله استفاده کردی تا همه چیزی که من توضیح دادم و گفتم اینجوری نیست اونجوریه رو زیر سوال ببری که به نظرم درست نیست در حالی که من ایرادات گیم پلی MGS3 به پایین رو قبول کرده بودم هر چند که خودم و خیلی های دیگه مثل خودم مشکل نداشتیم باهاش چون بسته به زمانش و مخاطبش خیلی هم به جا بود اون زمان.

مطمئن باش کوجیما هم اگه اشتباه کنه مثل کارمک ازش انتقاد خواهد شد ولی خوب همونجوری کخه میبینی تا حالا همچین اتفاقی نیوفتاده مگر این که همه ی دنیا اشتباه فکر کنند .
شما مطمئن باش اگه میخواست همون روش MGS ها تا شماره 3 رو ادامه بده بدتر از جان کارمک ازش انتقاد میشد منتها و خوشبختانه اینو درک کردن که توی این دوره زمون جای اون گیم پلی اذیت کن نیست و باید تغییراتی توش ایحاد بشه که توی MGS4 استارت این تغییرات شروع شد و با توجه به چیزایی که از MGS GZ دیدیم ظاهرا این تغییرات ادامه داره.
 

Daemonis

Run Baby Run
کاربر سایت
Jan 3, 2009
7,028
نام
محمد امین
شما مطمئن باش اگه میخواست همون روش MGS ها تا شماره 3 رو ادامه بده بدتر از جان کارمک ازش انتقاد میشد منتها و خوشبختانه اینو درک کردن که توی این دوره زمون جای اون گیم پلی اذیت کن نیست و باید تغییراتی توش ایحاد بشه که توی MGS4 استارت این تغییرات شروع شد و با توجه به چیزایی که از MGS GZ دیدیم ظاهرا این تغییرات ادامه داره.

خوب دیگه منم همینو گفتم دیگه کوجیما متوجه شده که این زمونه جای گیمپلی مثل MGS3 نیست و متحولش کرد کجای این کار ایراد داره ؟ از قضا باید تقدیر هم بشه ازش . واسه همین بود که میگفتم تا کوجیما هست همه چیز گارانتیه چون بارها اینو ثابت کرده و میدونه چی رو کجا و چجوری باید انجام بده , به سیبیل کوجیما عاشق نیستم که :D
 
آخرین ویرایش:

hosein me

کاربر سایت
Jan 21, 2010
8,944
نام
حسین
خوب چیزی که تاالان مشخص هست اوج مخفی کاری را تو این 2 سری می تونستیم Tom Clancy's Splinter Cell: Pandora Tomorrowو Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory ببینیم یادت میاد ی سری مراحل بود تو تاریکی کامل حتی اگه از تو سایه بیرون می امدی دیده میشدی اون حرکاتش هم که دیگه هیچی 180 رو دیوار :d
و به تدریج تو شماره بعدی یعنی Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent کمتر شد ولی بازقابل تحمل بود ولی توی اخرین سری یعنی Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction حتا سم قادر نبود پرش کنه :|چه برسه به مخفی کاریو کارهای عظیمی که تو شماره های قبلی انجام می داد
با توجه به نمایش های که از بازی نشان داده شده می تونه امیدوار بود که بازی به ارمان های قبل باز گذشته
 

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,104
نام
فردین
خوب چیزی که تاالان مشخص هست اوج مخفی کاری را تو این 2 سری می تونستیم Tom Clancy's Splinter Cell: Pandora Tomorrowو Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory ببینیم یادت میاد ی سری مراحل بود تو تاریکی کامل حتی اگه از تو سایه بیرون می امدی دیده میشدی اون حرکاتش هم که دیگه هیچی 180 رو دیوار :d
و به تدریج تو شماره بعدی یعنی Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent کمتر شد ولی بازقابل تحمل بود ولی توی اخرین سری یعنی Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction حتا سم قادر نبود پرش کنه :|چه برسه به مخفی کاریو کارهای عظیمی که تو شماره های قبلی انجام می داد
با توجه به نمایش های که از بازی نشان داده شده می تونه امیدوار بود که بازی به ارمان های قبل باز گذشته
حسین تو کانویکشن یه مخفی کاری برات میکنم که خودتم باورت نمیشه :D چطوره؟ :D
 

SHePArd

کاربر سایت
Mar 7, 2010
1,549
نام
کاماندر شپارد A.K.A آوسام
همون MGS3 اینقدر ایراد داره که اگه بخوام بنویسیم طومار میشه و بخدا اگر هم بخوام تایپ کنم باز هم نمیتونم منظور رو برسونم بنا به همون دلایلی که بالاتر توضیح دادم و واقعا از حوصله بنده خارجه
قبول دارم ، توی همه ی مراحل یه اشتباهی داشت و اونم این بود که وقتی دراز میشد و حرکت میکرد پاش وقتی نزدیک دیوار میشد میرفت توی دیوار :d منتهی هی اینو بخواد آدم تکرار کنه برا هر مرحله واقعا یه طومار میشه :d البته اگه سال 2004 رو در نظر نگیریم و بخوایم با بازی های الان مقایسش کنیم بحثش جداست :d ( یاد یه قمپزی از خودم افتادم ، یه زمان گفتم گرافیک MGS 3 بعضی اوقات از Geow 1 بالا تره ! :d )

در کل ته Splinter Cell جز تروریست نشون دادن ما نیست . در حالی که MGS غنی هست به لحاظ فلسفی و C or 30 و مذهـبـی . پایه اید بیاید بحث کنید :d
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر