سوالات، مشکلات و بحث در مورد Nintendo Switch

  • Thread starter Thread starter Donger
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Donger

کاربر سایت
NintendoSwitchLogo_svg.png

از این تاپیک ها برای همه کنسول ها داریم
توی این تاپیک سوالات و مشکلاتتون رو در مورد کنسول Switch مطرح کنید
مطلبی هم هست بگید :D

مشکلات تایید شده توسط نینتندو:

1- قطع شدن Joy-Con سمت جپ


Joy-Con سمت چپ ارتباط وایرلس خود را با کنسول از دست می دهد، این مشکل از سمت نینتندو تایید شده اما هنوز راهکار قطعی ای برای آن ارائه نشده
راه حل موقت برای حل این مشکل، نزدیک شدن به کنسول، عدم استفاده از Skin های Joy-Con، عدم قرار دادن گوشی موبایل و وسایلی که امواج الکترومغناطیس تولید می کنند در نزدیکی Joy-Con در زمان استفاده می باشد.
UPDATE1: به نظر این مشکل به دلیل این است که آنتن Joy-Con سمت جپ بر روی برد قرار دارد اما برای Joy-Con سمت راست یک آنتن مجزا در داخل آن تعبیه شده است.
راهکار های ابداعی کاربران باز کردن Joy-Con و تغییرات در بخش آنتن Joy-Con با لحیم برد می باشد.

2- پیکسل سوخته

صفحه نمایش برخی از کنسول ها دارای پیکسل سوخته هست.
نینتندو این مورد رو طبیعی می دونه و طبق اطلاعات مندرج در وب سایت نینتندو چند پیکسل سوخته معمولا در LCD ها دیده می شن و از نظز نینتندو این مورد، مورد خاصی نیست!!!

مشکلات گزارش شده توسط کاربران:

1- خط و خش انداختن داک بر روی صفحه نمایش

مشکلاتی توسط کاربران گزارش شده که صفحه نمایش کنسول بعد از چندین بار ورود و خروج به داک، خط و خش بر می دارد.
برای جلوگیری از بروز خط و خش می توان با قرار دادن دستمال میکروفایبر در بخش جلویی داک مانع تماس مستقیم صفحه نمایش با بدنه داک شد و به این ترتیب از خط و خش جلوگیری کرد.
همچنین راهکار دیگر استفاده از محافظ صفحه های Glass هست.
UPDATE1: به نظر این مشکل به دلیل خم بودن جلوی داک هست.
برخی از داک ها در بخش جلویی خودشون خمیدگی دارند و صاف نیستند.

2- مشکلات باند وایرلس 2.4Ghz

این باند که در حال حاضر محبوب ترین باند فرکانسی وایرلس می باشد، با مشکلاتی در کنسول سویچ مواجه هست.
کاربران گزارشاتی مبنی بر قطعی و وصلی وایرلس، عدم اتصال به وایرلس و کندی سرعت وایرلس در این باند گزارش کرده اند.
در حال حاضر راهکاری برای حل این مشکل وجود ندارد و استفاده از باند 5Ghz (که نیاز به پشتیبانی مودم/روتر/اکسس پوینت شما از این باند را دارد) توصیه می گردد.

مشکلات گزارش شده با فراوانی کم و به صورت نادر: (عموما توسط یک کاربر گزارش شده اند)

1- صفحه آبی مرگ

صفحه نمایش کنسول بعد از روشن شدن صفحه آبی به نمایش در می آورد.
در حال حاضر راهکاری برای این مشکل نیست

2- صفحه نارنجی مرگ

صفحه نمایش در زمان کار ناگهان به رنگ نارجی در میاید.
راهکار این مشکل ریست کردن کنسول با نگه داشتن دکمه پاور است.

3- رنگ صفحه نمایش

رنگ صفحه نمایش به زردی و یا قرمزی متمایل است.
در حال حاضر راهکاری برای حل این مشکل نیست

4- پریدن صفحه نمایش

صفحه نمایش در زمان بازی به صورت مکرر پرش پیدا می کند، اصطلاحا Flicker
در حال حاضر راهکاری برای حل این مشکل نیست
 
آخرین ویرایش:
دوستان می خواستم نظرتونو درباره خرید دسته کنترلر چینی ها برای سوئیچ که قیمتش حدد 700 تا یک تومنه بدونم. می خواستم پرو کنترلر اصلی بگیرم می بینم قیمتش خیلی بالاست. ترجیح می ددم به خاطر قضیه دریفت از جوی کان هام کمتر استفاده کنم
 
  • Like
Reactions: Z-fan
View attachment 280324
منظورتون اینه؟
بیشتر ارور دور بودن از مودم رو بهم میده درصورتیکه نزدیکم
اره. اما به صورت کلی سوییچ نمیدونم چرا تو دریافت سیگنال ضعیفه خودم خیلی وقت ها میرم میچسبم به مودم که وصل بشه بعدش دور میشم.
 
دوستان می خواستم نظرتونو درباره خرید دسته کنترلر چینی ها برای سوئیچ که قیمتش حدد 700 تا یک تومنه بدونم. می خواستم پرو کنترلر اصلی بگیرم می بینم قیمتش خیلی بالاست. ترجیح می ددم به خاطر قضیه دریفت از جوی کان هام کمتر استفاده کنم
سلام. وقت به خیر. تعویضِ آنالوگ استیکِ جویکان کارِ راحتیه. خودمون هم می‌تونیم انجام بدیم و در حدِ جدا کردنِ اتصال و وصل کردنِ قطعه‌ی جدید هست. بیرون هم انجام می‌دن. من پشت شهرداری رفتم و متاسفانه مغازه‌هایِ اولی که مراجعه کردم قیمتایِ پرت می‌دادن و به دروغ می‌گفتن که کار پیچیده‌ای هست و هر مغازه‌ای انجام نمی‌ده. طبقه‌ی دومِ آخرین پاساژ دستِ راست، ضلعِ شمال یه مغازه است که فقط کارِ تعمیر می‌کنه و با قیمتِ مناسب تعویض رو انجام داد. بعد از تعویض هم مشخصه که وقتی آنالوگ حرکت می‌کنه لنتی که زیرش هست تازه و محکمه و دریفت نداره. قبلا که مشکل داشت موقع حرکت دادن مشخص بود که لنت از بین رفته و آنالوگ آزاد مونده. به هر حال اگه مشکل پیدا کرد راحت قابلِ حل هست.

من یه دسته‌ی مارک mmid هم گرفتم که فکر کنم منظورتون همین باشه. جنسِ بدنه و دکمه‌ها کاملا معمولیه و معلومه که جنسِ اصلی نیست ولی قابلِ قبول هم هست و اذیت نمی‌کنه. دکمه‌ها اصلا نرم نیستن، صدا می‌کنن، زمختن، عکس‌العملشون بلافاصله نیست (مشکلِ نرم‌افزاری نداره و به خاطرِ این که باید محکم فشار داده بشن با لمسِ مختصر شاید چند میلی ثانیه تاخیر داشته باشن)، ویبره‌اش رو بالا بردن و هیچ کیفیتی نداره و فقط تکون می‌خوره و احتمالِ زیاد بخواین غیرفعالش کنین، باطریش خوبه و بالایِ ده ساعت جواب می‌ده، با کابلِ تایپ سی شارژ می‌شه، دکمه‌ی home کنسول رو روشن نمی‌کنه و با دکمه‌ای که رو خودِ کنسول هست باید دستگاه رو روشن کنین و بعد دسته هم روشن کنین تا به هم متصل بشن. ارزشِ قیمتیش سی دلار باید باشه و تو شرایطِ عادی دویست هزار تومن می‌ارزه ولی مجبوریم بیش‎تر براش هزینه کنیم.

در نهایت اگه تصمیم به هزینه‌ی زیاد برای خریدِ دسته ندارین، خریدش رو پیشنهاد می‌کنم. در کنارِ خودِ جویکان خیلی مطمئن عمل می‌کنه و به شدت کاربردیه. در کل عملکردش قابلِ قبول هست ولی نمی‌دونم عمرش چقدر هست.
و اگه کنسول کپی‌خور هست می‌تونید دسته‌ی ps4 یا xbox one هم بهش وصل کنید (من خودم هنوز امتحان نکردم)، یعنی به جایِ خریدِ این دسته، یکی از این دسته‌ها رو بخرین و از اون استفاده کنین و مشخص هم هست که کیفیت و عملکردِ این دسته‌ها قابلِ مقایسه با دسته‌ی قبلی نیست.
 
آقا ما یه سوییچ گرفتیم عجب قابلیتایی داره پشمام ریخته به همه چی وصل میشه
فقط فعلا بازی مازی پول ندارم بخرم
یکی اینکه راه ارزون بازی گرفتن داخلش چیه؟
و اینکه بازی فری نداره یه مدت سرمون باهاش گرم باشه؟؟
به نظر من بهترین بازی فری mario strike دمو هستش و با هر اکانت اجازه میده ۸ دست بازی کنی بعدش میتونی تو ۱۰ ثانیه ی اکانت جدید بسازی و دوباره بازی کنی.
اگه کانال تلگرامی پیدا کردید اکانت میفروخت برای منم لطفا بفرستید
 
سلام. وقت به خیر. تعویضِ آنالوگ استیکِ جویکان کارِ راحتیه. خودمون هم می‌تونیم انجام بدیم و در حدِ جدا کردنِ اتصال و وصل کردنِ قطعه‌ی جدید هست. بیرون هم انجام می‌دن. من پشت شهرداری رفتم و متاسفانه مغازه‌هایِ اولی که مراجعه کردم قیمتایِ پرت می‌دادن و به دروغ می‌گفتن که کار پیچیده‌ای هست و هر مغازه‌ای انجام نمی‌ده. طبقه‌ی دومِ آخرین پاساژ دستِ راست، ضلعِ شمال یه مغازه است که فقط کارِ تعمیر می‌کنه و با قیمتِ مناسب تعویض رو انجام داد. بعد از تعویض هم مشخصه که وقتی آنالوگ حرکت می‌کنه لنتی که زیرش هست تازه و محکمه و دریفت نداره. قبلا که مشکل داشت موقع حرکت دادن مشخص بود که لنت از بین رفته و آنالوگ آزاد مونده. به هر حال اگه مشکل پیدا کرد راحت قابلِ حل هست.

من یه دسته‌ی مارک mmid هم گرفتم که فکر کنم منظورتون همین باشه. جنسِ بدنه و دکمه‌ها کاملا معمولیه و معلومه که جنسِ اصلی نیست ولی قابلِ قبول هم هست و اذیت نمی‌کنه. دکمه‌ها اصلا نرم نیستن، صدا می‌کنن، زمختن، عکس‌العملشون بلافاصله نیست (مشکلِ نرم‌افزاری نداره و به خاطرِ این که باید محکم فشار داده بشن با لمسِ مختصر شاید چند میلی ثانیه تاخیر داشته باشن)، ویبره‌اش رو بالا بردن و هیچ کیفیتی نداره و فقط تکون می‌خوره و احتمالِ زیاد بخواین غیرفعالش کنین، باطریش خوبه و بالایِ ده ساعت جواب می‌ده، با کابلِ تایپ سی شارژ می‌شه، دکمه‌ی home کنسول رو روشن نمی‌کنه و با دکمه‌ای که رو خودِ کنسول هست باید دستگاه رو روشن کنین و بعد دسته هم روشن کنین تا به هم متصل بشن. ارزشِ قیمتیش سی دلار باید باشه و تو شرایطِ عادی دویست هزار تومن می‌ارزه ولی مجبوریم بیش‎تر براش هزینه کنیم.

در نهایت اگه تصمیم به هزینه‌ی زیاد برای خریدِ دسته ندارین، خریدش رو پیشنهاد می‌کنم. در کنارِ خودِ جویکان خیلی مطمئن عمل می‌کنه و به شدت کاربردیه. در کل عملکردش قابلِ قبول هست ولی نمی‌دونم عمرش چقدر هست.
و اگه کنسول کپی‌خور هست می‌تونید دسته‌ی ps4 یا xbox one هم بهش وصل کنید (من خودم هنوز امتحان نکردم)، یعنی به جایِ خریدِ این دسته، یکی از این دسته‌ها رو بخرین و از اون استفاده کنین و مشخص هم هست که کیفیت و عملکردِ این دسته‌ها قابلِ مقایسه با دسته‌ی قبلی نیست.
اتفاقا من تو فکر یکی از این mmid ها بودم چون دست جمعی بازی میکنیم جوی کان صرف نداره :D
 
  • Like
Reactions: Z-fan
اتفاقا من تو فکر یکی از این mmid ها بودم چون دست جمعی بازی میکنیم جوی کان صرف نداره :D
ارزشِ خرید داره و خیلی استفاده می‌شه (شاید بیش‌تر از خودِ جویکان‌ها). من از سایتِ دریم‌کالا گرفتم. تخفیفِ بلک‌فرایدی گذاشته بودن 550 شد. الان فکر کنم برگشته قیمتِ قبلش 750.
 
  • Like
Reactions: RoCoCo

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or