راهنما بازی ها wii



نقد و بررسی Disaster: Day of Crisis


cover_large.jpg






Publisher:
Nintendo

Developer:
Monolith Soft

Genre:
Action, Adventure

Tags:
Weather, Survival

Players:
1

Release Date:
24th Oct 2008​




مقدمه:


در صنعت گیم همیشه بازی هایی بودن بسیار عالی کار شدن و یک شاهکار بودن و نظر گیمر ها به خود جلب کردن.



در این بین کمپانی بزرگ نینتندو قدیمی ترین کمپانی کنسول ساز هست اکثر بازی های که روی این کنسول ها ارائه شده اند انحصاری بودن مثل ماریو و ....... حتی بازی رزیدنت اویل 4 بازی انحصاری کنسول گیم کیوب بود که در طی مدت زمان از انحصار خارج شد اما هنوز هم رزیدنت اویل 4 روی کنسولا نینتندو از بافت بهتر و هوش مصنوعی بیشتری برخوردارند



اینبار به بازی میپردازیم که یک بازی بسیار زیباست که ماجراجویی و اکشن ترکیب کرده و بازی شاهکاری خلق کرده .



اسم این بازی Disaster : Day Of Crisis است که توسط شرکت Monolith Soft ساخته شده است در پرونده این شرکت بازی Xenoblade Chronicles وجود دارد هر دو بازی استثنایی این شرکت
در انحصار کنسول wii هستن.



داستان:



داستان بازی قشنگه و خوب روایت میشه.



شخصیت اصلی بازی Raymond Bryce است که افسر سابق نیروی دریایی ایالات متحده است؛ قابلیت رانندگی، شنا کردن، دویدن و شلیک کردن در 23 مرحله از بازی را دارد.


تو آمریکا در شرایطی که شهر در حال نابود شدن به وسیله طوفان، سیل، سونامی و آتشفشان است، او باید با یک گروه تروریستی به اسم SURGE نیز مبارزه کند. این گروه سه تا بمب اتم دزدیدند و دولت رو تهدید می کنند.


تو این اوضاع این گروه خواهر دوست شما رو هم گروگان گرفته و شما باید هم از بین تموم این بلاها جون سالم ببرید هم برسید به اونا.


هنگامی که ریه های او با دود پر می شود باید هوای تازه برای تنفس پیدا کند و همچنین برای به دست آوردن سلامتی و قدرت باید غذا بخورد.


بازی کننده باید مردم شهر را از خطرهای مختلف نجات بدهد و کمک های اولیه را برای آنها انجام دهد.




گرافیک:



در کل گرافیک بازی بسیار خوب کار شده طراحی شخصیت Raymond Bryce هیچ نقصی ندارد محیط بازی بخصوص مناطق گسترده بسیار خوب کار شده.


بیشتر بازی سینمایی هست و حس دیدن و مشارکت تو یه فیلم هالیوودی به شما دست پیدا میکنه که این قسمت هم عالی کار شده .


با تمرکز و زمان زیادی روی جلوه ها مثل آتش و سوانح طبیعی کار کردن. هیچ ایرادی به گرافیک و طراحی مراحل بازی میتوان گرفت.



گیم پلی:



گیم پلی بازی یکی از نقاط قوت بازی هست گیم پلی جذاب بوده و گیمر را جذب میکند . گیم پلی بازی ترکیبی بود یه جاهایی ریل شوتر میشد که عالی بود یه جاها رانندگی و یه جاهایی هم پلتفرمر.


به خوبی از ویموت و نانچاک در بازی استفاده شده و کار ویموت و نانچاک لذت بخش است.



همچنین قابلیت خنثی سازی بمب به وسیله Wii-mote و nunchuck نیز در بازی وجود دارد.




صداگذاری:



موسیقی بازی بسیار زیباست . صداگذاری شخصیت ها خوب کار شده و دیالوگ ها حس دیدن یک فیلم بینظیر هالیودی به شما القا میکند.




نتیجه گیری:


این بازی انحصاری wii هست یکی از بهترین بازیا wii ه بازی بسیار خوب طراحی شده برای داستان . طراحی و ................. وقت گذاشتن و بازی بسیار خوبی از آب درآمده این بازی از دست ندید و لذت ببرید

 
  • Like
Reactions: masoud101
نقد و بررسی Rabbids Go Home




cover_large.jpg






Publisher:
Ubisoft
Developer:
Ubisoft Montpellier

Genre:
Action, Adventure

Players:
2

Release Date:
1st Nov 2009



شاید کسی حتی فکرش را هم نمی کرد که زمانی محبوبیت خرگوشهای دیوانه به حدی برسد که
Rayman فوق محبوب زیر سایه آن ها قرار بگیرد. شاید این اتفاق در RaymanRaving Rabbids
به وقوع نپیوست اما همین طور که زمان به جلو رفت کم کم ریمن به خاطره ها پیوست واکنون خرگوش های دیوانه داستان ما خود صاحب یک بازی مستقل شده اند.



عنوان
Ubisoft که Rabbids Go Home نام دارد این بار کاملاً مربوط به داستان خرگوش ها می شود و دیگرهیچ خبری از ریمن در آن نیست (خدایا شکر).



داستان این شماره در این رابطه است که خرگوش های روانی بعد از گذشت 3 سال که برروی زمین زندگی کردند یا بهتر است بگوییم خراب کاری کردند دلشان هوای خانه را کردهو قصد دارند تا به سیاره خود بازگردند. اما مسئله این جاست که اصلاً یادشان نمیآید که از چه سیاره ای آمده اند. این جاست که سلول های نداشته خاکستریشان به کارمی افتد و تصمیم می گیرند که به ماه بروند! حالا راه حل رفتن به ماه چیست؟ اصلاًفکر فضاپیما را از ذهنتان دور کنید. خرگوش های باهوش، ببخشید روانی تصمیم می گیرندکه با جمع کردن هر چیزی که در این کره خاکی وجود دارد کوهی را درست کنند و از آنبرای خارج شدن از اتمسفر بهره ببرند! تا این جا داستان به نظر جالب می رسد اماهمین ماهیت داستان ممکن است که به گیم پلی ضربه بزند و باعث شود که بازیباز بعد ازمدتی خسته شود. پس باید راه حلی پیدا کرد و این راه حل اضافه کردن شوخی های تمامنشدنی خرگوش ها است.




اسلحه خود را آماده کن



اکنون که خرگوش ها تصمیم گرفته اند که تمامی وسایل موجوددر زمین را جمع کنند نیاز به دستگاه خاصی دارند. هویج، جاروبرقی، ماشین لباسشویی... نه هیچ کدام خرگوش ها یک سبد خرید را برای این مأموریت غیر ممکن انتخاب میکنند. دو تا از این خرگوش ها داوطلب می شوند و تصمیم می گرند که با سوار شدن بر یکسبد خرید به جای جای این کره خاکی بروند و هر چیزی که می توانند را جمع کنند. بههمین منظور بقیه خرگوش ها سیستم بازیافتی را در سطح زمین درست می کنند که اگر هروسیله را در توالت فرو کنی به آشغال دانی خرگوش ها منتقل می شود و آن ها می تواننداین آشغال ها یا به عبارتی وسایل سفر خود را بر روی هم قرار بدهند.



البته در اینبین بقیه خرگوش ها نیز بی کار نیستند و بازیباز می تواند با زدن کلیدی یک خرگوش رابه سمت بازی پرت کند! سبک بازی چیزی بین Racing/Adventure/Action است. خرگوش ها در مراحلمختلف و در جای های مختلف زمین به دنبال هر چیزی که شما تصورش را بکنید می گردند وسعی می کنند که آن ها را جمع کنند. البته نکته ای که وجود دارد این است که اصلاًمنتظر یک Katamari نباشید. در کاتاماری هرچه قدر که به خودتان چیزی می چسباندید بزرگمی شدید و همین طور این روند ادامه پیدا می کرد. اما در RGH چنین چیزی اعمال نشدهاست و بازیباز تنها از توی وسایل معلق در هوا می گذرد و در اصل آن ها را جمع میکند. البته محیط تأثیر مستقیمی از این کار می بیند و به هم می ریزد اما در ظاهرسبد خرید خرگوش ها تغیری ایجاد نمی شود.


قابلیت بالا بردن سرعت و استفاده از یکسری جهش دهنده نیز در بازی وجود دارد و خرگوش ها در مواقع لازم می توانند از آن هااستفاده کنند. در این جا شاید این نکته به وجود آید که تنوع این نوع گیم پلی بسیارپایین است. تیم سازنده بازی در این زمینه سعی کرده تا مینی گیم هایی را در جاهایمختلف بازی قرار دهد. شاید این مینی گیم ها کیفیت عناوین قبلی را نداشته باشند اماکمک بسیاری به ایجاد تنوع در گیم پلی بازی می کنند.



مهاجم روانی دیده شد



اوضاع اگر به همین صورت پیش برود دیگر چیزی در زمین باقینمی ماند برای همین انسان های ترسو (البته در این بازی) تصمیم می گیرند تا باتجهیز کردن خود این خرگوش های روانی را شکار کنند. انسان ها با پوشیدن لباس هاییشبیه به لباس های ضد رادیواکتیو وارد این نبرد بزرگ می شوند اما خبر ندارند کهخرگوش هایی به این کم عقلی هم از ترسو بودن آن ها با خبر هستند و می دانند که دراین لباس بزرگ تنها یک مرد یا زن کوچک و ترسو است.


در کنار انسان ها دشمن دیگرخرگوش ها سگ ها هستند. سگ ها که در سه مدل مختلف در بازی حضور دارند دشمن درجه یکخرگوش ها هستند، البته در این زمینه خرگوش ها ترجیح می دهند که فقط فرار کنند.کنترل سبد خرید موجود در بازی با آنالوگ نانچاک صورت می گیرد و کاملاً عملکردیروان و نرم را برای بازیباز به ارمغان می آورد. البته
WiiRemote همکاربردهای خود را در بازی همانند دیگر عناوین Wii
دارد و نباید از نقشکلیدی آن چشم پوشی کرد.


گرافیک بازی پیشرفت خوبی نسبت به گذشته داشته و بهنظر می رسد که همانند عناوین قبلی از موتورگرافیکی Jade استفاده می کند. نکته قابل توجه این است که یوبی سافت قبل از منتشر بازی گفته بود بازی بر روی 60 فریم ثابت اجرا میشود.




داخل Wii Remote چه خبر است؟



زمانی که اعضای یوبی سافت تصمیم به ساخت این عنوان گرفتندبه طور ناگهانی بفکرشان رسید کهخرگوش سوم داستان ما داخل Wii Remote زندگی کند. که جالب ترینبخش RGH درست همین قسمت Inside The Wii Remote
است. در این جا شماخرگوشی را می بینید که با تکان دادن دسته وی نیز تکان می خورد. می توانید او را بهدیوارهای کنترلر بکوبید یا این که به چپ یا راست منتقلش کنید.


نکته قابل توجه این است که قابلیت ایجاد تغییرات ظاهری بر روی خرگوش مورد نظر دراین قسمت وجود دارد و بازیباز می تواند با استفاده از امکانات فراوانی که دراختیار دارد خرگوش را باد کند، بکشد، پهن کند، لباس بر تن او بکند یا این که برروی بدنش رنگ آمیزی کند. بعد از ایجاد تغییرات این خرگوش را می توانید وارد بخشداستانی بکنید و با وی به ادامه بازی بپردازید. نکته دیگر این است که بازیباز میتواند در هر لحظه ای از بازی عکس بگیرد و آن را بر روی اینترنت قرار دهد. دوستانوی این امکان را دارا هستند که عکس های او ببینند و به او امتیاز بدهند.



این بازی انحصاری wii هست در کل این بار یوبی سافت خرگوش ها از ریمن جدا کند تا تجربه ای جدید و لذت بخش برای مخاطب خود بهارمغان بیاورد بازی بسیار زیباست دنیا زیبا . شاد . دوست داشتنیی و خنده دار است.



این بازی برخلاف بقیه نسخه ها دارای داستان است گیم پلی بازی بسیار خوب است و از ویموت و نانچاک بخوبی استفاده شده است .






 
  • Like
Reactions: masoud101
نقد و بررسی The Last Story




cover_large.jpg








Publisher:
Nintendo

Developer:
Mistwalker

Genre:
RPG

Players:
6

Release Date:

14th Aug 2012 (USA)
27th Jan 2011 (JPN)

Feature Support:
Online Multiplayer


قصه ی آخر



(( hironobusakaguchi)) کمک خیلی زیادی به شکل گیری روز های مدرن نقش آفرینی ژاپنی کرد .



افسانه ای که بدون شک با خلق مجموعه ای عظیم به نام فاینالفانتزی متولد شد در 1987با مشکلات فراوان اسکوئر نوپا . ساکاگوچی شرکت را با خلقعنوانی که به یکی از شکیل ترین سرگرم کننده ترین بازی های دوران تبدیل شد این سبک نجات دادو چون آخرین تیر او قبل ازرفتن بود . آخرین فانتزی نام گرفت.


25سال بعد از اولین (( فاینال فانتزی)) ساکاگوچی رخت سفر بسته و بازی خود را ساختهاست.قطعا یک یک مسیر واضح و یک خط سیر مستحکم از اولین بازی سریفانتزی تا بازی هایی همچون lostodyssey قابل ترسیم است


The last story آخرین ساخته ی mistwalker واولین بازی پس از فاینال فانتزی 5 که ساخته ساکاچوی کارگردانی آن را برعهده داشته تلاشی است برای از نو ساختن روز های مدرن نقش آفرینی ژاپنی . افسانه ای که موفق بوده و خیلی خوب از آب در اومده.



مدت زمان روایت قصه حدود 20 ساعته اکشن سریع و همزمانه و پر مشقت نیست و این در حالیکه سیستم های بازی یک دست و کارآمدند وبه راحتی قابل درک .



این بازی یک rpg هست طرفدارا این سبک این بازی نباید این بازی از دستش بدن.


هیچ بازی قبل از این اینطوری نبوده ولی شاید بعد از این باشد.


بازی در حوالی جزیره ی lazulis اتفاق میفتد the last story با جنگ در حال وقوع بشر با gurak شروع میشود و چهار چوب قصه ی این بازی همین جنگاست.


داستان بازی ساده است : پسری دختری را میبینه قدرت های ماورایی بدست میاره و براینجات دنیا محیا میشه.شهر lazulis محل اتفاقات بازی و شکل گیری وقایع جالب آن است بازی یک سازه نفس گیره.این شهر قلب تپنده بازیه متشکل از کوچه ها و راههای اسطقس داری که آماده برای دنبال کردنهر یک از مردم شایعه پرا کن شهر در یک بعد از ظهر افتابی است.



lazulis یکی از بهترین و زیباترین شهر هایدنیا بازی است و بی شک گم شدن در این شهر با عظمت . افتخاری بزرگه. مبارزات بازی یک ترکیب شجاعانه است در نقش zeal شما میتوانید قبل از اینکه تیر را در کمان بگذارید و سریع به سنگر بروید.



که به طرز شگفت آوری شامل حتی در بازی میتونید پوست موز به طرف دشمنان پرتاب کنید تا با رفتن روی آن هاسر خورده و روی زمین بیفتن خیلی طبیعی کار شده.


میتونید نبرد نگه دارید تا همراهنتان را هدایت کنید همینکارو برای جلو رفتن و و ترتیب دادن یک حمله نزدیک انجام بدید. مقایسه بازی با xenoblade chronicles بدیهی است یک نقش آفرینی ژاپنی که با حس آزادیو سخاوتش شناخته میشود the last story با روح نوآوری مشابهی پر شده است.


نکات مثبت : طراحی شگفت انگیز شهر بازی . جذابیت . ترکیبهای جدید در المان های کهنه . یکی از بهترین گرافیک های کنسول نینتندو wii


نکته منفی : نکته منفی دیده نمیشه



The-Last-Story-30.jpg




 
  • Like
Reactions: masoud101
Wii u از wii جديدتره؟
سونيك ها در انحصار وي هست؟
كلا شاخصه اين كنسول چيه؟


Sent from my iPhone 5 using Tapatalk




آره سونیک داره wii غیر از سونیک ها که مولتی هستن سونیک ها انحصاری هم داره



بازیا سونیک برای wii


Sonic & Sega All-Stars Racing

Sonic and the Black Knight

Sonic and the Secret Rings

Sonic Colors ( بهترین سونیک نسل هفت شد که انحصار wii ه)

Sonic Riders: Zero Gravity

Sonic Unleashed

Mario & Sonic at the London 2012 Olympic Games

Mario & Sonic at the Olympic Games

Mario & Sonic at the Olympic Winter Games







wii سال 2006 وارد بازار شد


medium.jpg




wii پر فروشترین کنسول هفت شد و بالا 100 میلیون کنسول فروخته


wii تنوع بازیی خیلی زیادی داره و هر نوع گیمری جذب خودش میکنه و سبک خاصی از بازیا داره در اصل هر بازی روی wii بیاد جذابیتش چند برابر میشه


کنترل انقلابی این کنسول اسمش ویموت و نانچاک هستش که خیلی لذت بخشه و حرکات طراحی شده تو بازیا جالبن تو همه بازیا این کنترل ها استفاده میشن این ویموت چند نوع سنسنور حرکتی داخلش داره هر نوع حرکتی که نیاز بازیه تشخیص میده این کنترل بیسیم تا فاصله خوبی ساپورت میکنه


تو بازیا از ویموت و نانچاک به 3 صورت استفاده میشه 1. استفاده از ویموت تنها بازی هایی مثل جاست دنس 2. وقتی ویموت مثل دسته کلاسیک بین دو دستت بگیری مثل بازی new super mario و در ضمن قابلیت سنسور حرکتی داره یعنی مثل تبلت تکون میدی بازی کنترل میکنه اینم همینطوریه 3. ویموت و نانچاک


تو کنترل کنسول ها دیگه راحترین راه بازی با دسته ها کلاسیک آنالوگه اما آنالوگ در مقابل ویموت حرفی برای گفتن نداره ویموت مثل موس pc عمل میکنه و بازی خیلی روونتر بهتر و آسونتر میشه چون هم ویموت حسگر حرکتی داره هم نانچاک مثلا تو بازی مدال افتخار قهرمانان 2 وقتی وینچستر میگیری شلیک میکنی نانچاک تکون میدی تو بازی وینچستر گلنگدن میکشه


روی ویموت اسپیکر پخش افکت صدا بازی هست مثلا تو بازی رزیدنت اویل خشاب میزاری صدا خشاب گذاشتن پخش میشه و وقتی شلیک میکنی صداش پخش میشه یا تو بازی نو مور هروس تو بازی تلفن زنگ میخوره کاراکتر گوشی بر میداره صدا فرد پشت خط از اسپیکر ویوت پخش میشه یا این اسپیکر تو بازی ماریو گلگسی بهترین استفاده شده


گرافیک بازیاش قابل قبوله و خروجی 480p داره البته نینتندو تو استفاده و بهینه سازی و استفاده از قدرت کنسولاش تخصص بالایی داره مثلا mario galaxy که خیلی فراتر از سخت افزار کنسوله و بازی در حد گرافیک بازیا xbox 360 رسیده مثل د لست استوری شاهکاره محضه و .............


در کنار این موضوع wii قیمتی نداره قیمت wii دست دوم آکش 300 هزار تومنه یعنی از دست دادن wii اشتباهه محضه


wii بازی گروهی تا4 نفر آفلاین ساپورت میکنه یعنی همزمان 4 نفر باهم میتونن بازی کنن


در کنار این wii بازیا کنسول گیم کیوب هم اجرا میکنه که کلی عنوان عالی داره قسمت بالا wii دوتا در هست بازش کنی اولی 4 تا دسته گیم کیوب وصل میشه قسمت دومی مموری


250px-Wii-gamecube-compatibility.jpg





درباره بازی هاش انحصاری ها نینتندو براش اومده همه متا بالا آوردن مثل mario galaxy 1 که از دید یوروگیم . ign و ...... بهترین بازی نسل هفت شد یا kirby epic yarn از دیدگاه منتقدا تو e3 سال 2010 بهترین بازی شد و ......


غیر از انحصاری ها خود نینتندو انحصاری ها بقیه شرکت ها برای wii اومد که واقعا زیبان مثل madworld . سونیک و ماریو المپیک و ........... وحتی بازیایی مثل de blob و میکی موس epic و ...... نسخه یکشون برای wii اومد بعد پرفروش شدن نسخه ها بعدیشون برای کنسولا دیگم اومدن


بازیا dance هم همه روش اومدن مثل مایکل و جاست دنس 2012 . 2014 و ...........

بازیا مولتی هم براش اومده مثل کالاف مدرن وار 3 و ...........


چون wii پرفروشه تنوع بازی خیلی زیادی داره و هر گیمری راضی نگه میداره



wii تا هارد 1 ترابایت بهش وصل میشه و بازیا از روی فلش و هارد اکسترنالم اجرا میکنه



در کل نگران نباش چیزی از دست نمیدی هم دنیا جدیدی تجربه میکنی هم قیمتی نداره حتی از psp ارزونتره


تازه برای wii کلی شبیه ساز هست روش نصب میکنی میتونی بازیا قدیمی روش بازی کنی شبیه ساز ds . ps1 . nintendo 64 و ..... روش هست راحت کار میکنن



غیر از ویموت و نانچاک یه کنترل کلاسیک هم هست که اگه دوست داشته باشی با اون میتونی بازی کنی


تو بعضی بازیا انواع کنترل ساپورت میکنه مثلا بازی دانکی کونگ هم با ویموت و نانچاک میتونی بازی کنی هم ویموت خالی هم کنترل wii classic بعد از هر نوع استفاده کنی منو بازی عوض میشه


تو بازی هایی که ویموت و نانچاک باهم احتیاج داره اگه نانچاک وصل نباشه بازی میگه نانچاک متصل کن بعد وصل کردی وارد بازی میشه خود نانچاک هم سنسور داره




لیست بعضی از عناوین wii

List of Wii games - Wikipedia, the free encyclopedia


کاور یه تعداد بازی wii

Cover Gallery







wii غیر از بازیا خودش یه سری بازی wiiware داره


wii غیر از بازیا خود wii یه سری بازی داره به اسم wiiware این بازی ها در اصل مینی گیم هستن با حجم خیلی خیلی کم . بازیا wiiware مینی گیم ها جدید و بازیا کلاسیک باسازی شده بازی ها کلاسیک افزایش کیفیت داده شده و ............ هستن


کاور یه سری از بازیا wiiware


Cover Gallery
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: masoud101

The Conduit‌ چشم همه چيز بين!






cover_large.jpg





يك اكشن اول شخص عالی براي ‌Wii



چشم همه چيز بين!



بازي ‌The Conduit‌ یک بازي اكشن اول شخص عالی برای ‌Wii‌ ه . تبليغات و سر و صداهاي جانبي كه سازنده‌هاي آن در استوديوي ‌Hight Voltage‌ برايش ايجاد كردند، باعث شد چشم‌هاي زيادي به آن دوخته شوند. براي قضاوت در مورد ‌The Conduit‌ بايد مراقب باشيد تا زود قضاوت نکنید چون این بازی جزو بهتریناست.



يك خصوصيت كلي كه در همه جاي بازي ‌The Conduit‌ ديده مي‌شود، اين‌است كه سازنده‌ها واقعا سعي كرده‌اند بيشترين استفاده را از امكانات محدود خودشان بكنند. شك نكنيد كه موتور پايه كوانتم‌هرچقدر هم قوي باشد، در برابر بازي‌هاي اكشن اول شخص روز دنيا در ديگر پلت‌فرم‌ها كم مي‌آورد. بنابراين براي اين‌كه بشود از ‌The Conduit‌ يك اثر ماندگار ساخت، سازنده‌ها به‌خوبي مي‌دانسته‌اند كه بايد به همه بخش‌هاي بازي تا حد امكان بپردازند.



اول از داستان شروع مي‌كنيم. قهرمان بازي مايكل فورد نام دارد كه توسط شخصي به نام جان آدامز كه رهبر يك گروه مشكوك به نام تراست است،‌دعوت به كار مي‌شود. هدف او باز پس گيري يك دستگاه پيش‌ساخته تراست از دست تروريستي به نام پرومتيوس است.



در ادامه كار داستان به‌طور كامل برمي‌گردد. هنوز نيمي از داستان نگذشته كه مي‌بينيد مشغول هم‌كاري با پرومتيوس هستيد و آدامز تبديل به شخصيت منفي داستان مي‌شود. در اين بين بايد با سربازهاي تحت فرمان آدامز و آدم‌فضايي‌هايي كه به واشنگتن حمله كرده‌اند مبارزه كنيد. داستان در ادامه باز هم مي‌چرخد و چند سورپريز ديگر هم برايتان دارد.



شخصيت‌پردازي در ‌The Conduit‌ به‌نحو احسن انجام شده و از حد و اندازه‌هاي يك اكشن اول شخص معمولي بالاتر است. به‌خصوص كه از گوينده‌هاي حرفه‌اي براي صداگذاري اين شخصيت‌ها استفاده شده است. گوينده‌هايي كه به جاي پرومتيوس و آدامز در بازي صحبت مي‌كنند، به خوبي به ديالوگ‌ها و درگيري‌هاي لفظي جان بخشيده‌اند. با اين‌كه از ميان پرده‌هاي سينمايي متعدد و دموهاي ‌CG‌ خفن خبري نيست، اما باز هم نويسنده‌ها موفق شده‌اند يك داستان جذاب را در يك اكشن اول شخص پياده كنند كه جاي تقدير دارد. داستان بازي پايان درست و حسابي ندارد و بايد منتظر باشيم در شماره بعد از سرنوشت شخصيت‌ها آگاه شويم.



روند بازي كاملا استاندارد است. يك اكشن اول شخص پر زد و خورد با ضرب آهنگ بالا در انتظار علاقمندان به اين سبك است تا در 9مرحله بخش تك‌نفره و سناريوهاي بخش چندنفره ساعت‌ها آنها را سرگرم كند. مراحل بسيار متنوع هستند و تغيير لوكيشن‌ها به‌خوبي تكراري بودن مبارزه و روند بازي را تعديل مي‌كند. هر چند وقت يك‌بار هم بايد با ‌Invader‌ها روبرو شويد كه در حكم »غول آخر«هاي بازي به‌شمار مي‌آيند. ‌ ‌



بازي‌هاي خوش ساخت هر ژانر، معمولا در كنار تكرار كردن كليشه‌هاي موفق، يك قابليت منحصر به فرد را هم در بازي وارد مي‌كنند. در ‌The Conduit‌ اين قابليت منحصر به فرد در قالب وسيله‌اي به نام ‌ASE‌ يا ‌All Seeing Eye‌ ارائه مي‌شود. يك كره عجيب كه در طول مراحل سكوها، درها يا ديگر عناصر مخفي لازم براي پيشرفت در بازي را نشان مي‌دهد. در بخش چند نفره اين ‌ASE‌ سوژه يك حالت جالب مانند ‌Bombing Run‌ هاي معروف آنريل 2004 مي‌شود.
 
نقد و بررسی بازی madworld




27768-madworld.jpg




Publisher:
SEGA

Developer:
PlatinumGames

Genre:
Action, Fighting

Tags:
Third Person, Violence, Gore, Black & White

Players:
2

Release Date:
10th Mar 2009

Series:
MadWorld

Controller Support:
Nunchuk + Wii Remote​




بازی mad world یکی از بهترین عناوین wii هست این بازی خشونت زیادی دارد و در سال 2009 منتشر شد که نظر بسیاری از منتقد ها جلب کرد.



اولين برداشت هر بيننده اي از بازي Madworld این است که ضدقهرماني سيگار به لب با اره برقي که بهدست او متصل شده و مقدار زيادي خشونت که در صحنه هاي سياه و سفيد با با رنگقرمزخون متمايز مي شوند.



اما در پشت اين ظاهر خشن دنياي طنزآميز با ميني گيمهاي مختلف آشنا نهفته است که اين بار با ظاهري متفاوت به بازي
Madworld آمده اند. از نام بازي به راحتي مي تواندنياي عجيب بازي را درک کرد. گروه مرموزي به نام The Organizers کنترل شهر واريگان (Varrigan) را به دست گرفته اند و تمام راه هايارتباطي آن به نقاط ديگر قطع شده است. اين گروه ويروسي را در سطح شهر پخش کرده ومردم شهر فقط 24 ساعت براي زندگي وقت دارند تا به تنها واکسن اين ويروس دست پيداکنند. مردم شهر براي زنده ماندن شروع به کشتن هم مي کنند و در همين حين يک شبکه تلويزيونيبه نام Shock Wave TV اينمبارزه مرگ آور را مستقيم براي دنيا پخش مي کند. در حالي که مردم شهر مشغول حذفکردن همديگر هستند، فردي به نام جک (Just Jack) با کشتنيکي از سران و قدرتمندان شهر وارد اين دنياي عجيب مي شود. فردي مرموز که خود رامأمور شماره 13 (Agent XIII) ميخواند به عنوان اسپانسر با جک قرارداد بسته و براي او مبلغ يک صد ميليون دلارتعيين مي کند و به اين شکل جک رسماً وارد رقابت مي شود.



داستان بازي شايد به ظاهر ساده باشد اما سازندگان بازي در Madworld نگاهي کنايه آميز همراه با طنز به جرياناتموجود در دنياي واقعي ما دارند. از سياستمداراني که براي رسيدن به اهداف خود انسانها قرباني مي کنند تا سرمايه داراني که از هر موقعيتي براي رسيدن به منافع اقتصاديتلاش مي کنند و رسانه هايي که براي رسيدن اهداف اين دو گروه مردم را سرگرم ميکنند. هر چند که ايده Madworld تازهنيست و بيشتر مولفه هاي خود را از فيلم ها (Running Man و SmashTV) و بازي هاي ديگر (Viewtiful Joe و GOd Hand) گرفته است اما سازندگان Madworld سعي کرده اند با به هجو کشيدن همه چيز(بيشتر از همه خشونت) از آنها براي سرگرمي استفاده کنند.



اساس گيم پلي Madworld بر روي مسابقات مرگ (Death Watch) و گرفتن امتيازهاي لازم براي بالا رفتن دررتبه بندي قرار دارد و ساختار آن ترکيبي است از فرمول قديمي بازي هاي beat em up دوبعدي و ميني گيم هاي مختلف. دنياي Madworld به چند منطقه تقسيم شده که هر منطقه حکم يکمرحله را دارد. بازيباز قبل از شروع بازي از روي نقشه اي که در دست دارد يکي ازمنطقه ها را انتخاب مي کند.



هر مرحله براي خود يک رئيس دارد که در بين بينندگان از امتياز (point) و رتبه بندي خاصي (Rank) برخوردار است. نقش بازيباز اين است که بااز بين بردن دشمناني که تشنه به خون او هستند (با هر وسيله اي و روشي!) توجهبينندگان اين مسابقه مرگبار را به خود جلب و مجموع امتيازهاي خود را به حد نصابخاصي برساند تا بتواند به مبارزه با رئيس منطقه (Boss Battle Challenge) بپردازد و با از پاي در آوردن او و با بالابردن رتبه خود، اجازه ورود به منطقه هاي ديگر را به دست آورد. مکانيزم هاي متفاوتيبراي مبارزه با دشمنان طراحي شده است. علاوه بر مشت و يک عدد اره برقي که به طوراتوماتيک جک قادر به استفاده از آن است (البته مأمور XIII يا همان اسپانسر شما با باز کردن نوعي سلاحخاص شما را ذوق زده خواهد کرد!) انواع و اقسام وسايل مختلف در محيط وجود دارد وشما با استفاده از محيط و اشيا مي توانيد حرکاتي به صورت چندگانه (Combo) روي دشمن اجرا کرده و امتيازهاي بيشتري راکسب کنيد. به عنوان مثال ابتدا دشمن را به درون يک تاير بيندازيد، تابلوي توقفممنوع راه درون چشم او فرو کرده سپس دشمن نگون بخت را به ديواري پر از ميخ بکوبيديا اين که او را جلوي قطار در حال حرکت بيندازيد!!.



اين مکانيزم ها در ابتدا بسيار سرگرم کننده هستند وجود حمام خوني جديد در هرمرحله و همچنين طراحي دو مرحله موتور سواري نسبتاً جذاب موجب شده تا بازيباز تاقبل از پايان بازي زياد متوجه يکنواختي روند بازي نشود.



مبارزه با رئيس هر منطقه هم نوعي ميني گيم (تکان دادن کنترلر در زمان مناسب) بهحساب مي آيد ولي با وجود اين که عمق کافي ندارد و نيازي به پيدا کردن استراتژيخاصي براي شکست آنها نيست، اما به خاطر طراحي هاي متفاوتشان در سبک مبارزه وشخصيت، سرگرم کننده هستند و تنها دليل عبور بازيباز از منطقه هاي تکراري رسيدن بهآنها است. در حين پيشروي در مرحله ها انواع ميني گيم هاي آشنا هم وجود دارند که باظاهري خشن طراحي شده اند. اين ميني گيم ها که از طرف Shock TV به نام حمام خون (Challenge Blood Bath) براي بازيباز در نظر گرفته شده است با يکمعرفي کوتاه توسط مجري آن شروع مي شود. در اين ميني گيم ها وسيله بسيار خاصي بهبازيباز معرفي مي شود و به بازيباز مهلت داده مي شود در طي زمان مشخصي هر تعداددشمن را که مي تواند با اين وسيله نابود کند، از اين وسيله ها مي توان به موتورجت، توپ هاي آتش بازي، گلف با سر انسان يا پرتاب دارت که دشمنان را بايد برايگرفتن امتياز بيشتر به سمت هدف پرتاب کنيد يا بازي بولينگ که با پرتاب بمبي به سمتآنها بايد امتياز لازم را بگيريد اشاره کرد.



اين ميني گيم ها جذابيت بيشتري بهنسبت گيم پلي اصلي بازي دارند و باعث به حاشيه رفتن بخش اصلي بازي مي شوند. فيزيکبازي به لطف استفاده از موتور قدرتمند Havok گيم پليبازي را کامل مي کند. کليه اجسام در اين بازي قابل تخريب هستند و دقيقاً در اثربرخورد اجسام مختلف به هم در همان زاويه واکنش نشان مي دهند (اين نکته نيز کاملاًبراي دشمنان نيز صادق است) يعني دقيقاً هر نوع به دشمن ضربه وارد کنيد دقيقاًمطابق قانون سوم نيوتون (عمل و عکس العمل) واکنش را خواهيد ديد. در کل گيم پليبازي با اختصاص دادن بخش عمده خود به کشتن دشمنان با شيوه هاي مختلف بيش از حد خطيو سر راست شده است، با توجه به اين که دنياي جالب توجه Madworld پتانسيل خوبي براي خلق يک گيم پلي چند لايهرا داشت.



خوشبختانه کنترل بازي جزو بهترين ها درميان بازي ها wii است و استفاده هاي خوبي از حس گر حرکتي درضربات تمام کننده و کل بازي شده است، گردش درست و حرکت صحيح wii mote و نابچاک کليد اصلي کنترل بازي است. نکته ايکه در اين قسمت اهميت دارد حساسيت و همچنين هماهنگي کامل کنترل باعث مي شود تاحرکات جک و تمام کننده ها جذابيت بيشتري پيدا کنند. اما متأسفانه حرکت هاي بددوربين در بيشتر مواقع ديد خوبي در اختيار بازيباز قرار نمي دهد و تا حدودي کنترلبازي را به دردسر مي اندازد.



البته وجود قابليت قفل روي هدف (Lock on Target)، با مهار چرخش هاي ناگهاني دوربين ازنابودي کنترل بازي جلوگيري مي کند. اما به جرأت مي توان ممتازترين بخش بازي راطراحي هنري و گرافيک منحصر به فرد بازي دانست. طراحي هنري بازي که به سبک کميک هايفرانک ميلر و فيلم شهر گناه (Sin City) است بهخوبي دنياي عجيب و سياه Madworld را بهتصوير مي کشد. طراحي بسيار جالب شهر واريگان و دشمنان در کنار طراحي خاص رئيس هايهر مرحله تجربه بصري خاصي به Madworld مي دهدضمن اين که از نظر تکنيکي حتي با وجود مشکلات کوچک يکي از بهترين هاي کنسول wii است. البته ناگفته نماند که انتخاب اين سبکهنري در طراحي بازي باعث شده تا بازيبازهاي بسياري هم نتواند با Madworld ارتباط برقرار کنند. در کنار اين سبک بصريموسيقي جالبي که با فضاي بازي همخواني دارد ساخته شده است. آهنگ هاي Hip-Hop با ريتم تند و اوج و فرودهاي بسيار مناسب وهم چنين تناسب کامل با صحنه هاي مختلف بازي علاوه بر هيجان شديد که به بازيباز ميدهد. علاوه بر آن کيفيت خوب صداهاي انتخاب شده و افکت هاي صوتي بازي و هم چنينصداپيشگي خوب به خصوص صداي جک در ميان پرده هاي بازي تأثيرخوبي در هر چه جذاب ترشدن بازي داشته اند.



در کل بازي Madworld تجربه اي تازه از سوي Platinum Games بود که با این بازی توانست از تمام پتانسيل wii استفاده کند و چيزي که خلق کرده بودند عالی از آب در اومد . Madworld بازي است که کمتر نظير آن را ديده ايد و بسیار سرگرم کننده است.

 
از این یارو kirby هم خیلی خوشم میاد
بامزس.توی ds بازی کردم خیلی باحاله

آره کیربی خیلی بامزه اس من که خیلی دوسش دارم
:x
wii دو نسخه kirby داره


یکی Kirby’s Return to Dreamland خیلی قشنگه


یکی هم Kirby's Epic Yarn واقعا شاهکاره دنیا کامواه بهترین kirby ه که تو زندگیم بازی کردم ( نقدشو امروز میزارم همینجا)
:x

رو ds هم 4 نسخه kirby هستش من از همه بیشتر kirby mass attack بدوست دارم خیلی بامزه اس کلا هم با تاچه ds ه
 

نقد و بررسی Sonic Colours






cover_large.jpg





سونيك كالرز (Sonic Colours) هيچ چيز جاي يك سكوبازي اصيل را نمي‌گيرد



توسعه دهنده: Sonic Team

ناشر: Sega

ژانر: سكوبازي

بستر: Wii



پس از دنباله‌اي وفادارانه، اما ناپايدار سونيك جوجه‌تيغي4 (Sonic the Hedgehog)، سونيك كالرز (Sonic Colours) غافلگيركننده است. در اين دنباله،سونيك ظاهر سه‌بعدي جديدي را طراحي كرده كه اكشن خوب و سريعي دارد. قابليت‌هاي پرزرق و برق جديدي هم به بازي اضافه شده‌اند، هر چند فرمول اساسي سونيك را زير سوال نمي‌برند و هنوز به دست آوردن حلقه و استفاده از ربات‌ها در اين سكوبازي فوق سريع، كليد اصلي است. سونيك كالرز در ميان سونيك‌هاي قبلي كه بعضا يك شاهكار و گاهي يك نااميدي بودند، نسخه خوبي است.



بازي در دنياي پارك مانند دكتر رباتنيك (همان اگمن معروف) مي‌گذرد. وي معتقد است به دليل جرايمي كه مرتكب شده و براي جبران آن، اين پارك را ايجاد كرده است. هر چند مشخص مي‌شود اين پارك ابزار ديگري براي امور شيطاني وي است. اگمن به دنبال مراوده با نژادي بيگانه به نام ويسپ است كه سونيك و تيلز، به دنبال خنثي‌كردن اين كار وي هستند. تنها كار لازم براي خنثي‌كردن آقاي اگمن اين است كه در پارك با سرعت بدويد و ويسپ‌ها را ناكام بگذاريد. البته پس از مدتي به اين داستان سردستي كه از سادگي بيش از حد رنج مي‌برد، علاقه‌مند خواهيد شد. شايد اين ديالوگ اگمن خنده‌دار باشد كه مي‌گويد: «من مي‌دونم كه هر دفعه اين رو مي‌گم، ولي اين دفعه واقعا چيزي جلوي منو نمي‌گيره!»



صحنه بازي در 6 دنيا با تم‌هاي مختلف مي‌گذرد و در ميان آنها، كوهستان شيرين و پارك آكواريوم از همه جالب‌ترند. مراحل بازي با خلاقيت و رنگ آميزي مناسبي طراحي شده است. طراحي‌ها هنرمندانه است و در كنسول وي مي‌توان يكي از بهترين طراحي‌هاي محيط بازي را به سونيك كالرز داد. در يكي از مراحل كه در محيطي شبيه به فضاي خارج از جو بازي مي‌كنيد، قطعا ياد سوپرماريوگالاكسي مي‌افتيد. در نماهاي نزديك، انيميشن‌هاي سونيك كاملا زنده طراحي شده‌اند ولي مشكل آنجاست كه فقط زماني مي‌شود اين كاراكتر را خوب برانداز كرد كه يا در دموي بازي باشيد، يا يكي دو ثانيه اول هر مرحله باشد. در بيشتر مواقع، دوربين آنقدر عقب مي‌آيد كه مسير روبه‌رو را بتوانيد خوب ببينيد.





large.jpg





بازي به طور كل در فضايي شبه دوبعدي و در محيطي سه‌بعدي است كه سونيك با سرعت خارق‌العاده خود مراحل مختلف را پشت سر مي‌گذارد. بين مراحل، اتفاقات زيادي مي‌افتد كه همه اين اتفاقات محدود به ويسپ‌ها نمي‌شود. ويسپ‌ها رنگ‌هايي هستند كه بازي بر اساس آنها نامگذاري شده است. وقتي ويسپ‌ها را آزاد مي‌كنيد، سونيك مي‌تواند از اين ويسپ‌ها استفاده كرده تا قابليت جديدي بر اساس رنگشان دريافت كند. اين قابليت‌ها از حالت شبه‌پروازي گرفته تا حالت موشكي كه تا ارتفاعات زياد شما را پرتاب مي‌كنند، متغير است. اين قابليت‌ها هر چند رنگ و بويي تازه به سونيك داده‌اند، اما هيچ چيز مثل گلوله‌شدن و سريع‌رفتن سونيك لذتبخش و مفيد نيست. ويسپ‌ها به طور خاص چاشني‌هاي لذتبخش بازي به شمار مي‌روند كه ضروري نيستند و نبود آنها مشكلي ايجاد نمي‌كند.


سيستم كنترل حركتي بازي كار خاصي انجام نمي‌دهد و با تكان‌دادن دسته وي، تنها مي‌توانيد ويسپ‌ها را كنترل و فعال كنيد. هر چند پياده‌سازي خوبي انجام نگرفته و مي‌توانيد با يك تكان معمولي، از لبه پرتگاهي خودتان را بي‌خودي پايين بيندازيد.



صداگذاري بازي مناسب است و موسيقي آن انرژي خوبي را هنگام سرعت‌گرفتن و سكوبازي در مسيرهاي پرزرق و برق بازي منتقل مي‌كند. تنوع و خلاقيت مناطق بازي هنگام نبرد با غول آخرها، تنها نقطه‌ضعف چشمگير بازي است. بازي دو نفره آن نيز يك منطقه مخصوص به نام Game Land دارد كه در دستگاه بازي مجازي به نام شبيه‌ساز سونيك اگمن مي‌گذرد. اين حالت بازي، به جاي اين كه يك ويژگي كليدي باشد بيشتر جنبه خوشگذراني مقطعي دارد و هرگز به پاي لذتي كه از كمپين بازي به دست مي‌آيد، نخواهد رسيد. مراحل بازي دو نفره آن هم زشت طراحي شده و گاهي اوقات نمي‌توان به سادگي از يك مسير عبور كرد. اگر يك بازيكن از دور خارج شود، نفر ديگر تنها مي‌ماند.




large.jpg
 
نقد و بررسی Kirby's Epic Yarn



cover_large.jpg






Publisher:
Nintendo

Developer:
Good-Feel Inc.

Genre:
Adventure, Platformer

Tags:
Yarn

Players:
2

Release Date:
17th Oct 2010


کربی ، موجود گرد و شاد و صورتی رنگ که خودش را باد می کرد و دشمنانش را با مکش هوا غورت می داد! را همه دوستداران نینتندو می شناسند. کنسولهای اواخر دهه 80 اوایل دهه 90 میلادی این موجود دوست داشتنی را به خوبی ستایش کردند ... هرگز لذت کربی بازی کردن را روی کنسول میکرو(NES) فراموش نمی کنم.در میان بازیهای بزرگ نینتندو مثل دانکی کونگ و ماریو براس کربی هم شان و مقام خاصی دارد.


میانگین امتیازات 9 از 10 نشان از صلابت زیاد افسانه بافی کربی دارد...تقریبا هیچ نکته منفی ای در این نسخه دیده نمی شود...به جد می گویم که من نمره کامل 10 به این بازی می دهم.این بازی را به دید یک بازی کودکانه نگاه نکنید که بی شک بزرگتر ها را بیشتر از کودکان جذب می کند...فقط یکبار باید امتحانش کنید


کربی اینبار با عظمتی وصف نشدنی برگشته است...او اینبار دیگر نمی خواهد خودش را باد کند چون دنیای کامواها این اجازه را به او نمی دهند...بلکه باید با خلاقیت و ترکیب و تبدیلهایش به اجسام و اشکال مختلف و با ان شلاق کاموایی اش به جنگ با دشمنان و تمام کردن سرنوشتش در دنیای جدیدش برود.


در ابتدای بازی کربی در حال حرکت در یک مسیر سر سبز است...در همین حال یک گوجه فرنگی بزرگ روی یک بوته میبیند...او با مکش هوا به داخل بدنش می خواهد ان گوجه را ببلعد...در همین حین ناگهان یک غول بزرگ کاموایی می بیند...او در ان گوجه را می بلعد اما در همان لحظه به داخل بدن ان غول کشیده می شود!


وقتی کربی به خودش می آید می بیند به کاموا تبدیل شده است...در همین حین یک کربی ابی رنگ را می بیند که در حال فرار از دست یک موجود وحشی است...کربی ابتدا با مکش هوا سعی می کند ان موجود را غورت دهد اما متوجه می شود که در دنیای کاموا ها نمی تواند این کار را کند...پس متوجه توانایی های جدیدش می شود و تبدیل به یک ماشین شده و ان کربی ابی رنگ را سوار خود کرده به سرعت از محل دور می شود و به سمت یک قلعه می رود.


ان کربی ابی رنگ شاهزاده ان قلعه هست و نامش فلاف هست...او با کربی ما دوست می شود از او می خواهد او را برای از بین بردن این موودات وحشی و دشمنان دیگر کمک کند...



داستان بازی ساده است...دموهای تئاتر گونه، داستان بازی را روایت می کند...که البته بسیار زیبا این کار را می کند.



مراحل بازی در داخل قلعه شاهزاده فلاف انجام می شود...همانند سری های قبلی پس از انجام هر مرحله یک چند درب جدید در مناطق مختلف قلعه بازی می شود که شما می توانید یکی از انها را به انتخاب خود برگزینید...هر چه امتیازتان بیشتر باشد این انتخابها بیشتر خواهد بود...همچنین بعضی از مراحل مخفی را هم باید با گرفتن امتیازات کامل از مراحل اصلی باز کنید...



گیم پلی بازی ساده ،کلیشه ای اما جذاب است(به کلمات متناقض کلیشه ای و جذاب دقت کنید) .کربی با پریدن می تواند از روی موانع عبور کند...با شلاقش می تواند دشمنانش را از پای دربیاورد...با دوبار فشردن دادن کلید حرکت به ماشین تبدیل می شود و ... .حرکات ترکیبی هم دارد...مثلا وقتی به ماشین تبدیل می شوید می توانید با فشردن کلید پرش بلند تر بپرید...یا هنگام پریدن چنانچه کلید پرش را نگه دارید کربی با یک چطر به ارامی به زمین می اید... شما همچنین قابلیت تبدیل شدن به اشیای دیگر را هم دارید که البته این بخش در قسمت تک نفره عمدتا خودکار و توسط بازی انجام می شود...مثلا در برخی مراحل به یک سفینه تبدیل می شود ،یا در جایی به یک کربی غول پیکر و ... .ناگفته نماند هر وثت به چیزی تیدیل می شوید روند بازی هم به مثابه ان تغییر می کند...مثلا وقتی به شکل یک کربلی غول پیکر درمیایید جغدهای زیادی که موشکهای کوچکی در دست دارند به طرف شما حمله می کنند و شما باید تا قبل از حمله انها با پرتاب تیر نابودشان کنید.



مبارزه با غول اخر ها هم از نکات مثبت گیم پلی این بازی است که لذت بازی را دو چندان می کند.


نکته قابل توجه عدم مردن در بازی است...شما رد این بازی به هیچ وجه نمی میرید...بلکه اگر اشتباهی کنید فقط برخی از امتیازات و الماس و دیگر ایتمهایی که جمع کردید را از دست می دهید... برای گرفتن امتیاز بیشتر باید الماسهای مختلف را در بازی بدست بیاورید...همچنین برخی ایتمهای که در واقع وسایل زندگی هستند مثل مبل و میز را هم پیدا کنید...با شلاق کربی می توانید علاوه بر حمله کردن به دشمنان،کوک ها و زیپ هایی را که در برخی مناطق از مرحله ها وجود دارد را بکشید و باز کنید و ایتمهای جدیدی در ان بدست اورید.مثلا با کشیدن یک زیپ که در گوشه یک پنجره هست یک راه دیگر برای اتمام مرحله پیدا می کنید.


مراحل را هم دو نفره می توانید بروید...که در این صورت فلاف که یک کربی ابی رنگ است یار دوم می شود...در این صورت می توانید با هم به راحتی ترکیب شوید و به وسایل قوی تری تبدیل شوید...در صورت دو نفره بازی کردن مراحل کمی تغییر می کند...همانند بازی ارکید تام رایدر که حالت دونفره اش کمی با یک نفره فرق داشت...فراموش نشود دو نفره بازی کردن کربی به مراتب بهتر از تک نفره اش است .



گرافیک بازی بزرگترین نقطه قوت بازیست . طراحی کاراکترها و فضا سازی فوق العاده است...گرافیک نرم و فوق العاده زیبای بازی کربی به شدت در دل می نشیند...رنگ های شاد و محیطهای زیبا واقعا کم نظیر است...باور کنید تصاویر بازی به هیچ وجه نمی تواند زیباهای این بازی را نشان دهد و کیفیت خود بازی بسیار بالاتر از چند تصویری است که تا کنون دیده اید...


اهنگ بازی در کربی ملایم اما دوست داشتنی است...نمی توان گفت بخش اهنگ کربی همانند دیگر بخشهایش یک شاهکار است اما دست کمی از عالی بودن ندارد.


افسانه کربی بافی را باید یک بازی مفرح و به یاد ماندنی نامید . لبخندی که کربی بر لبهای شما می گذارد دست کمی از یوزترس(usetress) بازیهایی چون GEOW یا کیلزون ندارد(یوزترس : استرس مفید و حرکت اور) .در صورتی که wii ندارید با امولاتور دلفین روی pc این بازی را انجام دهید.


large.jpg
 
  • Like
Reactions: masoud101

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or