سرخط خبرها

  • Thread starter Thread starter FaRd!N
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

عزیزان اوضاع خیلی خیطه!

مقاله ایی که IGN نوشته کاملا حرفای رئیس استدیو رو نادرست ترجمه کرده. این شایعه ایی که در مورد SBI شده رو منطقی تر میکنه.
رسانه که قراره صدای گیمر ها باشه شده ضدشون . نبود این سایت ها بهتر از بودنشونه تمام این آتش ها و این دعوا ها از گور اینا بلند می شه مشتی اکتیویسم به درد نخور شب تا صبح دنبال دراما درست کردن هستن .آخرین چیزی که براشون مهمه بازی ها و گیمر هان

انتخابات پارلمان اروپا هم ثابت کرد این رسانه ها کلا حناشون دیگه رنگی نداره صبح تا شب می گفتن به اینا رای ندید راست افراطین مردم رفتن دقیقا به همونا رای دادن
 
مافیای IGN در حال حاضر کلی شعبه و زیرشاخه داره، چند وقت پیش شرکت Gamer Network خریدن که از زیرشاخه های این شرکت میشه به Eurogamer, VG247, Rock Paper Shotgun, Dicebreaker, Game Industry اشاره کرد
یک کالت رسانه بوجود آوردن که خیلی راحت میتونن متای هر بازی تغییر بدن یا مثل قضیه RE5 با فشار آوردن به هر سازنده ای بازی رو تغییر بدن تا عوامل Woke و BLM داخل بازی تزریق بشه.
چپ بعد به شت کشوندن صنعت سینما و تلویزیون میخواد همون بلا رو سره صنعت گیم بیاره
 
View attachment 341245View attachment 341246

می دونستم زیادیم ولی دیگه نه این قدر

اولویت ها رو نگاه کنید قشنگ تمام این ارازل و اوباش رسانه قهوه ای شدن =))
همون ۴ درصد هم ارتش سایبری چپ هان، گیمر نیستن اصلا.
چپ بعد به شت کشوندن صنعت سینما و تلویزیون میخواد همون بلا رو سره صنعت گیم بیاره
این گونه به شدت لوزر و بیمار انسانی کلا یه چند سال پول و رسانه دستشونه دارن میتازونن، از کف جامعه درست نشده که بتونه جریان سازی دائمی کنه. همونجور که الان فضای ضدشون روز به روز داره گسترده تر و رادیکال تر میشه.
 
آخرین ویرایش:
آقای هیدتاکا میازاکی از استودیو FromSoftware طی مصاحبه‌ای گفت: «هنوز در حال ساخت RPG فانتزی ایده‌آل خود هستم. اگرچه که الدن‌رینگ کاملاً ایده‌آل من نیست ولی در حال نزدیک شدن به آن است»
پس آن پروژه رویایی چه کاری باید انجام دهد تا میازاکی را راضی کند؟ او ادامه داد: «سخت است بدون دادن اسپویلر برای ایده بعدی یا بازی‌های بعدی‌مان حرفی بزنم. "اما من فکر می کنم یک چیز که رسیدن به ایده آل من را دشوار می کند این است که وقتی آن را بازی می کنم، می دانم که همه چیز قرار است چه اتفاقی بیفتد. من از قبل همه چیز را می دانم. بنابراین برای لذت بردن از یک بازی از منظر یک گیمر، دوست دارم این چیزها را ندانم و اگر ممکن است لطفاً شخص دیگری بازی فانتزی ایده آل من را بسازد تا من به عنوان یک بازیکن بتوانم از آن لذت ببرم.


Despite Elden Ring's triumphs, director Hidetaka Miyazaki still hasn't made his "ideal fantasy RPG" - so how much better can FromSoftware games get?
 
آقای هیدتاکا میازاکی از استودیو FromSoftware طی مصاحبه‌ای گفت: «هنوز در حال ساخت RPG فانتزی ایده‌آل خود هستم. اگرچه که الدن‌رینگ کاملاً ایده‌آل من نیست ولی در حال نزدیک شدن به آن است»
پس آن پروژه رویایی چه کاری باید انجام دهد تا میازاکی را راضی کند؟ او ادامه داد: «سخت است بدون دادن اسپویلر برای ایده بعدی یا بازی‌های بعدی‌مان حرفی بزنم. "اما من فکر می کنم یک چیز که رسیدن به ایده آل من را دشوار می کند این است که وقتی آن را بازی می کنم، می دانم که همه چیز قرار است چه اتفاقی بیفتد. من از قبل همه چیز را می دانم. بنابراین برای لذت بردن از یک بازی از منظر یک گیمر، دوست دارم این چیزها را ندانم و اگر ممکن است لطفاً شخص دیگری بازی فانتزی ایده آل من را بسازد تا من به عنوان یک بازیکن بتوانم از آن لذت ببرم.


Despite Elden Ring's triumphs, director Hidetaka Miyazaki still hasn't made his "ideal fantasy RPG" - so how much better can FromSoftware games get?
چه حرف های جالب و درستی زده... واقعا لذت اصلی رو ما میبریم تا خودش... :D

چقدر خفن که الدن رینگ تازه جلوه ای از ایده ال هاشه...

برخلاف جوی که هر از گاهی به دلیل واقعیت های این روز های بازیسازی و خلا های اجتناب ناپذیر ناشی از ازمون و خطا و کسب تجربه، شکل میگیره و یه سری فاز نگرانی اساسی برای اینده صنعت میگیرند، به نظرم اینده به شکل وصف ناپذیری خفنه و نسل به نسل هم خفن تر میشه،

تحولی هم اگر صورت میگیره از طولانی شدن زمان ساخت بازی تا تغییر ماهیت بعضی سبک ها، کاملا طبیعیه و نتیجه پیشرفت و گسترده شدن تکنولوژی و بازی ها و بازارشون و جامعه... همین پیشرفت تکنولوژی اگر امروز بازی هارو به شدت بزرگ و متحول کرده و نتیجتا باعث پرهزینه و سخت شدن روند ساخت بازی ها شده، ممکنه در ادامه وقتی وارد سطوح جدیدتر میشه به شکل مثبت روزی روند ساخت رو کوتاه تر و اسون تر کنه...

چه برای کسی که فقط سبک های خاصی دوست داره، چه کسی که تنوع سلیقه و سبک داره و محدود نیست، واقعا به اندازه کافی بازی خفن وجود داره... چه بسا بازی های خفنی که ممکنه ادم رو عاشقش خودش کنه ولی حتی توسط اون ادم هیچ وقت کشف نشه...
 

عزیزان اوضاع خیلی خیطه!

مقاله ایی که IGN نوشته کاملا حرفای رئیس استدیو رو نادرست ترجمه کرده. این شایعه ایی که در مورد SBI شده رو منطقی تر میکنه.
میگه من یبار بازی رو پیش خرید کردم، با حرفهای ign متقاعد شدم یبار دیگه پیش خریدش کنم :D
 
آقای هیدتاکا میازاکی از استودیو FromSoftware طی مصاحبه‌ای گفت: «هنوز در حال ساخت RPG فانتزی ایده‌آل خود هستم. اگرچه که الدن‌رینگ کاملاً ایده‌آل من نیست ولی در حال نزدیک شدن به آن است»
پس آن پروژه رویایی چه کاری باید انجام دهد تا میازاکی را راضی کند؟ او ادامه داد: «سخت است بدون دادن اسپویلر برای ایده بعدی یا بازی‌های بعدی‌مان حرفی بزنم. "اما من فکر می کنم یک چیز که رسیدن به ایده آل من را دشوار می کند این است که وقتی آن را بازی می کنم، می دانم که همه چیز قرار است چه اتفاقی بیفتد. من از قبل همه چیز را می دانم. بنابراین برای لذت بردن از یک بازی از منظر یک گیمر، دوست دارم این چیزها را ندانم و اگر ممکن است لطفاً شخص دیگری بازی فانتزی ایده آل من را بسازد تا من به عنوان یک بازیکن بتوانم از آن لذت ببرم.


Despite Elden Ring's triumphs, director Hidetaka Miyazaki still hasn't made his "ideal fantasy RPG" - so how much better can FromSoftware games get?
hot take: اگر Elden ring فقط 25 تا 30 درصد کوچیکتر بود بهترین بازی تاریخ میشد.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or