سیستم امتیاز دهی Splinter Cell Blacklist+ تاریخ عرضه

hosein me

کاربر سایت
Jan 21, 2010
8,819
نام
حسین
splinter_cell_blacklist_8_605x.jpg




درود
بازی های که به سبک مخفی کاری هستند تعدادشان زیاد هست ولی شما نباید همه را بکشید مانند بازی (Hitman: Absolution)
بازیهای دیگری هم هستند که شمارا ترغیب به مخفی کاری می کنند مثل سری (Metal Gear Solid).
مجموعه بازیهای Splinter Cell هم همیشه به همین گونه بوده هست ولی اخرین نسخه Splinter Cell یعنی Blacklist این اجازه را برای شما فراهم خواهد کرد تا هر طور که مایل هستید بازی را به پیش ببرید
یکی از مسولان بازی اقای Zack Cooper قبلا هم اشاره کرده به سیستم امتیاز دهی بازی صحبت کرده بود که به 3 سبک مختلف هست.
اولین سبک حالت مخفی کاری هست که بعد از تمام کردن هر مرحله با این سبک نشان Ghostرا دریافت خواهید کرد
دومین مدل حالتی هست که شما می تونید روند ی مرحله را با خشونت و مخفی کاری به پایان برسانید که در ای سبک نشان Panther را دریافت خواهید کرد
سرانجام سومین سبک اگر شما مراحل با خشونت خاصی به پایان برسانید نشان Assault player را دریافت خواهید کرد
روند کل بازی ببین این 3 سبک پیش می رود بعضی مواقع لازم میشه در یک ماموریت ترکیبی از این 3 سبک استفاده کنید .
Cooperقول داده که در اینده ویدیوی از این قابلیت ها به نمایش در خواهد امد
بلاخره تاریخ عرضه بازی مشخص شد
yahoo_4.gif

Splinter Cell: Blacklist delayed into August

Ubisoft has announced Splinter Cell: Blacklist has been delayed into August.
20121114_splinter_cell_blacklist.jpg




Splinter Cell: Black list will release on PC, PS3 and Xbox 360 on August 20.


این هم ویدیوی جدید
yahoo_4.gif


Splinter Cell: Black List - Inauguration Trailer
منبع
 
آخرین ویرایش:

Daemonis

Run Baby Run
کاربر سایت
Jan 3, 2009
7,028
نام
محمد امین
من به غیر از MGS PW همرو بازی کردم. بعضی از اشکالات فاحش شماره ای اولیه توی MGS4 حل شده بود اما باز هم ایراد داشت و اصلا اونقدری دستت روباز نمیذاشت که هر کاری دلت میخوای بکنی. محیط ها خیلی کوچیک هستن و محدودیت ارتباط با محیط برات مشکل ساز میشه. کل مخفی کاریش خلاصه میشه به گذاشتن یه قوطی روی سرت و یا قایم شدن پشت دیوار در حالی توی همین SC C به قدری با محیط تعامل داشتی که واقعا هر کاری که از ذهنت میگذشت رو میتونستی روی محیط پیاده کنی. البته اینم بگم سری MGS هیچ وقت ادعای مخفی کاری کامل نداشته، اما این طرفداران هستن که این اداعا رو به زور میخوان بچپونن به بازی :D

من ادعای 100 % مخفی کاری نکردم . من گفتم مخفی کاری خیلی حال میده و اینجوری نیست که بدون رگبار بستن همه نتونی مرحله رو تموم کنی و بسته به صبر و حوصله دستت بازه . این تعامل محیط رو هم تعجب کردم که گفتی . تو MGS 4 حتی یه تخته سنگ یا یه موش صحرایی هم تو گیمپلی دخیل بود و میتونستی ازش استفاده کنی . من بازی رو تو The Boss تموم کردم حتی یه بار هم قوطی رو سرم نزاشتم پس ینی هر کی آزاده هر کاری میتونه انجام بده حتی یه بار کل مرحله رو با Mark II (همون ربات کوچولو) تموم کردم بدون اینکه کسی منو ببینه . انصافا MGS4 هیچ کودوم از این ایرادایی که گفتی رو نداره به نظرم . محیط کوچیک هم به نظرم نیست همون مراحل اولیه تو خاور میانه اونقدر کوچه پی کوچه داشت که کاملا بدون مپ گم میشی تو بازی , بیشتر مراحل هم اینجوری بودن .

پ.ن : بابت PW هم نصف عمرت بر فناست :D برو ببین کوجی جون چطوری میتونه یه شاهکار رو شاهکار تر کنه :D البته خوب اگه گرافیکش تو ذوقت نزنه , چون PSP هست دیگه .
 
آخرین ویرایش:

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,013
من به غیر از MGS PW همرو بازی کردم. بعضی از اشکالات فاحش شماره ای اولیه توی MGS4 حل شده بود اما باز هم ایراد داشت و اصلا اونقدری دستت روباز نمیذاشت که هر کاری دلت میخوای بکنی. محیط ها خیلی کوچیک هستن و محدودیت ارتباط با محیط برات مشکل ساز میشه. کل مخفی کاریش خلاصه میشه به گذاشتن یه قوطی روی سرت و یا قایم شدن پشت دیوار در حالی توی همین SC C به قدری با محیط تعامل داشتی که واقعا هر کاری که از ذهنت میگذشت رو میتونستی روی محیط پیاده کنی. البته اینم بگم سری MGS هیچ وقت ادعای مخفی کاری کامل نداشته، اما این طرفداران هستن که این اداعا رو به زور میخوان بچپونن به بازی :D
شما نمیتونی 80 مدل اسلحه با یه اینونتوری بینهایت دراختیار بازیباز قرار بدی بعد بگی "خب حالا مخفی کاری برو! (Trollface)".
 

hosein me

کاربر سایت
Jan 21, 2010
8,819
نام
حسین
من به غیر از MGS PW همرو بازی کردم. بعضی از اشکالات فاحش شماره ای اولیه توی MGS4 حل شده بود اما باز هم ایراد داشت و اصلا اونقدری دستت روباز نمیذاشت که هر کاری دلت میخوای بکنی. محیط ها خیلی کوچیک هستن و محدودیت ارتباط با محیط برات مشکل ساز میشه. کل مخفی کاریش خلاصه میشه به گذاشتن یه قوطی روی سرت و یا قایم شدن پشت دیوار در حالی توی همین SC C به قدری با محیط تعامل داشتی که واقعا هر کاری که از ذهنت میگذشت رو میتونستی روی محیط پیاده کنی. البته اینم بگم سری MGS هیچ وقت ادعای مخفی کاری کامل نداشته، اما این طرفداران هستن که این اداعا رو به زور میخوان بچپونن به بازی :biggrin1:
فردین نظرت محترم ولی بشین pwرا باز ی کن بعد بیا دوباره نظر بده راجب مخفی کاری های بازی تو همین pwاستاد کلی نوع اوردی گذاشته تو بازی :dاین جدیده که داره میاد بماند
 

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,110
نام
فردین
فردین نظرت محترم ولی بشین pwرا باز ی کن بعد بیا دوباره نظر بده راجب مخفی کاری های بازی تو همین pwاستاد کلی نوع اوردی گذاشته تو بازی :dاین جدیده که داره میاد بماند
حسین جان من منکر نمیشم این حرفارو. PW هم قراره بازی کنم به همین زودی. اینو میگم که قبل از 4 این سری خیلی ناقص بوده توی بخش مخفی کاری اونم به علت گیم پلی غلنج گونش :D و حالا ظاهرا تازه تازه دارن متوجه میشن که گیم پلی رو چطوری باید بسازن که دست و پا گیر نشه و در عین حال هم بتونی به راحتی ازش لذت ببری. همون 1 دقیقه گیم پلیی که از MGS GZ دیدم خیلی نظرم رو نسبت به سری تغییر داد. امیدوارم همینطوری ادامه پیدا کنه.
 

Daemonis

Run Baby Run
کاربر سایت
Jan 3, 2009
7,028
نام
محمد امین
حالا ظاهرا تازه تازه دارن متوجه میشن که گیم پلی رو چطوری باید بسازن که دست و پا گیر نشه و در عین حال هم بتونی به راحتی ازش لذت ببری.
بزار به حساب این که تا MGS3 کوجیما بیشتر میخاست ژاپنی ها رو راضی کنه تا غربی ها ( و خودت میدونی سلیقه ژاپنی ها یکم کجه ) ولی از MGS4 به اینور گیم پلی رو بین المللی کرد :D البته گیمپلی قبلی ها هم عادت کردن میخاست فقط ;)

کاش گیم پلی همون جور ژاپنی پسند مونده بود
biggrin1.gif
هر چند من خودم به MGS: GZ بیشتر از BL امید دارم، ولی این BL هم به نظر میاد چیز خوفی بشه
biggrin1.gif
من که هر دو مدل گیمپلی رو دوست داشتم و مشکلی ندارم ( تا زمانی که کوجیما هست همه چیز گارانتیه
biggrin1.gif
) . GZ هم تا حالا همون یدونه تریلر فوق العاده بود
yahoo_8.gif
و Phantom Pain هم که بماند :D . بلک لیست هم که گفتم ایشالا که بقیه مراحل گیمپلیش مثل اون مرحله کردستان نباشه که صحنه آهسته بشه رو دشمنا علامت بزاری بعد همشو بکشه اگه فقط مختص یکی دو مرحله باشه این کارا عالی میشه ولی اگه اکثرا اینجوری باشه ... ( به قول Problematic , Mordin :D )
 
آخرین ویرایش:

Frobary

Return of the King
Loyal Member
Jun 6, 2007
28,277
نام
محمد
بزار به حساب این که تا MGS3 کوجیما بیشتر میخاست ژاپنی ها رو راضی کنه تا غربی ها ( و خودت میدونی سلیقه ژاپنی ها یکم کجه ) ولی از MGS4 به اینور گیم پلی رو بین المللی کرد :D البته گیمپلی قبلی ها هم عادت کردن میخاست فقط ;)
کاش گیم پلی همون جور ژاپنی پسند مونده بود :D هر چند من خودم به MGS: GZ بیشتر از BL امید دارم، ولی این BL هم به نظر میاد چیز خوفی بشه :D
 

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,110
نام
فردین
بزار به حساب این که تا MGS3 کوجیما بیشتر میخاست ژاپنی ها رو راضی کنه تا غربی ها ( و خودت میدونی سلیقه ژاپنی ها یکم کجه ) ولی از MGS4 به اینور گیم پلی رو بین المللی کرد :D البته گیمپلی قبلی ها هم عادت کردن میخاست فقط ;)


من که هر دو مدل گیمپلی رو دوست داشتم و مشکلی ندارم ( تا زمانی که کوجیما هست همه چیز گارانتیه :biggrin1: ) . GZ هم تا حالا همون یدونه تریلر فوق العاده بود :x و Phantom Pain هم که بماند :D . بلک لیست هم که گفتم ایشالا که بقیه مراحل گیمپلیش مثل اون مرحله کردستان نباشه که صحنه آهسته بشه رو دشمنا علامت بزاری بعد همشو بکشه اگه فقط مختص یکی دو مرحله باشه این کارا عالی میشه ولی اگه اکثرا اینجوری باشه ... ( به قول Problematic , Mordin :D )
مشکل همینجاست که همه چی رو میذارین به پای کوجیمایی بودن عنوان و دیگه هیچ کس حق اعتراض نداره، چون کوجیماست!!! والا من به شخصه از زمان GameCube که MGS Twin Snakeds رو بازی کردم، به هیچ وجه نتونستم به گیم پلی عادت کنم اما پافشاری میکنی که که چون کوجیماست همه چی گارانتیه! چه ربطی داره برادر؟ مثلا پشت بازی ای مثل ریج هم جان کارمک بود. باید میگفتیم همه چی گارانیته؟! کوجیما هم در حیطه خودش بله همه چی رو گارانتی میکنه مثل داستان و کارگردانی و ... اما دیگه نمیشه که بگیم چون اینشون هست همه چی گارانتیه. وقتی یه چیزی مشکل داره یعنی داره.
 

N.!.M.A

کاربر سایت
Jun 19, 2011
1,662
نام
نیما!
فردین نظرت محترم ولی بشین pwرا باز ی کن بعد بیا دوباره نظر بده راجب مخفی کاری های بازی تو همین pwاستاد کلی نوع اوردی گذاشته تو بازی :dاین جدیده که داره میاد بماند
حسين جان فك نكنم كسي كه نتونسته از هيچكدوم از شماره هاي سري لذت ببره با بازي كردن PW نظرش عوض شه!
-------------------
البته فردين جان حق هم داره..گيم پلي و كنترل بازي تو شماره هاي قبل تر از MGS3: Subsistence تو بعضي جاها واقعا دست گيمرو ميبست و نميتونستي اون كاريو كه واقها ميخواي اجراش كني...
و اينم قبول دارم كه گيم پلي و كنترل سري SC در كل دم دستي تر و قابل تعامل تر طراحي شده..
ولي واقعا من خودم با كنترل MGS 3:Subsistence وMGS4 و MGS:PW كوچكترين مشكلي نداشتم هيچ به نظرم خيلي خوب و راحت طراحي شده..
+ اينكه اميدوارم BL بازگشت سم فيشر به روزهاي اوجش باشه
 

Behnam_Yakuza

کاربر سایت
Feb 28, 2011
3,073
نام
بهنام
@ FaRd!N
فردین منظورت از گیم پلی غلنج گونه چیه؟ :D ایراد ها و کمبود گیم پلی سری MGS دقیقا چیه؟ اگه زاویه ی دوربین رو میگی که خب ایراد آنچنانی بهش وارد نیست. اون موقع هنوز دوربین TPS انقدر رونق نگرفته بود. از نسخه ی Subsistance هم دوربین سوم شخص اضافه شد بهش.
کل مخفی کاریش خلاصه میشه به گذاشتن یه قوطی روی سرت و یا قایم شدن پشت دیوار در حالی توی همین SC C به قدری با محیط تعامل داشتی
یه دوجین لباس استتار و انواع و اقسام آیتم ها و پرت کردن حواس سربازا و... مخفی کردن جسد سربازا تو کمد و تنه ی درخت و... هم بماند. سینه خیز رفتن و... هم بماند.

هر کدوم از نسخه های MGS رو میتونی بدون اینکه حتی یک نفر ببینتت یا یک نفر رو حتی بکشی تموم کنی. پس اگر نتونستی این کار رو بکنی مشکل از خودت بوده که نتونستی با گیم پلیش کنار بیای :D
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
13,696
نام
ماکان
به امید اهورا MGS برای 360 هم بیاد مشکل دوستان با ایراداتش رفع میشه و ان نسخه (همونی که برای 360 هم امده) میشه بهترین مخفی کاری.
 

( Layken )

عضو تحریریه
Nov 29, 2009
2,168
نام
حامد
اقا فردین دستت درد نکنه شما چرا برادر.؟ :D

چون بازیشون کردی رسما بیشتر متعجب میشم :D متال گیر 3 بازی بکنی بعد اون همه مخفی کاری رو مد نظر قرار ندی :D
 

Miesam

کاربر سایت
Sep 23, 2005
6,122
نام
Miesam Sh
حسین جان من منکر نمیشم این حرفارو. PW هم قراره بازی کنم به همین زودی. اینو میگم که قبل از 4 این سری خیلی ناقص بوده توی بخش مخفی کاری اونم به علت گیم پلی غلنج گونش :D و حالا ظاهرا تازه تازه دارن متوجه میشن که گیم پلی رو چطوری باید بسازن که دست و پا گیر نشه و در عین حال هم بتونی به راحتی ازش لذت ببری. همون 1 دقیقه گیم پلیی که از MGS GZ دیدم خیلی نظرم رو نسبت به سری تغییر داد. امیدوارم همینطوری ادامه پیدا کنه.
البته من دقیقا نمیدونم چه دوره ای MGS هارو زدی، ولی خب MGS به خصوص نسخه ی 1 اش در زمان خودش اون حال و هوای دوربینش مشکلی نداشت هم به خاطر تیپ دسته و هم به خاطر حالت سینمائی که دوربین میداد.
درباره مخفی کاریم، من بارها گفتم MGS یک حالت مخفی کاری فانتزی ای داره و خیلی بر طبق اصول نیست.
ولی SC خیلی رو اصول و حالت حرفه ای داشت.
مقایسه این دو بازی دقیقا مثل Forza Horizon و NFS MW میمونه . . .
 

