شایعه ریمیک نسخه اول The Last of Us برای پلی استیشن 5 توسط ناتی داگ در حال توسعه است

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,378
نام
سید محمد حسین
1617969696920.png
مطابق گزارش بلومبرگ به قلم جیسون شرایر، استدیوی Visual Arts Service Group سونی (VASG) که از بازوهای کمکی کمپانی برای توسعه بسیاری از عناوین بزرگ خود روی پلی استیشن بوده است، در اقدام برای خارج شدن از حالت بازوی کمکی بودن به سونی ایده ریمیک و گسترده تر کردن عنوان فوق العاده موفق سونی در سال 2013، The Last of Us روی پلی استیشن 5 را می دهد. این ایده طی گذر زمان توسط سونی آن چنان تحویل گرفته نشده و بودجه آن چنانی به VASG تعلق نمی گیرد. در نهایت نیز پروژه از دست این استدیو خارج شده و به خود ناتی داگ، سازنده بازی اصلی محول می شود. مطابق مصاحبه هایی که با هشت نفر از افراد این استدیو صورت گرفته (که نخواسته اند نام هایشان فاش شود) استدیوی VASG بعد از این قضیه تقریبا از هم پاشیده و اعضایش (به همراه Michael Mumbauer که رهبر استدیو است) متفرق یا به ادغام دیگر استدیوهای بزرگ دیگر درآمده اند.

در ادامه این گزارش نیز شرایر از دیگر اطلاعات داخلی سونی نظیر تمرکز فوق العاده بالای سونی روی استدیوها و عناوین بزرگتر و فاصله گرفتن کامل از عناوین Niche تر صحبت کرده. استدیوی Bend نیز در سال 2019 تلاش برای گرفتن گرین لیت برای توسعه دنباله ای روی عنوان اوپن ورلد خود Days Gone ایده های خود را به سونی ارائه می کند که با جواب منفی روبرو می شود. بنا به صحبت افرادی که در این رابطه مطلع بوده اند، علت این امر این بوده که علی رغم سودآوری Days Gone به علت دوره ساخت طولانی بازی و واکنش نه چندان مثبت منتقدان به این اثر، هنگام عرضه؛ ساخت دنباله بازی برای سونی چندان توجیه نداشته. در نتیجه Bend به دنبال توسعه عنوان جدیدی است و مراحل ساخت آن دو سال است که جلو می رود.

اطلاعات دیگر با جزئیات بیشتر را می توانید از لینک زیر مطالعه کنید
منبع: Sony’s Obsession With Blockbusters Is Stirring Unrest Within PlayStation Empire
 
آخرین ویرایش:

gintoki

کاربر سایت
May 22, 2013
530
نام
سجاد
واقعا چه فازی بود که ریمیک تلو ۱ تایید کردن و شروع به ساخت شد.کلا فاز سونی عجیب شده از وقتی جیم رایان اومده
یه خبر خیلی بد داره این گزارش که ما دیگه بازی های نیچ و خاص و نمیبینیم و سونی فقط میخواد aaa بسازه که به نظرم خوب نیست
خبر خوبش این بود که نذاشتن ادامه دیز گان ساخته بشه به نظرم فروشی که کرد مدیون تعداد کنسول بالا پلی استیشن بود وگرنه بازی خوبی نبود
پس اون استدیو سن دیگو که میگفتن در حال ساخت انچارتد چی شد
الان که خبرش اومد انچارتد جدید ناتی میسازه
 
  • Like
Reactions: kamyy

Mreza_Dex

کاربر سایت
Sep 23, 2018
203
نام
داریوش
به احتمال زیاد دلیلش انتشار بازی روی PC هست.
ریمستری که سال 2014 عرضه شد کیفیت خوبی داشت ولی برای عنوانی که قراره سال 2021 روی pc عرضه بشه چندان جالب نیست.

تنها دلیل قانع کننده ای که به نظرم میرسه همین هست. (به خصوص با توجه به رویه جدید سونی و اینکه بازی های انحصاریش رو بعد از مدتی روی ویندوز هم میده بیرون)
 

majidred2011

< RED PHANTOM >
کاربر سایت
Jul 16, 2011
11,373
نام
Majid
من نسخه اولو خیلی وقت نمیشه تموم کردم، بازی همین الانم از نظر گرافیک و گیم پلی و انیمیشن خیلی خوب هست، با این حال احتمالا نسخه PC ـیم در کار هست.
 
  • Love
  • Like
Reactions: SaeedKING and kamyy

Aperture

کاربر سایت
Apr 30, 2012
1,381
من طرفدار کنسول خاصی نیستم ولی کمی به xbox تمایلم بیشتره اومدم بگم که طرفدارای سونی نگران نباشن هر چند وضعیت سونی اشفته به نظر میرسه ولی همه شرکتا از این بالا پایینا دارن نمونش همین مایکرو نسل هشت با one خیلی وضعیتش اشفته تر از اینا بود انشالله که درست میشه و سونی هم به راه راست دوباره هدایت میشه
 
  • Like
Reactions: Bax

PlayStationStudios

کاربر سایت
Sep 16, 2020
873
یه ایده مریضی بین یه سری از طرفدارا افتاده که نکنه طراحی جول رو بر اساس چهره پدرو پاسکال تغییر بدن تو ریمیک.:D فکر نکنم اینترنت تحمل همچین چیزی رو داشته باشه. :))
از این دلقکا هر کاری برمیاد الیم میکنن شبیه اون دختره تو سریال :-&
 

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,378
نام
سید محمد حسین
یه ایده مریضی بین یه سری از طرفدارا افتاده که نکنه طراحی جول رو بر اساس چهره پدرو پاسکال تغییر بدن تو ریمیک.:D فکر نکنم اینترنت تحمل همچین چیزی رو داشته باشه. :))

میخواستم بگم بعیده
بعد یاد قضیه اسپایدرمن افتادم :D
 

Albert Camus

Nothing But Video Games
کاربر سایت
Mar 15, 2008
186
نام
علیرضا
خدایی نسخه اول TLoU، نیازی به ریمیک نداره و رسما قالی کرمونه. موقع انتشار پارت دوم و دو سه روز قبلش، نشستم واسه بار سوم تمومش کردم و هنوز هم به لحاظ ویژوال فوق العاده است. به خصوص رنگ بندی‌های محیط که مثل یه sketchbook خوشگل میمونه. تو سایر بخش ها هم بازیِ کاملا به روز و بی نقصیه!

این وسط بدجوری دلم واسه Bend سوخت! انصافا استودیو ساکت و بی ادعایی هستن و Days Gone بر خلاف امتیازات متوسطش، تجربه به شدت شیرینی برام بود. دوستانی که PS5 دارن و قبلا تجربه اش نکردن، حتما بازیش کنن. با 60 فریم، بازی رسما از این رو به اون رو شده. خیلی دوست دارم نسخه دومش رو بسازن و به نظرم بازی بهتری میشه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر