سریال Game Of Thrones [ اسپویل تا آخرین اپیزود پخش شده آزاد میباشد ]

بهترین فصل از نظر شما دوستان


  • مجموع رای دهنده‌ها
    164
  • نظرسنجی بسته شده است .

pcgamer

کاربر سایت
Aug 28, 2006
1,748
نام
سیاوش
دوست عزیز از طرف خودت با اطمینان فکت صادر نکن لطفا
یعنی چی تفاوت چندانی بین زن و معشوقه وجود نداره ؟ تو دنیای وستروس ایندو نقطه مقابل هم هستن. اگر لیانا فقط یک معشوقه بود جان میشد اگان سند و یک حرام زاده متولد شده در جنوب
اما الان که لیانا همسر قانونیه ریگار بوده جان میشه اگان تارگارین پادشاه بر حق هفت اقلیم
الان شما تفاوت چندانی بین یک حرامزاده و یک پادشاه بر حق رو کلا نادیده گرفتی
در ضمن برای رسمی شدن ازدواج تو دنیای وستروس باید یک مستر اونو ثبت کنه و اهمیتی نداره که کدوم خاندان ها با خبر بودن یا نبودن.
حالا یکم آروم تر و دوستانه تر بشون توضیح میدادی دوست عزیز . اینجا که دعوا نداریم
لیانا معشوقش بوده که یواشکی و دور از چشم عموم باهم ازدواج میکنن .تو یک قسمت تو ویژن برن نشون داد.دیگه همه دیدین و دیدیم چیزی نیست که کسی ندونه .
در ضمن سخت در اشتباهی حروم زاده از ارتباط یک لورد یا پادشاه با فاحشه میگن .اگه طرف فاحشه نباشه بچه حروم زاده نمیشه مثل بچهای سرسی که از داداشش هست و همه میدونستن ولی کسی بشون حروم زاده نگفت و رو تخت پادشاهی ۲تاشون بودن.کسی که مادرش معلوم نیست میشه حروم زاده و حرفی که ایمپ به دوست دخترش زد که من باتو ازدواج کنم بچم حروم زاده میشه و باید با کسی ازدواج کنم که اسم و رسم داشته باشه ( اینو گفت که فاحشه بره چون در خطر بود ) یا حروم زادهای رابرت که الان یکیشون هنوز زندس
 
  • Like
Reactions: TheGodfather

RedShift

کاربر سایت
Dec 5, 2013
1,511
حالا یکم آروم تر و دوستانه تر بشون توضیح میدادی دوست عزیز . اینجا که دعوا نداریم
لیانا معشوقش بوده که یواشکی و دور از چشم عموم باهم ازدواج میکنن .تو یک قسمت تو ویژن برن نشون داد.دیگه همه دیدین و دیدیم چیزی نیست که کسی ندونه .
در ضمن سخت در اشتباهی حروم زاده از ارتباط یک لورد یا پادشاه با فاحشه میگن .اگه طرف فاحشه نباشه بچه حروم زاده نمیشه مثل بچهای سرسی که از داداشش هست و همه میدونستن ولی کسی بشون حروم زاده نگفت و رو تخت پادشاهی ۲تاشون بودن.کسی که مادرش معلوم نیست میشه حروم زاده و حرفی که ایمپ به دوست دخترش زد که من باتو ازدواج کنم بچم حروم زاده میشه و باید با کسی ازدواج کنم که اسم و رسم داشته باشه ( اینو گفت که فاحشه بره چون در خطر بود ) یا حروم زادهای رابرت که الان یکیشون هنوز زندس
نه اقا حروم زاده در حالتی بوجود میاد که بچه حاصل رابطه بدون ازدواج باشه. در صورتی که با هم ازدواج کنن حرام زاده نمیشه.
حرام زاده های رابرت هم به این دلیل حرم زاده ان دیگه، چون رابرت با اون فاحشه ها ازدواج نمیکرد و ازشون بچه دار میشد.
بچه های سرسی هم حرام زاده هستن و اینو همه میدونستن ولی کسی جرئت نداشت بگه.
هیچ ربطی نداره به اسم و رسم داشتن.
 

