سازنده Gears of War و پیشتاز بودن در جلوه های گرافیکی نسل بعد

  • Thread starter Thread starter Wąnda
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Wąnda

Sacred Spirit
کاربر سایت
84295164342372263680.jpg

Tim Sweeney سازنده سری بازی های Gears of War از کمپانی Epic Games در جدیدترین صحبت های خود، از ارائه بالاترین و نهایت جلوه های گرافیکی عناوین نسل بعد گفت. طوری که قرار است تغییرات و انقلاب بزرگی در عرصه جلوه های بصری و کاربرپسند در بازی های در دست ساختـشان رخ بدهد.
"قرار است که گرافیک های نسل بعدی را چندقدم به سوی جلو هدایت کنیم، همانطور که همیشه از Epic Games انتظار داشته اید."
Sweeney گفت که این عنوان هنوز در مراحل پیش تولید قرار دارد و به این زودی ها انتظار این را نداشته باشید که بخواهد این عنوان رونمایی و یا معرفی شود.
Sweeney همچنین گفت که Epic Games در حال کار بر روی یک پروژه برای موبایل است، هرچند که اطلاعات بیشتری را در این مورد نداده است.
Epic Games همچنین، خالق و سازنده موتور گرافیکی مشهور و جهانی Unreal Engine است. در همایش GDC 2014 نیز این کمپانی شرایطی را برای عرضه و لایسنس این موتور منتشر کرد. البته اخیرا Epic Games امتیاز فرنچایز و سری بازی محبوب Gears of War را به مایکروسافت فروخت، که با واکنش منفی بعضی از طرفداران مواجه شد.
Sweeney می گوید:
"این حقیقت نداره. در هر زمان ممکن ما 100 مهندس را به طور همزمان برای پیشرفت این موتور گرافیکی در اختیار داریم و مشغول به کار هستند. و همچنین بیش از 100 توسعه دهنده و سازنده بازی نیز در استودیوهای جهانی Epic Games مشغول به کار هستند. پس بنابراین این جزء جداناپذیری از ما خواهد بود. این موتور بر اساس بازخوردها و عرضه دیگر عناوین ما بسیار موفق عمل خواهد کرد. ما طرفداران زیادی را در سراسر جهان داریم."
Epic Games فعلا مشغول ساخت سه بازی است. یک عنوان انحصاری PC به نام Fortnite ، بعدی هم یک عنوان موبایلی خواهد بود که ذکر شد. آخرین پروژه هم همان عنوان بزرگ و جاه طلبانه است. Sweeney در پایان می گوید شما می توانید اطلاعات بیشتری را در همایش E3 امسال به دست آورید. اواخر امسال هم خبرهایی برای طرفداران داریم.
ایشان در پایان گفت:
"بازی ها و عناوین بسیاری هستند که هنوز به طور رسمی معرفی نشده اند."
[source]
 
Last edited by a moderator:
والا تا حدودي sotc رو بازي كردم بازي زيبايي بود..ico رو نميدونم!
بد شدن كه نه ولي بين خوب و عالي شدنش شك دارم!اونم حدود ٧٠ درصد ميدم عالي ميشه!
این تیم (Team ICO) و آقای Fumito Ueda انقدر کارشون درست هست که کریتیو دایرکتورهایی مثل نیل دراکمن و کن لوین از عناوینشون تاثیر مستقیم گرفتند (خودشون توی interview ها گفتند)
حالا ما طبق همین پشتوانه قوی این تیم داریم میگیم TLG یک شاهکار خواهد بود
شما چه دلیلی دارید برای این حرفتون!؟
 
برید سوابق team ico و بازیاش رو بخونید.شما هم که pc باز هستی نه بازی های این شرکت رو بازی کردی نه قراره بازی های آیندش رو بازی کنی دلیلی نداره نظری در مورد این بازی بدین!
مثل اینه که بگی naughty dog یا epic games بعد از ساختن این همه بازی شاهکار سر ساخت بازی بعدی گند میزنن و بازی رسما epic fail هست!

