سرخط خبرها

قطعا نیست😁. Half life 2 تبلور ویدئوگیم و نمود کامل هنر و سرگرمی توامان بوده و هست. دستاورده اصلا.
در کل داخل لیستش هم جای خیلی از عناوین خالیه و هم رتبه بندی ها جا صحبت و گفتگو نمیزاره.
به شکلک برعکس رجوع شود 😁
هر لیستی که Half-Life 2 جزو ۳ تای اول تاریخ نباشه فکاهیه کلا !!!
برای بنده که به شخصه اوله.
 
Bruce Nesmith از بازیسازانی که قبلا عضو Bethesda بوده، گفته که اگر عنوان استارفیلد توسط استودیوی دیگری عرضه میشد، با استقبال بهتری مواجه میشد. او تایید کرده که این عنوان آر پی جی علمی تخیلی، در حد و اندازه فرنچایزهای بسیار محبوب دیگر Bethesda یعنی The Elder Scrolls و Fallout نیست. اما تاکید کرده که در هر صورت بازی بزرگی است. Nesmith که حدود یک سال پیش از انتشار استارفیلد از Bethesda جدا شد گفته:
"فکر نمیکنم که استارفیلد در ابعاد آن دو فرنچایز باشد. اما فکر میکنم که بازی خوبی است. من روی آن کار کرده ام و به آن افتخار میکنم. به کار کسانی که میشناختم و آنها نیز روی این عنوان کار کرده اند هم افتخار میکنم. معتقدم بازی بزرگی ساختند."
وقتی استودیویی که Skyrim و Fallout را به شما ارائه کرده، یک بازی فضایی میسازد، توقعات خاصی وجود خواهد داشت و این انتظارات برآورده نشد.
starfield.jpg
Starfield designer says the sci-fi RPG is still a "great game", but procedural generation stopped it from reaching the "calibre" of Fallout and Elder Scrolls
 
Bruce Nesmith از بازیسازانی که قبلا عضو Bethesda بوده، گفته که اگر عنوان استارفیلد توسط استودیوی دیگری عرضه میشد، با استقبال بهتری مواجه میشد. او تایید کرده که این عنوان آر پی جی علمی تخیلی، در حد و اندازه فرنچایزهای بسیار محبوب دیگر Bethesda یعنی The Elder Scrolls و Fallout نیست. اما تاکید کرده که در هر صورت بازی بزرگی است. Nesmith که حدود یک سال پیش از انتشار استارفیلد از Bethesda جدا شد گفته:
"فکر نمیکنم که استارفیلد در ابعاد آن دو فرنچایز باشد. اما فکر میکنم که بازی خوبی است. من روی آن کار کرده ام و به آن افتخار میکنم. به کار کسانی که میشناختم و آنها نیز روی این عنوان کار کرده اند هم افتخار میکنم. معتقدم بازی بزرگی ساختند."
وقتی استودیویی که Skyrim و Fallout را به شما ارائه کرده، یک بازی فضایی میسازد، توقعات خاصی وجود خواهد داشت و این انتظارات برآورده نشد.
View attachment 397410
Starfield designer says the sci-fi RPG is still a "great game", but procedural generation stopped it from reaching the "calibre" of Fallout and Elder Scrolls
اتفاقا پروژه استارفیلد برای بتسدا بزرگترین نعمت بود چون دیگه ضایع بود که لودینگ ببینی و فقط وارد یه غار بشی اینجا حداقل میری یه کهکشان دیگه
 
اتفاقا پروژه استارفیلد برای بتسدا بزرگترین نعمت بود چون دیگه ضایع بود که لودینگ ببینی و فقط وارد یه غار بشی اینجا حداقل میری یه کهکشان دیگه
بتزدا نیاز به یک Rebuild اساسی داره‌‌. اول از همه باید از تاد هاوارد شروع بشه‌. کلا معلومه تاد هاوارد از بس بهش لقب و فلان چسبودن خودشو در لیگ دیگه‌ای می‌بینه و ازش فاز این رو میگیرم که فقط حرف خودش و ایده های خودش.
 
ps6 در 3 نسخه عرضه می شه
View attachment 397397
نسخه دستی بین 450 تا 550 دلار
نسخه ارزان تر ( چیپ نسخه دستی با کلاک و پرفورمنس بالاتر ) بین 350 تا 400 دلار
نسخه اصلی بین 550 تا 700 دلار
طبق معمول راه ماکروسافت دارن میرن
 
طبق معمول راه ماکروسافت دارن میرن
چرا فکر میکنی از رو دست مایکروسافت دارن میرن جلو؟ شاید فقط زمان بندیاشون باهم تفاوت داره. اتفاقا تصمیم سونی تو این نسل که برداشت فقط دیسک درایو رو برداشت و صد دلار پایین تر فروخت بسیار منطقی تر از این بود که برداره یه کنسول خیلی ضعیف تر بده بیرون. ولی نسل بعدی به خاطر پیشرفت تکنولوژی های فشرده سازی و آپسکیل و این صحبتا، هم کنسول دستی منطقیه هم کنسول پایین رده که بتونه آبرومند بازیارو اجرا کنه.
حتی نسل قبلم که مایکروسافت یهو گفت باید آنلاین باشید و این حرفا اگه میذاشت این نسل این حرفو میزد اونقدر هجمه علیهش شکل نمیگرفت.
کلا تو مارکت اینجوری نیست که بگی فلان کمپانی زودتر فلان تز رو داد. مهم اینه دقیقا چه موقعی اینکارو کرده چون تو شکست یا موفقیت پروژه خیلی تاثیر داره.

مایکروسافت 25 ساله صنعت گیم رو درک نکرده و هنوزم داره دور خودش میچرخه و با آزمون و خطا کارشو میبره جلو.
 
چرا فکر میکنی از رو دست مایکروسافت دارن میرن جلو؟ شاید فقط زمان بندیاشون باهم تفاوت داره. اتفاقا تصمیم سونی تو این نسل که برداشت فقط دیسک درایو رو برداشت و صد دلار پایین تر فروخت بسیار منطقی تر از این بود که برداره یه کنسول خیلی ضعیف تر بده بیرون. ولی نسل بعدی به خاطر پیشرفت تکنولوژی های فشرده سازی و آپسکیل و این صحبتا، هم کنسول دستی منطقیه هم کنسول پایین رده که بتونه آبرومند بازیارو اجرا کنه.
حتی نسل قبلم که مایکروسافت یهو گفت باید آنلاین باشید و این حرفا اگه میذاشت این نسل این حرفو میزد اونقدر هجمه علیهش شکل نمیگرفت.
کلا تو مارکت اینجوری نیست که بگی فلان کمپانی زودتر فلان تز رو داد. مهم اینه دقیقا چه موقعی اینکارو کرده چون تو شکست یا موفقیت پروژه خیلی تاثیر داره.

مایکروسافت 25 ساله صنعت گیم رو درک نکرده و هنوزم داره دور خودش میچرخه و با آزمون و خطا کارشو میبره جلو.
حرفت درسته ولی این کنسول دیجیتال هم طبق معمول از روی XBOX ONE اسکی رفتن
https://www.google.com/url?sa=t&sou...h-wKegQIFhAG&usg=AOvVaw0vmeL4LWPlwpemYsxDkeKK

شرکتهای مثل سونی و اپل یک سیاستی دارن که اول صبر میکنن بقیه شرکتها تکنولوژی های جدید ارائه کنند و دردسر هاش بکشن بعد میان اون ادامه میدن
سیاست کثیفی هست ولی جواب داده
 
Rumor - Halo reportedly being announced for PS5 this Friday

شایعه شده که هیلو این جمعه برای PS5 تاریخ میخوره.

پ.ن: اگه 2 سال پیش میگفتی هیلو و فورزا برای PS5 عرضه میشن حتما میبردنت تيمارستان 😂
اگه کالکشن باشه خیلی نامردیه که در ادامش 5 رو پورت نکنن.
روی PC هم ندادنش نامردا.
چیز دندونگیری نیست ولی خب تجربه ناقصه دیگه.
همه هستن غیر از این میمون.
ظاهرا قراره در مراسم Halo World Championship نسخه جدید بازی ( ریمیک نسخه اول ) معرفی بشه
Rumor - Halo reportedly being announced for PS5 this Friday
به امید اینکه ریمیک نسخه اول رو ایندفعه دیگه از این ریمیکهای ریمسترگونه و یک به یک نکنن.
داده باشن دست یه استودیوی کاردرست که تغییرات لازم رو هم درش اعمال کنه.
 
۲۰۲۵۱۰۲۲_۲۳۲۲۱۴.jpg


هیدکی کامیا، خالق بازی Bayonetta، می‌گوید گرافیک زیبا در بازی ها به تنهایی برای او کافی نیست. یک بازی اکشن خوب به مکانیزم هایی نیاز دارد که در هیچ بازی دیگری پیدا نمی‌شود.

هیدکی کامیا، خالق عناوین تأثیرگذاری مثل Devil May Cry،Bayonetta و Okami، اخیراً در گفتگویی با مجله فامیتسو و خالق Morbid Metal، فلیکس شید، در مورد پیشرفت بازی‌های اکشن سه‌بعدی در سال‌های اخیر و اینکه چه چیزی را در این ژانر، به عنوان یک بازیکن و به عنوان یک توسعه‌دهنده، بیشتر از همه ارزشمند می‌داند، صحبت کرد.

"وقتی یک بازی جدید می‌سازم، سعی می‌کنم یک مکانیزم گیم‌پلی منحصر به فرد درون آن قرار دهم که فقط در اون بازی قابل تجربه باشد. برای مثال، در Bayonetta سیستم Witch Time را داشتیم که در آن با جاخالی دادن از حمله دشمن ها در لحضه آخر زمان را کند می‌کرد، و در Okami هم Celestial Brush بود که به شما این امکان رو می‌دهد با نقاشی کردن، مستقیماً بر دنیای بازی تأثیر بگذارید."

کامیا افزود شخصاً به بازی هایی که فقط به دنبال گرافیک زیبا و پیشرفته هستند علاقه‌ای ندارد. "به عنوان یک بازیکن، دلم می خواهد از تجربیات منحصر به فردی که فقط اون یک بازی می‌تواند ارائه دهد، هیجان‌زده شوم."

کامیا همچنین از تحت تأثیر قرار گرفتن از پیشرفت بازی های اکشن سه بعدی در سال های اخیر گفت. " تا همین اواخر، بازی‌های اکشن سه‌بعدی زیادی وجود نداشت، اما اخیراً عناوین اکشن زیادی با استایل خاص و‌ زیبا و‌ با تکیه بر کمبو، روانه بازار شده است. فکر می‌کنم این نتیجه افزایش تقاضا برای چنین عناوینی است و به عنوان کسی که می‌خواهد روزی این نوع بازی اکشن را بسازد، دیدن این موضوع مرا خوشحال می‌کند."

کامیا پس از جدایی از پلاتینیوم، هم اکنون در حال کار بر روی ادامه‌ی Okami در استودیوی جدید خود CLOVERS است.

Bayonetta director Hideki Kamiya says pretty graphics alone don’t do much for him. A good action game needs mechanics no other game has - AUTOMATON WEST
 
حرفت درسته ولی این کنسول دیجیتال هم طبق معمول از روی XBOX ONE اسکی رفتن
https://www.google.com/url?sa=t&sou...h-wKegQIFhAG&usg=AOvVaw0vmeL4LWPlwpemYsxDkeKK

شرکتهای مثل سونی و اپل یک سیاستی دارن که اول صبر میکنن بقیه شرکتها تکنولوژی های جدید ارائه کنند و دردسر هاش بکشن بعد میان اون ادامه میدن
سیاست کثیفی هست ولی جواب داده

????؟؟؟؟
PSP GO 2009 اولین کنسول تماما دیجیتال صنعت گیم بود + PSP GO 2009 اولین کنسول دستی با قابلیت داک صنعت گیم بود
1761162231034.png


طبق معمول راه ماکروسافت دارن میرن
تصور می کنی مایکروسافت چیپ سری S اختراع کرده ؟؟؟؟ سونی نمی تونست یه کنسول مشابه سری S عرضه کنه ؟
چرا این کار نکرد ؟
Jim Ryan, 2020: "Creating a special low priced, reduced spec console is something that has not had great results in the past.”

سونی بر خلاف مایکروسافت که صرفا برای تبلیغات( قوی ترین کنسول تاریخ / 12 ترافلاپس ... ) و توهمات کنسول عرضه می کنه ( سخت افزار 300 دلاری + گیم پس = شکستن رکورد فروش :)) ) با استودیو ها و ناشر ها مشورت می کنه :-bd
اگه مایکروسافت به جای بازی با اعداد به حرف بازیساز ها گوش میکرد ( قطعا پشت پرده تمام ناشرها و استودیو ها هشدار دادن که این کار اشتباه ) یه کنسول با 8 گیگ رم عرضه نمی کرد ( اون 2 گیگ رم DDR4 صرفا برای سیستم عامل )
می فهمیدن سخت افزاری که بازی های نسل 9 بین 1080 تا 360P اجرا می کنه + اپ اسکیل درست و حسابی نداره ( در دنیای که TV 4K به استاندارد جهانی تبدیل شده ) هیچ شانسی نداره

با علم به این مشکلات مایکروسافت چیکار کرد ؟
به دیجیتال فاندری و سایر سایت ها / اینفلوئنسرها پول دادن تا گنجشک به جای قناری بفروشن ~X(
Xbox Series S review: next-gen gaming on a budget - and in style
:))one thing is clear: Microsoft knows how to design and build brilliant console hardware :))

این همه تعریف از کنسولی که از نظر طراحی سخت افزار یه ابر فاجعه است
8 گیگ رم با استاندارد 2020 فاجعه بود چه برسه با 2025/ 2026 و...
رم 2 تکه 8 گیگ GDDR5 و 2 گیگ DDR4 با پهنای باند متفاوت ~X(
کلاک GPU فاجعه ~X( 1.565GHz یه عدد عجیب و مسخره است اون هم در حالی که RDNA 2 به راحتی کلاک 2.5GHz و بالاتر کار می کرد :-??
مایکروسافت اگه 20 دلار بیشتر هزینه می کرد به راحتی می تونست به جای این فاجعه یه کنسول 5 ترافلاپسی با 12 گیگ رم عرضه کنه ~X(
20 دلار ~X(

بله 3 سال بعد با عرضه موج اول بازی های نسل 9 واقعیت اشکار شد , تیم دیجیتال فاندری و دیگران هم یکدفعه از خواب بیدار شدن و مشلاک طراحی فاجعه سری S برای عموم ملت تشریح کردن ( انگار نه انگار که 2 سال اول نسل چه قصه های می بافتن ) اما این تغییری در اصل موضوع ایجاد نمی کنه :-??

2027/2028 یه دنیای جدید که AI اپ اسکیل و هسته های RT به بلوغ کامل رسیدن + قیمت رم کاهش پیدا کرده و دیگه کمبود رم مطرح نیست + TV 4K همچنان استاندارد جهانی محسوب می شه
به راحتی می شه یه کنسول ارزان قیمت با 24 گیگ رم عرضه کرد که تمام بازی ها نسل بعد 480P/720P اجرا می کنه و خروجی 4K میده
 
آخرین ویرایش:
به نظر من که کنسول ضعیف حداقل برا ps جواب نمیده
ps برخلاف نینتندو ادعای اینو داره که بازیهای تردپارتی رو با بالاترین کیفیت اجرا میکنه
نینتدو هم اگه مثل ps به بازیهای تردپارتی وابسته بود تا الان جمع شده بود
دیگه گذشت اون دورانی که سازنده ها بازیها رو برای کنسول می ساختن و روی pc پورت میکردن
یه نگاه به بازیهای جدید بندازین عملا اگه pc همرده داشته باشین بهتر بازیها اجرا میشه
silent hill f مثل فحش میمونه رو کنسولا
تکسچر های سری اس مثل فحش میمونه انگار که 2گیگ ویرم داره
همین الان black myth تازه آپدیت داده گفته تکسچرهای ps5 رو درست کرده. بازی با این تنظیمات عمرا بالاتر از 5گیگ ویرم رو پر کنه
نمونه دیگش هم بازی بالدورز گیت
الان اکثر بازیها حتی رو ps5 هم تکسچر اولترا ندارن
 
  • Like
Reactions: Love Console
طبق معمول راه ماکروسافت دارن میرن

مایکروسافت آخه راه داره که اینا بخوان اونو برن؟😅 اون بندگان خدا که اصلا داخل بازی نیستن و هیچ انسانی با عقل سلیم هم نمیره از رو دست کسی که از بین سه رقیب چهارم شده کپی کنه:دی سیاست های ماکروسافت خوب بودن که خودش به این حال و روز نمی افتاد.

به نظر من به وضوح سونی داره از رو مدل تجاری اپل کپی میکنه. یعنی برند سازی خیلی قوی و بعد عرضه اون در چند مدل تا طیف مخاطب خیلی بیشتری رو جذب کنه. یه مدل استاندارد میده، یه مدل Pro Max گونه، یه مدل ضعیف تر که البته فکر میکنم مدل ضعیف تر برای سونی میشه همون کنسول دستی و حالا هر کدوم با داشتن یا نداشتن دیسک درایو (که البته یحتمل کلا نداشته باشن و هرکی میخواد باید اضافه بخره) و یا حافظه های مختلف قیمت های متنوع تری پیدا میکنن.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or