رشد 685%ـی فروش Wii U در پی عرضه Wind Waker HD

Eury

کاربر سایت
گزارش های تازه نشان میدهد فروش Wii U در بریتانیا رشد 685% در پی عرضه Wind Waker HD داشته است.

wind-waker-hd-new-header.png


در بیانیه ای که از طرف مدیر تبلیغات نینتندو بریتانیا ,آقای James Honeywell به سایت MCV ارسال شد ایشان گفته است:
ما همیشه اعتقاد داشتیم که نرم افزار ,سخت افزار را میفروشد و این فوق العاده است که میبینیم این موضوع با جهش فروش Wii u در پی عرضه The legend of Zelda:wind Waker HD دوباره تصدیق شده است.
هنوز معلوم نیست این جهش 685%ــی برابر با چه تعداد کنسول فروخته شده است.

منبع
 
اگه چیزایی که می دونستم می دونستی معنی تمام حرفام رو متوجه می شدی. الان مثلا نینتندو اومده تو کامیونتی آنلاین Wii U یه بازی داده می شه باهاش با دسته کنسول نقاشی کرد آپلود کرد! بازیش ایده خوبی داره ولی آدمای سن بالا دل و دماغ این کارا رو ندارن!
100 میلیون آدمی که Wii خریدن آره خیلیاشون غیرحرفه ای بودن و حقیقتیه. اونور آب همه برای بچه هاشون می خرن این دستگاه ها رو.
گفتم زلدا بازیش عالیه و تو همین پستم توضیح دادم چرا متاش از نظر من واقعی نیست.
بعد برای من سودی نداره نینتندو بالا باشه یا پایین...خیلی از بازیاشم خوشم میاد.

دیگه همین مونده بیای پز اطلاعات به من بدی!!!!
کلا بحث یه چیز دیگست و تو هرچی میخوای و ربطی نداره میگی,بیخیال اصلا!
 
دیگه همین مونده بیای پز اطلاعات به من بدی!!!!
کلا بحث یه چیز دیگست و تو هرچی میخوای و ربطی نداره میگی,بیخیال اصلا!

به جون امام من جواب Nomad رو دادم از اول:دی
گفتم خیلیا به این دلیل و این دلیل با نینتندو میونه خوبی ندارن تو مملکت ما. یه نظر شخصیم در مورد نمره زلدا دادم، کما اینکه گفتم شاهکاره (یعنی تعداد نقداشم زیاد بود باز میانگین بالای 95 می داشت) بعد شما میاید می گید حرف من بی ربط بود:دی
ضمنا از کسی طرفداری نکردم:دی وقتی طرف نمی دونه موضوع چیه زیاد کاریش نداشته باشید الان خیلیا به من می گن این کارتونا چیه می بینی (انیمه) من بیام بگم اسورد آرت آنلاین و وان پیس بگم آخرش طرف باز نمی فهمه چی می گم دیگه غیر از اینه؟:دی
 
آخرین ویرایش:
دوستان یه سوءتفاهماتی پیش اومده که منو واقعاً ناراحت می کنه.:(

خطاب به اون یه عدّه دوستانی که می گن فقط ماریو و زلدا و متروید،نینتندو رو نگه داشتند:
اوّلاً که هنر هر شرکتی موندگار کردن Ip هاشه.یوبیسافت یذره داره مایکروسافت یه ذره بیشتر داره،سونی از اونم بیشتر داره.ولی نینتندو هر سه تای اینا رو با هم قورت میده و از وضعیّت متا و فروش بازیهاش تو بدترین موقعیّت ها میشه اینو فهمید!!!و این نقطه ضعف که نیست،نقطه قوّته!!!همین زلدا هنوزم از خیـــــــلی از Ip های انحصاری رقبا بیشتر طرفدار داره(فکر کنم تو همین مسابقه گیم اسپات،تنها انحصاری ای بود که تا یک هشتم نهایی دووم اورد)و چه تو زمینه فروش و چه تو زمینه نمرات بر خیلی بازیها سروری می کنه(نمونه زیاده)
این پایداری Ip های نینتندو اتّفاقاً یه چیز خفنیه که اگه سونی بلد بود با این قدرت تو GOW A و B:TS خراب نمی کرد.من به غیر از سری GTA واقعاً سری ای ندیدم که مثل زلدا تو 27 سال عمر سری اش از 17 بازی فقط دو بازی متای زیر 90 داشته باشه و بقیه همه بالای 90!!!

خطاب به اون یه عدّه که میگن بازی های نینتندو نوآوری ندارند:
خب این افراد بسیار مریض اند.اون آقایی که بعد از بازی کردن OoT 3D پشیمون شده نباید فکت صادر کنه که....!!!:|الآن تعداد افرادی که از زلدا بدشون میاد در برابر فن هاش دقیقاً نسبت فن های نینتندو به فن های سونی تو ایرانه!!!بلکه ام بدتر!!اون بازی ای که شما ازش بدتون میاد و می گید بی نوآوری متای 94 داره.متایی که هیچ بازی بازسازی شده ای که نداره،هیچ!!!کمتر بازی کنسول دستی ای هم میتونه همچین متایی بدست بیاره!!
من در مورد زلدا میگم که شما می گید نوآوری نداره،اوّلاً تا یه بازی رو بازی نکردید نظر ندید:
1.The Legend of Zelda:بازی ای هشت بیتی با دوربین بالا سر که بر اساس مبارزات چهار جهته و گشت و گذار در محیطهای باز(Open World)ساخته شده
2.Adventure of Link:بازی ای هشت بیتی با دوربین بالا سر در مراحل گردش که در مبارزات به دوربین دو بعدی(مخصوص سبک پلتفرمر)تغییر پیدا می کرد،مبارزات بسیار پیشرفته تر و ایتم های بسیار زیادتر این نسخه نسبت به نسخه قبلی هم از تغییرات مهم این نسخه است.
3.A Link to The Past:جهشی بی نظیر سری به دنیای بازی های 16 بیتی،وسعت محیط بازی بسیار بیشتر شده بود و داستان سری از این نسخه کم کم شکل می گرفت،بازی به قالب اوّلین زلدا بیتر نزدیک بود تا دوّمین زلدا،آیتم و ها جادوها و شخصیّت های بسیاری در این سری از این شماره اضافه شدند
4.Ocarina of Time:کلّ بازی های نسل پنجم رو قورت داد این بازی.سفر این سری از دنیای بازی های 16 بیتی به سه بعدی.نه تنها داستان رو جذّاب تر کرد بلکه گیم پلی رو هم دگرگون کرد،مکانیزم سفر در زمان و اکارینا و سیستم مبارزات جدید و سه بعدی بازی بی شک تغییراتی بزرگ چه در این سری و چه در تاریخ گیم به شمار میاید
5.Majora's Mask:تاریک ترین جوّ داستانی بین تمام زلداها،داستان از هر لحاظ با تمام زلداها متفاوت تر بود بعلاوه مکانیزم ماسک ها کمک زیادی در تنوّع گیم پلی به دنبال داشته
6.The Wind Waker:تغییر سبک گرافیکی از نیمه رئال/نیمه کارتونی به Toon Shade بزرگترین تغییر بازیه،امّا تغییر بزرگتر تغیر لوکیشن بازی از خشکی به اقیانوس بوده که به شخصه در عمر گرمری ام دریانوردی ای به این زیبایی رو تجربه نکرده بودمبعلاوه از مکانیزم کار با خود The Wind Waker نباید غافل شد،پیدا کردن گنج ها،رد کردن سیاهچاله ها به صورت دو نفره و.... که از مخ شما به شخصه خارجه!!
7.Twilight Princess:این بار سبک گرافیکی بازی به سبک تمام رئال تغییر یافته بود که علاوه بر حفظ زیبایی تم تاریک زیادی به همراه داشت،مکانیزم Wolf Link و بسیاری از المان ها متنوّع گیم پلی از عوامل جذّابیت این بازی بود
8.Skyward Sword:سبک گرافیکی بازی این بار دوباره به همون سبک رئال/کارتونی تبدیل شد و به شدّت زیبا از آب در آمد به طوری که تمام محیط ها شبیه نقاشی های روی بوم بودند.از سویی مکانیم کار با Fi و وجود شهر زیبای Skyloft در میان آسمان ها و گشت و گذار در ابرها از تغییرات مهم در گیم پلی بودند.داستان بازی هم این بار اختلافات زیادی با قالب اصلی سری داشت و بسیار سینماتیک تر و (و اندکی دراماتیک تر) بود.و برای اوّلین بار در سری تم های اصلی بازی ارکستال نواخته می شدند

خب مرد میخوام بیاد نقض کنه این دلایل رو:دی من هنوزم حرف دارم فقط یک کم خسته ام به زودی پست بعدیم رو میذارم تا سوء تفاهم ها رفع شه :دی
 
دوستان یه سوءتفاهماتی پیش اومده که منو واقعاً ناراحت می کنه.:(

خطاب به اون یه عدّه دوستانی که می گن فقط ماریو و زلدا و متروید،نینتندو رو نگه داشتند:
اوّلاً که هنر هر شرکتی موندگار کردن Ip هاشه.یوبیسافت یذره داره مایکروسافت یه ذره بیشتر داره،سونی از اونم بیشتر داره.ولی نینتندو هر سه تای اینا رو با هم قورت میده و از وضعیّت متا و فروش بازیهاش تو بدترین موقعیّت ها میشه اینو فهمید!!!و این نقطه ضعف که نیست،نقطه قوّته!!!همین زلدا هنوزم از خیـــــــلی از Ip های انحصاری رقبا بیشتر طرفدار داره(فکر کنم تو همین مسابقه گیم اسپات،تنها انحصاری ای بود که تا یک هشتم نهایی دووم اورد)و چه تو زمینه فروش و چه تو زمینه نمرات بر خیلی بازیها سروری می کنه(نمونه زیاده)
این پایداری Ip های نینتندو اتّفاقاً یه چیز خفنیه که اگه سونی بلد بود با این قدرت تو GOW A و B:TS خراب نمی کرد.من به غیر از سری GTA واقعاً سری ای ندیدم که مثل زلدا تو 27 سال عمر سری اش از 17 بازی فقط دو بازی متای زیر 90 داشته باشه و بقیه همه بالای 90!!!

خطاب به اون یه عدّه که میگن بازی های نینتندو نوآوری ندارند:
خب این افراد بسیار مریض اند.اون آقایی که بعد از بازی کردن OoT 3D پشیمون شده نباید فکت صادر کنه که....!!!:|الآن تعداد افرادی که از زلدا بدشون میاد در برابر فن هاش دقیقاً نسبت فن های نینتندو به فن های سونی تو ایرانه!!!بلکه ام بدتر!!اون بازی ای که شما ازش بدتون میاد و می گید بی نوآوری متای 94 داره.متایی که هیچ بازی بازسازی شده ای که نداره،هیچ!!!کمتر بازی کنسول دستی ای هم میتونه همچین متایی بدست بیاره!!
من در مورد زلدا میگم که شما می گید نوآوری نداره،اوّلاً تا یه بازی رو بازی نکردید نظر ندید:
1.The Legend of Zelda:بازی ای هشت بیتی با دوربین بالا سر که بر اساس مبارزات چهار جهته و گشت و گذار در محیطهای باز(Open World)ساخته شده
2.Adventure of Link:بازی ای هشت بیتی با دوربین بالا سر در مراحل گردش که در مبارزات به دوربین دو بعدی(مخصوص سبک پلتفرمر)تغییر پیدا می کرد،مبارزات بسیار پیشرفته تر و ایتم های بسیار زیادتر این نسخه نسبت به نسخه قبلی هم از تغییرات مهم این نسخه است.
3.A Link to The Past:جهشی بی نظیر سری به دنیای بازی های 16 بیتی،وسعت محیط بازی بسیار بیشتر شده بود و داستان سری از این نسخه کم کم شکل می گرفت،بازی به قالب اوّلین زلدا بیتر نزدیک بود تا دوّمین زلدا،آیتم و ها جادوها و شخصیّت های بسیاری در این سری از این شماره اضافه شدند
4.Ocarina of Time:کلّ بازی های نسل پنجم رو قورت داد این بازی.سفر این سری از دنیای بازی های 16 بیتی به سه بعدی.نه تنها داستان رو جذّاب تر کرد بلکه گیم پلی رو هم دگرگون کرد،مکانیزم سفر در زمان و اکارینا و سیستم مبارزات جدید و سه بعدی بازی بی شک تغییراتی بزرگ چه در این سری و چه در تاریخ گیم به شمار میاید
5.Majora's Mask:تاریک ترین جوّ داستانی بین تمام زلداها،داستان از هر لحاظ با تمام زلداها متفاوت تر بود بعلاوه مکانیزم ماسک ها کمک زیادی در تنوّع گیم پلی به دنبال داشته
6.The Wind Waker:تغییر سبک گرافیکی از نیمه رئال/نیمه کارتونی به Toon Shade بزرگترین تغییر بازیه،امّا تغییر بزرگتر تغیر لوکیشن بازی از خشکی به اقیانوس بوده که به شخصه در عمر گرمری ام دریانوردی ای به این زیبایی رو تجربه نکرده بودمبعلاوه از مکانیزم کار با خود The Wind Waker نباید غافل شد،پیدا کردن گنج ها،رد کردن سیاهچاله ها به صورت دو نفره و.... که از مخ شما به شخصه خارجه!!
7.Twilight Princess:این بار سبک گرافیکی بازی به سبک تمام رئال تغییر یافته بود که علاوه بر حفظ زیبایی تم تاریک زیادی به همراه داشت،مکانیزم Wolf Link و بسیاری از المان ها متنوّع گیم پلی از عوامل جذّابیت این بازی بود
8.Skyward Sword:سبک گرافیکی بازی این بار دوباره به همون سبک رئال/کارتونی تبدیل شد و به شدّت زیبا از آب در آمد به طوری که تمام محیط ها شبیه نقاشی های روی بوم بودند.از سویی مکانیم کار با Fi و وجود شهر زیبای Skyloft در میان آسمان ها و گشت و گذار در ابرها از تغییرات مهم در گیم پلی بودند.داستان بازی هم این بار اختلافات زیادی با قالب اصلی سری داشت و بسیار سینماتیک تر و (و اندکی دراماتیک تر) بود.و برای اوّلین بار در سری تم های اصلی بازی ارکستال نواخته می شدند

خب مرد میخوام بیاد نقض کنه این دلایل رو:دی من هنوزم حرف دارم فقط یک کم خسته ام به زودی پست بعدیم رو میذارم تا سوء تفاهم ها رفع شه :دی

من نقض میکنم >:)

حرفات درسته و با شما یکی نمیشه در افتاد :d
در کل برای زلدا بازی کردن یک اعصاب فولادی میخواد که من که فن بازیم ندارم به همین خاطر تو ایران باهاش ارتباط برقرار نمیکنن
ولی این Wind waker رو شده ارجینال میخرم چون واقعا عالیه
 
اصلا Beyond متای 0 هم می گرفت من باهاش بیشتر از زلدا حال می کردم، چون می خوام بازی رئال ببینم، دردایی که خودم دارم تو زندگی واقعی می بینم. تو سانفراسیسکو به دنیا نیومدم که از بچگی یه گیم بوی دستم باشه بدونم زلدا اینا چیه یا اینکه سنم کم باشه و...
من خودم 3DS دارم ولی اصلا حالی که با PSP ـم کردم (بهترین بازی زندگیم کرایسیس کور رو تو PSP تموم کردم) رو باهاش نکردم. چون یه بازی مثل کرایسیس کور نداشت...یه بازی رئال با دنیای بی رحم و واقعی منظورمه.

شما علاوه بر این جلوتر گفتین که از Crisis Core خوشتون میاد.یه سوال.الان Beyond و FF بازی های Real هستن؟:dدیگه اسمش روشه این دومی.فاینال فانتزی.فاینال رئال که نیست اسمش.بگو هاردکور (که اینم نمیشه قبول کرد چون 3 ستاره کردن تمامی مراحل 3d Land داخل 3DS از Darksouls هم سخت تره .البته این مثال بود.) ولی دیگه میگی FF Crisis Core رو دوست دارم چون دنیای Real داره حرف پوچی محسوب میشه.
 
شما علاوه بر این جلوتر گفتین که از Crisis Core خوشتون میاد.یه سوال.الان Beyond و FF بازی های Real هستن؟:dدیگه اسمش روشه این دومی.فاینال فانتزی.فاینال رئال که نیست اسمش.بگو هاردکور (که اینم نمیشه قبول کرد چون 3 ستاره کردن تمامی مراحل 3d Land داخل 3DS از Darksouls هم سخت تره .البته این مثال بود.) ولی دیگه میگی FF Crisis Core رو دوست دارم چون دنیای Real داره حرف پوچی محسوب میشه.
خب شما مثل اینکه نه FF VII بازی کردید و نه CC مجبورم با اسپویل داستان توضیح بدم، قبلش کلی می گم که هر بازی توش یه سری خالی بندی هست چون بازیه! ولی رئال بودن چیز دیگه ست، یعنی تو بازی مسائل دنیای واقعی باشه تو داستان و شخصیت پردازی منظورمه، همونطور که ممکنه تو یه فیلم یا انیمه خالی بندی و مسائل غیرواقعی باشه :
بله جفتشون رئالن. برای هر چیزی تو دنیای شماره 7 دلیل منطقی وجود داره و مسخره بازی نیست واقعیت یعنی اینکه برای هرچیزی دلیل باشه. زک و کلودقدرت ابر انسان پیدا کردن چون شینرا بهشون ماکو تزریق کرده شدن سرباز.
دنیای شماره 7 کاملا رئاله، توش میکده، خونه فساد و... هست. حتی تو بازی به سفر به فضا هم اشاره می شه. فقر و مسائل انسانی رو می بینیم... یه جا تو بازی اوایل شماره 7 هوجو RED 13 رو میاد وادار کنه با اریس تو آزمایشگاه ... کنه تا حاصلشون بشه یه موجود با عمر RED 13 که مدت طولانی عمر کنه و بتونه به پرامیسد لند شینرا رو رهنمون کنه. مرگ، خیانت و کلی مورد دیگه.
کلا بهتر بود در این مورد وقتی Nomad (که می گه فن FF قدیمی هست) نمیاد گیر بده بحث نمی کردی شما:دی چون FF از شماره 6 تازه وارد این روند M شدن شد...
یا شماره 8 رو شما ببین.
من نمی گم ماریو و زلدا باید اینطوری شن ها! می گم نینتندو اگه می خواد کسی (تو ایران که خیلیان) بهش خرده نگیرن بیاد بازی های بزرگسال (IP جدید) هم بیشتر بسازه!
به نظر من این کسایی که به نینتندو اینجا گیر می دن در اصل مشکلشون با ماریو و زلدا نیست...می گن چرا برای سلیقه شون بازی نیست رو کنسول نینتندو.
یه مقاله تو مجله نکست جن (EDGE سابق-مال سال 2000) خوندم در مورد اینکه آیا بازی ها تو شروع اون نسل (نسل PS2 اینا) با پیشرفت گرافیک بزرگ شدن یا نه و باید چیکار کرد در این مورد. و توش در مورد سایلنت هیل 2 و قطع اندام تو انیموشا، قانون شکنی تو GTA و... نوشته بود. یعنی از دو نسل پیش این پروسه شروع شده ولی نینتندو هنوز نمیاد بازی برای این سلیقه ها درست کنه. (نه اینکه نسازه، آنچنان نیست که در برابر سیل بازی های خود نینتندو به چشم بیاد)
خب این افراد بسیار مریض اند.
همیشه ادب شرطه دوست من.
 
آخرین ویرایش:
خب شما مثل اینکه نه FF VII بازی کردید و نه CC مجبورم با اسپویل داستان توضیح بدم، قبلش کلی می گم که هر بازی توش یه سری خالی بندی هست چون بازیه! ولی رئال بودن چیز دیگه ست، یعنی تو بازی مسائل دنیای واقعی باشه تو داستان و شخصیت پردازی منظورمه، همونطور که ممکنه تو یه فیلم یا انیمه خالی بندی و مسائل غیرواقعی باشه :
بله جفتشون رئالن. برای هر چیزی تو دنیای شماره 7 دلیل منطقی وجود داره و مسخره بازی نیست واقعیت یعنی اینکه برای هرچیزی دلیل باشه. زک و کلودقدرت ابر انسان پیدا کردن چون شینرا بهشون ماکو تزریق کرده شدن سرباز.
دنیای شماره 7 کاملا رئاله، توش میکده، خونه فساد و... هست. حتی تو بازی به سفر به فضا هم اشاره می شه. فقر و مسائل انسانی رو می بینیم... یه جا تو بازی اوایل شماره 7 هوجو RED 13 رو میاد وادار کنه با اریس تو آزمایشگاه ... کنه تا حاصلشون بشه یه موجود با عمر RED 13 که مدت طولانی عمر کنه و بتونه به پرامیسد لند شینرا رو رهنمون کنه. مرگ، خیانت و کلی مورد دیگه.
کلا بهتر بود در این مورد وقتی Nomad (که می گه فن FF قدیمی هست) نمیاد گیر بده بحث نمی کردی شما:دی چون FF از شماره 6 تازه وارد این روند M شدن شد...
یا شماره 8 رو شما ببین.
من نمی گم ماریو و زلدا باید اینطوری شن ها! می گم نینتندو اگه می خواد کسی (تو ایران که خیلیان) بهش خرده نگیرن بیاد بازی های بزرگسال (IP جدید) هم بیشتر بسازه!
به نظر من این کسایی که به نینتندو اینجا گیر می دن در اصل مشکلشون با ماریو و زلدا نیست...می گن چرا برای سلیقه شون بازی نیست رو کنسول نینتندو.
یه مقاله تو مجله نکست جن (EDGE سابق-مال سال 2000) خوندم در مورد اینکه آیا بازی ها تو شروع اون نسل (نسل PS2 اینا) با پیشرفت گرافیک بزرگ شدن یا نه و باید چیکار کرد در این مورد. و توش در مورد سایلنت هیل 2 و قطع اندام تو انیموشا، قانون شکنی تو GTA و... نوشته بود. یعنی از دو نسل پیش این پروسه شروع شده ولی نینتندو هنوز نمیاد بازی برای این سلیقه ها درست کنه. (نه اینکه نسازه، آنچنان نیست که در برابر سیل بازی های خود نینتندو به چشم بیاد)

همیشه ادب شرطه دوست من.

نینتندو بازی بزرگونه داره شما تو یوتوب سرچ کن X wiiu game بازی جدید انحصاری wiiu هستش که کلی طرفدار داره یا بایونتا 2
بازی های ترد پارتی رو کار ندارم اما هر شرکتی یک سری انحصاری وقتی شرکت میبینه تمام طرفداراش به خاطر این بازی میرن کنسول میخرن برای چی نسازه
 
بله جفتشون رئالن. برای هر چیزی تو دنیای شماره 7 دلیل منطقی وجود داره و مسخره بازی نیست واقعیت یعنی اینکه برای هرچیزی دلیل باشه. زک و کلودقدرت ابر انسان پیدا کردن چون شینرا بهشون ماکو تزریق کرده شدن سرباز.
دنیای شماره 7 کاملا رئاله، توش میکده، خونه فساد و... هست. حتی تو بازی به سفر به فضا هم اشاره می شه. فقر و مسائل انسانی رو می بینیم... یه جا تو بازی اوایل شماره 7 هوجو RED 13 رو میاد وادار کنه با اریس تو آزمایشگاه ... کنه تا حاصلشون بشه یه موجود با عمر RED 13 که مدت طولانی عمر کنه و بتونه به پرامیسد لند شینرا رو رهنمون کنه. مرگ، خیانت و کلی مورد دیگه.
کلا بهتر بود در این مورد وقتی Nomad (که می گه فن FF قدیمی هست) نمیاد گیر بده بحث نمی کردی شما:biggrin1: چون FF از شماره 6 تازه وارد این روند M شدن شد...
یا شماره 8 رو شما ببین.

خب دقیقا همینجا باید با شما مخالفت کنم.چون از بیخ و بن در نظر من عنوان Real با اون برداشتی که شما کردین متفاوت هست.بخاطر همین هم گفتم.باز می گفتی المان های واقع گرایانه داره هیچ چیزی نمی گفتم من چون داره واقعا:دی ولی اینکه یه عنوان کاملا Real محسوب میشه حقیقتا اینطور نیست.اینقدر خالی بندی توی این گونه بازی ها زیاد هست که دیگه نمیشه اسمش رو گذاشت Real.از نظر من یه عنوان Real یعنی Mafia و عناوین مشابهش.در ضمن FF هم بازی کردم:دی درسته فن نینتندوم ولی دلیل نمیشه خودم رو از یکی از بزرگترین سری بازی های تاریخ که قبلا با کنسول های نینتندو هم میونه ی عالی داشته , محروم کنم.:دی
 
خب دقیقا همینجا باید با شما مخالفت کنم.چون از بیخ و بن در نظر من عنوان Real با اون برداشتی که شما کردین متفاوت هست.بخاطر همین هم گفتم.باز می گفتی المان های واقع گرایانه داره هیچ چیزی نمی گفتم من چون داره واقعا:دی ولی اینکه یه عنوان کاملا Real محسوب میشه حقیقتا اینطور نیست.اینقدر خالی بندی توی این گونه بازی ها زیاد هست که دیگه نمیشه اسمش رو گذاشت Real.از نظر من یه عنوان Real یعنی Mafia و عناوین مشابهش.در ضمن FF هم بازی کردم:دی درسته فن نینتندوم ولی دلیل نمیشه خودم رو از یکی از بزرگترین سری بازی های تاریخ که قبلا با کنسول های نینتندو هم میونه ی عالی داشته , محروم کنم.:دی

رئال همون مشخصه های واقع گرایانه هم هست. مسائلی که تو زندگی واقعی می بینیم یعنی. جادوها و قدرتها هم همه شون دلیل منطقی دارن. فقط چند تا FF نیست بازی های نقش آفرینی غربی زیادی هم داریم اینطورین که البته من زیاد بازیشون نکردم. یه جادو یا یه قدرت که قشنگ فلسفه ش توضیح داده می شه نمی شه دلیل شه بگیم کل بازی با تم بزرگسالانه ای که داره خالی بندیه!
ضمن اینکه همین الانم رابطه اسکوئر انیکس و نینتندو خوبه و یه FF موزیکال برای 3DS اومد و یه FF جدید هم در راهه.
 
ضمن اینکه همین الانم رابطه اسکوئر انیکس و نینتندو خوبه و یه FF موزیکال برای 3DS اومد و یه FF جدید هم در راهه.

خوبه ولی عالی نیست که اگر بود بزرگترین عناوین اسکوارانیکس در سری FF و KH که در حال ساخت هستن برای کنسول نینتندو معرفی می شدن.(نگفتم که الان رابطش بده:دی بازم درست خوندی:دی)
 
ببین دوست عزیز من تو این نسل Wii رو هم خریدم و چند هفته ای باهاش سر و کله زدم ... ولی متاسفانه جذابیتش تنها برای من 1 هفته بود. گرافیکش رقت انگیز بود و کنترلرهاشم بعد چند روز برام عادی شد. سوپر ماریو گلکسی رو بیشتر از 2 ساعت نتونستم بازیش کنم ... به سن و سال و مود و تایپ من اصلا نمیخورد ... حالا میخواد متاش 10000000 باشه!... Wii U هم که تازه رسیده به نسل پیش با کنترل بدتر از Wii ... ترول نمیکنم اما اصلا با نینتندو حال نمیکنم .. نظرات تماما شخصی.
مسلما اگر دستگاه خوبی بود مثل پیش فروش دو کنسولی که هنوز نیومدن Sold Out میشد!

بابا شما خدا گیم |-)

من موندم تازه به دوران رسیده به کیا میگن:confused:


این مسخره بازیا جمع کنید
 
من الان تعریف هر دو واژه Realism و Anti Realism رو دارم می‌خونم (سورئال مبحثش جداست که ربطی به صحبت ما هم نداره) و FF نماد یه داستان Anti Realism هست. شما تو انتخاب واژه اشتباه کردید و من متوجهم که منظورتون چی هست اما بهتره واژه بهتری به کار ببرید. اگر با تعریف شما بخوایم FF رو رئال بدونیم خوب خیلی راحت میشه داستان آبدوغ خیاری سری ماریو رو هم رئال بدونیم (فقط داستان رو عرض کردم و نه باقی مباحث مثل طراحی کاراکتر و ...). به شما پیشنهاد می‌کنم بری سمت Xenoblade Chronicles و اون بازی رو امتحان کنی. چون در زمینه بازی‌های JRPG به نظر با اطلاعات هستید اسم و افتخارات این بازی رو حتما شنیدید. برای من ارزش داشت که حتی بخاطر همین یه بازی پول بابت یه کنسول بدم.

مبحث دیگه‌ای که می‌خوام بهت بگم اینه که نینتندو بازار متفاوتی رو هدف گرفته و تو قسمت خودش داره بهترین محصولات رو ارائه میده و پرفروش هم هست. چرا باید وارد فضایی بشه که تبحری در اون نداره و از همین الان شکست خورده به حساب میاد. من اگر قرار باشه 3 تا کنسول بخرم که اکثر عناوین بینشون مشترک هست و سالی 4-5 تا بازی انحصاری برای هر کدوم میاد، دیگه دلیل خرید من چیه؟ بازاری که سونی و مایکروسافت هدف گرفتند بینشون تقسیم شده اما نینتندو قبل از اون شکستش رو توی این بازار خورد و متوجه شد جایگاهی اونجا نداره. نینتندو کلا محصولاتش متفاوته و همینه که پرفروشش کرده. از این نمیگذریم که این موضوعات مورد پسند عموم مردم هست، اما شما به من اثبات کن که بازی‌های نینتندو مورد پسند گیمرها نیست.

دوستانمون که جو PS4 الان گرفتتشون همونایی نیستند که منتظر Knack موندند و قبل از اون می‌خوان Into the Nexus رو روی PS3 بازی کنند؟ همونایی نیستند که افتخارشون اینه که LPB انحصاری کنسولشون هست و n ساعت playtime دارند و n تا شیر داشتند؟ خوب الان می‌خوام بهت بگم که پلتفرم نینتندو جایی هست برای همین بازی‌ها. یعنی اکثر بازی‌هایی که روش سرمایه گذاری میشه استانداردهای خاصی دارند، استانداردهایی که برچسب نینتندو رو روشون میزنه. من به عنوان یه گیمر ترجیه میدم یه پلتفرم واسه گیم حرفه‌ای انتخاب کنم و گزینه دومم همیشه نینتندو باشه (که البته تو کنسول دستی نینتندو همیشه اوله). خودت حساب کن Wii که مفید 5 سال ساپورت شد و نه مثل دو کنسول دیگه 7-8 سال، چقدر فروخت. زمانی که دو کنسول روی هم 100 تا فروخته بودند نینتندو 90 رو گذروند. پس تفاوت بازار رو اینجا میشه درک کرد. البته این ضعف نینتندو رو میرسونه که 2-3 سالی کنسول‌های خونگیش رو بیخیال شد. به اندازه کافی راجع به صحبت‌هام fact هست که بهت بگم اما توقع دارم تا همین جا قبول کنی چون حوصله ادامه بحث نیست. :d
 
دیدی میگم اصلا به اخبار نینتندو نگاه نمیکنی و فقط یک چیزی میای میپرونی
wiiu هم زمان پیش فروشش sold out شد و تو آمریکا 420 هزار دستگاه فروش رفت زمان لانچش و تونست توی 4 ماه 3.6 میلیون کنسول بفروشه اما چون بازی های انحصاریشو رو نکرده بود به این وضع افتاد همچنین قیمت گذاری خوبی نکرده بود
نینتندو به نظرم از اول باید با 299 دلار برای دیلاکس و 250 دلار برای بیسیک شروع میکرد خود شرکت نینتندو میگه ما منتظریم ببینیم که فروش wiiu بعد از تعطیلات کریسمس چی میشه بعد از اون تصمیمات جدید رو اتخاذ میکنیم یعنی میخواد ببینه بعد از این انحصاری ها باید انحصاری هاشو تند تند روانه بازار کنه یا نه بره دنبال یک سری مسائل دیگه
اینکه به گیم پد نینتندو میگی سینی چیزی چون توهین نیست حداقل کنسول های نینتندو رو آدم اول نسل میخره تا نسل بعد مثل شیر کار میکنه نه اینکه فرت فرت 3 چراف بشه یا صدای هلیکوپتر بده

اونایی هم که ادعای خلاقیت میکنن توی این عکس میزان تفاوت کنترلرشون توی هر نسل ببینن تا بفهمن حداقل خلاقیت و تغییر و نوآوری یعنی چی

33270480404782404187.jpg


حاجی چرا تا الان مدیر نینتندو نشدی؟
 
دوستان فن نینتندو بزارید یه چیز رو بهتون بگم.کنسول WII U الان نزدیک یک سال و نیم هستش که اومده و تا به اینجای کار هم که فروشش راضی کننده نبوده و نمیتونید منکر این قضیه بشید و این موضوع وقتی وخیم تر میشه که کنسول های PS4 و Xbox One عرضه بشن.نظر شخصی من این هستش که اگر نینتندو بیاد به همین بازی های فانتری مثل زلدا و ماریو اکتفا کنه و ریسک این رو نکنه که IP جدید معرفی کنه بعید میدونم که بتونه تو جنگ کنسول ها پیروز بشه و دوستان فن نینتندو قطعا مطمئن باشید که WII U نمیتونه و نخواهد تونست که موفقیت WII رو تکرار کنه.حالا چه میخوایید قبول کنید و چه میخوایید قبول نکنید.اصلا هم ربطی به این نداره که متای ماریو یا زلدا در قدیم چی بوده پس اینقدر این مسئله رو تکرار نکنید و لطفا هم گیفت های تکراری نزارید.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or