بازیهای گذشته رو نمیدونم ولی همون بازی آینده این شرکت یعنی The Last guardianرو خود کنسول بازها اگه تونستند بازی کنند ما منتظرش نیستیم!:)) یارو یه قرن تاخیر زده اومده میگه دستتون به این نمیرسه:|
 
ین بازی که گفتی رو اصلا نمیدونم چی هست ! ولی یه لطفی بکن، بازی شاهکار Rime رو با این عناوین بی درو پیکر مقایسه نکن ! وقتی در مورد چیزی اطلاع نداری مجبور نیستی بیای اطلاعات غلط (و یا اشتباه) بدی... !
Contrast رو داری با Rime مقایسه می کنی ! ؟ مثل اینکه خبر نداری، اما بدون همین بازی Rime قراره مثل بازی Journey تمامی Award های بازی رو درو کنه و یه رکورد توی Goty ها از خودش به جا بزاره ! #Fact

Rime از روی ایده های سازنده هاش و چیزی که تا الان ازش معلوم شده بنظر می رسه پتانسیل تبدیل شدن به یه کار موفق و یونیک رو داشته باشه منتها دیگه اینکه از الآن انتظار داری مثل Journey جایزه درو کنه و رکورددار باشه و حتماً شاهکار صداش کنیم و اینا بنظرت زیاده روی نیست حسین؟:d هر بازی که Ico رو الگوی ساخت خودش کرده باشه که دلیلی نمیشه مثل اون الزاماً شاهکار باشه که، تا جایی که من یادمه در مورد Rain هم خیلی ها همچین نگاهی داشتن.
 
فقط تو بازیسنتر هست که خبر گیرز اف وار به بحث سر The Last Gaurdian و Rime میرسد:d
Only in Bazicenter
 
Rime از روی ایده های سازنده هاش و چیزی که تا الان ازش معلوم شده بنظر می رسه پتانسیل تبدیل شدن به یه کار موفق و یونیک رو داشته باشه منتها دیگه اینکه از الآن انتظار داری مثل Journey جایزه درو کنه و رکورددار باشه و حتماً شاهکار صداش کنیم و اینا بنظرت زیاده روی نیست حسین؟:d هر بازی که Ico رو الگوی ساخت خودش کرده باشه که دلیلی نمیشه مثل اون الزاماً شاهکار باشه که، تا جایی که من یادمه در مورد Rain هم خیلی ها همچین نگاهی داشتن.
نه وحید اینطور نیست ! من هیچ وقت نگفتم میتونه جای Ico رو بگیره ! من اصلا چنین حرفی نزدم و نمی تونم بزنم ! حتی فکرشم گناهه ! :d
ولی خُب چون معتقدم هر بازی از این متُودها استفاده کنه، قطعا موفق عمل خواهد کرد.. هر چند که با نمایش های اولیه بازی هم من خیلی به این بازی امیدوار بودم، ولی بعد از کنفرانس GDC که Panel ـشون رو بررسی کردم، شخصا به این بازی امیدوار شدم !
بعدشم ناسلامتی مثل اینکه ناشر این بازی Sony هست ! یک بازی انحصاری ! این کلمه خیلی حرفه ها.... :dاخیرا هم که Sony با این اتفاقاتی که درش اُفتاده محاله اشتباه بکنه و قطعا نظارت بیشتری بر روی پروژه های در حال انجام خواهد داشت ! ولی می رسیم به دلیل از همه مهم تر ! این سبک از بازی ها کلا Fan-Base کمی رو داره ! چه در بین بازیبازان و چه در بین بازیسازان ! اینجا اگر ما بازیسازان رو ملاک قرار بدیم، (البته دلیل نرفتن بازیسازان طرف ساخت چنین بازیهایی رابطه مستقیمی با بازیبازان داره...) قطعا می بینیم که بله هر سازنده ای طرف چنین بازی هایی نمیره و اصلا هم نمی تواند بسازد، اگر هم علاقه داشته باشند بسازند، حتما یک اشتیاقی در اونها باید وجود داشته باشه تا بخواهند برن سمت ساخت چنین بازی ! مطمئن باش اگر این اشتیاق ـه نباشه، اصلا سمت چنین کاری نمیرن، چه بازیباز، چه بازیساز... به خاطر همین ها هستش که من میگم Rime مطمئنا موفق عمل می کنه !
وقتی آهنگ ساز بازی Akiro Yamaoka یه مرد شناخته شده از ژاپن هستش + اعضای خود استودیوی Tequila Works هم از دیگر استودیوهای بزرگ (Blizzard ،MercurySteam ،SCE Europe و Weta Digital)تشکیل شدن، یعنی امکان داره یه بازی متوسط و یا خوب عرضه کنن، نظر من رو بخوای نه !
ویرایش:
راستی یه مثال هم بزنم، برای اثبات حرفم بهتره ! :d نمونه بارزش همین بازی Fez که اخیرا برای PlayStation 4 هم عرضه شد !
95596751218228834502.jpg
بارها Phil Fish سازنده بازی Fez اعلام کرده که از متُودهای استاد Ueda برای ساخت بازیش الهام گرفته و که در آخر ما چنین خروجی رو می بینیم، بازی اگر اشتباه نکنم هم از دیدن منتقدان و هم طرفداران موفق عمل کرده ! :d حالا فکرش رو بکن که Rime رو هم داره Sony حمایت می کنه، دیگه اصلا حرفی نمی مونه برای گفتن ! :d
 
این تیم (Team ICO) و آقای Fumito Ueda انقدر کارشون درست هست که کریتیو دایرکتورهایی مثل نیل دراکمن و کن لوین از عناوینشون تاثیر مستقیم گرفتند (خودشون توی interview ها گفتند)
حالا ما طبق همین پشتوانه قوی این تیم داریم میگیم TLG یک شاهکار خواهد بود
شما چه دلیلی دارید برای این حرفتون!؟
استاندارد های زمان عرضه ico و sotc با الان فرق دان!
باید ببینیم سازنده موفق به اعمال این استاندارد ها میشه یا نه که همیشه یه احتمال وجود داره که بازی خوب یا بد باشه که اصولا این بازی بد نمیشه پس بین خوب و عالی میمونه که از نظر من 70 درصد عالی میشه و همیشه خیلی از شرکتا بودن که یه بازی و ایده ناب رو به یک اشغال تبدیل کردن!
دلیل تعصبتونو من نمیفهمم!
 
برید سوابق team ico و بازیاش رو بخونید.شما هم که pc باز هستی نه بازی های این شرکت رو بازی کردی نه قراره بازی های آیندش رو بازی کنی دلیلی نداره نظری در مورد این بازی بدین!
مثل اینه که بگی naughty dog یا epic games بعد از ساختن این همه بازی شاهکار سر ساخت بازی بعدی گند میزنن و بازی رسما epic fail هست!

Sent from my SM-N900 using Tapatalk
ربط Tequila Works و Team ICO چیه دقیقا اونوقت؟:lol:
 
استاندارد های زمان عرضه ico و sotc با الان فرق دان!
باید ببینیم سازنده موفق به اعمال این استاندارد ها میشه یا نه که همیشه یه احتمال وجود داره که بازی خوب یا بد باشه که اصولا این بازی بد نمیشه پس بین خوب و عالی میمونه که از نظر من 70 درصد عالی میشه و همیشه خیلی از شرکتا بودن که یه بازی و ایده ناب رو به یک اشغال تبدیل کردن!
دلیل تعصبتونو من نمیفهمم!
تاثیرهایی که این عناوین داشتند هیچ ربطی به زمان ساختشون و حتی استانداردهایی که باهاش ساخته شدند نداره (چرا همه چیز رو با هم قاطی میکنید؟)
عنوان ICO در سال 2001 عرضه شد و عنوان SOTC در سال 2005 و هر کدوم از این عناوین به طرز شگفت انگیزی از استانداردهای زمان عرضشون جلوتر بودند
قرار نیست به عنوان مثال TLG از استانداردهای گرافیکی زمان ICO یا SOTC استفاده کنه که!!
نمی دونم چرا روی حرف های من اسم تعصب میگذارید چون من هم دلیل این پافشاری شما برای اینکه این عنوان حتما یک عنوان متوسط میشه و ایده هایی که داره شکست میخوره رو نمیفهمم!
 
Team ICO مگه RIP in Peace in peace نشد؟فک کنم kotaku بود که یه مقاله 6000+ کلمه ای در موردش نوشته بود:d
 
Team ICO مگه RIP in Peace in peace نشد؟فک کنم kotaku بود که یه مقاله 6000+ کلمه ای در موردش نوشته بود:d
gigglesmile.gif
....
الان انتظار داری من چی بگم افشین ؟! فقط مواظب باش کس دیگری این وسط Rip نشه ! همین ! ;;)
 
gigglesmile.gif
....
الان انتظار داری من چی بگم افشین ؟! فقط مواظب باش کس دیگری این وسط Rip نشه ! همین ! ;;)
چی بگی؟سوال پرسیدم;پاسخ بده!:d

Ueda doesn't even technically work for Japan Studio anymore
http://kotaku.com/how-sonys-most-creative-studio-rose-from-the-ashes-1458030068
اگه اشتباه نفهمیده باشم اوشون جزو SCE J Studio هستن که Knack رو ساخته
فقط مواظب باش کس دیگری این وسط Rip نشه ! همین ! ;;)
مانتا سونیکا هنوز تشکیل نشده که RIP بشه:(البته مایکرو قول داده سریعتر بروبچه ها رو جمع کنه استودیو رو دایر کنه که ملت الاف نشن
 
چی بگی؟سوال پرسیدم;پاسخ بده!:d

Ueda doesn't even technically work for Japan Studio anymore
http://kotaku.com/how-sonys-most-creative-studio-rose-from-the-ashes-1458030068
اگه اشتباه نفهمیده باشم اوشون جزو SCE J Studio هستن که Knack رو ساخته
مانتا سونیکا هنوز تشکیل نشده که RIP بشه:(البته مایکرو قول داده سریعتر بروبچه ها رو جمع کنه استودیو رو دایر کنه که ملت الاف نشن
اون خبری که گذاشتی قضیه ـش فرق میکنه، منظور از technically اینه که یعنی رسمی برای Sony کار نمیکنه ! قرار داد سالانه بسته و برای The Last Guardian هم همینطور هست !
از همه مهم تر ! اشتباه می کنی دیگه ! Ueda اصلا بر روی Knack کار نکرده و اگرم می گفتند مطمئن باش، این کار رو نمی کرد ! بعدشم Team Ico استودیو (!) نیست که ! تیم ـه ! ;) استودیوی Sony ژاپن محض اطلاع بگم که 3 تا تیم داره ! یکیشون Team Ico هست ، پس اصلا نباید بازی مثل Knack رو به Ueda و تیم ـش ربط بدی ! :d
 
اون خبری که گذاشتی قضیه ـش فرق میکنه، منظور از
technically اینه که یعنی رسمی برای Sony کار نمیکنه ! قرار داد سالانه بسته و برای The Last Guardian هم همینطور هست !
قرارداد سالانه بسته برای همین برای استودیو کار نمیکنه؟لابد باید قرارداد مادام العمر میبست تا کار کنه:d
من نگفتم u روی نک کار کرده, گفتم u داخل "استودیویی که نک رو ساخته" نیست!حالا شما یکی از شاهکار های چند سال اخیر این استودیو که عرضه شده رو بگو شاید نظرم در مورد SCE J عوض شد!اگه نه که RIP
 
تریلر TLG یه حقه بود که سونی تونست عملیش کنه و موفق هم شد!
بازی از همون اول هم قرار نبود عرضه بشه یه تیزر تبلیغاتی بود که سونی هر سال با وعده وعید دروغین که بازی در حال ساخته سر طرفداراش رو شیره میمالوند،خودتون گول نزنید حساب کنید چند ساله من یکی از دستم در رفته :)) جالب اینجاست همین حیله رو در مورد agent هم پیاده کرد.
منتظر باشید از این بازی های خوشگل مشگل سال نوری بیشتر خواهید دید اصلا شاید همین e3 :d
 
تریلر TLG یه حقه بود که سونی تونست عملیش کنه و موفق هم شد!
بازی از همون اول هم قرار نبود عرضه بشه یه تیزر تبلیغاتی بود که سونی هر سال با وعده وعید دروغین که بازی در حال ساخته سر طرفداراش رو شیره میمالوند،خودتون گول نزنید حساب کنید چند ساله من یکی از دستم در رفته :)) جالب اینجاست همین حیله رو در مورد agent هم پیاده کرد.
منتظر باشید از این بازی های خوشگل مشگل سال نوری بیشتر خواهید دید اصلا شاید همین e3 :d

OK
................................................................................
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or