Last edited by a moderator:
بنظر میاد راکستار بعد از VI برنامه های جالبی داشته باشه. حالا غیر از اینکه احتمال زیاد خود VI به مرور قراره Expanded بشه حتی تو حالت سینگل پلیر اما اولین و تایید شده ترین پروژه شون ریمیک مکس پین ۱ و ۲ هست که رمدی برای راکستار میسازه.
دومیش که امیدوارم نسخه جدیدی از LA Noire یا Bully باشه (شایعات زیادی درباره اینها هست)
و سوم امیدوارم RDR2 را یه ریمستر اساسی و تر و تمیز بکنند برای کنسولهای نسل نهم
میدونی بولی را برای این میگم که تقریبا کانسپ ها و داستان و ایناش آماده هست و قبلا اینارو روش کار کردند و بعدش کنسل کردنبولى به نظرم بعيده با اين وضعيت مديا بتونن ازش چيز خيلى خوب و راضى كننده ايي در بيارن ولى la noire كوه پتانسيله.
با اين وسواس و روند لاكپشتى rdr جديد شايد بره واسه نسل ١٠.
مگه اينكه ما ندونيم و از نسل قبل به طور موازى در حال كار باشن روش.
این حرکت یه قدم هوشمندانهست چون این تیم تجربه خوبی در بازسازی بازیهای قدیمی مثل L.A. Noire و GTA Trilogy داره. حالا راکستار میتونه از این تیم برای به روزرسانی بازیهای کلاسیکش یا حتی ساخت پروژههای جدید استفاده کنه.راکستار گیمز استودیوی سازنده بازی L.A Noire را تصاحب کرد.
View attachment 369351
راکستار گیمز استودیوی توسعهدهنده Video Games Deluxe واقع در سیدنی، را خریداری کرده است.
این استودیو به راکستار استرالیا تغییر نام خواهد داد. ویدیو گیمز دلوکس در گذشته با راکستار روی ریمستر بازی LA Noire و GTA Trilogy همکاری داشته است.
استودیوی Video Games Deluxeیک استودیوی توسعهدهنده بازیهای ویدیویی است که در سال ۲۰۰۲ توسط برندان مک نامارا و همسرش تأسیس شد. این استودیو در شهر سیدنی، استرالیا قرار دارد و در ابتدا به نام تیم بوندی (Team Bondi) شناخته میشد. این شرکت به خاطر توسعه بازی جنایی (L.A. Noire) که در سال ۲۰۱۱ منتشر شد، شناخته شده است.
در تاریخ ۱ مارس ۲۰۲۵، اعلام شد که ویدیو گیمز دلوکس توسط راکستار گیمز، خریداری شده و به راکستار استرالیا تغییر نام داده است.
پس از انتشار L.A Noire در سال ۲۰۱۱، تیم بوندی به دلیل مشکلات مالی و اتهامات مربوط به شرایط کاری نامناسب تعطیل شد. پس از آن، برندان مک نامارا و برخی از اعضای اصلی تیم بوندی، ویدیو گیمز دلوکس را تأسیس کردند تا پروژههای جدیدی را دنبال کنند. با این حال، این استودیو بیشتر به خاطر همکاری با راکستار گیمز در بازنشر و بهروزرسانی عناوین قدیمی شناخته شد تا توسعه بازیهای کاملاً جدید.
در سالهای اخیر، ویدیو گیمز دلوکس بر روی بازنشر عناوین کلاسیک راکستار گیمز مانند سهگانه جیتیای: نسخه (Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition) که شامل جیتیای ۳، جیتیای: وایس سیتی و جیتیای: سن آندریاس بود، کار کرد. این استودیو همچنین در بهروزرسانی و بازنشر L.A Noire برای کنسولهای نسل جدید مشارکت داشت.
در تاریخ ۱ مارس ۲۰۲۵، راکستار گیمز اعلام کرد که ویدیو گیمز دلوکس را خریداری کرده است و این استودیو از این پس به عنوان راکستار استرالیا فعالیت خواهد کرد. این خرید بخشی از استراتژی راکستار برای گسترش حضور خود در بازار جهانی و استفاده از استعدادهای محلی در استرالیا بود. جزئیات مالی این معامله اعلام نشده است، اما انتظار میرود که راکستار استرالیا روی پروژههای آینده راکستار، از جمله بهروزرسانی عناوین قدیمی و احتمالاً توسعه محتوای جدید، تمرکز کند.
پروژهها:
عنوان LA Noire : توسعه اصلی توسط تیم بوندی، با پشتیبانی راکستار گیمز.
عموان GTA Trilogy نسخه 2021: همکاری با راکستار گیمز برای بازسازی و بهروزرسانی سه بازی کلاسیک.
بازنشر L.A noire : نسخههای بهروز شده برای کنسولهای مدرن.
ویدیو گیمز دلوکس در طول فعالیت خود به عنوان یک استودیوی مستقل، بیشتر به عنوان یک تیم پشتیبانی برای راکستار گیمز عمل کرده است تا یک توسعهدهنده مستقل با پروژههای اصلی. خرید این استودیو توسط راکستار نشاندهنده ارزش همکاری طولانیمدت آنها و اعتماد راکستار به تواناییهای این تیم است.
استودیو شعبه استرالیا هم اکنون سیزدهمین استودیوی راکستار در سرتاسر جهان است
View attachment 369353
View attachment 369352
آقا یکو ریمیک کنید،
هر سه تا نسخه باید با همون موسیقی شاهکار نسخه ها اورجینال ریمیک بشندآقا یکو ریمیک کنید،
یک یک یک یک یک![]()
البته درسترش هر 4 نسخه هست.خداییش سایلنت هیل 4 هم خیلی خوب بود
متاش موقع لانچ ۹۱ بودمتای سایبر که یکی از مدارک اصلی مبنی بر بیاهمیتی نظر منتقدین امروزیه چون همون نسخه PC هم فاجعه بود. نسخه PC مشکلات Performance نسخههای کنسولی رو نداشت، اما هوش مصنوعیش یکی دو نسل از بازیهای روز عقبتر بود، سیستم پلیس نداشت (پلیس بالای پشت بوم یهو پشت سرت ظاهر میشد)، پشت چراغ قرمز تیراندازی میکردی و همه NPCها به یک شکل واکنش نشون میدادن و هزار و یک باگ و گلیچ عجیب و غریب. چیزی که بعنوان یک بازی جهان باز نسل بعدی معرفی کردند، بعد از هزارتا آپدیت با اینکه به وضعیت خیلی خوبی رسیده، هنوز هم در حد تبلیغاتش نیست. متاسفانه مشکلات گرافیکی وحشتناک نسخههای نسل هشتم بازی باعث شده که خیلیها وضعیت فاجعه گیمپلی زمان لانچ همه نسخههای اون رو یادشون بره (البته شما رو نمیگم ماکان جان، ولی این مسئله رو بهصورت گسترده در اینترنت میشه دید). یک موضوع دیگهای هم که باهاش مشکل دارم، این حس و حاله که باید مدیون CDPR باشیم چون بعد از چند سال گندکاری خودش رو جمع کرده. اینها عملا زمان لانچ بازی یکی از موفقترین کلاهبرداریهای صنعت بازی رو انجام دادند و با این حس خوبی که گیمرها بهشون دارن، باز هم میتونند این کار رو انجام بدن.