سرخط خبرها

  • Thread starter Thread starter FaRd!N
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
طبق گزارش جیسون شرایر تقریبا ۱۰۰ نفر از اعضای بانجی تعدیل نیرو شده اند یعنی ۸ درصد کارکنان استودیو.دلیل اصلی تعدیل نیرو هم کاهش درآمد Destiny بوده است.گویا درآمد بازی ۴۵ درصد از سطح انتظار استودیو پایین تر بوده است.
بحث داغی راجع به این موضوع تو ریست ارا در جریانه. میگن ۴۵ درصد درآمد پایینتر از پیش بینی یکجور فاجعه به حساب میاد و اینکه سونی بدجور تو پاچش رفته که ۳.۶ بیلیون دلار برای خرید بانجی پول داده. ظاهرا مایکروسافت هم سراغ بانجی نرفته چون معتقد بوده رقم درخواستیشون زیاده و overpriced هستن (که الان مشخص شد درست پیش بینی کردن).
 
اون تاپیکی که بستید نظر بنده نبود نظر نشریه فرانسوی بود که آمار گرفته بود حالا اینجا دوباره به عنوان خبر می زارمش

فروش PS5 در فرانسه ۹ برابر Xbox است​

اروپا هرگز قوی ترین منطقه ایکس باکس نبوده است، اما آمارهای جدید به اشتراک گذاشته شده نشان می دهد که اوضاع برای مایکروسافت حتی بدتر شده است. در حالی که مایکروسافت اخیراً چشم انداز مثبتی را در مورد عملکرد تجارت Xbox خود به اشتراک گذاشته است و درآمد بهبود یافته و رشد مشترکان Game Pass را برجسته می کند، یک هشدار قابل توجه وجود دارد: کاهش فروش سخت افزار. علی‌رغم اینکه Starfield به‌ویژه در ایالات متحده موفقیت‌آمیز بود، به نظر می‌رسد انحصار Xbox آن کافی نبود تا افراد بیشتری را به خرید کنسول مایکروسافت سوق دهد... حداقل به اندازه کافی برای رسیدن به پلی استیشن 5 کافی نبود.
برای هر کنسولی به ندرت بر اساس کشورهای اروپایی تجزیه می‌شود، اما اطلاعات جدید نشان می‌دهد که نسبت فروش پلی‌استیشن به ایکس‌باکس به تقسیم ۹۰ درصدی به ۱۰ درصدی نزدیک می‌شود. این بر اساس گزارش رسانه فرانسوی Ludostrie و بررسی مایکروسافت و ایکس باکس در پی خرید اکتیویژن بلیزارد، که فروش ایکس باکس در سال 2023 را "فاجعه بار" توصیف می کند.
این بر اساس گزارش رسانه فرانسوی Ludostrie و بررسی مایکروسافت و ایکس باکس در پی خرید اکتیویژن بلیزارد، که فروش ایکس باکس در سال 2023 را "فاجعه بار" توصیف می کند.
PS5 outsells Xbox by 9 to 1 in France reveals latest data
نه تنها این، مقایسه فروش Xbox در سپتامبر 2022 با سپتامبر 2023 حتی با وجود Starfield و بهبود موجودی سهام، کاهش قابل توجهی را نشان می دهد. در حالی که Xbox همیشه در سرزمین اصلی اروپا با مشکل مواجه بوده است، به ویژه در فرانسه عملکرد ضعیفی دارد. سونی و نینتندو در مقایسه بسیار بهتر عمل می کنند، که می توان آن را به عشق فرانسه به رسانه های ژاپنی مانند انیمه و مانگا نسبت داد.
................................................
نظر من اینه
یه شخصیت همین فرانسه داره که خیلی معروفه ژان دارک هی توی این انیمه ها می بینمش که سونی هم یه بازی از روش ساخته از قضا نمره خوبی هم گرفته توجه به فرهنگ فرانسه و عناوین شرقی پسند یکی از دلایلش هست.

1698989395438.png 1698989584367.png
(من همون موقع هم بهتون گفتم این کارا نتیجه نمی ده کاری کردید کل فورمو خودی و غیر خودی شده و دوستان رو به جون هم انداختین جنگ چریکی شده
کاربر ها مچ همدیگه رو میگیرن و کدورت و یا من چه میدونم کینه ای که می خواستید جلوشو بگیرید بیش تر شده اون تاپیک باز کنید و تمامش کنید از گزارش ناراحتین قابلیتی بزارین تا هر کی هر کسی رو هر جایی گزارش کرد با دلیل مشخص شه و همه ببینن همین دوستان اسکرین گیر دو طرف از خجالتشون در میان . من این حرفو از سر خیرخواهی زدم و امیدوارم مثل گذشته در یک صبح زمستانی که بیدار میشم با دیدن حکم حبس یه هفته ای رو به رو نشم )
 
بحث داغی راجع به این موضوع تو ریست ارا در جریانه. میگن ۴۵ درصد درآمد پایینتر از پیش بینی یکجور فاجعه به حساب میاد و اینکه سونی بدجور تو پاچش رفته که ۳.۶ بیلیون دلار برای خرید بانجی پول داده. ظاهرا مایکروسافت هم سراغ بانجی نرفته چون معتقد بوده رقم درخواستیشون زیاده و overpriced هستن (که الان مشخص شد درست پیش بینی کردن).
اولا که اینها حدس و گمانه
دوما در مورد یک خرید بزرگ اینجوری نمیشه الان نظر داد که تو پاچش رفته یا نرفته.
الان بتسدا بعد این همه هزینه ، جز استارفیلد که همون هم تو موفقیتش شک و شبه هست چه دستاوردی داشته که بهش بگیم خرید موفق؟
با این دید بتسدا هم بد تو پاچه مایکرو رفته
 
اولا که اینها حدس و گمانه
دوما در مورد یک خرید بزرگ اینجوری نمیشه الان نظر داد که تو پاچش رفته یا نرفته.
الان بتسدا بعد این همه هزینه ، جز استارفیلد که همون هم تو موفقیتش شک و شبه هست چه دستاوردی داشته که بهش بگیم خرید موفق؟
با این دید بتسدا هم بد تو پاچه مایکرو رفته
بتسدا رو‌ کسی نخریده، مایکروسافت ZeniMax رو خریده. بتسدا یکی از زیر مجموعه‌هاش هست و چند استودیو و‌ کلی IP داره. کل این مجموعه رو ۲ برابر قیمت بانجی خریده.

کاری به خروجی‌ خرید‌ها و وضع حاضر ندارم. این رقم برای یک استودیو با یک IP دیگه خیلی زیاده.
 
اولا که اینها حدس و گمانه
دوما در مورد یک خرید بزرگ اینجوری نمیشه الان نظر داد که تو پاچش رفته یا نرفته.
الان بتسدا بعد این همه هزینه ، جز استارفیلد که همون هم تو موفقیتش شک و شبه هست چه دستاوردی داشته که بهش بگیم خرید موفق؟
با این دید بتسدا هم بد تو پاچه مایکرو رفته
مرده حسابی مایکرو با ۷ میلیارد یک ناشر با دو جین IP خریده
بعد مقایسه میکنی با یک تک استودیو و یک IP اونم نزدیک به ۴ میلیارد!!!!!
همون زمان هم همه میگفتن قیمتش زیادی بالاست ولی سونی از ترس اینکه بازار FPS رو از دست نده از حول حلیم افتاد تو دیگ
 
کاری به خروجی‌ خرید‌ها و وضع حاضر ندارم. این رقم برای یک استودیو با یک IP دیگه خیلی زیاده.
کاری به خروجی ندارم چه صیغه ایه دیگه!؟ کل پوینت همینه بحث دیگه ای نداره اصلا.
من بعید میدونم تو این مدت درآمد بتسدا با این همه آی پی و ۴-۵ تا بازی که ریلیز کردن با بانجی با ۱ آی پی خیلی فرق داشته باشن.
 
خرید بانجی بنظرم بیخود بود. نشانه ی تمرکز بیشتر سونی روی عناوین F2P هست چنین خریدی و من شدیدا با این ایده مخالفم.

بجای چنین هزینه ای ۵ تا استودیو سینگل ساز مثل اینسامنیاک می خرید الان ۵ تا بازی سینگل بیشتر تو مجموعه پلی استیشن شکل گرفته بود.
 
تنها دلیل خرید بانجی فتیش گس ای بود که مرحوم رایان و رفقا گرفته بودن که همشون رو ریختن بیرون.
مایکروسافت قبل از سونی می خواست بانجی رو بخره که سر قیمت به توافق نرسیدن اما جیم رایان چون به گس خیلی اعتقاد داشت پول رو داد رفت.
 
تنها دلیل خرید بانجی فتیش گس ای بود که مرحوم رایان و رفقا گرفته بودن که همشون رو ریختن بیرون.
مایکروسافت قبل از سونی می خواست بانجی رو بخره که سر قیمت به توافق نرسیدن اما جیم رایان چون به گس خیلی اعتقاد داشت پول رو داد رفت.
وقتی هیچی نمیدونی و دگمه ارسال رو میزنی.
همون جیم رایان خرید اینسامنیاک ، بلوپوینت ، هوسمارک و هفت هشت تا استودیو دیگه هم جزو رزومه شه. سونی باید به بازار گس ورود میکرد و بهترین کمپانی بازار در اون زمان همین بانجی بود. به اندازه کافی ثابت شده هست. این شانتاژها که میگن فلان شده و بهمان رو بریزید دور. تو دنیای امروز فنهای اکسباکس ناتی داگ هم داره ترول میشه دیگه چه برسه به بانجی.
بی شک خروجی بعدی بانجی عنوان موفقی هست.
طبق گزارش جیسون شرایر تقریبا ۱۰۰ نفر از اعضای بانجی تعدیل نیرو شده اند یعنی ۸ درصد کارکنان استودیو.دلیل اصلی تعدیل نیرو هم کاهش درآمد Destiny بوده است.گویا درآمد بازی ۴۵ درصد از سطح انتظار استودیو پایین تر بوده است.
یکبار دیگه هم میگم. قبل از خرید ۹۰۰ نفر بودن. بعد از خرید ۱۶۰۰ نفر شدن. الان ۱۰۰ نفر تعدیل شدند. این چیز بزرگی نیست.
حداقل در برابر ۱۰ هزار نفر تعدیل نیرو در بتسدا ، ۳۴۳ و کوالیشن هیچی حساب میشه
 
آخرین ویرایش:
بحث داغی راجع به این موضوع تو ریست ارا در جریانه. میگن ۴۵ درصد درآمد پایینتر از پیش بینی یکجور فاجعه به حساب میاد و اینکه سونی بدجور تو پاچش رفته که ۳.۶ بیلیون دلار برای خرید بانجی پول داده. ظاهرا مایکروسافت هم سراغ بانجی نرفته چون معتقد بوده رقم درخواستیشون زیاده و overpriced هستن (که الان مشخص شد درست پیش بینی کردن).
بزرگترین اسکم تاریخ خرید اکتیویژن بلیزارد توسط ms عه. کمپانی که در زمان خرید ۴۵ میلیارد می ارزید، با احتساب تاخیر در بستن قرارداد و سایر خرج ها ۸۰ میلیارد دلار فرو شد به مایکروسافت.
تو جریان دادگاههای خرید ABK مشخص شد مایکروسافت، استودیو و ناشری نبوده که بهش پیشنهاد نداده باشه. اون وقت مثلا ۳ میلیارد برای مایکرو عددی بوده که نخواد برای بانجی خرج کنه؟ حقیقت این بوده که خیلی ها دست رد زدند به پیشنهاد مایکروسافت ((:
 
آخرین ویرایش:
کاری به خروجی ندارم چه صیغه ایه دیگه!؟ کل پوینت همینه بحث دیگه ای نداره اصلا.
من بعید میدونم تو این مدت درآمد بتسدا با این همه آی پی و ۴-۵ تا بازی که ریلیز کردن با بانجی با ۱ آی پی خیلی فرق داشته باشن.
منظورم خروجی‌های جدید هست.‌ موقع خرید‌چیزی که تو چنته داشتن بابتش هزینه پرداخت‌ شده.

می‌تونی‌ کل‌ درامد تاریخ استودیو‌های zenimax رو در برابر کل درامد تاریخ بانجی بذاری و متوجه ارزش و رقم‌شون بشی.
 
وقتی هیچی نمیدونی و دگمه ارسال رو میزنی.
همون جیم رایان خرید اینسامنیاک ، بلوپوینت ، هوسمارک و هفت هشت تا استودیو دیگه هم جزو رزومه شه. سونی باید به بازار گس ورود میکرد و بهترین کمپانی بازار در اون زمان همین بانجی بود. به اندازه کافی ثابت شده هست. این شانتاژها که میگن فلان شده و بهمان رو بریزید دور. تو دنیای امروز فنهای اکسباکس ناتی داگ هم داره ترول میشه دیگه چه برسه به بانجی.
بی شک خروجی بعدی بانجی عنوان موفقی هست.

یکبار دیگه هم میگم. قبل از خرید ۹۰۰ نفر بودن. بعد از خرید ۱۶۰۰ نفر شدن. الان ۱۰۰ نفر تعدیل شدند. این چیز بزرگی نیست.
حداقل در برابر ۱۰ هزار نفر تعدیل نیرو در بتسدا ، ۳۴۳ و کوالیشن هیچی حساب میشه
Bungie’s decision to cut an estimated 100 jobs from its staff of about 1,200 followed dire management warnings earlier this month of a sharp drop in the popularity of its flagship video game Destiny 2
طبق گزارش بلومبرگ تعداد کارکنان ۱۲۰۰ نفر بوده‌اند که با این تعدیل نیرو به ۱۱۰۰ نفر رسیده اند.

آمار ۱۰.۰۰۰ نفر تعدیل نیرو بتسدا و ۳۴۳ و کوالیشن هم شما درست موضوع رو نگرفتید.این عدد تعدیل نیرو در کل مجموعه مایکروسافت هست نه این ۳ تا استودیو.اصلا روی همدیگر اینقدر نیرو ندارند که تازه بخواهد ده هزار نفر تعدیل کنند!
 
آخرین ویرایش:
. سونی باید به بازار گس ورود میکرد و بهترین کمپانی بازار در اون زمان همین بانجی بود. به اندازه کافی ثابت شده هست.
بزرگترین اسکم تاریخ خرید اکتیویژن بلیزارد توسط ms عه. کمپانی که در زمان خرید ۴۵ میلیارد می ارزید، با احتساب تاخیر در بستن قرارداد و سایر خرج ها ۸۰ میلیارد دلار فرو شد به مایکروسافت.
تو جریان دادگاههای خرید ABK مشخص شد مایکروسافت، استودیو و ناشری نبوده که بهش پیشنهاد نداده باشه. اون وقت مثلا ۳ میلیارد برای مایکرو عددی بوده که نخواد برای بانجی خرج کنه؟ حقیقت این بوده که خیلی ها دست رد زدند به پیشنهاد مایکروسافت ((:

بهترین گس ساز از کی تا حالا شده بانجی که کلا پیک ۱۰ هزار پلیر داره :D

اگه بانجی بهترین هست اپیک چیه؟

IMG_20231103_180449_863.jpg


قیمت ۴۵ میلیاردی اکتی رو از کجا دقیقا پیدا کردی؟ :D

اینم وضعیت سهام اکتی قبل از نهایی شدن خرید

خواستی هر تاریخی برات دربیارم قیمت چند بوده

IMG_20231103_180925_975.jpg
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or