Last edited by a moderator:
2026 هم که فورتزا هورایزن ژاپن میاد و چون روی پلی استیشن هم حتما میاد پلیرهای ژاپنیش درصدشون خیلی میره بالاتر.View attachment 397579
فیل اسپنسر با مجله فامیستو ژاپن یک مصاحبه انجام داده و نکاتی گفته
از رشد گیمرها های ایکس باکس در ژاپن گفته و گفته کاربرهای ژاپنی نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد زمان بیشتری بازی های ایکس باکس انجام دادن که بیشترش رو پلتفرم PC بوده و از اهمیت این پلتفرم و رشدش در ژاپن گفته
همچنین گفته بر خلاف پیشبینی های اشتباهی که انجام شده کنسول بعدی ماکروسافت فرست پارتی خواهد بود و توسط خود ماکروسافت ساخته خواهد شد اما Xbox Ally و تمرکزش روی کلود و Pc نشان میدهد که پلتفرم نرم افزاری ما در آینده به چه شکل خواهد بود و چه گونه همه پلتفرم ها به هم متصل می شوند
در مورد هیلو و فورتزا هم گفته که این فرانچیز کنسل نشدن و با توجه به ناشرهای زیادی که داریم این فرصت داریم که زمان بیشتری به این استودیو ها بدیم که بازی بعدی خودشان بسازند
AIمدیرعامل Take-Two با تندی درباره تاثیر هوش مصنوعی در صنعت بازی صحبت کرده.
استراوس زلینک در کنفرانس شورای بینالمللی پالی ۲۰۲۵ گفت:
"هوش مصنوعی مفید است... اما هرگز خلاقانه نخواهد بود.
خلاقیت فقط متعلق به انسانهاست.
نبوغ، تخیل و خلاقیت... تخصصهای انسانی هستند و تغییر نخواهند کرد"
او هوش مصنوعی را «فقط ترکیبی از دادهها و یک ترفند نمایشی» توصیف کرد.
از نظر او، کاری که هوش مصنوعی انجام میدهد تقلید هوشمندانه است، نه خلق یک ایده جدید.
او افزود:
ماشینها یاد نمیگیرند..آنها فقط یک راه راحت برای توضیح چیزی است که برای انسانها عصای جادویی به نظر میرسد.
با وجود همه اینها او تأکید کرد که هوش مصنوعی به کسبوکارها کمک خواهد کرد و کارایی آنها را افزایش خواهد داد و بخش بسیار مهمی از توسعه بازی ها در آینده خواهد بود اما باید کنترلهای قوی برای محافظت از مالکیت معنوی وجود داشته باشد.
GTA 6 Exec Says AI Is Great But People Are Overstating What It Can Do
انسان الهام میآورد، و هوش مصنوعی امکان میسازد.
با عرضه هیلو برای PS5 دیگه باید خواب کیلزون رو ببینیمبازى كه عامل خلق ip كيلزون بود داره مياد رو پلى استيشن و خود كيلزون افتاده ته انبارى.

استقبال فیل اسپنسر وکامیونیتی منیجر Halo از پشتیبانی سونی و نینتندو
