رهبر بخش استعداد یابی سونی (SIE) به XBOX GAME STUIDOS پیوست

Tolkien

Glory Glory Man United
کاربر سایت
Jun 16, 2015
2,930
نام
مرتضی
110583
بنابه آنچه که از آخرین اخبار حوضه بازی به گوش میرسد، رهبر بخش استعداد یابی Sony Interacive Entertainment ، خانم فیونا چربک پس مدت 4 سال فعالیت در شرکت سونی با حفظ همین مقام از این به بعد در استودیو اکس باکس مایکروسافت به فعالیت خواهد پرداخت.
پیوستن خانم چربک به مایکروسافت از آن جهت مهم است که ایشان نقش مذاکره و استخدام توسعه دهندگان عنوان بسیار موفق God of War را در کار نامه خود دارند، و این موضوع باعث می شود که امید داشت تا در مدت زمانی که ایشان در شرکت جدید درحال فعالیت هستند ، بتوانند توسعه دهندگان با استعداد و نخبه را به استخدام اکس باکس گیم استودیوز در بیاورد .
اما کدام استودیو ها بیشترین نفع را از وجود فیونا چربک خواهد برد؟ این سوالی است که پاسخ قطعی برای آن وجود ندارد، اما با توجه به سابقه کاری وی میتوان حدس زد انتقال توسعه دهندگان استودیو سانتا مونیکا گیمز به استودیو تازه تاسیس انیشیتیو انترتیمنت اصلی ترین وظیفه ایشان در سمت خود باشد، در مرحله بعدی شاید ایشان بدنبال پیدا کردن توسعه دهدگانی برای چهار استودیو دابل فاین ، تیم دوم پلی گراند ، آبسدین و نینجا تئوری باشند . مرحله سوم جذب استودیو های خلاق جدید برای مایکروسافت است و که باتوجه به خصوصیت مثبت خانم چربک مبنی بر جابه جایی های کاری وی محتمل به نظر میرسد.
آنچه که پیداست ، احتمالا مایکروسافت هزینه هنگفتی را که حدس زده میشود معادل هزینه نتفلیکس روی سرویس هایش باشد را بروی بخش استودیوهایش سرمایه گذاری کند تا قادر باشد آینده ای را که برای کسب وکار گیمینگ خود و صنعت درنظر گرفته است را به واقعیت تبدیل کند و توسعه بخش استودیو های فرست پارتی یکی از پازل ها و پلن های شرکت مایکروسافت برای تحقق این هدف است.
ّپروفایل فیونا چربک
 

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,371
نام
سید محمد حسین
والا چیپ ترین کاری که این ده ساله گذشته دیدم همین تاپیک زدن بابت استخدامی هاست چه برسه به این شر و شور و بولد کردنشون! والا کم مونده بابت جذب آبدارچی هم تاپیک بزنن بگن با قهوه هایی که این ابدارچیه میده ، کارمندا جوری شارژ میشن که همه بازیا مثبت ۹۰ میشه!=)):-??

من با این تاپیک کاری ندارم اصلا
ولی اگه بحث سر چیپ بودن تاپیک های اخباره، من قشنگ دوست دارم تیشه بردارم بعضی از تاپیک ها رو از ریشه بزنم
حیف سر اکثرشون مطمئنم ملت عصبانی میشن از دستم چون تاپیک های مرتبط با موضوعات و بازی های پرطرفداره

ولی بیخیال
این خبر هم در بدترین حالت، خبر مثبتیه و جنبه کلیک بیت و... هم نداره. اگه کسی بابت اش خوشحال شه نمیشه خورده ای گرفت
به هر حال حربه مایکروسافت برای ایجاد جو استعدادپذیری و جذب نیروش به نظرم کامل جواب داده و یه فضای مثبت تر ایجاد کرده حول کمپانی به طور کل
میتونید این جا 300 صفحه دوستان مایکرو فن رو ترول کنید که این جور نیست و هیچ کدوم از اینا "پشیزی" ارزش ندارن و اون ها هم بگن چرا دارن و شما مهره های "به شدت" ارزشمندی رو از دست دادید... ولی خب جو موجود دیگه عملا به وجود اومده، گمون نکنم این جا از بین بره
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر