رهبر بخش استعداد یابی سونی (SIE) به XBOX GAME STUIDOS پیوست

mortezaall

کاربر سایت
Jun 16, 2015
498
1,195
نام
مرتضی
110583
بنابه آنچه که از آخرین اخبار حوضه بازی به گوش میرسد، رهبر بخش استعداد یابی Sony Interacive Entertainment ، خانم فیونا چربک پس مدت 4 سال فعالیت در شرکت سونی با حفظ همین مقام از این به بعد در استودیو اکس باکس مایکروسافت به فعالیت خواهد پرداخت.
پیوستن خانم چربک به مایکروسافت از آن جهت مهم است که ایشان نقش مذاکره و استخدام توسعه دهندگان عنوان بسیار موفق God of War را در کار نامه خود دارند، و این موضوع باعث می شود که امید داشت تا در مدت زمانی که ایشان در شرکت جدید درحال فعالیت هستند ، بتوانند توسعه دهندگان با استعداد و نخبه را به استخدام اکس باکس گیم استودیوز در بیاورد .
اما کدام استودیو ها بیشترین نفع را از وجود فیونا چربک خواهد برد؟ این سوالی است که پاسخ قطعی برای آن وجود ندارد، اما با توجه به سابقه کاری وی میتوان حدس زد انتقال توسعه دهندگان استودیو سانتا مونیکا گیمز به استودیو تازه تاسیس انیشیتیو انترتیمنت اصلی ترین وظیفه ایشان در سمت خود باشد، در مرحله بعدی شاید ایشان بدنبال پیدا کردن توسعه دهدگانی برای چهار استودیو دابل فاین ، تیم دوم پلی گراند ، آبسدین و نینجا تئوری باشند . مرحله سوم جذب استودیو های خلاق جدید برای مایکروسافت است و که باتوجه به خصوصیت مثبت خانم چربک مبنی بر جابه جایی های کاری وی محتمل به نظر میرسد.
آنچه که پیداست ، احتمالا مایکروسافت هزینه هنگفتی را که حدس زده میشود معادل هزینه نتفلیکس روی سرویس هایش باشد را بروی بخش استودیوهایش سرمایه گذاری کند تا قادر باشد آینده ای را که برای کسب وکار گیمینگ خود و صنعت درنظر گرفته است را به واقعیت تبدیل کند و توسعه بخش استودیو های فرست پارتی یکی از پازل ها و پلن های شرکت مایکروسافت برای تحقق این هدف است.
ّپروفایل فیونا چربک
 

Coma BlacK

Dead Memories
عضو تحریریه
Jan 28, 2013
1,162
2,505
نام
مصطفی
اوه ببخشید یادم رفت شما دوستان تو هر بحثی هر معیاری که به نفع خودتون باشه رو مهم میدونید. الان چه معیاری من بگیرم برای بازی های رمدی؟؟ تو Playtime که رسما تو دیوارن به زور از مرز ۱۰ ساعت رد شدن. بازیهاشون کلا یک مود بیشتر نداره. اصلا هم بازیهاشون Replayability نداره بعد یکبار تموم کردن. الان دقیقا شما استعداد این استدیو رو با چه معیاری کشف کردی؟؟؟ نیاید یه چیزی بپرونید اخرش نمیتونید جواب بدید هذیون بگید
برداشت درست از حرفا مسئله‌ مهمیه این بحثو همینجا تموم میکنم. چون ملاکهای شما چیزهاییه که برای من هیچ ارزشی نداره پس ادامه بحث بی فایدست!
 

Heska

www.hessamshar.com
کاربر سایت
Jan 13, 2010
2,436
2,639
نام
Hessam
برداشت درست از حرفا مسئله‌ مهمیه این بحثو همینجا تموم میکنم. چون ملاکهای شما چیزهاییه که برای من هیچ ارزشی نداره پس ادامه بحث بی فایدست!
شما نمیتونی بیای سری پست اول بگی مایکرو بلد نیست استعداد های کنونیشو نگه داره به عنوان فکت بکنی تو چشم همه تا دیدی اشتباه کردی بیای قضیه رو بپیچونی بگی نه این نظر شخصی بازیهای این استدیو برای من جذابن و ملاکهای من فرق میکنه باشما. یاد گرفتید بیاید نمک بریزید تا دیدید اب قطعه سری بپیچونید.
 

Coma BlacK

Dead Memories
عضو تحریریه
Jan 28, 2013
1,162
2,505
نام
مصطفی
دیگه شما درباره از دست دادن حرف نزنید که ادم خندش میگیره
حتما کوانتیک دریم که دو نسل با سونی همکاری میکرد و اخرش مجبور شد بره سمت چینی ها مقصرش مایکروسافت بوده؟؟؟
حتما عمه بنده بود که سازنده درایو کلاب که توی همین فروم کلی بازیش طرفدار داره درش رو تخته کرد و حتی یک فرصت دوباره بهشون نداد
دیگه اگر بحث از دست دادن باشه کرش ساخته ناتی داگ سرامد این بحث هاست بازی ای که ناتی داگ به عنوان شناسنامه PS ساخت الان با کیفیت و گرافیک بهتر روی سوئیچ و وان موجوده
تو شرایطی که مایکروسافت داره استودیوهاشو زیاد میکنه تا توان رقابت تو انحصاری رو داشته باشه... از دست دادن رمدی کار اشتباهیه.... سونی اگه کراشو هم داد رفت در کنارش چند تا بازی داره که هممون میدونیم و نیازی به معرفی نداره
 

X B I T B

کاربر سایت
Apr 11, 2019
621
1,340
برداشت درست از حرفا مسئله‌ مهمیه این بحثو همینجا تموم میکنم. چون ملاکهای شما چیزهاییه که برای من هیچ ارزشی نداره پس ادامه بحث بی فایدست!
خیلی کار خوبی میکنین که تموم میکنین
توی پستی که مایکروسافت شخصی کاربلد رو برای استودیوهاش استخدام کرده و نویده اینده روشنی هست برای اینکه یه چیزی گفته باشین حرف از رمدی میزنین اما از حادثه فرار کوانتیک دریم به سمتی چینی ها که هنوز 3 ماه هم نگذشته خم به ابرو نمیارین
 
  • Like
Reactions: Irisviel

gamer123456

کاربر سایت
Feb 27, 2019
250
323
در اینکه Remedy استدیو خوبی شکی نیست ولی دیگه اون قدر هم آش دهن سوزی نیست که
در ضمن استدیو حرکت آهسته مثل Remedy بخره چی کارش کنه؟
کلا 1 دونه IP بدرد بخور داره اونم Alan Wake که معلوم نیست ادامش چی میخواد بشه و میتونن مثل نسخه اول موفق باشن یا نه معلوم نیست
من اگه مایکروسافت Remedy رو میخرید خوشحال میشدم ولی از نخریدنش هم اصلا ناراحت نمیشم
اینهمه مایکروسافت روی کوانتوم برک سرمایه گذاری کرد اون وقت یه آشغال تحویل گرفت
حالا انتظار دارید بازم به این استدیو بها بده؟

اینهمه استدیو بی ادعا فوق العاده توی این صنعت هستن که لیاقت توجه خیلی بیشتری نسبت به Remedy دارن
 

Coma BlacK

Dead Memories
عضو تحریریه
Jan 28, 2013
1,162
2,505
نام
مصطفی
شما نمیتونی بیای سری پست اول بگی مایکرو بلد نیست استعداد های کنونیشو نگه داره به عنوان فکت بکنی تو چشم همه تا دیدی اشتباه کردی بیای قضیه رو بپیچونی بگی نه این نظر شخصی بازیهای این استدیو برای من جذابن و ملاکهای من فرق میکنه باشما. یاد گرفتید بیاید نمک بریزید تا دیدید اب قطعه سری بپیچونید.
میتونم هر جایی پست و نظرمو بیان کنم
2 شما اومدی گفتی رمدی و بازیهاش مالی نیس در جوابت بت گفتم تو میگی بده برای من و خیلی‌ها خوبه... علایق ها باهم فرق میکنه
ما یاد گرفتیم ولی شما یاد نگرفتی که اولین عکس العملی که به ذهنت میادو بیان نکنی و قبلش درست جملات رو حلاجی کنی و موضوع رو درست بفهمی . ختم کلام
 

Heska

www.hessamshar.com
کاربر سایت
Jan 13, 2010
2,436
2,639
نام
Hessam
میتونم هر جایی پست و نظرمو بیان کنم
2 شما اومدی گفتی رمدی و بازیهاش مالی نیس در جوابت بت گفتم تو میگی بده برای من و خیلی‌ها خوبه... علایق ها باهم فرق میکنه
ما یاد گرفتیم ولی شما یاد نگرفتی که اولین عکس العملی که به ذهنت میادو بیان نکنی و قبلش درست جملات رو حلاجی کنی و موضوع رو درست بفهمی . ختم کلام
پست اول اومده میگه مایکرو بلد نیست استعداد یابی کنه به درد نمیخوره هرکاری بکنه بعد اومده کلا ۱۸۰ زده به ما میگه نمیتونیم جملاتشو درک کنیم :))
حداقل یه حرفی میزنید پاش وایسید انقدر ضعیف نباشید
 
آخرین ویرایش:

kourooshkabir25

کاربر سایت
Apr 4, 2017
497
2,602
دیگه شما درباره از دست دادن حرف نزنید که ادم خندش میگیره
حتما کوانتیک دریم که دو نسل با سونی همکاری میکرد و اخرش مجبور شد بره سمت چینی ها مقصرش مایکروسافت بوده؟؟؟
حتما عمه بنده بود که سازنده درایو کلاب که توی همین فروم کلی بازیش طرفدار داره درش رو تخته کرد و حتی یک فرصت دوباره بهشون نداد
دیگه اگر بحث از دست دادن باشه کرش ساخته ناتی داگ سرامد این بحث هاست بازی ای که ناتی داگ به عنوان شناسنامه PS ساخت الان با کیفیت و گرافیک بهتر روی سوئیچ و وان موجوده
سونی 3 بار به Quantic Dream فرصت داد اما از نظر فروش کیفیت ساخت داشت درجا می زد
heavy rain 22 میلیون حدود 5.5 میلیون نسخه
Beyond: Two Souls با 27 میلیون 2.8
detroit become human با 35 میلیون تا به حال 3 میلیون با وجود فروش 100 میلیونی ps4
با همین روند بازی بعدیشون بودجه 50 تا 60 میلیونی نیاز داشت با توجه به امار فروش detroit و Beyond و heavy rain منطقی نبود
اگه Quantic Dream بعد از جدا شدن از سونی یه بازی با متای 80 نه 75 ساخت درست
Evolution قبل از بسته شدن زیر 50 نفر بودن سونی دو راه بیشتر نداشت یه تقویت و سرمایه گذاری یا بستن
وقتی بهترین ریسینگ ارکید امکان نداشت بازی در حد forza horizon بسازن فروشش 3 تا 5 میلیون نسخه است سرمایه گذاری بیشتر منطقی نبود بعد از جدای از سونی Onrush ساختن که ثابت کرد تصمیم سونی درست بوده
حقوق کرش هم دست Universal بود اون هم فروخت به اکتیویژن
سونی هم با Jak and Daxter دیگه نیازی به کرش نداشت
الان مثال دیزگان و سونی چی بود؟ مگه همین سونی اولوشن رو نبست؟ مگه بخش بازی‌های آنلاینش رو کلا رد نکرد بره؟ مگه IP دوم سانتا مونیکا رو کنسل نکرد؟ مگه بعد از چندین سال همکاری با کوانتیک دریم ولشون نکرد؟ و کلی مثال دیگه

مایکروسافت هم سازنده SoD رو خریده و حمایت خوبی کرده تا الان، از Rare و SoT حمایت کرده، به 343 و کوالیشن و ترن 10 وقت بیشتر داده برای کار روی بازیهای بعدیشون و ...

بعد الان استخدامهای این چند وقته مایکروسافت مستعد نبودن؟ استودیوهایی که خریدن بد هستن؟ با چه متر و معیاری اینها استعداد نیستن و رمدی هست؟

حتی اگر 1000 تا کار درست هم باشه معنیش این نیست که مایکروسافت باید همه کارهای درست رو انجام بده. رمدی هم میتونه بره با پابلیشرهای دیگه کار کنه و ایده‌هاش رو عملی کنه و مایکروسافت هم میتونه و باید مسیر خودش رو بره. اگر رمدی مستعد هست امیدوارم این سال‌های پیش رو نشون بده چون ما که این 10 سال چیزی ازشون ندیدیم.
دیزگان که قربانی TLOU PART 2 شد حداقل از نظر تجاری بسیار موفق بود
Darkside هم به خاطر شباهت به horizon zero dawn و بی تجربگی سانتا مونیکا کنسل شد
SONY SANTA MONICA’S CANCELLED IP: HERE ARE ALL THE INFORMATION - Nerd Leaks
“Darkside was definitely an interesting concept. RPG mechanics, customization, vehicles, post apocalyptic open world…things just didn’t come together, milestone reviews failed. Trying to get that action-melee combat working with guns wasn’t easy.”
• It’s a futuristic game, maybe it is set in 2034;
• It could be about worlds exploration;
• Some character take part in a mission called “Ark Mission Genesis – A.D. 2034”;
• Some characters’ name: August, Donovan, NightHorse;
• There are some strange humanoid creatures (aliens?), similar to mutant fishes;
• These creatures ride some kind of bison with unicorn;
• There’s a group of refugees or mercenaries;
• There are drones;
• There is a kraken-like creature;
• Enemies could be skeletal monsters with long arms;
• There are creatures similar to dinosaurs;
• You could scan new creatures for information about DNA and Origin;
• A lot of uniforms.​
بخش انلاین چون استودیو نداشت که بازی انلاین بسازه نسل بعد جبران میکنه

--------------------------------------------------------------------------------------------------
باید دید در نهایت نتیجه این همه استخدام چیه
مایکروسافت برای 343 کلی استعداد بزرگ استخدام کرد اما هنوز نتونسته از زیر سایه بانجی خارج بشه
coalition هم کلی استخدام داشت باید دید با gears 5 بالاخره از زیر سایه سه گانه اصلی خارج میشه یا نه
 
آخرین ویرایش:

X B I T B

کاربر سایت
Apr 11, 2019
621
1,340
پست اول اومده میگه مایکرو بلد نیست استعداد یابی کنه به درد نمیخوره هرکاری بکنه بعد اومده کلا ۱۸۰ زده به ما میگه بلد نمیتونیم جملاتشو درک کنیم :))
حداقل یه حرفی میزنید پاش وایسید انقدر ضعیف نباشید
بیخیالشون بابا
بعد عمری یه شایعه خرید استودیو شنیدن
الان از شدت توهم به خودشون افتادن
من موندم موقعی که مایکرو داشت نینجا تئوری و ابسیدین میخرید اینا چطوری تحمل کردن اون دوران سخت رو که الان از شنیدن یک شایعه این قدر جو برشون داشته
کاش زودتر بخره این رمدی رو اینا رو راحت کنه وگرنه حالا حالا ها وضعیت پست هاشون همینه
 

X B I T B

کاربر سایت
Apr 11, 2019
621
1,340
سونی 3 بار به Quantic Dream فرصت داد اما از نظر فروش کیفیت ساخت داشت درجا می زد
heavy rain 22 میلیون حدود 5.5 میلیون نسخه
Beyond: Two Souls با 27 میلیون 2.8
detroit become human با 35 میلیون تا به حال 3 میلیون با وجود فروش 100 میلیونی ps4
با همین روند بازی بعدیشون بودجه 50 تا 60 میلیونی نیاز داشت با توجه به امار فروش detroit و Beyond و heavy rain منطقی نبود
اگه Quantic Dream بعد از جدا شدن از سونی یه بازی با متای 80 نه 75 ساخت درست
Evolution قبل از بسته شدن زیر 50 نفر بودن سونی دو راه بیشتر نداشت یه تقویت و سرمایه گذاری یا بستن
وقتی بهترین ریسینگ ارکید امکان نداشت بازی در حد forza horizon بسازن فروشش 3 تا 5 میلیون نسخه است سرمایه گذاری بیشتر منطقی نبود بعد از جدای از سونی Onrush ساختن که ثابت کرد تصمیم سونی درست بوده
حقوق کرش هم دست Universal بود اون هم فروخت به اکتیویژن
سونی هم با Jak and Daxter دیگه نیازی به کرش نداشت

دیزگان که قربانی TLOU PART 2 شد حداقل از نظر تجاری بسیار موفق بود
Darkside هم به خاطر شباهت به horizon zero dawn و بی تجربگی سانتا مونیکا کنسل شد
SONY SANTA MONICA’S CANCELLED IP: HERE ARE ALL THE INFORMATION - Nerd Leaks
“Darkside was definitely an interesting concept. RPG mechanics, customization, vehicles, post apocalyptic open world…things just didn’t come together, milestone reviews failed. Trying to get that action-melee combat working with guns wasn’t easy.”
• It’s a futuristic game, maybe it is set in 2034;
• It could be about worlds exploration;
• Some character take part in a mission called “Ark Mission Genesis – A.D. 2034”;
• Some characters’ name: August, Donovan, NightHorse;
• There are some strange humanoid creatures (aliens?), similar to mutant fishes;
• These creatures ride some kind of bison with unicorn;
• There’s a group of refugees or mercenaries;
• There are drones;
• There is a kraken-like creature;
• Enemies could be skeletal monsters with long arms;
• There are creatures similar to dinosaurs;
• You could scan new creatures for information about DNA and Origin;
• A lot of uniforms.​
بخش انلاین چون استودیو نداشت که بازی انلاین بسازه نسل بعد جبران میکنه

--------------------------------------------------------------------------------------------------
باید دید در نهایت نتیجه این همه استخدام چیه
مایکروسافت برای 343 کلی استعداد بزرگ استخدام کرد اما هنوز نتونسته از زیر سایه بانجی خارج بشه
coalition هم کلی استخدام داشت باید دید با gears 5 بالاخره از زیر سایه سه گانه اصلی خارج میشه یا نه
خب همین برای مایکروسافت هم صادقه
وقتی مایکروسافت کلی برای الن ویک هزینه میکنه تهش 4 میلیون نسخه میفروشه
کلی برای کوانتوم بریک هزینه میکنه هنوز فروشش به 1 میلیون نسخه هم معلوم نیست رسیده باشه
بعد یه عده فن بوی میان میگن اره مایکروسافت چون رمدی رو از دست داد دیگه مدیریت بلد نیست
 

kourooshkabir25

کاربر سایت
Apr 4, 2017
497
2,602
خب همین برای مایکروسافت هم صادقه
وقتی مایکروسافت کلی برای الن ویک هزینه میکنه تهش 4 میلیون نسخه میفروشه
کلی برای کوانتوم بریک هزینه میکنه هنوز فروشش به 1 میلیون نسخه هم معلوم نیست رسیده باشه
بعد یه عده فن بوی میان میگن اره مایکروسافت چون رمدی رو از دست داد دیگه مدیریت بلد نیست
تفاوت اینکه سونی به Quantic Dream ازادی کامل داد و هیچ فشاری رو شون نبود همش درجا می زد
اما Quantum Break حاصل سیاست های کلی مایکروسافت تو اون زمان بود
all in one xbox one
روند توسعه xbox one و انحصاری هاش حول همین شعار بود مثل Halo: Nightfall
مایکروسافت با هدف تحقق همین شعار Quantum Break ساخت
یادت نمیاد اما اون زمان مایکروسافت کلی ایده سریال و بازی Quantum Break به عنوان نهایت این ایده تبلیغ می کرد
با شکست تجاری بزرگ و اومدن فیل اسپنسر all in one و تمام پروژه های اطرافش دور ریخته شد
فقط Quantum Break نتونست کنسل کنه
و گرنه اون شعار مسخره نبود Quantum Break از ابتدا به عنوان یه بازی ساده ساخته می شد قطعا کیفیت گیم پلی و طراحی مرحله بالا تر می رفت
از طرفی به نظر میاد خود فیل اسپنسر با رمدی مشکل داره
 

Coma BlacK

Dead Memories
عضو تحریریه
Jan 28, 2013
1,162
2,505
نام
مصطفی
پست اول اومده میگه مایکرو بلد نیست استعداد یابی کنه به درد نمیخوره هرکاری بکنه بعد اومده کلا ۱۸۰ زده به ما میگه نمیتونیم جملاتشو درک کنیم :))
حداقل یه حرفی میزنید پاش وایسید انقدر ضعیف نباشید
گود گویی و خود خندی عجب مرد هنرمندی =D>
 
آخرین ویرایش:

mortezaall

کاربر سایت
Jun 16, 2015
498
1,195
نام
مرتضی
اون چیزی که من از رمدی میشناسم فقط سم لیک هست، بدون اون این استودیو حتی از سازنده خاله قزی هم پایین تره ... باید قبول کنیم رمدی بدون شخص لیک بدرد امثال توماس پوها میخوره ... شخصا بخاطر همین از دست دادن سم لیک ناراحتم وگرنه خود استودیو که از نظر گیم پلی و استعداد کلا تو دیوار تشریف دارن
 

LiviNG D3AD

کاربر سایت
Dec 7, 2008
3,074
2,675
نام
Mohsen
سونی 3 بار به Quantic Dream فرصت داد اما از نظر فروش کیفیت ساخت داشت درجا می زد
heavy rain 22 میلیون حدود 5.5 میلیون نسخه
Beyond: Two Souls با 27 میلیون 2.8
detroit become human با 35 میلیون تا به حال 3 میلیون با وجود فروش 100 میلیونی ps4
با همین روند بازی بعدیشون بودجه 50 تا 60 میلیونی نیاز داشت با توجه به امار فروش detroit و Beyond و heavy rain منطقی نبود
اگه Quantic Dream بعد از جدا شدن از سونی یه بازی با متای 80 نه 75 ساخت درست
Evolution قبل از بسته شدن زیر 50 نفر بودن سونی دو راه بیشتر نداشت یه تقویت و سرمایه گذاری یا بستن
وقتی بهترین ریسینگ ارکید امکان نداشت بازی در حد forza horizon بسازن فروشش 3 تا 5 میلیون نسخه است سرمایه گذاری بیشتر منطقی نبود بعد از جدای از سونی Onrush ساختن که ثابت کرد تصمیم سونی درست بوده
حقوق کرش هم دست Universal بود اون هم فروخت به اکتیویژن
سونی هم با Jak and Daxter دیگه نیازی به کرش نداشت

دیزگان که قربانی TLOU PART 2 شد حداقل از نظر تجاری بسیار موفق بود
Darkside هم به خاطر شباهت به horizon zero dawn و بی تجربگی سانتا مونیکا کنسل شد
SONY SANTA MONICA’S CANCELLED IP: HERE ARE ALL THE INFORMATION - Nerd Leaks
“Darkside was definitely an interesting concept. RPG mechanics, customization, vehicles, post apocalyptic open world…things just didn’t come together, milestone reviews failed. Trying to get that action-melee combat working with guns wasn’t easy.”
• It’s a futuristic game, maybe it is set in 2034;
• It could be about worlds exploration;
• Some character take part in a mission called “Ark Mission Genesis – A.D. 2034”;
• Some characters’ name: August, Donovan, NightHorse;
• There are some strange humanoid creatures (aliens?), similar to mutant fishes;
• These creatures ride some kind of bison with unicorn;
• There’s a group of refugees or mercenaries;
• There are drones;
• There is a kraken-like creature;
• Enemies could be skeletal monsters with long arms;
• There are creatures similar to dinosaurs;
• You could scan new creatures for information about DNA and Origin;
• A lot of uniforms.​
بخش انلاین چون استودیو نداشت که بازی انلاین بسازه نسل بعد جبران میکنه

--------------------------------------------------------------------------------------------------
باید دید در نهایت نتیجه این همه استخدام چیه
مایکروسافت برای 343 کلی استعداد بزرگ استخدام کرد اما هنوز نتونسته از زیر سایه بانجی خارج بشه
coalition هم کلی استخدام داشت باید دید با gears 5 بالاخره از زیر سایه سه گانه اصلی خارج میشه یا نه
خب مگه مایکرو این 10 سال خرج رمدی کرد چه خروجی گرفت؟ همین آمار مشابه رو برای رمدی اعلام کن بقیه دوستان هم ببینن :D

343 و کوالیشن هم الان زیر سایه هیچ استودیویی نیستن به نظر من. الان نه اپیک میتونه گیرز بسازه (قصد این کار رو هم نداشت و میخواست IP رو بفروشه به تیک تو اگر اشتباه نکنم یا اینکه F2P بکنه بازی رو) و بانجی هم رفت سمت دستنی که همه دیدیم آخرش چی شد.

این دو تا استودیو الان بهترین و تنها استودیوهایی هستن که میتونن این 2 تا فرانچایز رو مدیریت کنن و پیش ببرن.
 

Heska

www.hessamshar.com
کاربر سایت
Jan 13, 2010
2,436
2,639
نام
Hessam
تفاوت اینکه سونی به Quantic Dream ازادی کامل داد و هیچ فشاری رو شون نبود همش درجا می زد
اما Quantum Break حاصل سیاست های کلی مایکروسافت تو اون زمان بود
all in one xbox one
روند توسعه xbox one و انحصاری هاش حول همین شعار بود مثل Halo: Nightfall
مایکروسافت با هدف تحقق همین شعار Quantum Break ساخت
یادت نمیاد اما اون زمان مایکروسافت کلی ایده سریال و بازی Quantum Break به عنوان نهایت این ایده تبلیغ می کرد
با شکست تجاری بزرگ و اومدن فیل اسپنسر all in one و تمام پروژه های اطرافش دور ریخته شد
فقط Quantum Break نتونست کنسل کنه
و گرنه اون شعار مسخره نبود Quantum Break از ابتدا به عنوان یه بازی ساده ساخته می شد قطعا کیفیت گیم پلی و طراحی مرحله بالا تر می رفت
از طرفی به نظر میاد خود فیل اسپنسر با رمدی مشکل داره
اره مایکروسافت بود مجبور کرد رمدی رو سریال بچپونن تو بازی؟؟؟ شما این اطلاعات از درون استدیو های ایکسباکس رو از کجا میدونید هیچ کس دیگه ای خبر نداره ازشون؟؟

همین هفته پیش بود راد فرگوسن داشت مصاحبه میکرد میگفت مایکروسافت یک خوبی داره که به استدیوها ازادی عمل میده هرکاری دوست دارن بکنن و هر بازی دوست دارن بسازن حتی در این حد که خود استدیو تعیین میکنه مارکتینگ بازی حتی چطوری باشه. (نمونش گیرز ۵ که ایده راد فرگوسن بود کمپین بزارن ماه اخر چون سال پیش کمپین نشون دادن و تو E3 از مود جدیدشون نمایش بدن)
توجه داشته باش که گیرز ۴ و QB جفتشون تو سال ۲۰۱۶ اومدن یعنی این سیاست جدید مایکرو هم نبوده.
استدیو ۱۰ ساله بازی متوسط داده بیرون با اون همه تاخییر و مشکل ولی باز مایکروسافت کلی هزینه میکنه برای QB بازی بد میشه مشکل مایکروسافت. الان خیلی دوست دارم ببینم کنترل که قرار اگوست بدون دخالت مایکرو بیاد قرار چیکار کنه تریلر های بازی که از فاجعه هم یه چیزی اونور تر بوده تا الان.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند (کاربران: 0, مهمان: 1)

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