شایعه سازنده عنوان سایبرپانک از اتفاقات و حذفیات بازی میگوید

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,923
نام
محمد حسین

صحبتهایی از طرف کسی که عنوان میشود سازنده بازی است دو هفته قبل مطرح شده است. وی که ناشناس می باشد گفته است:
قرار است دو پچ اول تا اواسط ماه مارس بیاد و صحبت از یه نسخه دگرگون شده مثل no man sky next هست که برای اواخر ژوئن برنامه ریزی شده است و در ماههای آینده افراد زیادی از استودیو جدا خواهند شد و تعداد ریفاندها زیاد است و روحیه تیم توسعه پایین می باشد و از جلسه ای میگوید که با مسئولان سونی داشتند برای تصمیم گیری در مورد راهکاری برای جلوگیری از اقدامات قضایی بازیبازان.

cyberpunk207737.jpg


بخشهایی از صحبتهای او :
_________________
در مورد ریفاند میگوید این کار را انجام دهید زیرا
تاثیر مثبتی بر روی ما دارد زیرا به مدیران احمق خود بارها در این زمینه هشدار داده بودیم.
شاید عجیب باشد ولی این مشکلات خوب بود چون باعث میشود بتوانیم دوباره آنچه را که میخواهیم بسازیم بی آنکه یک مشت نادان پشت گوش دائما از انتشار حرف بزنند.
در مورد حذفیات میگوید که
شما از کارهای انجام شده ما متعجب خواهید شد. بیشتر آپارتمانهایی که در هنگام ورود قفل هستند قابل ورود و غارت بودند و بیش از 50000 خط دیالوگ حذف شده است که ممکن است با آپدیت ژوئن برگردند
بگذارید از محتواهای حذف شده بگویم و به بخش زیرزمینی شهر اشاره کنم که حذف شده است زیرا از نظر مدیران احمق ما زشت بود ولی به مانند مسیر malkavian/nosferatu در بازی Vampire the Masquerade شگفت انگیز بود.
در مناطق مختلف بازی خشونتهای جزئی ای وجود داشت که میتوانستید بشینید و آنها را ببینید یا با آنها درگیر شوید. از کودکان افتاده در دام اعتیاد تا کشیشها و آرکهای خرگوش کریشنا که همگی سانسور شدند.
یک ماموریت جانبی در بازی وجود داشت یک افسر max tac خودکشی کرده بود و شما باید جای او را میگرفتید ولی این مرحله بخاطر پیچیدگی و دور کردن شما از بازی حذف شد امیدوارم این مرحله بازگردد چون در این مرحله به مقر اصلی نفوذ کرده و پلیسها را هک میکنید و از کار افتادن آنها در حال دستگیری مجرمین زیباست.
ما بخش بزرگی از زیرزمین و فاضلاب را بخاطر باگها و آماده نبودن حذف کردیم و یکی از مراحل بازی را بارها و بارها بازنویسی کردیم ولی در انتها مجبور به حذف آن شدیم که ممکن است با dlc در آینده بیاید
در مورد کیانو ریورز میگوید که
کیانو، بازیگری او چندان به مذاق من خوش نیامد ولی انسان فوق العاده ای بود و در روز اول، او به دیدار مان آمد و در پایان ضبط از تک تک مان تشکر کرد ولی جانی اصلی ما باحالتر و دیوانه تر بود و ما از شخصیت solid snake الهام گرفته بودیم .میخواید باور کنید یا نکنید ولی سیلیان مورفی مد نظرمون بود.
او معتقد است اتفاقات رخ داده بخاطر ارتباط نادرست بین سازنده ها و مدیران بوده است و همچنین عنوان کرده که بازی قبل حذفیات 160 گیگابایت بوده است.
و وقتی در مورد مشکلات مسیریابی پلیسها میگوییم، میگوید که بخوبی کار میکرده تا قبل از اینکه بعضیا بهش گند بزنن ولی اشاره بیشتری نکرده است که چه کسی و کجا

و در پایان معتقد است اگر همه چیز خوب پیش بره تا پایان سال 2021، نسخه کامل بازی را خواهیم دید.
 

Legioner 2

کاربر سایت
May 20, 2020
255
نام
حسام
بازی آنلاین نیست که ملت بشینن همینجوری بازیش کنن. بازی می کنن تموم می شه می ره دیگه.
بازی با وجود ریفاند ها توی ۱۰ روز اول ۱۳ میلیون نسخه فروخته. از لحاظ تجاری کاملا موفق محسوب می شه. حالا کاری به ایراداتش ندارم ولی از لحاظ فروش یکی از موفق تری بازی هاست.
Cyberpunk 2077 has sold more than 13 million copies, despite launch disaster and refunds

برای مقایسه GoW به عنوان یک بازی کاملا موفق توی ۱ سال اولش ۱۰ میلیون نسخه فروخت. آنچارتد ۴ از سال ۲۰۱۶ تا به امروز ۱۶ میلیون نسخه فروخته.
شما چه جوری از لحاظ فروش یه بازی انحصاری رو با یه بازی که روی تمام پلتفرم ها میاد مقایسه میکنی بعدم نتیجه گیری می کنی !!!!
سایبر اگه فقط روی یه پلتفرم عرضه میشد اون موقع میشد مقایسه کرد
 

CAP\MortezA63

کاربر سایت
Mar 13, 2009
1,653
نام
MortezA
رسما تکذیبش کردن :

View attachment 189783
وقتی سوتی میدی و گاف میدی خوب معلومه ملت سخت باور میکنن دیگه...!!! وقتی یه چیزی نشون میدی و بعد یه چیز دیگه تحویل میدی بعدش باید بیای دو ساعت لا پوشونی کنی که نه بخدا اینطور نبوده..!! خوب برادر من همون اول بگو آقا اینه صفر تا صد هرکی بدش میاد نخره هرکی حال میکنه بخره..!! بهتر از این بساطی بود که را انداختی..!!!
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,033
نام
مازیار
بعد از تکذیب cdp دو حالت بیشتر نداره ،،، یا یکی نشسته از روی وعده ها و جزئیاتی که cdp قبلا داده بود و الان تو بازی نیستن رو با فانتزی های خودش ترکیب کرده .
یا حالت دوم اینه که cdp بازم دروغ گفت و بعد از اضافه کردن این چیزا به بازی بیاد ژشت شرکت متعهد به خودش بگیره ، نه اینکه ملت بگن تازه چیزایی که حذف کردن رو بهش اضافه کردن !!!
 

Assassin's Creed

کاربر سایت
Jun 24, 2006
1,320
نام
محمد امین
شما چه جوری از لحاظ فروش یه بازی انحصاری رو با یه بازی که روی تمام پلتفرم ها میاد مقایسه میکنی بعدم نتیجه گیری می کنی !!!!
سایبر اگه فقط روی یه پلتفرم عرضه میشد اون موقع میشد مقایسه کرد
الانم سایبر تقریبا روی یک پلتفورم هست : )
--------------

ولی به عنوان کسی که تقریبا 50 ساعت تا الان رفته و هنوز 20 درصد بخش داستانیو نرفته، بازی بدی نیست! فقط قشنگ حس میکنی ناقصه، من شدیدا معتقدم بخش طراحی و توسعه بازی هم مشکل داشته و ضعف داشته فقط مشکل سازنده نبوده. دیگه حالا یک بخشیو حذف کردن، الا نشما یک جاهایی میبینی اصلا کد نویسی نشده خب : ) یک سری چیزا تعریف نشده یک سری ریز کاری ها صورت نگرفته، یک بخش هایی اصلا زحمت ندادن به خودشون تلاشی نکردن! هوش مصنوعی یک جاهایی اصلا تو باقالیه، دیگه مدیر شرکت نیمده بگه نه ولش کن انیمیشن های ترس مردم رو شما ها حذف کنید یا وقتی با سرعت میدوئی از تو مردم رد شو ولش کن که ...
 
  • Like
Reactions: IMANOKA

HalfLife G

کاربر سایت
Feb 21, 2009
3,757
نام
مراد حلیمی
الانم سایبر تقریبا روی یک پلتفورم هست : )
--------------

ولی به عنوان کسی که تقریبا 50 ساعت تا الان رفته و هنوز 20 درصد بخش داستانیو نرفته، بازی بدی نیست! فقط قشنگ حس میکنی ناقصه، من شدیدا معتقدم بخش طراحی و توسعه بازی هم مشکل داشته و ضعف داشته فقط مشکل سازنده نبوده. دیگه حالا یک بخشیو حذف کردن، الا نشما یک جاهایی میبینی اصلا کد نویسی نشده خب : ) یک سری چیزا تعریف نشده یک سری ریز کاری ها صورت نگرفته، یک بخش هایی اصلا زحمت ندادن به خودشون تلاشی نکردن! هوش مصنوعی یک جاهایی اصلا تو باقالیه، دیگه مدیر شرکت نیمده بگه نه ولش کن انیمیشن های ترس مردم رو شما ها حذف کنید یا وقتی با سرعت میدوئی از تو مردم رد شو ولش کن که ...
کلا بنظرم اینا از اون 8 سال فاصله ای که بین معرفی تا عرضه بازی بوده رو اکثرشو رو بازی کار نکردن یا هر چی کار کردن مجبور شدن حذف کنن و یه چیز دیگه بسازن ( امیدشونم احتمالا به رسوندن بازی تو ماههای اخر با کرانچ و اضافه کاری و .... بوده که کرونا سر رسیده و اخرین امیدشونم بر باد داده) و اینطوری عملا بازی قشنگ یکی دو سالی کار داشته تا برسه به مرحله گلد شدن
مدیریت هم وقتی دیده اینهمه تاخیر ایجاد شده بیخیال کیفیت شده و گفته هرچی ساختین و جمع کنید و منتشر کنید
 

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,923
نام
محمد حسین
2021-01-14_11-08-17.jpg

در 10 روز آینده اولین پچ بازی خواهد آمد و در طی هفته های بعد ( سه ماهه اول 2021 ) پچ بزرگتری روانه کنسولها و pc خواهد شد
dlc های رایگان به نیمه اول سال 2021 منتقل شده اند خبری از dlc های پولی نخواهد بود و در اواخر سال جاری نسخه های نسل بعدی خواهد آمد.
Hey everyone,
my name is Marcin Iwiński and I’m the co-founder of CD PROJEKT. When I started CD PROJEKT 25 years ago, one of its founding principles was honest and direct communication with gamers.
When CD PROJEKT RED, the game-development part of CD PROJEKT was born, it added something important to that principle: the ambition to make the best games in the world. It became our mission and something that guided us up until now.
Based on that legacy of genuine and honest communication, you’ve trusted us and pre-ordered our game, and despite good reviews on PC, the console version of Cyberpunk 2077 did not meet the quality standard we wanted it to meet.
I, and the entire leadership team, are deeply sorry for this and this video is me publicly owning up to that. Please don’t fault any of our teams for what happened. They all are incredibly talented and hard working. Myself and the board are the final decision makers and it was our call to release the game. Although, believe me, we never ever intended for anything like this to happen. I assure you that we will do our best to regain your trust.
Now, I’d like to tell you how the situation looked like from the inside. Cyberpunk 2077 is huge in scope. And I’m not only talking about quests or things you see at first glance, I’m talking about a multitude of custom objects, interacting systems and mechanics.
In the game, everything is not stretched out over flat terrain where we can make things less taxing hardware-wise, but condensed in one big city and in a relatively loading-free environment. On its own, this is a challenge, but we made it even more difficult for ourselves by wanting to make the game look epic on PCs and then adjusting it to consoles — especially old-gens.
That was our core assumption. And things did not look super difficult at first. We knew the hardware gap, yes, but ultimately, I think that time has proven that we’ve underestimated the task. To give you a concrete example, and the main culprit, we had to constantly improve our in-game streaming system for old-gen consoles. Streaming is responsible for “feeding” the engine with what you see on screen, as well as the game mechanics.
And since the city is so packed and the disk bandwidth of old-gens is what it is, it constantly challenged us. Every change and improvement needed to be tested and, as it turned out, our testing did not show a big part of the issues you experienced while playing the game.
As we got closer to the final release, we saw significant improvements each and every day, and we really believed we’d deliver in the final day zero update. Now let’s talk about the review process. We started sending our PC review keys in the first days of December. On launch day, December 10th, we hit the ground running with a really good start on PC. While not perfect, it’s a version of Cyberpunk we’re very proud of. At the same time, we were fighting for quality on old-gen consoles till the very last moment, and every extra day of us working on the day zero update brought visible improvement.
This is why we started sending console review keys on the 8th of December, which was later than we originally planned. This all happened while working from home, with all the challenges resulting from the COVID-related restrictions.
A lot of the dynamics we normally take for granted got lost over video calls or email. And we took that hit, too. Now I’d like to tell you about our plans for the future and present a path for Cyberpunk 2077 on consoles and PC. We have already released three hotfixes improving the game, but that’s just the beginning. Our ultimate goal is to fix the bugs and crashes gamers are experiencing across platforms.
Please expect bigger and smaller patches on a regular basis. The first update will be dropping within 10 days and it will be followed by another, more significant one in the following weeks. We will of course continue to work on the game in future updates and improvements beyond that — our big plans for supporting Cyberpunk in the long term did not change.
As for the free DLCs, our initial plan was to deliver them just after the release, much like we did with The Witcher 3. We decided to focus on the most important fixes and updates first and will be releasing the DLCs afterwards.
Expect more information in the upcoming months. For those of you playing on next-gen consoles in back compatibility you can still expect the free next gen update for Xbox Series consoles and Playstation 5 arriving in 2021. We are aiming at the second half of the year.
I’d like to end this video by assuring you that we treat this entire situation very seriously and are working hard to make it right. The guiding principles of our company are still core to what we do. We still want to make amazing games and have open communication with you, our players. For now, our immediate focus is to work hard on making sure you enjoy Cyberpunk 2077 regardless of platform.
Beyond Cyberpunk, we have many plans for the future which we will share more about when we are ready. Thank you for taking the time to watch this video.

مارسین ایونسکی،که یکی از بنیانگذاران cdpr هست. اول از همه عذرخواهی کرده و گفته تیم سازنده رو سرزنش نکنید و میگه من و مدیریت عامل این اتفاق بودیم وریلیزش تقصیر ما بوده
قبول کردن که اشتباه کردن و مشکلات کنسول پایه رو دست کم گرفته بودن و وقتی واردش شدن فهمیدن که چه چالشی رو به جون خریدن و از مشکلات پهنای باند کنسولای پایه گفتن که یکی از بخشها بوده
در مورد نقد کنسولی هم گفته. گفته چون تا روزای آخر در حال کار بر روی آپدیت بودن برا کنسول، 8 دسامبر فرستادن
 
آخرین ویرایش:

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,923
نام
محمد حسین
Bloomberg - Are you a robot?

گزارش بلومبرگ که میگه مصاحبه با 20 تا از کارمندای سابق و فعلیه،نشون میده که صحبتای این مطلب درست بوده .
میگن بازی سوم شخص بوده و ماشینای هوایی داشته و پارکور سواری. تو اواخر 2016 توسعه اصصلی بازی شروع میشه و تقریبا هر چی که ساخته بودن رو دوباره از نو میسازن
تو e3 2018 دمو فیک بوده و چند ماه صرف ساخت اون کردن و معتقدن وقت اونو باید پای بازی میزاشتن.
وقتی تو e3 2019 تاریخ ریلیز اعلام کردن کارمندا متعجب بودن و میگفتن بازی به 2022 میرسه. بازی کوچیک میشه و یکسری از قابلیتاش حذف میشه و مدیرا میگن باید قبل ریلیز کنسولای نسل بعد بیاد.همون موقع تیم توسعه میگه که کنسولای پایه نمیتونه از پس بازی بر بیاد ولی مدیرا میگن بسازید
به اواخر 2019 میرسن میفهمن که بازی باید تاخیر بخوره و تو ژانویه میفرستن به سپتامبر بازیو، ولی با پاندمی دیگه از مارس میرن تو خونه و دسترسی به دوکیتهای کنسولی قطع میشه و نمیفهمن که بازی رو کنسولا چجوری انجام میشه .تا تو تستا میفهمن چی شده.
بازی سه هفته تاخیر میخوره و میگن هر چی میتونین درست کنین تا بعد.
___________________
از کرانچای 13 ساعته و 5 روز در هفته میگن.
میگن سیستم پلیس بازی تو لحظات آخر تکمیل شده برا همینه باگ داره .میگن تیم مدیریت یه gta rpg میساخت و بهشون میگفتیم اونا با چندین استودیو و چند هزار نیرو و کلی زمان اینو ساختن ولی اونا میخواستن ما تو 3 سال با 500 نیرو معجزه کنیم .
در مورد حقوق یکی از کارمندا میگه cdpr گفته که 10 درصد از سود بازیو بین کارمندا پخش میکنیم و مردم فکر میکنن ما ثروتمندیم ,تو 2015 بعنوان تستر 400 تا میگرفتم تو 2018 بعنوان برنامه نویس 700 تا.
در مورد مهاجرت بعضیا بخاطر حقوق پایین میگن نقض قوانین و مثلا لهستانی صحبت کردن همکاراشون
__________________________
اینی که اینا میگن از عهده هیچ کمپانی ای برنمیاد که یه بازی open world با المان rpg تو دنیای فانتزی رو سه پلتفرم اصلی با 500 تا کارمند بیاره. cdpr دنبال معجزه بوده واقعا.

2021-01-16_15-04-33.jpg 2021-01-16_15-04-08.jpg

بقول عمو جیسی لپ مطلب، بازی 2012 معرفی شد ولی ساختش از 2016 شروعع شد دمو 2018 تقریبا همش فیک بود و تقریبا همه تیم توسعه میدونستن بازی به 2020 نمیرسه.
__________________
پتانسیل بازی از بین نمیره و به مرور زمان ایرادات رفع میشه و احتمالا یکسری از حذفیات برمیگرده ولی تیم مدیریت و cdpr قطعا ضرر کردن.کاربرا نسخه ارلی اکسس گرفتن که به مرور آپدیت میشه.
 
آخرین ویرایش:

just_p30

کاربر سایت
Apr 13, 2008
2,746
Bloomberg - Are you a robot?

گزارش بلومبرگ که میگه مصاحبه با 20 تا از کارمندای سابق و فعلیه،نشون میده که صحبتای این مطلب درست بوده .
میگن بازی سوم شخص بوده و ماشینای هوایی داشته و پارکور سواری. تو اواخر 2016 توسعه اصصلی بازی شروع میشه و تقریبا هر چی که ساخته بودن رو دوباره از نو میسازن
تو e3 2018 دمو فیک بوده و چند ماه صرف ساخت اون کردن و معتقدن وقت اونو باید پای بازی میزاشتن.
وقتی تو e3 2019 تاریخ ریلیز اعلام کردن کارمندا متعجب بودن و میگفتن بازی به 2022 میرسه. بازی کوچیک میشه و یکسری از قابلیتاش حذف میشه و مدیرا میگن باید قبل ریلیز کنسولای نسل بعد بیاد.همون موقع تیم توسعه میگه که کنسولای پایه نمیتونه از پس بازی بر بیاد ولی مدیرا میگن بسازید
به اواخر 2019 میرسن میفهمن که بازی باید تاخیر بخوره و تو ژانویه میفرستن به سپتامبر بازیو، ولی با پاندمی دیگه از مارس میرن تو خونه و دسترسی به دوکیتهای کنسولی قطع میشه و نمیفهمن که بازی رو کنسولا چجوری انجام میشه .تا تو تستا میفهمن چی شده.
بازی سه هفته تاخیر میخوره و میگن هر چی میتونین درست کنین تا بعد.
___________________
از کرانچای 13 ساعته و 5 روز در هفته میگن.
میگن سیستم پلیس بازی تو لحظات آخر تکمیل شده برا همینه باگ داره .میگن تیم مدیریت یه gta rpg میساخت و بهشون میگفتیم اونا با چندین استودیو و چند هزار نیرو و کلی زمان اینو ساختن ولی اونا میخواستن ما تو 3 سال با 500 نیرو معجزه کنیم .
در مورد حقوق یکی از کارمندا میگه cdpr گفته که 10 درصد از سود بازیو بین کارمندا پخش میکنیم و مردم فکر میکنن ما ثروتمندیم ,تو 2015 بعنوان تستر 400 تا میگرفتم تو 2018 بعنوان برنامه نویس 700 تا.
در مورد مهاجرت بعضیا بخاطر حقوق پایین میگن نقض قوانین و مثلا لهستانی صحبت کردن همکاراشون
__________________________
اینی که اینا میگن از عهده هیچ کمپانی ای برنمیاد که یه بازی open world با المان rpg تو دنیای فانتزی رو سه پلتفرم اصلی با 500 تا کارمند بیاره. cdpr دنبال معجزه بوده واقعا.

View attachment 191084View attachment 191085

بقول عمو جیسی لپ مطلب، بازی 2012 معرفی شد ولی ساختش از 2016 شروعع شد دمو 2018 تقریبا همش فیک بود و تقریبا همه تیم توسعه میدونستن بازی به 2020 نمیرسه.
__________________
پتانسیل بازی از بین نمیره و به مرور زمان ایرادات رفع میشه و احتمالا یکسری از حذفیات برمیگرده ولی تیم مدیریت و cdpr قطعا ضرر کردن.کاربرا نسخه ارلی اکسس گرفتن که به مرور آپدیت میشه.

دست EA و اکتی و Ubisoft رو بستن اینا از پشت که : )) یادش بخیر چندوقت پیش قبل عرضه بازی گفتم اینا دارن به سمت EA شدن و اکتی پیش میرن ، حداقل 10 نفر ریپلای غیر مستقیم و مستقیم کردن که چی میگی و چطوری اینارو با اونا مقایسه می کنی و ... ولی بنده سکوت کردم :) حالا تحویل بگیرین اساتید گرانقدر !
 

Dreadlord

کاربر سایت
Apr 8, 2008
18,102
Bloomberg - Are you a robot?

گزارش بلومبرگ که میگه مصاحبه با 20 تا از کارمندای سابق و فعلیه،نشون میده که صحبتای این مطلب درست بوده .
میگن بازی سوم شخص بوده و ماشینای هوایی داشته و پارکور سواری. تو اواخر 2016 توسعه اصصلی بازی شروع میشه و تقریبا هر چی که ساخته بودن رو دوباره از نو میسازن
تو e3 2018 دمو فیک بوده و چند ماه صرف ساخت اون کردن و معتقدن وقت اونو باید پای بازی میزاشتن.
وقتی تو e3 2019 تاریخ ریلیز اعلام کردن کارمندا متعجب بودن و میگفتن بازی به 2022 میرسه. بازی کوچیک میشه و یکسری از قابلیتاش حذف میشه و مدیرا میگن باید قبل ریلیز کنسولای نسل بعد بیاد.همون موقع تیم توسعه میگه که کنسولای پایه نمیتونه از پس بازی بر بیاد ولی مدیرا میگن بسازید
به اواخر 2019 میرسن میفهمن که بازی باید تاخیر بخوره و تو ژانویه میفرستن به سپتامبر بازیو، ولی با پاندمی دیگه از مارس میرن تو خونه و دسترسی به دوکیتهای کنسولی قطع میشه و نمیفهمن که بازی رو کنسولا چجوری انجام میشه .تا تو تستا میفهمن چی شده.
بازی سه هفته تاخیر میخوره و میگن هر چی میتونین درست کنین تا بعد.
___________________
از کرانچای 13 ساعته و 5 روز در هفته میگن.
میگن سیستم پلیس بازی تو لحظات آخر تکمیل شده برا همینه باگ داره .میگن تیم مدیریت یه gta rpg میساخت و بهشون میگفتیم اونا با چندین استودیو و چند هزار نیرو و کلی زمان اینو ساختن ولی اونا میخواستن ما تو 3 سال با 500 نیرو معجزه کنیم .
در مورد حقوق یکی از کارمندا میگه cdpr گفته که 10 درصد از سود بازیو بین کارمندا پخش میکنیم و مردم فکر میکنن ما ثروتمندیم ,تو 2015 بعنوان تستر 400 تا میگرفتم تو 2018 بعنوان برنامه نویس 700 تا.
در مورد مهاجرت بعضیا بخاطر حقوق پایین میگن نقض قوانین و مثلا لهستانی صحبت کردن همکاراشون
__________________________
اینی که اینا میگن از عهده هیچ کمپانی ای برنمیاد که یه بازی open world با المان rpg تو دنیای فانتزی رو سه پلتفرم اصلی با 500 تا کارمند بیاره. cdpr دنبال معجزه بوده واقعا.

View attachment 191084View attachment 191085

بقول عمو جیسی لپ مطلب، بازی 2012 معرفی شد ولی ساختش از 2016 شروعع شد دمو 2018 تقریبا همش فیک بود و تقریبا همه تیم توسعه میدونستن بازی به 2020 نمیرسه.
__________________
پتانسیل بازی از بین نمیره و به مرور زمان ایرادات رفع میشه و احتمالا یکسری از حذفیات برمیگرده ولی تیم مدیریت و cdpr قطعا ضرر کردن.کاربرا نسخه ارلی اکسس گرفتن که به مرور آپدیت میشه.
چی شد که از اون CD Projekt محبوب، تبدیل شدن به همچین هیولایی؟ :D
 
آخرین ویرایش:

THE KING M

کاربر سایت
Dec 8, 2015
312
نگاه رأس مدیریتی cd project به ساخت بازی هایی با اسکیل عظیم با حداقل تعداد نفرات و زمان مورد نیاز برای توسعه احمقانه است. اکشن ارپی جی در مقیاس gta میخوای در عرض 4 سال بسازی؟.البته چندان هم غافلگیر کننده نیست. اینا همون کسانی هستند که سایبر رو 2013 معرفی کردند موقعی که ویچر3 در حال توسعه بود، چون فکر میکردند این دو تا پروژه با اون ابعادشون رو میتونن همزمان با هم بسازن.
Jason: So even though you guys teased it in 2013, it seems like the real development didn’t start until after The Witcher 3?

Iwinski: I can tell you about how it really worked out. When we did that, we thought we’d be able to run two projects at the same time.

Jason: A lot of people think that, and it almost never works out.

Iwinski: We would love to have this knowledge, maybe over time... I think it’s also our testament to quality, because theoretically we could have, but then Witcher 3 wouldn’t have been what it was. And again, we thought with expansions, all hands on board, Blood and Wine being 40-50 hours. That’s all thanks to the fact that there was a smaller group working on Cyberpunk. Our initial intention, or bravery, or naivety was, ‘Yeah we’ll pull it off, but hey it’s not working out.’

در این حد متوهم
 

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,923
نام
محمد حسین
چی شد که از اون CD Projekt محبوب، تبدیل شدن به همچین هیولایی؟ :D
یه زمانی غولا ممکنه بشن هیولا. cdpr یه دهه قبل به سختی هزینه ساخت بازی pc رو تامین میکرد و یه دهه بعد غول صنعت گیم و بزرگترین کمپانی گیم تو اروپا بود.کار cdpr و این جهش بی نظیره.
CD Projekt Red is the biggest video game company in Europe
البته احتمالا اشتباهشونو فهمیدن و تو roadmap 2021 خبری از فشار نبود و گذاشتن برا بهینه سازی و نسخه نسل بعد .فاصله ویچچر و سایبر که 5 سال بود معقوله، البته همون dlc های ویچر دست کمی از یه بازی نداشت که تو 2015 و 16 اومد و با توجه به همین صحبتها 4 سال وقت برا یه همچین چیزی برا یه تیم 500 نفره خیلی زیاده، در کنار اینکه موتورو برا این بازی تغییر داده بودن و ایراداتشو تو بازی میگرفتن و یه 9 ماه قرنطینه بودن.
cdpr تاوان داد سهامشونو درسته تو مارس تا 250 تا افت کرد ولی دم ریلیز از 440 رد کرده بود و الان تا 250 دوباره سقوط کرده، که خوبه و باعث میشه دیگه اشتباه نکن.
آپدییت جدیدشون احتمالا آخر هفته میاد معلوم میشه تو این چند وقت چیکار کردن.
 
  • Like
Reactions: omid0

SAGAD

کاربر سایت
Nov 1, 2007
2,476
یادم چندین سال پیش خبرشو یکی از بچه های خودمون گذاشت cdpr دنبال استخدام نیرو برای طراح کنترل وسیله نقلیه قابل پرواز بود فکر کنم بعد blood and wine بود مشخصه این بازی اون چیزی نیست که اول طراحی شده و مدیرا دنبال رقابت با راکستار بودن.
 

Amin.AP

کاربر سایت
Dec 31, 2016
2,400
نام
امین
Fans and journalists were wowed by Cyberpunk 2077’s ambition and scale. What they didn’t know was that the demo was almost entirely fake. CD Projekt hadn’t yet finalized and coded the underlying gameplay systems, which is why so many features, such as car ambushes, were missing from the final product. Developers said they felt like the demo was a waste of months that should have gone toward making the game.
با یک همچین دموی 100% تقلبی و فیکی انتظارات رو تا حدی بالابردن که رسانه هایی مثل IGN و GameInformer بعد دیدن اون دمو پشت درهای بسته توی E3 2018 مقاله دادن Cyberpunk 2077 is the future of Gaming و Cyberpunk 2077 is a game changer و...
یعنی رسما خودشون با تیشه به ریشه زدن!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر