سرخط خبرها

Ghost Recon بعدی به صورت رسمی تایید شد (ژانر اول شخص، گیم پلی شبیه Ready or Not)
Ubisoft Confirms a New First-Person Ghost Recon Game is in Development
بهترین خبر ممکن.
یوبی با همه گندکاریهاش و معلوم الحال بودنش تو یک سری از سبکها واقعا نظیر نداره.

یکی از بهترین بازیهای نسل قبل یوبی همین گوست ریکان ها بودن.
اینکه به حرف طرفدارها گوش کردن و اول شخصش کردن خیلی خبر خوبیه.

دم یوبی گرم که همچنان تو این سبکها با بودجه AAA بازی میسازه.
 
Ghost Recon عنوانی بود که یه سبک خاص و تقریبا منحصر به فرد داشت. اوجش هم دو تا نسخه Advanced Warfighter بود که روی کنسول یه چیزی عجیب و غریب و خیلی خفنی هم بود (نسخه PC فرق داشت!!). نسخه Future Soldier هم یه مقدار افت داشت ولی خوب بود. کلا شوتر تاکتیکال با کیفیت GR خیلی کم داشتیم و برای همین واقعا غنیمت بود. ولی بعدش یوبی‌سافت تصمیم گرفت برای فروش بیشتر فرمول سری رو تغییر بده و کیفیت نسخه‌های بعدی شماره به شماره افت کرد چون دیگه اصلا GR نبود! الان هم که این نسخه جدید رو گفتن مثل Ready or Not هست 😅 عنوانی که یه روز خودش برند خاصی محسوب می‌شد تازه بعد از ده شماره می‌خواد مثل Ready or Not بشه، دستشون درد نکنه :دی
 
آخرین ویرایش:
Ghost Recon عنوانی بود که یه سبک خاص و تقریبا منحصر به فرد داشت. اوجش هم دو تا نسخه Advanced Warfighter بود که روی کنسول یه چیزی عجیب و غریب و خیلی خفنی هم بود (نسخه PC فرق داشت!!). نسخه Future Soldier هم یه مقدار افت داشت ولی خوب بود. کلا شوتر تاکتیال با کیفیت GR خیلی کم داشتیم و برای همین واقعا غنیمت بود. ولی بعدش یوبی‌سافت تصمیم گرفت برای فروش بیشتر فرمول سری رو تغییر بده و کیفیت نسخه‌های بعدی شماره به شماره افت کرد چون دیگه اصلا GR نبود! الان هم که این نسخه جدید رو گفتن مثل Ready or Not هست 😅 عنوانی که یه روز خودش برند خاصی محسوب می‌شد تازه بعد از ده شماره می‌خواد مثل Ready or Not بشه، دستشون درد نکنه :دی
Breakpoint رو انصافا آخر کار خوب جمع و جور کردن، از وقتی که آپشن حذف کردن ربات ها و مکانیک های لوتر شوتر رو اضافه کردن میشه خیلی چالش و تنش اضافه برای خودت ایجاد کنی و عملا بازی رو به یه شوتر تاکتیکال هاردکور تبدیل کنی
 
Ghost Recon عنوانی بود که یه سبک خاص و تقریبا منحصر به فرد داشت. اوجش هم دو تا نسخه Advanced Warfighter بود که روی کنسول یه چیزی عجیب و غریب و خیلی خفنی هم بود (نسخه PC فرق داشت!!). نسخه Future Soldier هم یه مقدار افت داشت ولی خوب بود. کلا شوتر تاکتیکال با کیفیت GR خیلی کم داشتیم و برای همین واقعا غنیمت بود. ولی بعدش یوبی‌سافت تصمیم گرفت برای فروش بیشتر فرمول سری رو تغییر بده و کیفیت نسخه‌های بعدی شماره به شماره افت کرد چون دیگه اصلا GR نبود! الان هم که این نسخه جدید رو گفتن مثل Ready or Not هست 😅 عنوانی که یه روز خودش برند خاصی محسوب می‌شد تازه بعد از ده شماره می‌خواد مثل Ready or Not بشه، دستشون درد نکنه :دی
هم برکپوینت و هم وایلدلندز دوتا از بهترین تجربه های گوست ریکانه که مثالش رو بازیهای AAA نداریم.
مخصوصا روی PC با مود اول شخص.

مطمئنا اینها وقتی میبینن کمیونیتی چی میخواد میرن به همون سبک.
همونطور که برای دو نسخه قبلی به این نتیجه رسیدن که حالت جهان باز کنن یا فقط سوم شخص باشه و... اینجا هم باید از مطرح ترین بازی تاکتیکی روز خب ایده های خوبش رو قرض بگیرن.
به نظرم این اصلا ایرادی نداره.
 
آخرین ویرایش:
به این میگن سواستفاده از آمار.
اصلا گیریم بازی نهایی فوق العاده باکیفیت بود! :D

درسته که استاروارز محبوبیت قدیمش رو نداره ، ولی سالهاست که نداره.
شما چشم و گوش بسته و با تهدید دیزنی رفتین قرارداد بستین؟
========
اگه این حرفها رو جلوی سهامدارها نزنن پس کجا بزنن؟
 
همین الان بتلفرانت ۳ رو بدن میلیونی مثه چی میفروشه چون از اثار محبوب استاروارز ساخته میشه. ربطی به این چیزل نداره. استاروارز محبوبیت فیلم هاش به خاطر روند افتضاح داستان و وک بودن کم شدن

همین الان یه داستان غیر وک و خفن از Old Republic بسازن مثه چی محبوب میشه ولی نمیخوان
 

940.jpg

پشتیبانی چند تنظیم گرافیکی از GTA 6 در PS5 Pro
در یک افشای جدید، اکانت معتبر Detective Seeds اعلام کرد:

بازی GTA6 در حال حاضر روی کنسول PS5 Pro در حال بهینه‌سازی است و در چندین حالت گرافیکی مختلف به نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه دست یافته است. مهندسان پلی‌استیشن مستقیماً در این روند بهینه‌سازی مشارکت دارند، چرا که قرار است فناوری جدیدی در PS5 Pro اجرا شود که تاریخ عرضه‌ هدف آن، مه ۲۰۲۶ تعیین شده است.

این مهندسان همچنین روی چند عنوان دیگر از راک‌استار که قبل از عرضه آپدیت PS5 Pro ۲۰۲۶ منتشر می‌شوند نیز کار می‌کنند.

در حال حاضر، ۶۰ فریم تنها روی PS5 Pro به دست آمده، که ممکن است تا زمان عرضه نهایی تغییر کند. پیش‌بینی می‌شود که GTA6 هنگام انتشار روی PS5 Pro چندین تنظیمات گرافیکی مختلف داشته باشد.

این همکاری نزدیک بین راک‌استار و Playstation به دلیل توافق بازاریابی بین دو شرکت شکل گرفته و به بهینه‌سازی بازی کمک زیادی کرده است. همچنین انتظار می‌رود باندل‌های تبلیغاتی GTA6 همراه با کنسول پلی‌استیشن در کمپین‌های بازاریابی آینده معرفی شوند.

این اطلاعات از طریق یک مهندس پلی‌استیشن منتشر شده که در گذشته هم اطلاعات دقیقی را لو داده است.
 

View attachment 386633

پشتیبانی چند تنظیم گرافیکی از GTA 6 در PS5 Pro
در یک افشای جدید، اکانت معتبر Detective Seeds اعلام کرد:

بازی GTA6 در حال حاضر روی کنسول PS5 Pro در حال بهینه‌سازی است و در چندین حالت گرافیکی مختلف به نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه دست یافته است. مهندسان پلی‌استیشن مستقیماً در این روند بهینه‌سازی مشارکت دارند، چرا که قرار است فناوری جدیدی در PS5 Pro اجرا شود که تاریخ عرضه‌ هدف آن، مه ۲۰۲۶ تعیین شده است.

این مهندسان همچنین روی چند عنوان دیگر از راک‌استار که قبل از عرضه آپدیت PS5 Pro ۲۰۲۶ منتشر می‌شوند نیز کار می‌کنند.

در حال حاضر، ۶۰ فریم تنها روی PS5 Pro به دست آمده، که ممکن است تا زمان عرضه نهایی تغییر کند. پیش‌بینی می‌شود که GTA6 هنگام انتشار روی PS5 Pro چندین تنظیمات گرافیکی مختلف داشته باشد.

این همکاری نزدیک بین راک‌استار و Playstation به دلیل توافق بازاریابی بین دو شرکت شکل گرفته و به بهینه‌سازی بازی کمک زیادی کرده است. همچنین انتظار می‌رود باندل‌های تبلیغاتی GTA6 همراه با کنسول پلی‌استیشن در کمپین‌های بازاریابی آینده معرفی شوند.

این اطلاعات از طریق یک مهندس پلی‌استیشن منتشر شده که در گذشته هم اطلاعات دقیقی را لو داده است.
پس آپدیت نسل بعدی RDR 2 رو هم دیگه میشه قطعی دونست.
 
1000106429.jpg


تو مراسم ۱۰ IP برتر انیمه شانگهای ۲۰۲۵ داده‌های دموگرافیک عنوان Genshin Impact برای اولین بار مشخص شد:
  • ۷۰ درصد بازیکنان با میانگین سنی ۱۸-۳۰ سال
  • حدود ۶۰ درصد پلیرها مرد و ۴۰ درصد زن
  • تعداد کل بازیکنان جهانی (افراد واقعی و نه تعداد آکانت) بیش از ۳۰۰ میلیون نفر
 
Nintendo's 'Donkey Kong' Games, Ranked

رده بندی بهترین بازی های دانکی کونگ از نظر مجله رولینگز استون

21) Donkey Kong Jr. Math
20) Donkey Kong Barrel Blast
19) DK: King of Swing
18) DK: Jungle Climber
17) Donkey Kong Jungle Beat
16) Donkey Konga Series
15) Donkey Kong Land III
14) Donkey Kong
13) Donkey Kong Country 3
12) Donkey Kong Land
11) Donkey Kong Land 2
10) Donkey Kong '94
9) Donkey Kong 64
8) Donkey Kong 3
7) Donkey Kong Jr.
6) Returns
5) Donkey Kong Country
4) Diddy Kong Racing
3) Tropical Freeze
2) Bananza
1) Donkey Kong Country 2

Ask the Developer Vol. 19: Donkey Kong Bananza — Part 1 - News - Nintendo Official Site



نینتندو امیدواره که سری دانکی بتونه بعد از بننزا کنار ماریو، زلدا و متروید به یکی از پایه های کمپانی تبدیل بشه و به صورت جداگانه در بخش های دو بعدی و سه بعدی ادامه پیدا کنه.
 
رسمی: انگار یوبیسافت تایید کرده نسخه جدیدی از مجموعه Ghost Recon در دست توسعه است. ولی هنوز هیچی بطور رسمی ازش نمی دونیم و حتی بطور رسمی معرفی هم نشده

پ.ن: دوستان شرمنده ولی کسی از شما می دونه برای وقتی که تازه کانال یوتیوب شروع کردید موقع اپلود ویدیو جدید چطور باید پروموتش کنید مردم ببینن؟ مسلما فرومی با همچنین موضوعی توی اینجا نیست پس مجبورم اینجا مطرحش کنم شرمنده بابت اسپم
 
  • Like
Reactions: ce7en44
بی ربط به دنیای بازی

سرورهای ماکروسافت تحت حمله گسترده اینترنتی قرار گرفته. که از طریق ضعف امنیتی برنامه sharepoint بوده است. ماکروسافت هشدار داده اگه از این برنامه استفاده می کنید خیلی سریع برنامه رو به روز کنید

https://money.usnews.com/investing/...inesses-governments-to-server-software-attack
 
استودیو The Chinese Room دوباره مستقل شد. این استودیو انگلیسی در سال 2018 توسط Sumo Digital خریداری شده بود اعلام کرد پس از طی مراحل خرید سهام خود از شرکت مادر هم اکنون بار دیگر مستقل هست. این استودیو که بازی هایی مانند Everybody's Gone to the Rapture، Amnesia: A Machine for Pigs و اخیرا Still Wakes the Deep در کارنامه دارد، به گفته مدیر استودیو هم اکنون در حال ساخت دو ای پی جدید و همچنین بازی هایی با همکاری دیگر ناشرهاست.

The Chinese Room is independent again – here's how it happened
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or