Irisviel Ackerman

کاربر سایت
Aug 26, 2011
3,338
نام
امیر
زن ریگار نبود، معشوقش بود.

ریگار تارگرین پسر ارشد و وارث Aerys Targaryen یا همون مد کینگ بود که زنش الیا مارتل (خواهر ابرین مارتل) بود.
داستانش طولانیه و خارج از حوصله بحثه اما وقتی ریگار قهرمان مسابقه هرنهال میشه، طبق سنت وستروس یه تاج گل رو باید رو سر یه زن قرار میداشت. طبیعتا چون زن داشت همه انتظار داشتن که رو سر الیا مارتل قرار بده اما از الیا عبور میکنه و رو سر لیانا استارک (خواهر ند استارک) قرار میده. حالا از اون طرف رابرت برتیون عاشق لیانا بوده و با اینکار قاطی میکنه، ولی ند اوضاع رو آروم میکنه.
یک سال بعد ریگار لیانا رو میدزده و لیانا ناپدید میشه. رابرت هم شورش بزرگ "Robert Rebellion" رو شروع میکنه و طی یه اتفاقاتی استارک ها هم شرکت میکنند. در نهایت ریگار توی مهم ترین نبرد شورش یعنی Battle of Trident از رابرت شکست میخوره و کشته میشه. یکم بعد ند استارک همراه با چند نفر به Tower of Joy میره و اونجا سه نفر از Kingsguard که معروفترین اونها Ser Arthur Dayne (بهترین شمشیرزن کل وستروس) بوده رو شکست میده و بعدشم میفهمه که لیانا از ریگار حاملست و اون بچه کسی نیست جز جان :D

بجز لیانا، ریگار، ند استارک، Howland Reed (بابای میرا) و شاید اون میستری که این دو تا رو عقد کرده هیچکس تو کل وستروس از این موضوع با خبر نبود.

پ.ن : بعدها توی همین شورش وقتی استارک ها و برتیون میرسند به کینگز لندینگ، تایوین لنیستر که Hand of the King بوده وقتی میبینی اوضاع خطریه خیانت میکنه، به جیمی دستور کشتن شاه رو میده و بعد درای شهرو باز میکنه و بعدشم یکی از پرچمداراش که Mountain بوده الیا مارتل (زن قانونی ریگار) گیر میاره و اول بهش تجاوز میکنه بعد میکشتش!
سر همین قضیم ابرین دنبال انتقام

با کی کار داری شما؟ کتاب رو چیکار داریم اینجا! تاپیک سریال هست و سوال اون دوستمون هم راجع به سریال بود و منم مربوط به همون جوابش رو دادم !!!

خودت فکر کنم متوجه نشدی چی گفتی ، اول اومدی گفتی معشوقه اش بود ، بعد آخر گفتی عقد کرده بودن ! ;)

بطور واضح تو فصل قبل نشون داد که ریگار همسرش الیا مارتل رو طلاق داده بوده و همچنین با لیانا ازدواج کرده بوده و دو طرف همدیگه رو میخواستن .
____________________
ویرایش :
الان جواب دوستان به کامنتت و جواب خودت رو خوندم .

فقط اونجا که گفتی تفاوتی بین معشوقه و همسر قانونی نیست ! :-j:|
لطفا از رو تفکرات غلط خودت به دیگران جواب اشتباه نده .;)
 
آخرین ویرایش:

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα
دوستان چرا اینقدر پیچیدش میکنید ؟ مسئله خیلی راحته تو مسند قدرت دربار و سلطنت باید دو فرد باهم ازدواج رسمی بکنن تا بچه طرف وارث رسمی تاج و تخت بشه این حروم زادگی واسه این به افراد این سریال اطلاق میشه که چون داریم درباره خانواده های سلطنتی صحبت میکنیم الان جان و ننه اژدها هم همین قضیه براشون صدق میکنه (هرچند که این اتفاق نمیوفته) باید باهم رسمی ازدواج کنن تا بچشون وارث بشه اگه ازدواج نکنن بهش حروم زاده گفته نمیشه چون جفتشون منصب دارن ولی نمیتونن بچشون رو پادشاه بعدی اعلام کنن اگه به جان تو طول سریال میگفتن حروم زاده به خاطر این بود که مادرش رو به عنوان فاحشه اعلام کرده بودن یـ فرد میشد از خانواده معمولی ولی اگه مثلا به فرض از خانواده درست حسابی بود مادرش شاید مردم عادی بهش میگفتن حروم زاده ولی تو دربار به خاطر پدر و مادرش کسی جرئت نسبت دادن این کلمه رو نداشت به همین راحتی ...
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: pcgamer

Albis

کاربر سایت
Sep 11, 2008
1,764
خب نظرات جالب و تهاجمی دوستانو خوندم، همین نشون میده که بعضی از فنا چقد جنبه بحث کردن دارند. حالا برای اینکه ثابت کنین جان اسنو "پادشاه بر حق" وستروس هست نیازی نیست به بقیه پرخاش کنین :))

نمیدونم چقدر انگلیسیتون خوبه، فرضو بر این میذارم که توانایی خوندن یه متن چند پاراگرافیو دارین واسه همین ارجاع میدم به این قسمت : (این لینک ویکی سریال هست نه کتاب )
Marriage

قسمت مربوط به Annulment رو بخونین. توی قانون و عرف وستروس چیزی به اسم طلاق وجود نداره و فقط میشه ازدواج رو باطل کرد که اونم یه سری شروط داره، (1- ازدواج به اصطلاح Consume نشده باشه، 2- زوری باشه یا 3- هر یک از زوجین بفهمن که طرف مقابل قبلا ازدواج کرده و از این موضوع اطلاع نداشتن) و اونم فقط در حضور High Septon صورت میگیره، هر چند که کاملا خارج از عرفه.
تو کل تاریخ وستروس هیچکس تا به حال هیچکس ازدواجشو کنسل نکرده و سر همین موضوعم تو تمام فروما و حتی ویکی های خارجی بحثه که الان با این وضع جان پسر قانونی ریگار محسوب میشه یا نه. سریال واسه سادگی و یجورایی فرار از مسئولیت اومد یه سکانس چند ثانیه ای و دو تا دیالوگ نشون داد اما الان بحث اینه توی وستروس چند همسری ممنوعه (برخلاف والریا که تارگرین ها از نسل اونان و به همین دلیل هم سنت های عجیبی مثل چند همسری ای حتی ازدواج با خواهر برادر داشتند برای مثال ایگون اول با جفت خواهراش ازدواج کرد :)) ) برای همینم گفتم که ازدواجی که لیانا با ریگار انجام داده مورد مناقشه هست. برای مثال اگه بخوایم طبق همین قانون پیش بریم اون موقع بچه های الیا مارتل و ریگار حرامزاده به حساب میان. (این لینکو کامنتا رو بخونین)
برای مطالعه بیشتر بجای فکت صادر کردن و فن بوی بازی میتونین لینک زیرو بخونین :
Rhaegar Targaryen

پ.ن : بحث در مورد ریگار خیلی گستردست، مثلا خیلیا میگن دلیل همین حرکتش با لیانا این بود که ریگار معتقد بو طبق پیشگویی ها باید سه تا بچه داشته باشه که یکیشون Song of Ice And Fire میشه. الیا مارتل هم سر زایمان یه مشکلاتی براش پیش میاد و میستر ها میگن دیگه نمیتونه بچه بیاره ... خیلی ربطی به بحث نداره و واسه همین تو همین لینک بالا میتونین بخونین راجع بهش.

پ.ن.ن : واقعا نمیفهمم سر چی دارین بحث میکنین، چه جان همچنان حرومزاده باشه چه نه اهمیتی نداره تو شرایط فعلی. کل شمالیا فک میکنن که جان پسر حرومزاده ند استارکه اما همچنان King in the North نامیدنش. با توجه به Great War و بعدش فکر کنم هر کی زنده بمونه رو آیرون ترون میشینه بدون توجه به اینکه کی باشه یا مربوط به چه خاندانیه یا پدر مادرش کیه. :D

من خیال میکردم فقط این منم که حس میکنم بعضیا حافظه‌ی تاریخیشون مشکل داره!!
منم از اونایی هستم که حس میکنم نه تنها توی سراشیبی افت هست، بلکه حس میکنم فقط این هوادارها هستند که به این سریال جون دادند و بعد از هر قسمت
فقط برای شوآف هایپ میشن و...
این سریال ایدئولوژی خیلی خوبی داشت.
آدمُ میخکوب روابط و همچنین ساختار و گفتمان ها میکرد. اما الان دیگه اینجوری نیست.
سریالی که محشر بود حالا شده یه آیکُن سرگرمی نیمه خالص!
ناخوداگاه یاد این سخن حضرت می‌افتم که میگفت:
من ملک بودم و فردوس برین جایم بود...
یادش بخیر من این سریال و همچنین سریال HOC رو با هم شروع کردم.
اون روزا چقدر لذت میبردم که دارم دوتا سریال با مضمونِ دنیای تاریک سیاست میبینم!
اما حیف...
دلیلش تعصبه، نمیدونم چه اصراریه ما ایرانیا رو همه چی تعصب بیجا و بی مورد داشته باشیم و بگیم این بهترینه. من از موقعی که فصل یک پخشش تموم شد دارم سریالو میبینم و اون موقع حتی تو ایران اینقد مخاطب نداشت ولی به شخصه به هر کی سریالو معرفی میکردم بعد دیدن چند قسمت عاشقش میشد. فصلای اول سریال کاملا دیالوگ محور بود و چون اکثر دیالوگا و کاراکتر پردازیا طبق کتاب بود واقعا پربار بود و حتی بعضی قسمتا ارزش چند بار دیدنو داشت مثل همون صحنه خیانت بیلیش تو اتاق دربار به ند یا وقتی کتلین تیریون رو توی Inn at Crossroads "دستگیر" میکنه. اما از آخر فصل 6 به بعد با اینکه بودجه بیشتر شده و هر قسمت سریال با یه فیلم کامل هالیوودی رقابت میکنه، اما کیفیت تمام مواردی که بخاطر اونا فصلای اولو میدیدم کم شده.

حالا یه دسته سریالو واسه جنگ و صحنه اکشن و اژدها و آتیش بازی و این بحثا میبینن، اونا بحثشون جداست و بحث باهاشون وقت تلف کردن هست. :)
 
آخرین ویرایش:

SILICON POWER

کاربر سایت
Jan 30, 2015
285
بعد از مادر اژدها بدترین بازیگر این سریال جان اسنو به حساب میاد که سوتی های خیلی بدی تو فیلم میده مثلا اون قسمتی که داره با رمزی در مورد جنگ صحبت میکنه لبخند میزنه انگار با رفیق قدیمیش داره بگو بخند میکنه و یه حالت مسخره ای ایجاد میشه. یا اونجا که کشته میشه آرامشی تو چهره اش هست که انگار نه انگار 4 تا شمشیر بهش فرو رفته.
 

Attachments

  • JonSnow.png
    JonSnow.png
    2.3 MB · مشاهده: 94
  • Like
Reactions: TheGodfather

susha

کاربر سایت
Jun 11, 2011
3,009
نام
مجید
من یک پیشبینی میکنم اخرش اینجوری بشه:
دنریس میمیره در جنگ با شاه شب میمیره اما جان زنده میمونه و همه حدس میره به سمت این که دیگه پادشاه هفت اقلیم میشه ... سرسی نقشه برای جیمی کشیده که برادر خائنش را بکشه اما این جیمی هست که این کار را میکنه ... اخر هم جان ولی پادشاهی را قبول نمیکنه و میگه من پادشاهیم را بخشیدم رفته و تیریون میشه پادشاه !!!
 

