سرخط خبرها

من هر وقت از این دست خبرها رو میبینم تصور میکنم که مثلا رییس راکستار ، ناتی داگ ، CDPR و کمپانی های بزرگ دیگه که برای بازیهاشون چندصد میلیون دلار یا بیشتر هزینه میکنن پیش خودشون چه تصوری دارن؟
نمیگن پس ما داریم تو این خراب شده چی کار میکنیم؟
جمع کنیم بریم خونه هامون بهتر از این نیست ؟:))
چون واقعا پول اصلی صنعت رو کسای دیگه می برن:دی
مثلا تو ذهن خیلی ها شاید استدیو سازنده khazan یک تیم جمع و جور باشه
ولی اینا اسم استدیوشون neople هست
صاحب یک بازی هستن که فقط همون 22 بیلیون درامد داشته:دی
Nexon banks on $22bn IP Dungeon & Fighter being a mobile hit in China as Q1 revenue declines
وقتی این رقما تو صنعت هست، اون سهام داری که جز پولش هیچی براش مهم نیست، بایدم فشار بیاره، بریم گس بسازیم، بریم بازی موبایل یا و...
 
من هر وقت از این دست خبرها رو میبینم تصور میکنم که مثلا رییس راکستار ، ناتی داگ ، CDPR و کمپانی های بزرگ دیگه که برای بازیهاشون چندصد میلیون دلار یا بیشتر هزینه میکنن پیش خودشون چه تصوری دارن؟
نمیگن پس ما داریم تو این خراب شده چی کار میکنیم؟
جمع کنیم بریم خونه هامون بهتر از این نیست ؟:))
به نظر من کاملا این طرز فکر اشتباهیه که متاسفانه یه کمپانی بزرگ مثل سونی رو هم به کثافت کشوند :D

اینجوری فکر کردن مثل اینه که من بگم چرا باید هر روز کار کنم وقتی فلانی سه روز رفت وگاس فلان قدر پول به جیب زد یا یکی تو جک پات انقدر برد. کلا اگه قرار بود با گس ساختن همه تو پول غلت بزنن الان سونی ارزشش از مایکروسافتم بیشتر بود :D
بازار موبایل و لایوسرویس به شدت ریسکی و اشباع شدس و شانس موفقیتش به شدت پایینه. اینکه هنوز خیلی از استدیو ها سینگل میسازن از لطفشون نیست بلکه از نبود تواناییشون برای خلق لایو سرویسه. یا توان قمار روی آینده استدیوشون رو ندارن. همونجور که ناتی داگ با اون عظمتش بعد چند سال سرش خورد به سنگ گفت همون سینگل بسازیم امن تره.
 
به نظر من کاملا این طرز فکر اشتباهیه که متاسفانه یه کمپانی بزرگ مثل سونی رو هم به کثافت کشوند :D

اینجوری فکر کردن مثل اینه که من بگم چرا باید هر روز کار کنم وقتی فلانی سه روز رفت وگاس فلان قدر پول به جیب زد یا یکی تو جک پات انقدر برد. کلا اگه قرار بود با گس ساختن همه تو پول غلت بزنن الان سونی ارزشش از مایکروسافتم بیشتر بود :D
بازار موبایل و لایوسرویس به شدت ریسکی و اشباع شدس و شانس موفقیتش به شدت پایینه. اینکه هنوز خیلی از استدیو ها سینگل میسازن از لطفشون نیست بلکه از نبود تواناییشون برای خلق لایو سرویسه. یا توان قمار روی آینده استدیوشون رو ندارن. همونجور که ناتی داگ با اون عظمتش بعد چند سال سرش خورد به سنگ گفت همون سینگل بسازیم امن تره.
البته منظور من اختصاصی در مورد صنعت بازیه.

اینکه این استودیوها 6-5سال شبانه روزی ، با کرانچ و کلی زحمت و هزینه های چندصدمیلیونی تهش یه بازی میسازن که میخواد مثلا تو 8-7 سال یا بیشتر یک میلیارد سود یا باز هم بیشتر براشون داشته باشه.
آخر سال هم گوتی ، جایزه و کلی تشویق میشن ولی همون لحظه یه تیم دوزاری با یه بازی دوزاری تر روی موبایل دارن چندین برابر پول پارو میکنن.

وقتی این مدیرها/سهام دارهای این استودیوها خبرها رو میخونن خب شب موقع خواب حتما پیش خودشون این مقایسه ها رو میکنن و با گریه میخوابن :D
 
NateTheHate در پاسخ سوال یکی گفته احتمالا برای خبر های ریمیک oblivion لازم نیست تا june صبر کنید و ممکنه طی این ماه یا ماه بعد خبر هایی منتشر بشه
1000001279.jpg

.
.
.
یکی از سهامدار های یوبی سافت که سهام کمی نسبت به سهامدار های بزرگ شرکت داره،معترض به این هست که ظاهرا یوبی مخفیانه داره با مایکروسافت و EA و چند کمپانی دیگه سر فروش برخی از IPهاش مذاکره می کنه و این قضیه رو از سهام دار های کوچک و عموم مخفی نگه داشته!
1000001283.jpg
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or