Last edited by a moderator:
بهترین خبر ممکن.Ghost Recon بعدی به صورت رسمی تایید شد (ژانر اول شخص، گیم پلی شبیه Ready or Not)
Ubisoft Confirms a New First-Person Ghost Recon Game is in Development
Breakpoint رو انصافا آخر کار خوب جمع و جور کردن، از وقتی که آپشن حذف کردن ربات ها و مکانیک های لوتر شوتر رو اضافه کردن میشه خیلی چالش و تنش اضافه برای خودت ایجاد کنی و عملا بازی رو به یه شوتر تاکتیکال هاردکور تبدیل کنیGhost Recon عنوانی بود که یه سبک خاص و تقریبا منحصر به فرد داشت. اوجش هم دو تا نسخه Advanced Warfighter بود که روی کنسول یه چیزی عجیب و غریب و خیلی خفنی هم بود (نسخه PC فرق داشت!!). نسخه Future Soldier هم یه مقدار افت داشت ولی خوب بود. کلا شوتر تاکتیال با کیفیت GR خیلی کم داشتیم و برای همین واقعا غنیمت بود. ولی بعدش یوبیسافت تصمیم گرفت برای فروش بیشتر فرمول سری رو تغییر بده و کیفیت نسخههای بعدی شماره به شماره افت کرد چون دیگه اصلا GR نبود! الان هم که این نسخه جدید رو گفتن مثل Ready or Not هستعنوانی که یه روز خودش برند خاصی محسوب میشد تازه بعد از ده شماره میخواد مثل Ready or Not بشه، دستشون درد نکنه
![]()
هم برکپوینت و هم وایلدلندز دوتا از بهترین تجربه های گوست ریکانه که مثالش رو بازیهای AAA نداریم.Ghost Recon عنوانی بود که یه سبک خاص و تقریبا منحصر به فرد داشت. اوجش هم دو تا نسخه Advanced Warfighter بود که روی کنسول یه چیزی عجیب و غریب و خیلی خفنی هم بود (نسخه PC فرق داشت!!). نسخه Future Soldier هم یه مقدار افت داشت ولی خوب بود. کلا شوتر تاکتیکال با کیفیت GR خیلی کم داشتیم و برای همین واقعا غنیمت بود. ولی بعدش یوبیسافت تصمیم گرفت برای فروش بیشتر فرمول سری رو تغییر بده و کیفیت نسخههای بعدی شماره به شماره افت کرد چون دیگه اصلا GR نبود! الان هم که این نسخه جدید رو گفتن مثل Ready or Not هستعنوانی که یه روز خودش برند خاصی محسوب میشد تازه بعد از ده شماره میخواد مثل Ready or Not بشه، دستشون درد نکنه
![]()
به این میگن سواستفاده از آمار.
همین الان بتلفرانت ۳ رو بدن میلیونی مثه چی میفروشه چون از اثار محبوب استاروارز ساخته میشه. ربطی به این چیزل نداره. استاروارز محبوبیت فیلم هاش به خاطر روند افتضاح داستان و وک بودن کم شدن
پس آپدیت نسل بعدی RDR 2 رو هم دیگه میشه قطعی دونست.در یک افشای جدید، اکانت معتبر Detective Seeds اعلام کرد:
بازی GTA6 در حال حاضر روی کنسول PS5 Pro در حال بهینهسازی است و در چندین حالت گرافیکی مختلف به نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه دست یافته است. مهندسان پلیاستیشن مستقیماً در این روند بهینهسازی مشارکت دارند، چرا که قرار است فناوری جدیدی در PS5 Pro اجرا شود که تاریخ عرضه هدف آن، مه ۲۰۲۶ تعیین شده است.
این مهندسان همچنین روی چند عنوان دیگر از راکاستار که قبل از عرضه آپدیت PS5 Pro ۲۰۲۶ منتشر میشوند نیز کار میکنند.
در حال حاضر، ۶۰ فریم تنها روی PS5 Pro به دست آمده، که ممکن است تا زمان عرضه نهایی تغییر کند. پیشبینی میشود که GTA6 هنگام انتشار روی PS5 Pro چندین تنظیمات گرافیکی مختلف داشته باشد.
این همکاری نزدیک بین راکاستار و Playstation به دلیل توافق بازاریابی بین دو شرکت شکل گرفته و به بهینهسازی بازی کمک زیادی کرده است. همچنین انتظار میرود باندلهای تبلیغاتی GTA6 همراه با کنسول پلیاستیشن در کمپینهای بازاریابی آینده معرفی شوند.
این اطلاعات از طریق یک مهندس پلیاستیشن منتشر شده که در گذشته هم اطلاعات دقیقی را لو داده است.
