رئیس استدیو Epic Games آقای Mike Capps در سایت این استدیو در پستی تاییده کرده است که می خواهد از مقام خود کناررود و بازنشست شود ولی به عنوان مشاور و یکی از اعضا هیئت مدیر Epic همچنان خواهد ماند.
Capps افزود"او یک بچه در راه دارد. در خانه پدریم اقامت خواهم داشت و در جستجوی فرصت های دیگر در بیرون از صنعت بازی های ویدئویی هستم مانند، تدریس، نوشتن و کارهای خیر."او با وجود محدودیت ها در Epic Games باقی می ماند."
Capps می گوید:" موسس و مدیر عامل Epic یعنی Tim Sweeney و بقیه اعضا هیئت مدیره از من تقاضا کردند تا در هیئت مدیره بمانم و من بسیار خوشحال شدم نسبت به این موضوع من واقعا در مورد آینده بازی هایمان و Unreal Engine 4 خوشحال هستم."
"من می بینم که اتمسفر عالی در کادر اجرایی تیم ما هست." رئیس بخش توسعه Paul Meegan در تیم اصلی است،او با ما سالها همکاری داشته است و من فکر می کنم با این استعفا افرادی بهتر از من مانند John Farnsworth رئیس بخش عملیاتی در بخش مدیریت توسعه همیشه بهتر از من عمل کند."
Paul Meegan سابقا ریاست LucasArt را بر عهده داشته و هم اکنون در Epic Games به عنوان رئیس بخش تهیه و توسعه از ماه نوامبر فعالیت می کند.
سخنگوی بخش کالیفورنیای شمالی Epic Games در نامه ای اعلام کرد:"Mike Capps از مقام خود در Epic Games کنار رفت چون زیرا باید با نقش پدری خود کنار بیاید و وقت بیشتری را به خانواده خود اختصاص دهد، او همچنان در هیئت مدیره خواهد ماند و برای توسعه بازی هایمان در نقش مشاور خواهد بود."ما از Mike برای 10 سال مدیریت استدیوهایمان متشکر هستیم،مدیریت او باعث شد بازیهای شگفت انگیز خلق کنیم و فن آوری عالی به وجود آوریم و درست کردن Epic به عنوان یکی از بهترین مکان های کاری.
Capps از استدیو سازنده Gears of War و Unreal Engine خارج شد و این آخرین انتقال در Epic Games خواهد بود.کارگردان و خالق Gears of War آقای Cliff Bleszinski در ماه اکتبر این استدیو را پس از 2 دهه فعالیت ترک کرد. تهیه کننده عنوان Gears of War یعنی Rod Fergusson امسال شرکت Epic را ترک کرد و به Irrational Games برای ساخت BioShock Infinite پیوست. باید دید سازنده Bulletstorm استدیو People Can Fly می تواند موفقیت Epic را در سال 2007 به دست آورد.
Epic Games تا به الان تعداد انگشت شماری پروژه در حال ساخت مانند:Gears of War: Judgment, Fortnite, Infinity Blade Dungeons و نسل بعد موتور Unreal Engine دارد.
Capps افزود"او یک بچه در راه دارد. در خانه پدریم اقامت خواهم داشت و در جستجوی فرصت های دیگر در بیرون از صنعت بازی های ویدئویی هستم مانند، تدریس، نوشتن و کارهای خیر."او با وجود محدودیت ها در Epic Games باقی می ماند."
Capps می گوید:" موسس و مدیر عامل Epic یعنی Tim Sweeney و بقیه اعضا هیئت مدیره از من تقاضا کردند تا در هیئت مدیره بمانم و من بسیار خوشحال شدم نسبت به این موضوع من واقعا در مورد آینده بازی هایمان و Unreal Engine 4 خوشحال هستم."
"من می بینم که اتمسفر عالی در کادر اجرایی تیم ما هست." رئیس بخش توسعه Paul Meegan در تیم اصلی است،او با ما سالها همکاری داشته است و من فکر می کنم با این استعفا افرادی بهتر از من مانند John Farnsworth رئیس بخش عملیاتی در بخش مدیریت توسعه همیشه بهتر از من عمل کند."
Paul Meegan سابقا ریاست LucasArt را بر عهده داشته و هم اکنون در Epic Games به عنوان رئیس بخش تهیه و توسعه از ماه نوامبر فعالیت می کند.
سخنگوی بخش کالیفورنیای شمالی Epic Games در نامه ای اعلام کرد:"Mike Capps از مقام خود در Epic Games کنار رفت چون زیرا باید با نقش پدری خود کنار بیاید و وقت بیشتری را به خانواده خود اختصاص دهد، او همچنان در هیئت مدیره خواهد ماند و برای توسعه بازی هایمان در نقش مشاور خواهد بود."ما از Mike برای 10 سال مدیریت استدیوهایمان متشکر هستیم،مدیریت او باعث شد بازیهای شگفت انگیز خلق کنیم و فن آوری عالی به وجود آوریم و درست کردن Epic به عنوان یکی از بهترین مکان های کاری.
Capps از استدیو سازنده Gears of War و Unreal Engine خارج شد و این آخرین انتقال در Epic Games خواهد بود.کارگردان و خالق Gears of War آقای Cliff Bleszinski در ماه اکتبر این استدیو را پس از 2 دهه فعالیت ترک کرد. تهیه کننده عنوان Gears of War یعنی Rod Fergusson امسال شرکت Epic را ترک کرد و به Irrational Games برای ساخت BioShock Infinite پیوست. باید دید سازنده Bulletstorm استدیو People Can Fly می تواند موفقیت Epic را در سال 2007 به دست آورد.
Epic Games تا به الان تعداد انگشت شماری پروژه در حال ساخت مانند:Gears of War: Judgment, Fortnite, Infinity Blade Dungeons و نسل بعد موتور Unreal Engine دارد.
آخرین ویرایش: