خبر رسمی رسمی: E3 2023 کاملا کنسل شد

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
حدود یک سال پس از اینکه ESA از بازگشت E3 2023 خبر داده بود، اکنون برگزاری این رویداد باری دیگر به‌طور کامل کنسل شد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

رویداد E3

همان‌طور که می‌شد حدس زد، به‌دنبال کناره‌گیری ناشران بزرگی مانند یوبیسافت، سگا و تنسنت از E3 2023، این رویداد رسما کنسل شده است. ReedPop که برگزارکننده رویداد امسال محسوب می‌شد، با انتشار بیانیه‌ای گفته:

«گرفتن این تصمیم سخت بود، چرا که ما و شرکای‌مان برای برگزاری این رویداد تلاش زیادی کردیم. با این وجود، ما باید کاری را انجام می‌دادیم که برای این صنعت و برای E3 درست است. ما متوجه هستیم که کمپانی‌های علاقه‌مند دموهای قابل بازی نخواهند داشت و چالش‌های تأمین منابع، حضور در E3 تابستان امسال را تبدیل به مانعی کرد که نمی‌توان از پس آن بر آمد. برای آن‌هایی که نسبت به حضور در E3 متعهد بودند، متأسفیم که نمی‌توانیم نمایش مورد لیاقت و مورد انتظار شما از ReedPop را برگزار کنیم.»

در همین حال، ESA و ReedPop اضافه کرده‌اند که همکاری خود برای «رویدادهای آینده E3» را ادامه خواهند داد. در ابتدا قرار بود که E3 2023 پس از چند سال غیبت، برای اولین بار از سال 2019 در قالب یک رویداد حضوری بازگردد. رویداد سال 2020 به علت شیوع کووید-19 کنسل شده بود و هر چند در سال 2021 شاهد برگزاری ورژنی دیجیتالی از E3 بودیم، سال گذشته رویداد E3 2022 نیز باری دیگر با هدف بازنگری و بازگشت در سال 2023 کنسل شد.

در پایان باید اضافه کرد که طبق روال سال‌های گذشته، رویداد Summer Game Fest جف کیلی از تاریخ 8 ژوئن (18 خرداد) باز خواهد گشت.
 

pvt.miller

کاربر سایت
May 13, 2013
831
نام
Arya Faraji
میانگین سنی بالا هست هم خیلی‌ها می‌گن Nintendo Direct و State of Play رو به کنفرانس‌های زنده ترجیح می‌دن و براشون راحت‌تره که یه ویدیوی از پیش ضبط شده و مختصر و مفید ببینن، به جای دو ساعت کنفرانس.
اونا احتمالا زوال عقل گرفتن بندگان خدا یا گیمر نیستن، حالا یه نفر نسل جدید باشه و حال و هوای اون موقع رو نچشیده باشه ممکنه با این مراسم های الان حال کنه و گرنه اصلا غیر ممکنه مراسم های جدید رو به E3 ترجیح بدی. :)) حقیقتا کسی رو ندیدم که گیمر باشه و از رفتن E3 خوشحال باشه،یا کلا مراسم ضبط شده رو به زنده ترجیح بده. همینجا هم میشه دید که بچه ها کامنت دادن و من کسی رو ندیدم بگه آخیش E3 تموم شد و رفت. عوامل از بین رفتنش هم زیاده و تقصیر رو نمیشه گردن یه چیز انداخت ولی واقعا حیف، از وقتی E3 نیست صنعت گیم هم مثل قدیما خوب نیست واقعا.
به نظر من خیلی فرق هست بین کسی که گیم میزنه و کسی که گیمر هست، بخوام یکم بازش کنم: یه عده شاید به خاطر شرایط اقتصادی،کاری،خانوادگی و… یه مدت نتونن گیم بزنن، ولی علاقه داشته باشن به گیم و اخبار دنبال کنن این به نظر من گیمر محسوب میشه. ولی یه عده صرفا چون اون موقعیت کار دیگه ای برای سرگرمی نمیتونن انجام بدن گیم میزنن که خب مسلما اهمیتی نداره چیزی براشون و با اینکه گیم میزنن به نظر من گیمر نیستن.
 

.::PUИK::.

کاربر سایت
Mar 28, 2014
8,603
جفت کنسول ها همینن.
XSX و PS5 بدنشون رو انگار از پلاستیک بازیافتی ساختن.
اون کشی که دور بورد های XSX انداختن منو یاده این ماست محلی ها می ندازه که سر ماست کسیه می زاشتن با کش می بستنش :|
هیچ کنسولی از لحاظ متریال بدنه من به خوبی PS3 Fat ندیدم.
زباله تر از PS3 Super Slim هم ندیدم.
باز اون xsx بعیده صدای عجیب غریب بده
این ps5 که من خونه رفیقم دیدم داشتم فکر میکردم هر آن منفجر میشه
کیفیت xsx بالاتر بود فقطفن داخلش انگار پلاستیک آشغال درجه 5 گذاشتن
 
  • Like
Reactions: Sina pishdar

RedShift

کاربر سایت
Dec 5, 2013
1,513
باز اون xsx بعیده صدای عجیب غریب بده
این ps5 که من خونه رفیقم دیدم داشتم فکر میکردم هر آن منفجر میشه
کیفیت xsx بالاتر بود فقطفن داخلش انگار پلاستیک آشغال درجه 5 گذاشتن
والا ما کلی با PS5 بازی کردیم هیچ صدای عجیبی موقع بازی نداده. جنس خرابی چیزی بهت انداختن
 
  • Like
Reactions: king of north

.::PUИK::.

کاربر سایت
Mar 28, 2014
8,603
والا ما کلی با PS5 بازی کردیم هیچ صدای عجیبی موقع بازی نداده. جنس خرابی چیزی بهت انداختن
به من نداختن
رفیقم گرفت با مهلت تست 10 روز
وقتی کنسول خاموش میشه یا دیسک میذاره تو دستگاه صدای عجیبی میده
برد گفتند عیبی نداره
تو این نسل فقط دسته ps5 خوبه که اونم دم دیقه یه جاش خراب میشه
چه نسل کذایی بوده این نسل تا الان
 
  • Like
Reactions: Sina pishdar

Terova

No Trolls
Gold User
Dec 1, 2007
13,024
نام
محمد امین
به من نداختن
رفیقم گرفت با مهلت تست 10 روز
وقتی کنسول خاموش میشه یا دیسک میذاره تو دستگاه صدای عجیبی میده
برد گفتند عیبی نداره
تو این نسل فقط دسته ps5 خوبه که اونم دم دیقه یه جاش خراب میشه
چه نسل کذایی بوده این نسل تا الان
ناشُکری نکن
الان کیفیت ها خیلی بهتر شده
من ۳ تا ۳۶۰ و یک Ps3 به فنا دادم یک بادی که از عمدت خارج میشد فوری خراب میشدن
Ps2 و Ps1 هم هر دو خراب شدن البته ps2 درایوش به فنا رفت
 
  • Like
Reactions: Bax and Aperture

blak

کاربر سایت
Dec 31, 2010
1,318
برای ما و هم نسلی های ما کلا چیزی جایگزین E3 نمیشه. واقعا وقتی مرور میکنم میبینم چقدر شانس داشتم که سالهایی طلایی گیمینگ را گیمر بودم. قشنگ دو سه روز از سال را غرق توی دنیای گیمینگ بودی چپ و راست نمایش و تریلر و مصاحبه و غیره می اومد.

البته من از E3 2004 تقریبا به قطار E3 ملحق شدم و قبلش اساسا اینترنتی تو ایران به اون صورت نبود و محدود بعضی مجله ها کاور میکردن ولی بعدش خیلی جدی تر شد. نمایش های COD توی کنفرانس های ماکرو به خصوص نمایش MW2 هیچ وقت یادم نمیره. یا پریدن کلیف بلیزینسکی با اره وسط کنفرانس برای معرفی Gears 2. نمایش Fallout 3 ، معرفی GTA4 برای ایکس باکس و .. از طرف سونی هم تریلر عجیب و بحث برانگیز KZ2، اون دموی Heavonly Sword و گرافیکی تا مدت ها تو ذهنمون بود، نمایش U2، کنفرانس E32015 و اون سه بازی معروف، و اوج قضیه کنفرانس E32016 و معرفی پی در پی بازی های بزرگ...

خلاصه خیلی ایام خوشی بود. از این به بعد که تکرار نمیشه ولی گفتم بالاتر چه خوب که تجربه اش کردیم.
کنفرانس ۲۰۰۹ مایکروسافت خارق العاده بود. بهترین کنفرانسی بود که ازشون دیدم. سونی هم‌کنفرانسش معرکه بود. Uncharted 2 رو نشون دادن و فکامون جابجا شد :D
اخ اخ من بردین به چه دورانی عصر طلایی گیم ورقابت
اوج رقابتشم
معرفی Kinect بود 505849 (1).jpg یعنی قشنگ خون ریزی بود بین سونی فنا و ایکس باکس فنا چه دورانی بود
چقدر بازی خوب معرفی میشد اخ e3 کجایی که یادت بخیر
 

LORD SKY

کاربر سایت
May 6, 2014
451
نام
حسین
یادمه سال 94 95 توی مجله بازی نما یک ویژه نامه مخصوص E3 داشتیم. چیزی که رسم همه ساله بود و همیشه با دی وی دی ها و نوشته مجله ها کل هایپ سال بسته میشد. یادش به خیر همیشه قریب به 50 بازی خوب معرفی میشدن و بین خودمون تقسیمش می کردیم که کیا متن چه بازی رو بنویسن. عاشقانه می نوشتیم و بازی می کردیم. و چون یه زمانی خودمون هم مخاطب مجله بودیم می دونستیم که عاشقانه خونده میشن! خلاصه که الان نه E3 هست و نه بازی نمایی
 

shayan7

کاربر سایت
Aug 14, 2010
1,023
واقعاً همونجور که دوستان گفتن خرداد همیشه شور و شعف خاص خودش داشت واسه گیمرا و واقعاً یکسال لحظه شماری می کردیم واسه E3 و کنفرانس هاش با اون گیم پلی ها و تریلر های جذابش و بعدم مصاحبه هاش....خلاصه که صد حیف! نمی دونم دقیق کرونا باعث نابودی E3 شد یا اتفاقات پس از کرونا :-?
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر