سرخط خبرها

  • Thread starter Thread starter FaRd!N
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
این واقعا هیچ نتیجه ای نمی شه ازش گرفت.
چون پلیرهای پلی استیشن بیشتر از اکس باکسن. همینطور موگ یه باس تقریبا مخفی به حساب میاد و رادان یه باس سخت. (جفتشون هم برای تموم کردن بازی نیازی به زدنشون نیست.)
الدن رینگ رو بازی نکردم نمیدونم روند داستانش چطوره ولی یه نگاهی به اچیومنت های دارک سولز رو پی سی انداختم دیدم باس های اصلی رو هم نصف خریدار ها نزدن
حدود نصف کسایی که دارک سولز ۳ رو واسه پی سی خریدن ولنیر رو نزدن
 
  • Like
Reactions: Rohshen and jdepp
الدن رینگ رو بازی نکردم نمیدونم روند داستانش چطوره ولی یه نگاهی به اچیومنت های دارک سولز رو پی سی انداختم دیدم باس های اصلی رو هم نصف خریدار ها نزدن
حدود نصف کسایی که دارک سولز ۳ رو واسه پی سی خریدن ولنیر رو نزدن
این باسی که میگی تازه برای تموم کردن بازی لازمه.
می گم که از این آمارها حداقل در مورد بازی های فرامسافتور خیلی سخت می شه به نتیجه خاصی رسید.
 
  • Like
Reactions: Big Band
این باسی که میگی تازه برای تموم کردن بازی لازمه.
می گم که از این آمارها حداقل در مورد بازی های فرامسافتور خیلی سخت می شه به نتیجه خاصی رسید.
آمار بازی های دیگه هم همینجوریه، من دارک سولز رو مثال زدم به خاطر این بود که اونم بازی فرام سافت بود
مثلا این یه نمونه از یه بازی AAA نسبتا موفق که حدود ۲ میلیون نسخه فروش داشته
Steam Community :: Yakuza: Like a Dragon :: Achievements
آمار اچیومنت چپتر های بازی از وسط بازی میره زیر ۵۰ درصد
فقط ۳۳ درصد چپتر آخر رو رفتن
۲۰ درصد یا اصلا به بازی دست نزدن یا چپتر اول رو هم تموم نکردن
 
امار اچیومنت بی اهمیت نیست، به نسبت هم هست یعنی چه بسا کار پلی استیشن با افزایش گروه اماری، سخت تر هم باشه... کمااینکه تموم کردن در ترکر های تردپارتی معمولا نسبی بیشتره ( به دلیل گروه اماری خاص و کوچک)

یعنی اینکه رو پلی استیشن با وجود بزرگ بودن جامعه و طبیعتا گوناگونی گیمر ها و عادت هاشون، ملت بیشتر بازی هارو تموم میکنند، قطعا یک نکته مثبت و به شدت مبرهن هست برای سونی...

یک بازی مثل واکینگ دد تل تیلز رو پلی استیشن "خیلی" بیشتر تموم میشه تا اکس باکس، دیگه این که گیم پلیش سوپر اسونه و سولزوبرن نیست، پس نه تنها این بحث جدی و مهمه، که به نظرم علت اصلیش برمیگرده به همون سلایق و دنیای تا حدی متفاوت اکس باکس پلیر ها و پلی استیشن پلیر ها... مشکلی به نظر من درش وجود نداره و به تفاوت ادما برمیگرده، اما دلیل نمیشه این "امتیاز" به شدت مثبت برای پلی استیشن رودر نظر نگیریم،

پلتفرمی که گروه اماری به شدت بزرگ تری داره و طبیعتا نتیجتا کارش سخت تره، تعداد بیشتری هم تموم کننده و کامپلیشنیست و پرفکشنیست داره، این امتیاز پلی استیشن و نشون دهنده موفقیت سونیه...

دلیل نمیشه چون یک درصد بزرگی بازی رو تموم نکردن، ارزش "امار" هم زیر سوال بره، این چه حرفیه اخه...
 
آخرین ویرایش:
دیتابیس اپیک گیمز پابلیک شده و تعداد زیادی بازی منتشر نشده توش یافت شده
A LOT of unannounced games are leaking via EpicDB Rumor
اکثرا اسم رمز دارن ولی بعضیا رو میشه از روی DLC ها شناسایی کرد
اصل کاری ها چند تا بازی سونی هستن با یه بازی نسبتا کم حجم از راکستار که به احتمال زیاد RDR1 هست و ریمیک یا ریمستر FF9
 
آخرین ویرایش:
جیسون شرایر راجع به سونی گفت که به خاطر تمرکز روی عناوین لایو سرویس، عناوین مهمش تاخیر خوردن و در کل عناوین کمتری هم در دست ساخت دارن.

with some major titles delayed and fewer projects in the pipeline due to a pivot to “service” games that went awry
 
جیسون شرایر راجع به سونی گفت که به خاطر تمرکز روی عناوین لایو سرویس، عناوین مهمش تاخیر خوردن و در کل عناوین کمتری هم در دست ساخت دارن.

with some major titles delayed and fewer projects in the pipeline due to a pivot to “service” games that went awry
دیگه اینو منم چشم بسته میتونستم بگم :))
وقتی ND و بقیه بازی کنسل کردن خب معلومه طول میکشه تا کار پروژه های سینگل پلیر رو به حد قابل نمایش برسونن
 
جیسون شرایر راجع به سونی گفت که به خاطر تمرکز روی عناوین لایو سرویس، عناوین مهمش تاخیر خوردن و در کل عناوین کمتری هم در دست ساخت دارن.

with some major titles delayed and fewer projects in the pipeline due to a pivot to “service” games that went awry
Dark times
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or