TCSCELL

8
کاربر سایت
Dec 5, 2007
17,773
نام
سینا
به امید اهورا MGS برای 360 هم بیاد مشکل دوستان با ایراداتش رفع میشه و ان نسخه (همونی که برای 360 هم امده) میشه بهترین مخفی کاری.
مگه همین الانش برای 360 نیومده؟:-/
در ضمن، با اطمینان بهت میگم، بالای 90% طرفدارای Splinter Cell تو ایران، شماره های اول رو روی PC بازی کردن.
پس این حرفای بچه گونه ات رو نگه دار تو بحثای PS3 vs 360 بزن؛ اینجا جاش نیست.
تو برو Ni No Kuniـیت رو بازی کن;;) :D
بلک لیست هم که گفتم ایشالا که بقیه مراحل گیمپلیش مثل اون مرحله کردستان نباشه که صحنه آهسته بشه رو دشمنا علامت بزاری بعد همشو بکشه اگه فقط مختص یکی دو مرحله باشه این کارا عالی میشه ولی اگه اکثرا اینجوری باشه ... ( به قول Problematic , Mordin :D )
مشکل میدونی چیه؟ مشکل اینه که وقتی اسنیک یه انبار مهمات و اسلحه، از AK47 بگیر تا RPG7 و خمپاره انداز (!) و ... با خودش حمل میکنه و ازش استفاده میکنه، این میشه آزادی عمل!! میگین خُب مشکلی نیست، شما میتونی استفاده نکنی و کل بازی رو بدون اینکه کسی تو رو ببینه تموم کنی و بدون اینکه کسی رو بکشی تموم کنی و ...
ولی در مورد Splinter Cell که میشه دیگه آزادی عمل میشه پشم! چه معنی داره بتونی از اسلحه استفاده کنی و دستور بدی UAV موشک بزنه و M&E کنی و...
این مورد رو اگه پیش خودتون حلاجی کنین که همون طور که MGS آزادی عمل میده که از اسلحه استفاده بکنی یا نه، Blacklist هم آزادی عمل میده که از M&E و دستور برای UAV و ... استفاده بکنی یا نه (همونطور که این سیستم اقتصادی جدید که تو خبر هم بهش اشاره شده ولی گویا کسی دلش نخواسته بخونه داره میگه!)، نصف مشکلات با Blacklist حل میشه.
 

La-Li-Lu-Le-Lo

کاربر سایت
Mar 9, 2012
922
نام
30avash
محیط ها خیلی کوچیک هستن و محدودیت ارتباط با محیط برات مشکل ساز میشه
قبول نیست:dمحیط های MGS3 و MGS4 خیلی بزرگ بودن،مثل ACT 3 متال گیر 4 یا موقع نبرد با The End متال گیر 3!نمیدونم چجور میگی کوچیک بودن!حتی میتونستی به کندو تیر بزنی تا زنبورها یه پوششی واسه فرار درست کنن!خیلی غیرقابل تعامل با محیط نبود.(حالا GZ اصن Open World شد رفت،بهونه نیار:d)

کاریش خلاصه میشه به گذاشتن یه قوطی روی سرت و یا قایم شدن پشت دیوار
والا ما که فقط متال گیر رو به این گزینه ها محدود ندیدیم:|!درصد CamouFlage،انواع آیتم ها....البته قبول دارم تا قبل Conviction گیم پلی SC پیچیده تر بود(یا به قول میثم MGS "فان"تر بود:d)ولی الان برتری از BL نسبت به GZ نمیبینم!
مشکل میدونی چیه؟ مشکل اینه که وقتی اسنیک یه انبار مهمات و اسلحه، از AK47 بگیر تا RPG7 و خمپاره انداز (!) و ... با خودش حمل میکنه و ازش استفاده میکنه، این میشه آزادی عمل!! میگین خُب مشکلی نیست، شما میتونی استفاده نکنی و کل بازی رو بدون اینکه کسی تو رو ببینه تموم کنی و بدون اینکه کسی رو بکشی تموم کنی و ...
متال از اول اینجور بوده!تا قبل 4 به خاطر دوربین بازی اکشن رفتن یه گزینه چرت به تمام معنا بود،ولی MGS4 هم به خاطر دوربینش هم به خاطر تسلیحات این گزینه رو اضافه کرد!

SC یه بازی کامل بر اساس مخفی کاری بود!حالا که سبک عوض شده صدای فن ها هم طبیعتا در میاد!
 

kaizershauze

AMOR CTPACTb 信念 RÊVES
کاربر سایت
Jul 6, 2012
14,730
نام
امین رضا
46.jpg

PEACE WALKER
trophy_gold.png
Finish game without killing anyone

بر خلاف یه سری بازی های دیگه ،بــــــــــعله
4chsmu1.gif


اچیومنت/تروفی مشابه در Deus Ex:HR & Dishonored نیز موجود میباشد:D


حالا اگه خواستید تیکه بَندازید;;)

پ.ن:اتفاقاً به نظرم این خیلی خوبه که میشه بازی رو به سه روش رفت اگر واقعاً بشه ، نه مثل کانویکثیون:|
دومین مدل حالتی هست که شما می تونید روند ی مرحله را با خشونت و مخفی کاری به پایان برسانید که در ای سبک نشان Panther را دریافت خواهید کرد

این که منم :-"
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر