سرخط خبرها

  • Thread starter Thread starter FaRd!N
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
3 ساله کنسول خریدیم فقط یه GOW روش بازی کردیم با دو دست مورتال کمبت و چند دست فیفا.
ناموسا اگر امسال دو سه تا گیم خفن و انحصاری معرفی نکنه باید کنسول رو فروخت چون مشخص میشه هیچ برنامه ای ندارن
یعنی رچت و GT7 و دیمن سولز و ریترنال و FF XVI و هورایزن فوربیدن و ... خفن نیستن؟یا شما پلی ندادی؟
حالا سوا از این همه انحصاری با کیفیت، چند ده بازی خفن دیگه از سایر ناشرها هم داشتیم طی این 3 سال!
ایندی ها که جای خود!
در کل این نسل به شکلی جلو رفته و داره پیش میره که برای هر نوع سلیقه، کلی بازی عرضه شده!

پ.ن: من شخصا نزدیک به 40 بازی رو این نسل (روی PS5) به اتمام رسوندم و همچنان از برنامه عقبم:D
 
یعنی رچت و GT7 و دیمن سولز و ریترنال و FF XVI و هورایزن فوربیدن و ... خفن نیستن؟یا شما پلی ندادی؟
حالا سوا از این همه انحصاری با کیفیت، چند ده بازی خفن دیگه از سایر ناشرها هم داشتیم طی این 3 سال!
ایندی ها که جای خود!
در کل این نسل به شکلی جلو رفته و داره پیش میره که برای هر نوع سلیقه، کلی بازی عرضه شده!

پ.ن: من شخصا نزدیک به 40 بازی رو این نسل (روی PS5) به اتمام رسوندم و همچنان از برنامه عقبم:D
من بیشتر از بازیهایی تو سبک گاد و انچارتد و لست خوشم میاد. بقیه ی سبک ها رو زیاد خوشم نمیاد ازشون :دی
 
عذرخواهی مدیر یونیتی

مدیر شرکت یونیتی رسما از بازی‌سازانی که نسبت به تصمیمات این شرکت برای موتور بازی‌سازی‌اش معترض بودند، عذرخواهی کرد. یونیتی قصد داشت از بازی‌سازانی که بازی‌های خود را با این موتور بازی‌سازی توسعه می‌دهند، به ازای هربار نسب بازی‌شان پول دریافت کند. به این ترتیب بسیاری از بازی‌سازان مستقل دیگر نمی‌توانستند مثل قبل از یونیتی استفاده کنند.

مدیر یونیتی اعلام کرد طرح پرسونال این موتور بازی‌سازی کماکان رایگان خواهد ماند. همچنین سقف درآمد بازی‌سازان از ۱۰۰ هزار دلار به ۲۰۰ هزار دلار افزایش پیدا می‌کند. علاوه‌بر این‌ها، از این به بعد آثاری که در یک سال کمتر از یک میلیون دلار بفروشند، مشمول پرداخت پول به یونیتی نخواهند بود.

بازی‌سازان همچنین دیگر مجبور نیستند صفحه «ساخته شده توسط یونیتی» را در بازی خود قرار دهند. در نهایت نیز بازی‌هایی که تاکنون با یونیتی ساخته‌ شده‌اند، مشمول این تغییرات نخواهند شد مگر اینکه از آپدیت جدید یونیتی استفاده کنند.

پ.ن: با دوتا جمله ای که چند روز پیش گفت و الان این عذرخواهی، جای اینکه سود زیاد کنن ضرر کردن که 😂
 
من بیشتر از بازیهایی تو سبک گاد و انچارتد و لست خوشم میاد. بقیه ی سبک ها رو زیاد خوشم نمیاد ازشون :D
هزینه‌ی ساخت بازی بالا رفته و هر نسل از نسل قبلی بدتر میشه. سعی کن ژانرهای دیگه‌ای از بازی رو هم تست کنی.
 
  • Like
Reactions: pouria.sh
هزینه‌ی ساخت بازی بالا رفته و هر نسل از نسل قبلی بدتر میشه. سعی کن ژانرهای دیگه‌ای از بازی رو هم تست کنی.
خب دلیل نمیشه که! هزینه ی ساخت بالا رفته درست، عوضش هزینه ی خرید بازی هم بیشتر شده، تکنولوژی هم پیشرفت کرده و طرفدارهای کنسول ها هم بیشتر شدن. اصن اگه براشون صرفه ی اقتصادی نداشت که کنسول تولید نمیکردن.
 
من بیشتر از بازیهایی تو سبک گاد و انچارتد و لست خوشم میاد. بقیه ی سبک ها رو زیاد خوشم نمیاد ازشون :D
اگه فقط شاهکار دوست داری که کلا کنسله
این شاهکار هایی که گفتی تو هر نسل کلا به تعداد انگشت های دو دست میاد
کنسول رو بفروش اینا اومدن خبرت میکنیم
 
خب دلیل نمیشه که! هزینه ی ساخت بالا رفته درست، عوضش هزینه ی خرید بازی هم بیشتر شده، تکنولوژی هم پیشرفت کرده و طرفدارهای کنسول ها هم بیشتر شدن. اصن اگه براشون صرفه ی اقتصادی نداشت که کنسول تولید نمیکردن.
بحث هزینه و اینا به کنار سبکی که میگی چیزی نیست که هر سازنده ای بره طرفش، یه جورایی سانتا مانیکا و ناتی داگ توش پادشاهی میکنن، یا هم اگه کسی بره طرفش اتفاق خیلی نادریه که بتونه به سطح اونا نزدیک بشه.

در نتیجه بشین سبکای دیگه ای که تا حالا بازی نکردی امتحان کن، امسال تعداد بازیای سطح بالا و تنوع سبک به قدری زیاده که شاید تا نسل دیگه شاهد همچین سال پرباری نباشیم پس استفاده کن :D

این چیزی که میگی مثل این میمونه یکی بگه من فقط اپن وردای راکستار رو بازی میکنم چرا سالی 4-5 تا از اینا نمیاد کنسولم از زیر خاک در بیاد :D نمیشه اصلا!
 
MGS-Collection.jpg


بازی حتی روی پی سی 1080 با نرخ 60 هست:|

Certain factors such as large amount of effects during gameplay/cutscenes may cause framerate drops

Certain factors such as large amount of effects

factors such as large amount of effects

such as large amount of effects

large amount of effects

1 6eGXb1YWoTRMCIQE5RZQ5Q.jpg
 

کوانتیک دریم: Star Wars Eclipse هنوز در حال توسعه است​

معاون بازیابی کوانتیک دریم (Quantic Dream)، همچنین گفت که در Star Wars Eclipse، با مرگ شخصیت‌ها بازی به پایان نمی‌رسد و شاخه‌های داستانی زیادی وجود خواهند داشت.
بیشترین تمرکز ما پس از معرفی Star Wars Eclipse، اطمینان از این بود که این بازی اکشن-ماجراجویی، تمام عناصر مورد انتظار و مورد نظر شما را از یک بازی توسعه یافته توسط استودیوی کوانتیک دریم را داشته باشد، که روایت‌های شاخه‌ای و شخصیت‌های متعدد قابل بازی، بخشی از آن است. هیچ باختی در بازی وجود ندارد. هر کسی می تواند بمیرد، هر اتفاقی ممکن است رخ دهد و داستان افراد، تا زمانی که زنده باشند ادامه می‌یابد. در این بین، کاری که ما انجام داده‌ایم، افزایش بیشتر تخصص خود در زمینه گیم‌پلی است.
 
سلام
یه سئوالی که چند سال ذهنمو درگیر کرده راجب بازی درایور (سانفرانسیسکو) هست
کسی میدونه دلیل اینکه نسخه جدیدشو نساختن و کلا خبری راجبش نیست چیه ؟
در نوع خودش بازی بسیار جذاب و جالبی بود ولی نمیدونم چرا ادامه پیدا نکرد
 
سلام
یه سئوالی که چند سال ذهنمو درگیر کرده راجب بازی درایور (سانفرانسیسکو) هست
کسی میدونه دلیل اینکه نسخه جدیدشو نساختن و کلا خبری راجبش نیست چیه ؟
در نوع خودش بازی بسیار جذاب و جالبی بود ولی نمیدونم چرا ادامه پیدا نکرد
خب همون تیم اومده الان Crew ها رو ساخته.
یوبیسافت هم گنجایش اینکه دوتا بازی ریسینگ آرکید بسازه رو نداره.
خب این شد که دیگه نمیبینیمش.

و آره انصافا بازی خیلی خوبی بود ، یادش بخیر.
 
خب دلیل نمیشه که! هزینه ی ساخت بالا رفته درست، عوضش هزینه ی خرید بازی هم بیشتر شده، تکنولوژی هم پیشرفت کرده و طرفدارهای کنسول ها هم بیشتر شدن. اصن اگه براشون صرفه ی اقتصادی نداشت که کنسول تولید نمیکردن.
صرفا هزینه مالی رو نمیگم. هزینه‌ی ریسک، هزینه‌ی زمانی و ...
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

  • Top
    رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
    اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
    or