SILICON POWER

کاربر سایت
Jan 30, 2015
285
چهره آریا در زمان شروع فیلم
bzdq_a.jpg


چهره آریا امروز

3rqe_aa.jpg




بعد میگن چرا طرفدارهاش رو از دست داده.
 

mohsen_mzh

کاربر سایت
Jun 15, 2008
862
نام
محسن
خب نظرات جالب و تهاجمی دوستانو خوندم، همین نشون میده که بعضی از فنا چقد جنبه بحث کردن دارند. حالا برای اینکه ثابت کنین جان اسنو "پادشاه بر حق" وستروس هست نیازی نیست به بقیه پرخاش کنین :))

نمیدونم چقدر انگلیسیتون خوبه، فرضو بر این میذارم که توانایی خوندن یه متن چند پاراگرافیو دارین واسه همین ارجاع میدم به این قسمت : (این لینک ویکی سریال هست نه کتاب )
Marriage

قسمت مربوط به Annulment رو بخونین. توی قانون و عرف وستروس چیزی به اسم طلاق وجود نداره و فقط میشه ازدواج رو باطل کرد که اونم یه سری شروط داره، (1- ازدواج به اصطلاح Consume نشده باشه، 2- زوری باشه یا 3- هر یک از زوجین بفهمن که طرف مقابل قبلا ازدواج کرده و از این موضوع اطلاع نداشتن) و اونم فقط در حضور High Septon صورت میگیره، هر چند که کاملا خارج از عرفه.
تو کل تاریخ وستروس هیچکس تا به حال هیچکس ازدواجشو کنسل نکرده و سر همین موضوعم تو تمام فروما و حتی ویکی های خارجی بحثه که الان با این وضع جان پسر قانونی ریگار محسوب میشه یا نه. سریال واسه سادگی و یجورایی فرار از مسئولیت اومد یه سکانس چند ثانیه ای و دو تا دیالوگ نشون داد اما الان بحث اینه توی وستروس چند همسری ممنوعه (برخلاف والریا که تارگرین ها از نسل اونان و به همین دلیل هم سنت های عجیبی مثل چند همسری ای حتی ازدواج با خواهر برادر داشتند برای مثال ایگون اول با جفت خواهراش ازدواج کرد :)) ) برای همینم گفتم که ازدواجی که لیانا با ریگار انجام داده مورد مناقشه هست. برای مثال اگه بخوایم طبق همین قانون پیش بریم اون موقع بچه های الیا مارتل و ریگار حرامزاده به حساب میان. (این لینکو کامنتا رو بخونین)
برای مطالعه بیشتر بجای فکت صادر کردن و فن بوی بازی میتونین لینک زیرو بخونین :
Rhaegar Targaryen

پ.ن : بحث در مورد ریگار خیلی گستردست، مثلا خیلیا میگن دلیل همین حرکتش با لیانا این بود که ریگار معتقد بو طبق پیشگویی ها باید سه تا بچه داشته باشه که یکیشون Song of Ice And Fire میشه. الیا مارتل هم سر زایمان یه مشکلاتی براش پیش میاد و میستر ها میگن دیگه نمیتونه بچه بیاره ... خیلی ربطی به بحث نداره و واسه همین تو همین لینک بالا میتونین بخونین راجع بهش.

پ.ن.ن : واقعا نمیفهمم سر چی دارین بحث میکنین، چه جان همچنان حرومزاده باشه چه نه اهمیتی نداره تو شرایط فعلی. کل شمالیا فک میکنن که جان پسر حرومزاده ند استارکه اما همچنان King in the North نامیدنش. با توجه به Great War و بعدش فکر کنم هر کی زنده بمونه رو آیرون ترون میشینه بدون توجه به اینکه کی باشه یا مربوط به چه خاندانیه یا پدر مادرش کیه. :D


دلیلش تعصبه، نمیدونم چه اصراریه ما ایرانیا رو همه چی تعصب بیجا و بی مورد داشته باشیم و بگیم این بهترینه. من از موقعی که فصل یک پخشش تموم شد دارم سریالو میبینم و اون موقع حتی تو ایران اینقد مخاطب نداشت ولی به شخصه به هر کی سریالو معرفی میکردم بعد دیدن چند قسمت عاشقش میشد. فصلای اول سریال کاملا دیالوگ محور بود و چون اکثر دیالوگا و کاراکتر پردازیا طبق کتاب بود واقعا پربار بود و حتی بعضی قسمتا ارزش چند بار دیدنو داشت مثل همون صحنه خیانت بیلیش تو اتاق دربار به ند یا وقتی کتلین تیریون رو توی Inn at Crossroads "دستگیر" میکنه. اما از آخر فصل 6 به بعد با اینکه بودجه بیشتر شده و هر قسمت سریال با یه فیلم کامل هالیوودی رقابت میکنه، اما کیفیت تمام مواردی که بخاطر اونا فصلای اولو میدیدم کم شده.

حالا یه دسته سریالو واسه جنگ و صحنه اکشن و اژدها و آتیش بازی و این بحثا میبینن، اونا بحثشون جداست و بحث باهاشون وقت تلف کردن هست. :)
بعد بهت میگم نمیدونم در کنار دیدن مطلب از اینترنت خود سریال هم نگاه میکنی یا نه سریع واکنش نشون میدی که من از سال فلان سریالو میدیدم و بعد هم کتاب و ...! دلیل اون حرفی که زدم هم همین بود. تو سریال سم کل کتابخونه سیتادل رو شخم میزنه و نهایت تفسیرش اینه که جان اسنو پسر ریگار هست از زن قانونیش لیانا. بعد یه بزرگواری مثل شما میره اینترنت رو شخم میزنه و نتیجه گیری دیگه ای میکنه! اون لینکی هم که دادی اولا تفسیرش یقینا فقط از سریال نیست (چون واضحه که همچین نکاتی تو سریال نیست) و دو اینکه اون شروطی که زیر قسمت لغو ازدواج زده صرفا مثال هست. به قول خودت نمیدونم چقدر با انگلیسی آشنایی داری ولی اونجا خیلی واضح زده Such as :
....An annulment can be requested from the hierarchy of the Faith of the Seven due to several factors, such as if the
و بازم میگم، این جزئیات داخل سریال نیست، اینا تفاسیر کتابش هست. ما کتاب نمیخونیم داریم سریالو میبینیم. تو سریال تفسیر سم تارلی با خوندن کتاب های سیتادل خلاف حرف شماست. بعد شما با خوندن مطلب از اینترنت میای تفسیر خلاف حرف سم میزنی!
و بقیه پستت هم بازم یه سری نکته از جاهایی غیر از سکانس های خود سریال هست. تایتل تاپیک اولش نوشته "سریال"، و نه چیز دیگه
نکته آخر هم اینکه واسه من یکی هیچ اهمیتی نداره کی حرومزادست و کی نیست و کی باید بشینه روی آیرون ترون. بحث متوجه شدن داستان سریال هست به اون شکلی که نمایش داده شده
 

Albis

کاربر سایت
Sep 11, 2008
1,764
بعد بهت میگم نمیدونم در کنار دیدن مطلب از اینترنت خود سریال هم نگاه میکنی یا نه سریع واکنش نشون میدی که من از سال فلان سریالو میدیدم و بعد هم کتاب و ...! دلیل اون حرفی که زدم هم همین بود. تو سریال سم کل کتابخونه سیتادل رو شخم میزنه و نهایت تفسیرش اینه که جان اسنو پسر ریگار هست از زن قانونیش لیانا. بعد یه بزرگواری مثل شما میره اینترنت رو شخم میزنه و نتیجه گیری دیگه ای میکنه! اون لینکی هم که دادی اولا تفسیرش یقینا فقط از سریال نیست (چون واضحه که همچین نکاتی تو سریال نیست) و دو اینکه اون شروطی که زیر قسمت لغو ازدواج زده صرفا مثال هست. به قول خودت نمیدونم چقدر با انگلیسی آشنایی داری ولی اونجا خیلی واضح زده Such as :
....An annulment can be requested from the hierarchy of the Faith of the Seven due to several factors, such as if the
و بازم میگم، این جزئیات داخل سریال نیست، اینا تفاسیر کتابش هست. ما کتاب نمیخونیم داریم سریالو میبینیم. تو سریال تفسیر سم تارلی با خوندن کتاب های سیتادل خلاف حرف شماست. بعد شما با خوندن مطلب از اینترنت میای تفسیر خلاف حرف سم میزنی!
و بقیه پستت هم بازم یه سری نکته از جاهایی غیر از سکانس های خود سریال هست. تایتل تاپیک اولش نوشته "سریال"، و نه چیز دیگه
نکته آخر هم اینکه واسه من یکی هیچ اهمیتی نداره کی حرومزادست و کی نیست و کی باید بشینه روی آیرون ترون. بحث متوجه شدن داستان سریال هست به اون شکلی که نمایش داده شده
حرفت این بود که من فقط مطالب اینترنتو دنبال میکنم و سریالو نمیبینم. منم گفتم من تقریبا 8 ساله که با دنیای ASOIAF دارم زندگی میکنم و تقریبا هر خبر مطلب و یا نوشته و موضوعی راجع بهش باشه رو خوندم و میخونم و با دقت دنبال میکنم. طبیعتا سریالو بخاطر سرگرمی و وقت کشی نمیبینم که بگم ایول خب امروز دوشنبس برم دانلود کنم بعد بیام بگم به به عجب چیزی بود جان سوار اژدها شد :))
در رابطه با قضیه سم هم حق با شماست. فصل 7و خیلی وقت بود که ندیده بودم و بعضی قسمتاش یادم رفته بود. امروز وقت کردم دوباره دیدم و تو سریال بهش اشاره شده در حد یه دیالوگ.

در کل دنیای مارتین به نظر من چیزی کمتر از آردا نداره و به همون اندازه جزئیات داره و بهش پرداخته شده. کم لطفیه که وقتی با همچین چیزی مواجهیم بهش بی دقتی کنیم یا دنبال موضوعات جانبی نریم. البته تفاوت هوادار casual و غیر casual اینجور جاها مشخص میشه. همین الانش ببینی خیلی جا ها دارن راجع به دنیای آردا و ارباب حلقه ها بحث میکنن با اینکه کتاباش مال نزدیک 70 سال پیشه و فیلمشم 18 سال پیش اکران شد!

چهره آریا در زمان شروع فیلم
bzdq_a.jpg


چهره آریا امروز

3rqe_aa.jpg




بعد میگن چرا طرفدارهاش رو از دست داده.

یه سرچ بزن عکسای برنو پیدا کن قشنگ تفاوتو متوجه میشی. انگار کلا بازیگرش عوض شده. :D
 
آخرین ویرایش:

Aperture

کاربر سایت
Apr 30, 2012
1,381
یه حسی بهم میگه که نایت کینگ اصلا به وینترفل حمله نمیکنه ارتشش رو به دو بخش تقسیم میکنه یه گروه میرن وینترفل ولی خودش با گروه اصلی ارتشش وینترفل رو دور میزنن میرن به سمت کینگز لندینگ اگه خاطرتون باشه برن تو اینده بینی هایی که داشت یه جا کینگز لندینگ رو نشون میداد که سایه یه اژدها روش افتاده بعید نیست همون نایت کینگ باشه تو تریلر ها هم همیشه فرماندهان نایت کینگ رو در حال حمله به وینترفل دیدیم خبری از خودش یا اژدهاش نبود. اگه این طوری بشه که چه دهنی صاف شه از سرسی همه نقشه هاش به فنا میره .
 

Aperture

کاربر سایت
Apr 30, 2012
1,381
چهره آریا در زمان شروع فیلم
bzdq_a.jpg


چهره آریا امروز

3rqe_aa.jpg




بعد میگن چرا طرفدارهاش رو از دست داده.

والا همون بچگیش هم تحفه ای نبود فقط یه ذره نمکی بود کلا با این و دنریس مشکل دارم بازیگر دنریس امیلیا کلارک زیاد مناسب شخصیت دنریس نیست به نظر من این اریا هم که کلا پرته بقیه خوبن ولی لنیستر ها کلا یه سر و گردن از همشون بالاترن به خصوص جیمی و تیریون
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر