دقیقا سایبرپانک از روز اول روی PC بهترین نسخه موجود بود.
مشکلات عجیب و غریب برای نسخه های کنسولی بود.
نقدها هم تماما برای نسخه PC بود وگرنه که اون متا رو تو روز انتشار نمیگرفت.
==========
در مورد آمار فروش خب وقتی بازی خاص باشه و مکانیکهای دیگه بازی به بهترین شکل پیاده شده باشن مشکلات پرفورمنس هیچوقت نمیتونه جلوی پلیرها رو بگیره که بازی نکنن.
این مورد رو من همیشه در مورد وجود ویژگیهایی که سهمیه ای ها تو بازی میگنجونن هم میگم که اگه باقی موارد بازی خوب پیاده شده باشه هرچقدر هم که یکسری غر بزنن روی فروش و تعداد پلیر تاثیری نداره.
اینجا هم اینطوره.
من بتای وایلدز رو تو حالت استاپ موشن داشتم اجرا میکردم ولی با lossless کمی قابل بازی شد ولی بازم لعنتی خیلی خوش ساخت و اعتیادآور بود.