رسمی: همکاری استودیوی Kojima Productions با ایکس باکس جهت ساخت بازی جدید

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
همان‌طور که از مدت‌ها پیش شایعه شده بود، Xbox Game Studios با هیدئو کوجیما و تیم خود برای ساخت یک بازی جدید با محوریت تکنولوژی کلاود، وارد همکاری شده است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

همکاری Xbox و کوجیما

این شایعه بالاخره در رویداد اخیر ایکس باکس و بتسدا به‌صورت رسمی تأیید شد. با اینکه استودیوی Kojima Productions هیچگونه تریلری را از این پروژه به نمایش در نیاورد، اما هیدئو کوجیما، خالق بازی‌های متال گیر در رویداد حاضر شد و توضیحات کوتاهی را در مورد این همکاری ارائه داد.

او گفت: «بله، این عنوانی است که همیشه خواستار ساخت آن بوده‌ام. یک بازی کاملا جدید که تاکنون کسی مشابه آن را ندیده و تجربه نکرده است. من زمان زیادی را برای روزی که بتوانم بالاخره ساخت آن را آغاز کنم، منتظر مانده‌ام. با تکنولوژی‌های پیشرو مایکروسافت در زمینه کلاود و تغییراتی که روند صنعت بازی شاهد هستیم، اکنون برایم ممکن شده است تا خود را به چالش بکشم و این ایده هرگز دیده نشده را به واقعیت تبدیل کنم. ممکن است انجام این کار زمان زیادی ببرد، اما از بابت همکاری با Xbox Game Studios مشتاقم. امیدوارم تا در آینده اخبار هیجان‌انگیزی را به گوش شما برسانم!»

شایعات مختلفی در مورد پروژه‌های در دست ساخت کوجیما وجود دارند، اما به‌نظر می‌رسد برای دیدن آن‌ها همچنان باید زمان بیشتری را منتظر بمانیم. اما شما در مورد همکاری کوجیما پروداکشنز با ایکس باکس چه فکر می‌کنید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.
 

Sepi_60

کاربر سایت
Nov 25, 2009
2,206
فک کن طرف انقد گنده است که بدون حتی یه ثانیه چیزی نشون دادن و فقط با چهار کلام ژاپنی بلغور کردن میشه مهم ترین خبر کنفرانس دیشب (البته قبلا لیک شده بود:D) باشد که کفار ایمان بیاورند:D
شما فقط میزان هیجان زدگی اسپنسر موقع آنونس کوجیما رو ببینید خودش گویای همه چیزه:D
 

DoReMi

کاربر سایت
Feb 24, 2022
296
دیگه دوره ی «من اینو همیشه میخواستم بسازم و ایده ای که دارمو تابحال هیچکدومتون ندیدید» تموم شده.امیدواریم یک کار قوی ببینیم بعد از این صحبت ها وگرنه ۹۹ درصد سازنده های دیشبی‌ که برنامه داشتن هم به خیالشون ایده‌ی بکر و خارق العاده ای رو عملیاتی کردن.
 

Bax

کاربر سایت
Aug 16, 2009
1,235
نام
حمید

قطعا همکاری کوجیما با سونی قطع نمی شه.
حتی من خودم حدس می زنم در کل پروژه دث استرندیگ 2 برای سونی پروژه بزرگ تری از پروژه کلاد اش برای ماکروسافت باشه.
خوبه اکس باکس داره با بازی ساز های ژاپنی همکاری می کنه.
فقط متوجه نشدم، قراره پروژه کوجی هم در دوازده ماه اینده عرضه بشه؟ یا این یکی استثنا هست.

پ ن: خیلی به این تاپیک مرتبط نیست ولی احتمال زیادی میدم که این هفته خرید اسکوئر توسط سونی رسمی بشه. بنابرین اهمیت همکاری ماکروسافت با سگا/اتلس و باندای مشخص میشه.
 

Adam

عضو تحریریه
Jun 27, 2009
4,509
نام
alireza
فقط متوجه نشدم، قراره پروژه کوجی هم در دوازده ماه اینده عرضه بشه؟ یا این یکی استثنا هست.

نه هنوز حتی یه عکس از بازی نشون ندادن....حتی کلاود مایکروسافت حالت بتا هست...چند شالی فاصله داریم با عزضه بازی
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر