سرخط خبرها

  • Thread starter Thread starter FaRd!N
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
مثل اینکه hard mod براش اومده تو نکسوز .سخت هم بشه ارزش بازی نداره؟
حقیقتش من بعد تجربه دمو خیلی خورد تو ذوقم.
بازی اصلی رو بازی نکردم ، دوستان دیگه حتما بهتر میتونن نظر بدن.

ولی اگه نظر من رو میخوای هیچ وقت برای همچین بازیی حاضر نیستم پول بدم.
 
مثل اینکه hard mod براش اومده تو نکسوز .سخت هم بشه ارزش بازی نداره؟
مشکل بازی سختی و آسونیش نیست
مشکل بلزی کلا سیستم پیشروی و پیشرفتشه...

البته به نظرم دیگه "بد" نیست که ارزش زدن نداشته باشه:دی
اما اون چیزی نیست که باید باشه و بازییه که مشکلاتش سلیقه ای نیست به نظرم و قابل چشم پوشی نیست
 
من دموش رو فقط بازی کردم اما پورتش که خوب بود روی PC.
خود بازی تو دیوار بود.

باو تو دیوار نیست که هیچ، یکی از بهترین بازی های نسلم هست:دی FFXVI رو بخوای بدون در نظر گرفتن اسمش نقد کنی، یه بازی خیلی خفن و در یک قدمی شاهکار می ایسته. یعنی مشکلات پیسینگ نداشت و کمی بیشتر روی محتوا فرعیش کار میکردن از نظر من یه بازی بی نقص میشد. و در کل همه چی تمومه. اما FF نیست و بیشتر مخاطب های اصلی FF، بخصوص کسایی که فرمول FFVII Remake رو دوست دارن فراری میده. عمده دلیلش هم RPG نبودنه و عملا اکشن خالص شده. از این نظر میشه خیلی بهش ایراد گرفت اما بازی بدی نیست اصلا. یه اکشن درجه یک داره، با یه داستان بی نظیر، شخصیت های فوق خفن و گرافیک و دیزاین شاهکار. موسیقیش هم واقعا گوش نوازه. و مهم تر از همه به نظر من تمام و کمال روح فانتزی محض FF هارو به ارث برده. هیچ رقمه به چنین پکیجی نمیشه گفت بازی بد.

کلا FF16 با یه اعتماد به نفس عجیب غریبی سعی داره کلا یه دایرکشن جدیدی به مجموعه بده، اعتماد به نفسی که از موفقیت تیم تولید تو FFXIV میاد و چون اونجا تونستن یه بازی شکست خورده رو از فرش به عرش ببرن، اینجا هم با آزادی عمل کامل و همونطور که گفتم با یه اعتماد به نفس عجیب و جسارت حتا عجیب تر هرکار دلشون خواسته کردن و بدون توجه به اینکه FF چی هست اصلا و فن هاش چی میخوان یه بازی اکشن و تازه رو با اسم FF16 دادن بیرون. به نظر من کارشون رو خوب انجام دادن و محصول نهایی خیلی خیلی جذاب و شاخه، اما FF نساختن و بعد به اسم FF جا زدنش هم از اون شاهکارهای عجیب غریب و غیر قابل هضم SE طوره! بعد هم به شکل احمقانه ای تعجب کردن که چرا بازی کم فروخته!
 
باو تو دیوار نیست که هیچ، یکی از بهترین بازی های نسلم هست:دی FFXVI رو بخوای بدون در نظر گرفتن اسمش نقد کنی، یه بازی خیلی خفن و در یک قدمی شاهکار می ایسته. یعنی مشکلات پیسینگ نداشت و کمی بیشتر روی محتوا فرعیش کار میکردن از نظر من یه بازی بی نقص میشد. و در کل همه چی تمومه. اما FF نیست و بیشتر مخاطب های اصلی FF، بخصوص کسایی که فرمول FFVII Remake رو دوست دارن فراری میده. عمده دلیلش هم RPG نبودنه و عملا اکشن خالص شده. از این نظر میشه خیلی بهش ایراد گرفت اما بازی بدی نیست اصلا. یه اکشن درجه یک داره، با یه داستان بی نظیر، شخصیت های فوق خفن و گرافیک و دیزاین شاهکار. موسیقیش هم واقعا گوش نوازه. و مهم تر از همه به نظر من تمام و کمال روح فانتزی محض FF هارو به ارث برده. هیچ رقمه به چنین پکیجی نمیشه گفت بازی بد.

کلا FF16 با یه اعتماد به نفس عجیب غریبی سعی داره کلا یه دایرکشن جدیدی به مجموعه بده، اعتماد به نفسی که از موفقیت تیم تولید تو FFXIV میاد و چون اونجا تونستن یه بازی شکست خورده رو از فرش به عرش ببرن، اینجا هم با آزادی عمل کامل و همونطور که گفتم با یه اعتماد به نفس عجیب و جسارت حتا عجیب تر هرکار دلشون خواسته کردن و بدون توجه به اینکه FF چی هست اصلا و فن هاش چی میخوان یه بازی اکشن و تازه رو با اسم FF16 دادن بیرون. به نظر من کارشون رو خوب انجام دادن و محصول نهایی خیلی خیلی جذاب و شاخه، اما FF نساختن و بعد به اسم FF جا زدنش هم از اون شاهکارهای عجیب غریب و غیر قابل هضم SE طوره! بعد هم به شکل احمقانه ای تعجب کردن که چرا بازی کم فروخته!
خب منم برای اینکه اصلا RPG نبود و حتی برای یه بازی اکشن هم خیلی روی ریل و آسون بود زیاد باهاش حال نکردم.
یعنی بازی یکسری ویژگی رو اگه یه کوچولو بیشتر روش کار میکردن (مثل اون حلقه ها که میپوشیدی) قشنگ میشد دست رو گذاشت پایین و بازی خودش برای خودش بازی کنه و بره جلو.

وگرنه آره از لحاظ ویژوال ، صداگذاری ، داستان و نحوه روایتش هم تو همون دمو مشخص بود که خیلی سطح بالاست.

همونطور که گفتی مشتری هدفش طرفدارهای مجموعه نبودن.
 
مشکل بازی سختی و آسونیش نیست
مشکل بلزی کلا سیستم پیشروی و پیشرفتشه...

البته به نظرم دیگه "بد" نیست که ارزش زدن نداشته باشه:دی
اما اون چیزی نیست که باید باشه و بازییه که مشکلاتش سلیقه ای نیست به نظرم و قابل چشم پوشی نیست
امیدوارم این شماره گذاریارو بردارن و یه ff اصیل rpg محور بسازن.اینم رو پی سی تجربش میکنم با مود . :D
 
  • Like
Reactions: He!n3ger
امیدوارم این شماره گذاریارو بردارن و یه ff اصیل rpg محور بسازن.اینم رو پی سی تجربش میکنم با مود . :D
من هنوز فکر میکنم شماره گذاری برای چنین سریی خوبه:-"

برای اون یک کار درست حسابی هم، همون ریبرث میشه گفت تقریبا یک کار پرفکته:دی
اکر منظور RPG استایل غربی و وجود ساخت کاراکتر و انتخاب های تاثیرگذار و اینا هست که...
مخالفت خود را اعلام میکنم:دی
 
من هنوز فکر میکنم شماره گذاری برای چنین سریی خوبه:-"

برای اون یک کار درست حسابی هم، همون ریبرث میشه گفت تقریبا یک کار پرفکته:دی
اکر منظور RPG استایل غربی و وجود ساخت کاراکتر و انتخاب های تاثیرگذار و اینا هست که...
مخالفت خود را اعلام میکنم:دی
آخه این بدبختا حاشیه سودشون خیلی داغونه. :( همین الانش فکر کنم mmo ffxiv رو دارن که برشکست نشدن.به هوای این میگم شماره بندی نکنن که دوزار بیشتر گیرشون بیاد.:D
 
من هنوز فکر میکنم شماره گذاری برای چنین سریی خوبه:-"
FF اگه سیستم شماره گذاریشو تغییر نده با شماره 17 پرونده فرنچایز تا آینده ای نامعلومی بسته میشه میره :D
اصلا تو به هرکی بگی مثلا FF شماره 16 رو بازی کردی ناخودآگاه تو ذهنش این میاد که عجب زباله میلک شده ای داری بازی میکنی. حالا باید توضیح بدی تو 30 و خورده ای سال انقدر نسخه ازش اومده. اصلا خود همین 14 که MMO ـه یوشیدا میگفت اگه شماره نداشت خیلی پلیر بیشتری میگرفتیم. الان باید توضیح بدیم این 14 ربطی به 13 تای قبلی نداره بعد دقیقا چیش خوبه؟ :D

من هنوزم سر حرفم هستم که بزرگترین مانع فروش فاینال های جدید شماره گذاری افتضاحشه. تو همین فروم نظرسنجی بذاریم 80 درصد نمیدونن نسخه های مختلف ربطی به هم ندارن. دیگه سطح جامعه که فروش اصلی اونجا شکل میگیره ببینید وضعیت چیه.
 
FF اگه سیستم شماره گذاریشو تغییر نده با شماره 17 پرونده فرنچایز تا آینده ای نامعلومی بسته میشه میره :D
اصلا تو به هرکی بگی مثلا FF شماره 16 رو بازی کردی ناخودآگاه تو ذهنش این میاد که عجب زباله میلک شده ای داری بازی میکنی. حالا باید توضیح بدی تو 30 و خورده ای سال انقدر نسخه ازش اومده. اصلا خود همین 14 که MMO ـه یوشیدا میگفت اگه شماره نداشت خیلی پلیر بیشتری میگرفتیم. الان باید توضیح بدیم این 14 ربطی به 13 تای قبلی نداره بعد دقیقا چیش خوبه؟ :D

من هنوزم سر حرفم هستم که بزرگترین مانع فروش فاینال های جدید شماره گذاری افتضاحشه. تو همین فروم نظرسنجی بذاریم 80 درصد نمیدونن نسخه های مختلف ربطی به هم ندارن. دیگه سطح جامعه که فروش اصلی اونجا شکل میگیره ببینید وضعیت چیه.
ولی من باز م مخالفم چون خیلی از بازیها به همین سبک شماره گزاری دارن و مشکلی نداشتن مشکل اصلی نداشتن یک گیم پلی ثابت خوب که شناسه سری باشه برای همه(چه طرفداران قدیمی و چه جدید) الان طرفدارهای سری هم که قضیه شماره گذازی می دونند به چند دسته تقسیم کرده به نظرم اسکوار اگه الان همون گیم پلی ریمیک 7 پایه نسخه بعد قرار بده قسمت بعدی حتی با شماره گذاری موفق میشه می تونه از اونور نسخه های فرعی با گیم پلی های متفاوت بده.برداشتن شماره از این سری ممکنه خسارت بیشتری در فروش بزنه مگر اینکه کنار شماره گذاره یک پسوند هم قرار بده.
 
ولی من باز م مخالفم چون خیلی از بازیها به همین سبک شماره گزاری دارن و مشکلی نداشتن مشکل اصلی نداشتن یک گیم پلی ثابت خوب که شناسه سری باشه برای همه(چه طرفداران قدیمی و چه جدید) الان طرفدارهای سری هم که قضیه شماره گذازی می دونند به چند دسته تقسیم کرده به نظرم اسکوار اگه الان همون گیم پلی ریمیک 7 پایه نسخه بعد قرار بده قسمت بعدی حتی با شماره گذاری موفق میشه می تونه از اونور نسخه های فرعی با گیم پلی های متفاوت بده.برداشتن شماره از این سری ممکنه خسارت بیشتری در فروش بزنه مگر اینکه کنار شماره گذاره یک پسوند هم قرار بده.
بدبختی اینه که میگن ریبرث هم فروش خوبی نکرده.
اصلا اقبال عمومی به این مجموعه دیگه مثل سابق نیست.

اینه که اسکوئر الان نمیدونه کدوم مسیر رو باید پیش بگیره.
نه 16 که دست بچه 3 ساله بدی میتونه بازی کنه فروش کرد و نه ریبرث که تونست اکثر فنهارو راضی کنه فروش مورد انتظار اسکوئر رو برآورده کرده.
نسخه بعدی همونطور که بچه ها میگن واقعا نقش تعیین کننده ای داره.
 
بدبختی اینه که میگن ریبرث هم فروش خوبی نکرده.
اصلا اقبال عمومی به این مجموعه دیگه مثل سابق نیست.

اینه که اسکوئر الان نمیدونه کدوم مسیر رو باید پیش بگیره.
نه 16 که دست بچه 3 ساله بدی میتونه بازی کنه فروش کرد و نه ریبرث که تونست اکثر فنهارو راضی کنه فروش مورد انتظار اسکوئر رو برآورده کرده.
نسخه بعدی همونطور که بچه ها میگن واقعا نقش تعیین کننده ای داره.
وقتی یه بازی رو با سه عدد ریمیک بخوای میلک کنی همین میشه. ریمیک اول موفق بود ولی خب وقتی آدم میبینه ریمیک یه بازی رو طی دو نسل کنسول میخوان تیکه ای 60-70 دلار بندازن دیگه نمیره سمتش
 
  • Like
Reactions: Dante _Sparda
سخت هم بشه ارزش بازی نداره؟

سختی یکی از مشکلاتشه . چون داریم در مورد FF حرف میزنیم بحث سلیقه خیلی میاد وسط و نظرها متفاوته . برای من این نسخه و کارکتراش یکی از فراموش شدنی ترین ها توی کل سری به خصوص بین نسخه های مدرن بود . نمیگم بده ولی یه سری ایراد های اساسی داره .
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Rohshen
بدبختی اینه که میگن ریبرث هم فروش خوبی نکرده.
اصلا اقبال عمومی به این مجموعه دیگه مثل سابق نیست.

اینه که اسکوئر الان نمیدونه کدوم مسیر رو باید پیش بگیره.
نه 16 که دست بچه 3 ساله بدی میتونه بازی کنه فروش کرد و نه ریبرث که تونست اکثر فنهارو راضی کنه فروش مورد انتظار اسکوئر رو برآورده کرده.
نسخه بعدی همونطور که بچه ها میگن واقعا نقش تعیین کننده ای داره.
خوب به نظرم همین ثابت نبودن گیم پلی باعث فروش نرفتن ریبرث میشه .همین که طرفدارها هم چند قسمت شدن. یکسری اکشن مثل 16 و15 می خوان .یکسری نوبتی به سبک قدیم که باز اونها هر کدوم با یک نسخه حال کردن.از طرفی یک سری هم با گیم پلی ریمیک 7 و دنباله هاش. گیم پلی این سری حداقل در نسخه های اصلی شماره دار باید ثابت باشه.
 
  • Like
Reactions: m.d.makan

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or