سرخط خبرها

  • Thread starter Thread starter FaRd!N
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
استادیو بانجی تعدیل نیرو داشته.
هنوز ابعاد این تعدیل نیرو مشخص نیست اما چندین کارمند بانجی با اشتراک گزاری پست هایی در شبکه های اجتماعی خبر از اخراجشون دادن.
امروز صبح مدیر عامل بانجی، جلسه ای رو تشکیل داده و به نظر توی اون از تعدیل نیرو خبر داده.
 
استادیو بانجی تعدیل نیرو داشته.
هنوز ابعاد این تعدیل نیرو مشخص نیست اما چندین کارمند بانجی با اشتراک گزاری پست هایی در شبکه های اجتماعی خبر از اخراجشون دادن.
امروز صبح مدیر عامل بانجی، جلسه ای رو تشکیل داده و به نظر توی اون از تعدیل نیرو خبر داده.
پیرو این خبر بلومبرگ اعلام کرده دو عنوان بانجی یعنی اکسپنشن دستینی ۲ و ماراتن به ترتیب تا ژوئن ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ تاخیر خوردند.
 
پیرو این خبر بلومبرگ اعلام کرده دو عنوان بانجی یعنی اکسپنشن دستینی ۲ و ماراتن به ترتیب تا ژوئن ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ تاخیر خوردند.

آه ND و سایر به چخ رفتگان گریبانشون رو گرفت:دی
 
استادیو بانجی تعدیل نیرو داشته.
هنوز ابعاد این تعدیل نیرو مشخص نیست اما چندین کارمند بانجی با اشتراک گزاری پست هایی در شبکه های اجتماعی خبر از اخراجشون دادن.
امروز صبح مدیر عامل بانجی، جلسه ای رو تشکیل داده و به نظر توی اون از تعدیل نیرو خبر داده.
تعدیل شدگان از نیروهای بخش روابط عمومی و شبکه های اجتماعی بودند.

ماراتن هم هیچوقت تاریخ ریلیز نخورده و قرار نبوده 2024 بیاد. تنها اطلاعات در دسترس در مورد انتشار ماراتن صحبت CEO بانجی که به انتشار بازی در انتهای 2025 اشاره میکنه :

We expect the Marathon release date to be some time in 2025. This is backed up by previous insights from Bungie CEO Pete Parsons, when he confirmed in a 2019 interview that a non-Destiny game would be released by the end of 2025.
 
آخرین ویرایش:
همونطور که عرض کردم تعدیل نیرو Bungie به بخش خاصی محدود نبوده.
Michael Salvatori که آهنگ ساز قدیمی و معروف Bungie هست هم تحت تاثیر این تعدیل نیرو قرار گرفته.
ایشون از زمان نسخه اول Halo توی بانجی آهنگ سازی می کرده و امروزه چهره بسیار شاخته شده ای برای فن های Destiny هست.
----
به نظر بانجی بیش از ۴۰ موقعیت شغلی رو از وب سایتش حذف کرده.
 
بانجی به اونهمه کارمند نیاز هم نداشت با توجه به نقش اصلی که سونی بخاطرش خریدش، یعنی نظارت و بازرسی باقی استدیوهای کم تجربه تر تو گس که بالاسرشون وایسته و بگه چیکار کنن و نکنن همین
 
  • Like
Reactions: Milad.Samavati
بانجی به اونهمه کارمند نیاز هم نداشت با توجه به نقش اصلی که سونی بخاطرش خریدش، یعنی نظارت و بازرسی باقی استدیوهای کم تجربه تر تو گس که بالاسرشون وایسته و بگه چیکار کنن و نکنن همین
البته سونی هیچوقت اعلام نکرد که هدف بانجی فقط کمک به باقی استودیوهاس :دی قطعا این بخشی از وظايفشونه استودیویی که دستینی به اون موفقی رو ساخت مگه میشه دیگه بازی نسازه و ۱۵۰۰ نفر نیرو فقط برای نظارت به باقی پروژه ها؟ :دی
تعدیل و استخدام همیشه بوده دیگه اتفاق عجیبی رخ نداده
 
البته سونی هیچوقت اعلام نکرد که هدف بانجی فقط کمک به باقی استودیوهاس :D
نگفتم فقط، گفتم اصلی
بانجی از زمان استقلال فقط و فقط ۱ بازی ساخته و قطعا سونی میدونسته داره چی میخره
همین که دستینی رو ساپورت کنن و اونیکی ip رو ۲۰۲۵-۶ ریلیز کنن که ساپورتش روی همه پلتفرمها هم اضافه میشه، دیگه ظرفیتشون تو بخش دولوپمنت تکمیله و بدون سونی هم همین روند رو ادامه میدادن
اما هدف اصلی سونی از دست به جیب شدن این بود که یک خبره احتیاج داشتن که تو بخش گس بالاسر باقی استدیوها وایسته و مراقب بلندپروازیها و ولخرجی هاشون باشه
چون اینجا دیگه مارکت تکنفره نیست پولو و جایزه رو بگیری و تمام، ftp باید سالها ساپورت بشه و سیستم درامد زاییش خاصه، چیزی که استدیوهای سونی بهش عادت ندارن و باهاش غریبن
 
  • Like
Reactions: Need-More-Speed
همونطور که عرض کردم تعدیل نیرو Bungie به بخش خاصی محدود نبوده.
Michael Salvatori که آهنگ ساز قدیمی و معروف Bungie هست هم تحت تاثیر این تعدیل نیرو قرار گرفته.
ایشون از زمان نسخه اول Halo توی بانجی آهنگ سازی می کرده و امروزه چهره بسیار شاخته شده ای برای فن های Destiny هست.
----
به نظر بانجی بیش از ۴۰ موقعیت شغلی رو از وب سایتش حذف کرده.
الان خوندم که جز کوردن میگه ایشون جزو اون تعدیل نیروها نبودند.
شنیده که رفتن ایشون داوطلبانه یا همون بازنشستگی بوده.
عبارت Gone Fishin هم که تو صفحه کاریش گذاشته میگن که نوعی اصطلاح بازنشستگی هست.
در مورد بانجی هم دوستان گفتند اکثرا تعدیلی ها مربوط به بخش مارکتینگ بوده . فراموش نکنید بانجی بعد از خریده شدن توسط سونی حدود ۷۰۰ نفر نیرو گرفت. قبل از خریده شدن ۹۰۰ نفر و الان حدود ۱۶۰۰ نفر هستند.

IMG_20231031_145152_140.jpg IMG_20231031_145152_616.jpg IMG_20231031_145152_479.jpg IMG_20231031_145152_565.jpg
 
رویداد خیریه استودیوهای پلی‌استیشن برای کمک به ۱۷۰ بیمارستان کودکان

از امروز تا پایان هفته، چند استودیو بازی‌سازی مختلف شرکت Sony به پخش استریم‌های آنلاین می‌پردازند؛ تا گیمرها را دعوت به پرداخت پول برای کمک به شبکه‌ی بیمارستان‌های کودکان Children's Miracle کنند.

پ.ن: دمتون گرم =D>
 
Michael Sechrist سازنده ترک معروف Deep Stone Lullaby در بازی Destiny 2 هم به نظر هم زمان با Michael Salvatori از ‌Bungie تعدیل شده.
اون هم مثل Michael Salvatori وب سایتش رو آپدیت کرده اما به جای Gone Fishin' خالی نوشته: GONE FISHIN' with SALVATORI...
----
مدیر عامل Bungie هم هیچ چیز خاصی نگفته و فقط تعدیل نیرو رو تایید کرده.
هیچ اطلاعاتی از این که کدوم بخش چقدر نیرو از دست داده و اصلا تعدیل نیرو چه بخش هایی رو دربر گرفته به صورت رسمی ارائه نشده اما چیزی که از شبکه های اجتماعی مشخصه صرفا به یک بخش خاص مربوط نبوده و فراگیر بوده.
----
Lorraine McLees طراح هنری که از 1999 با بانجی بوده هم تعدیل شده.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or