سرپرست طراحان مافيا : Dead Space 3 تبديل به عنواني شده كه هيچكس از آن خوشش نخواهد آمد

Techman

کاربر سایت
Mafia-Daniel-Vavra-Dead-Space-3-header.jpg


سرپرست طراحان نسخه ي اول مافيا : Dead Space 3 تبديل به عنواني شده كه هيچكس از آن خوشش نخواهد آمد.


Daniel Vávra سرپرست طراحان بازي مافياي 1 در مورد اينكه چگونه رويكرد كمپاني هاي بازي فقط برروي ميزان فروش و اجتناب از انتشار

عناوين ريسك پذير معطوف شده است ابراز تاسف كرد و Dead Space 3 را نمونه اي از اين موج بازي ها ناميد كه از يك چيز جالب به چيزي تبديل شده اند

كه مطلوب هيچ كس نخواهند بود.


من به شخصه يكي از هواداران پر وپاقرص سري اصلي مافيا هستم .در حالي كه در عصر حاضر ميتوان بازي هايي را يافت كه به راحتي

از GTA كپي برداري كرده اند اما مافيا بازي بود با مضاميني بلند پروازانه و زيبا كه با پرداختي قوي پيرامون زندگي كاراكتر پيش كسوت

اين بازي يعني Tommy Angelo معطوف شده بود.

واقعا باعث سرافكندگي است كه بازي Mafia II با يك داستان سرسري و سر هم بندي شده عرضه شد در حالي كه ميخواست با

ظاهر سازي هاي مصنوعي خود را از لحاظ تكنيكي هم رده ي Mafia نشان بدهد.

Daniel Vávra به عنوان سرپرست طراحان و به عنوان نويسنده نسخه دوم Mafia معتقد است :


بايد اين باور كه درصنعت بازي جافتاده كه صنعت بازي هاي ويدئوي به واسطه كمپاني هاي بزرگ وبازي هاي عظيم ديوانه وارشان سرپاست از بين برود.
Vávra در مصاحبه با سايت GameStar. گفت:

عظيم و پر ابهت بودن هميشه فاكتور خوبي براي يك بازي نيست.من از اين كلمه ي "وااي عجب لحظه ي عظيمي !" متنفرم و

از بازي هايي كه هر دودقيقه يكبار يكي از اين "وااي عجب لحظه اي عظيمي " در ان اتفاق مي افتد واقعا بيزارم هرچند بعضي ها كه خود

را عقل كل مي دانند ميگويند چقدر هم خوب!

Dead Space 3 حداقل از دور اين طور به نظر مي رسد كه هيچ كس آن را دوست نخواهد داشت.

من اميدوارم كه ما شاهد بازي سازان مستقل بيشتري باشيم تا ما را به سمت بازي هاي جالب تري سوق دهند زيرا در شرايط حاضر اگر

كمپاني ناشر معروفي اين گونه بازي ها را منتشر كند اكثرا آن را ملامت خواهند كرد.

مردم مختلف سليقه هاي مختلفي هم دارند. جا براي كار بر روي هر سبك و مدلي از بازي هست. بازي هاي اين مدلي در حاضر كمتر

در دسترس ما هستند زيرا كمپاني هاي بزرگ ناشر بازي فكر مي كنند مردم و ما خواستار بازي هاي به سبك Call of Duty هستيم.

اما اين نگرش در حال تغيير است و ما شاهد اين هستيم كه بازي هاي indie بر روي Steam و XBLA و iOS در كنار نوآورانه بودنشان

درآمد زا هم هستند و سازندگانشان در حال گسترش اين نوع بازي ها هستند ما شاهد عناوين تازه ونوآور بيشتري خواهيم بود.

شايعاتي در مورد اينكه سومين نسخه از Mafia هم در حال ساخت است منتشر شده اما Vávra در ساخت آن نقشي ندارد وي در حال حاضر

در Warhorse Studios در حال ساخت يك بازي قرون وسطايي واقع گرايانه به سبك open world RPG است.


منبع
 
آخرین ویرایش:
من اميدوارم كه ما شاهد بازي سازان مستقل بيشتري باشيم تا ما را به سمت بازي هاي جالب تري سوق دهند زيرا در شرايط حاضر اگر

كمپاني ناشر معروفي اين گونه بازي ها را منتشر كند اكثرا آن را ملامت خواهند كرد.

عجب آدم تفرقه اندازیه :d

یخورده راجب مافیا 2 بد گفت

همه ی ما به امتیازاتش دقت می کنیم ( البته نمی دونم چند شده :d )

من 8 بار مافیا 2 رو تموم کردم حاضرم بازم برم وقتهای بی بازی ایم میرم نصبش می کنم واقعا زیباست


و راجب DS 3 اینکه اونطوری که بچه های می گفتند منم مشتاق شدم چون اویل بازم و بازی ترسناک رو دوست دارم

یکی از تریلر هایش رو دیدم برام خیلی باحال بود حالت کات سین و نمایشی داشت


چند وقت پیش تریلر گیم پلیش رو دیدم خیلی بد اکشن شده بود

این حرفش رو قبول دارم و بخاطر همین الان دنبال DS2 هستم که بازی کنم


مرسی بابت خبر
 
بهتره ایشون فضولی نکنن و سرشون به کار خودشون باشه!!!
Dead Sapce 3 که عرضه شد دهن همه اینا بسته میشه!!!

مجتبی جان حاضرم باهات سر همه چیز شرط ببندم که DS3 یه اشغال به تمام معنا خواهد بود !! اینو بعنوان یه طرفدار سری دارم بهت میگم !!
 
مجتبی جان حاضرم باهات سر همه چیز شرط ببندم که DS3 یه اشغال به تمام معنا خواهد بود !! اینو بعنوان یه طرفدار سری دارم بهت میگم !!

منم حاضرم برعکسش رو شرط ببندم!!!:d
منم هر دونسخش رو بارها بازی کردم و با دیدن تریلزهای شماره سوم هم واقعا مشخصه که چیزی از اون دو نسخه کم نداره!!
تنها چیزی که کمی منو نگران میکنه اون مبارزه با انسانهاشه که مثل اینکه تقریبا بیخیال این قسمت شدن چون بعد از نمایش E3 بازی دیگه هیچی در اون مرد نگفتن و نشون ندادن!!!
 
واسم عجیبه چون داستان نسخه ی 2 رو هم خودش نوشته

اين حرف رو براي اين زد چون بعد از انتشار Mafia IIيه مصاحبه كرده بود و از 2K به خاطر تحت فشار گذاشتنش براي تحويل داستان بازي زود تر از موعد گلايه كرده بود

و گفته بود اونقدر كه مي خواسته بهش وقت ندادن كه رو كاراكترهاي داستان عميق تر كار كنه و خودش هم گفته بود كه داستان اون چيزي كه ميخواسته نشده.
 
مجتبی جان حاضرم باهات سر همه چیز شرط ببندم که DS3 یه اشغال به تمام معنا خواهد بود !! اینو بعنوان یه طرفدار سری دارم بهت میگم !!
وحید با اینکه خودم موضعم در مورد این بازی مشخص نیست ولی هر چی باشه به مراتب بهتر از افتضاحی به اسم RE6 میشه.
مشکل ما اینه که فکر میکنیم وجود بخش کو آپ اجباریه در حالی که اگر اینو بذاریم کنار میبینیم بازی در واقع داره با فرمول پیشین خودش پیش میره.
هر چند اضافه کردن بخش کاور گیری و انسان ها ممکنه یه خورده اذیت کنه ولی امیدوارم این موارد توی بازی کم دیده بشن
 
وحید با اینکه خودم موضعم در مورد این بازی مشخص نیست ولی هر چی باشه به مراتب بهتر از افتضاحی به اسم RE6 میشه.
مشکل ما اینه که فکر میکنیم وجود بخش کو آپ اجباریه در حالی که اگر اینو بذاریم کنار میبینیم بازی در واقع داره با فرمول پیشین خودش پیش میره.
هر چند اضافه کردن بخش کاور گیری و انسان ها ممکنه یه خورده اذیت کنه ولی امیدوارم این موارد توی بازی کم دیده بشن

علی مشکل من کو اپ نیست !!


مشکلات نسخه سوم که حداقل باعث میشه برای من تبدیل به یک بازی کاملا مزخرف و بی وفا به سری بشه :

هر تفنگ دیگه تیر های مخصوص به خودش رو نداره و عملا همه مانند اکثر بازی های شوتر سوم شخص از یک تیر مشخص استفاده میکنند / کاورگیری به بازی اضافه شده / دشمنان انسانی و جنگ با اسلحه هر چه بیشتر / کمرنگ شدن عناصر ترس بدلیل عوامل ذکر شده .

کلا بازی با این نکات هدفش رو مشخص کرده علی و معلوم بازی میخواد کیا و چه افرادی رو هدف قرار بده و این رو بهت قول میدم که این افراد طرفداران سری نیستند !!
 
علی مشکل من کو اپ نیست !!


مشکلات نسخه سوم که حداقل باعث میشه برای من تبدیل به یک بازی کاملا مزخرف و بی وفا به سری بشه :

هر تفنگ دیگه تیر های مخصوص به خودش رو نداره و عملا همه مانند اکثر بازی های شوتر سوم شخص از یک تیر مشخص استفاده میکنند / کاورگیری به بازی اضافه شده / دشمنان انسانی و جنگ با اسلحه هر چه بیشتر / کمرنگ شدن عناصر ترس بدلیل عوامل ذکر شده .

کلا بازی با این نکات هدفش رو مشخص کرده علی و معلوم بازی میخواد کیا و چه افرادی رو هدف قرار بده و این رو بهت قول میدم که این افراد طرفداران سری نیستند !!

وحید جان مشکل اولی که گفتی که به جاش یه قابلیت جذاب جدید اضافه شده و اونم تغییر دادن سلاحها و ساختنشونه!!!
مشکل دوم هم که گفتی فقط مربوط به مبارزه با انسانها میشه که مشخص نیست که چقدر از حجم بازی رو تشکیل میده,تو هرچی تریلر تا حالا اومده رو بخش ترس مانور میده نه مبارزه ها!!
به نظرم اگه هدفش جذب طرفداران اکشن پسند به سمت بازی بود باید تبلیغات بازی خیلی بیشتر از اینا رو کاور گیری و مبارزه با انسانها تمرکز داشته باشه در حالی که برعکسه!!
 
علی مشکل من کو اپ نیست !!


مشکلات نسخه سوم که حداقل باعث میشه برای من تبدیل به یک بازی کاملا مزخرف و بی وفا به سری بشه :

هر تفنگ دیگه تیر های مخصوص به خودش رو نداره و عملا همه مانند اکثر بازی های شوتر سوم شخص از یک تیر مشخص استفاده میکنند / کاورگیری به بازی اضافه شده / دشمنان انسانی و جنگ با اسلحه هر چه بیشتر / کمرنگ شدن عناصر ترس بدلیل عوامل ذکر شده .

کلا بازی با این نکات هدفش رو مشخص کرده علی و معلوم بازی میخواد کیا و چه افرادی رو هدف قرار بده و این رو بهت قول میدم که این افراد طرفداران سری نیستند !!
حرفات درست ولی به نظرم ترس رو باید وقتی بازی عرضه شد یه نظر راجبش بدیم. همین تنها بودن ایزاک (بخش کو آپ نه) خودش یه نکته مثبته حالا هر چند عوامل دیگه ای باشن. بزرگ بودن محیط های بازی و تاریک بودن هم یه نقطه مثبت دیگه-س.
به نظرم بازی داره روی لبه تیغ راه میره و در نهایت معلوم نیست میتونه تا آخر ادامه بده یا اینکه سقوط میکنه. اینقدر هم روی این بازی حساس نباشین چون که فرضا بازی بیاد و خوب باشه، به خاطر پیش زمینه منفی که ازش داشتیم، ثانیه به ثانیه از بازی متنفر میشین و نیمه کاره رهاش میکنین.
 
به نظر من تنها نقطه قوت mafia 2 همين داستانش بود كه باز هم به قوت شماره يكش نبود
مافيا تو زمان خودش واقعا هنجارشكن بود،اون موقع gta 3 داستان خيلي قوي نداشت ولي open world فوق العاده اي بود ولي مافيا در كنار open world بودن داستان بكري هم داشت
البته ايشون روي hidden & dangerous هم كار كرده كه اون هم عنوان خوبي بود
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or