دیوید کیج قصد دارد تا با ویژگی‌های بصری Detroit، حد و مرزها را جابجا کند

.:BigBoss:.

کاربر سایت
درود

آقای دیوید کیج [رئیس استودیوی Quantic Dream] در جدیدترین مصاحبه‌ی خود، در مورد موتور گرافیکی جدید تیم سازنده‌اش صحبت کرد که آن‌ها چگونه از این موتور گرافیکی برای ساخت بازی «Detroit: Become Human» بر روی PS4، بهره می‌برند. او گفت که این موتور گرافیکی جدید، به آن‌ها اجازه می‌دهد تا گام بلندی در مورد سینماتوگرافی در بازی، بردارند. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.
2bdb_3079252-detroit_hostage_022_1465873612.jpg

او گفت: «ما می‌خواهیم که بیش از حد و مرزها عمل کنیم. بازی Detroit و موتور گرافیکی آن، این امکان را به ما می‌دهد تا ویژگی‌های بیشتری در مورد سینماتوگرافی را به طوری خاص ارائه دهیم. بنابراین، ما می‌خواهیم که بر روی نورپردازی واقعی، به طور خاصی کار کنیم. پس با توجه به این موضوع، ما از ابتدا یک موتور گرافیکی کاملا جدید را ساختیم.»

Quantic Dream بر روی یک سری از عناصر بصری جدید نیز کار کرده بود. عناصری از جمله پوست، شیدر مو و همچنین یک ویژگی بصری که وقتی نوری از پشت سر شخصیت‌های بازی تابش کند، گوش آن‌ها توسط نور درخشان می‌شود. «ما بر روی شیدر پوست، شیدر مو و شیدر گوش کار کرده بودیم. ما به طور واضح، بر روی این ویژگی کار کرده‌ایم که وقنی نور قوی از پشت سر شما به سمت‌تان تابش کند، باعث خواهد شد تا گوش شما قرمز شود.»

خیلی شفاف به نظر می‌رسد که Quantic Dream، بسیار برای این بازی زحمت می‌کشد تا «Detroit: Become Human» را زیبا جلوه دهد. دیود کیچ درک می‌کند که ممکن است برخی از مردم به این موارد و تکنولوژی به کار گرفته شده در بازی، اهمیتی ندهند که از نظر او مشکلی ندارد.
«ما با همه‌ی این تکنولوژی‌ها، بازی کردیم. نیازی نیست که بازیکن‌ها اهمیتی به همه‌ی آن‌ها دهند چرا که تنها برای علاقمندان و توسعه دهندگان، جالب است. ما امیدوار هستیم تا بازیکن‌ها و گیمرهایی که به این موارد [تکنولوژی به کار رفته در بازی] اهمیتی نمی‌دهند، از بازی و صحنه‌های سینمایی آن لذت ببرند.»

«Detroit: Become Human» که داستان انسان‌ها و روبات‌ها را روایت می‌کند، به صورت انحصاری برای PS4 عرضه می‌شود اما تاریخ عرضه آن مشخص نشده است.

منبع
 
در مورد موضوع اصلی خبر هم واقعا گرافیک beyond یک سر و گردن از تمامی بازی های نسل قبل کنسولی بهتر بود
به نظر من ایشون واقعا قابلیت این رو داره که گرافیک بصری بازی ها رو چند لول بالاتر ببره
باید هم گرافیکش چند لول بالاتر باشه،جز انیمیشن راه رفتن و یه سری چیزای پیش پا افتاده هیچ چیز دیگه ای پردازش نمیشه که رو کنسول فشار بیاره.کنسول انگار داره video اجرا میکنه:دی
 
مطمئنا کسایی که کیجو اینقد ترول میکنن نه Omikron میدونن چیه نه فارنهایت نه هوی رین, حتی بیاند رو هم بازی نکردن صرفا چون متاش بالا نشده اومدن ترول میکنن. همون بیاند با اختلاف زیاد بهترین گرافیک نسل قبلو داشت, بهترین شخصیت پردازی رو توی بازیای نسل قبل داشت طوری که هیچ بازی ای نمیتونست توی یه شماره این سطح از شخصیت پردازی رو داشته باشه. Omikron از اولین بازیایی بود که چند تا سبک مختلفو درست ترکیب کرد و یه بازی به شدت از زمان خودش جلوتر بود تا جایی که حتی چند سال بعدشم مردم ازش ادامشو میخواستن. در مورد بزرگی فارنهایتم نیازی نیست من چیزی بگم چون قطعا جزو مهمترین و اثرگذار ترین بازیای تاریخه. بازیاش از جمله Heavy Rain و بیاند هم به قدری خوب بودن که Interactive Drama شده یه سبک جا افتاده توی این صنعت و استودیوهایی مثل Dontnod تو این سبک شاهکاری مث Life Is strange میسازن با الهام گیری از کارای کیج.
در کل مشخصا کسی که به بازیا و کارای کیج توهین میکنه و سطح پایین میدونه کاراشو زیاد چیزی از این صنعت نمیدونه و فقط دوس داره بکش برو جلو بازی کنه, خیلی افراد هستن بازیای کیج رو دوست ندارن و عادیه قرار نیست همه یه سبک رو قبول داشته باشن, ولی در عین حال میدونن تو داستان پردازی و جلوه های بصری همیشه کارای کیج بهترینا بودن. اساتیدی که اینقدر متخصص هستن بهتره برن بازیای هم سبک با کیفیت بالاتر بسازن تا ما استفاده کنیم اگه نیازی نیست فکت صادر کرد راجع به چیزی که درک نمیکنیم یا علاقه ای بهش نداریم...
 
استودیوهایی مثل Dontnod تو این سبک شاهکاری مث Life Is strange میسازن با الهام گیری از کارای کیج.
LiS گیم پلی زیادی داشت (حل معما-عکس گرفتن-استفاده از قدرت برگردوندن زمان مکس که کاربردهای مختلفی داشت-سیستم انتخاب دیالوگ پر شاخ و برگ) و شباهتی به بازیهای کیج که به قول خودتون Interactive Drama هستن نداشت زیاد. کیج بیشتر دنبال اینه فیلم بسازه که بازیکن توش چهار تا تصمیم هم بگیره تا بازی. حالا یه HR داستان نسبتا خوبی داشت و گیم پلی هم کمی داشت (مثلا اون جاهایی که با نورمن جیدن بازی میکردیم دنبال مدرک میگشتیم) باز در کل شبیه LiS نبود این بازی هم.
یه تیکه هم یه بزرگی تو این تاپیک به من انداخت اونو جا داره اینجا یه استفاده کنم کمی مساوی شده باشیم، البته این دفعه همون تیکه بدون مغلطه: دوره ی این کلمات که بازی نکرده ترول میکنن، یا چون متاش بالا نشده ترول میکنن گذشت، یه چند سالی دیر اومدید.
 
آخرین ویرایش:
من فکر نمیکنم کسی که واقعا بازی های استاد کیج براش مهم و جذاب باشه (حداقل دیگه بعد از جریان BEYOND) نظر دیگران براش مهم باشه...

خود منم تا یه مدتی بعد ریلیز BEYOND متا رو دراپ کرده بودم ولی خوب به این نتیجه رسیدم بازی های دیوید کیج سلیقه ایه... مهم خودمم که نهایت لذت رو از بازی بردم

هنوزم استوری رو دست TLoU و بازی های کیج نیومده که انقدر منو جذب و درگیر یه ویدئو گیم کنه...
 
باید هم گرافیکش چند لول بالاتر باشه،جز انیمیشن راه رفتن و یه سری چیزای پیش پا افتاده هیچ چیز دیگه ای پردازش نمیشه که رو کنسول فشار بیاره.کنسول انگار داره video اجرا میکنه:D
نظر شخصی و ترول ارائه بدید ولی تو رو خدا پست های علمی تخیلی دیگه ندید
 
LiS گیم پلی زیادی داشت (حل معما-عکس گرفتن-استفاده از قدرت برگردوندن زمان مکس که کاربردهای مختلفی داشت-سیستم انتخاب دیالوگ پر شاخ و برگ) و شباهتی به بازیهای کیج که به قول خودتون Interactive Drama هستن نداشت زیاد. کیج بیشتر دنبال اینه فیلم بسازه که بازیکن توش چهار تا تصمیم هم بگیره تا بازی. حالا یه HR داستان نسبتا خوبی داشت و گیم پلی هم کمی داشت (مثلا اون جاهایی که با نورمن جیدن بازی میکردیم دنبال مدرک میگشتیم) باز در کل شبیه LiS نبود این بازی هم.
یه تیکه هم یه بزرگی تو این تاپیک به من انداخت اونو جا داره اینجا یه استفاده کنم کمی مساوی شده باشیم، البته این دفعه همون تیکه بدون مغلطه: دوره ی این کلمات که بازی نکرده ترول میکنن، یا چون متاش بالا نشده ترول میکنن گذشت، یه چند سالی دیر اومدید.

If there was a Triforce of influences for us, I would have to say The Walking Dead for structure and approach to the modern adventure game recipe, Gone Home for its themes and protagonist and approach to environmental storytelling, and finally Heavy Rain for its focus on pushing production values and emotion forward. By not going with a realistic look and sticking with impressionistic visuals, we hope to be somewhere at the crossroads of those three.

Morisdescribes the development as trying to find the game somewhere "in that triangle between Gone Home, Heavy Rain, and The Walking Dead," and it's true that you can clearly see the influence of all of these in the game's development—though thankfully minus Heavy Rain's quicktime event-style gameplay. In aspect,it's like Gone Home in its focus on everyday life; in presentation, it has theemotional resonance of Heavy Rain; and in gameplay it's similar to a Telltale title, up to a certain point

خود دولوپر ها که چیز دیگه ای میگن ... ؟؟
راستی فکر میکردم فقط با بیاند مشکل دارید .. و هوی رین براتون فوق العاده بوده .. اما تایید هم میکنید که شبیه ساز پیاده روی با داستان بنجله .??!!. nice try bro
 
اینکه بازی های کیج رو درک نکردین و یا با سلیقتون سازگار نیستن یه بحثه.
ولی اینکه بیاین کیج رو بنجل ساز بدونید و در نزد هوادارهای بیشمارش بهش توهین کنید و سلیقه طرفدارهاشو زیر سوال ببرید با این کار سطح خودتونو مشخص کردید.
 
If there was a Triforce of influences for us, I would have to say The Walking Dead for structure and approach to the modern adventure game recipe, Gone Home for its themes and protagonist and approach to environmental storytelling, and finally Heavy Rain for its focus on pushing production values and emotion forward. By not going with a realistic look and sticking with impressionistic visuals, we hope to be somewhere at the crossroads of those three.

Morisdescribes the development as trying to find the game somewhere "in that triangle between Gone Home, Heavy Rain, and The Walking Dead," and it's true that you can clearly see the influence of all of these in the game's development—though thankfully minus Heavy Rain's quicktime event-style gameplay. In aspect,it's like Gone Home in its focus on everyday life; in presentation, it has theemotional resonance of Heavy Rain; and in gameplay it's similar to a Telltale title, up to a certain point

خود دولوپر ها که چیز دیگه ای میگن ... ؟؟
راستی فکر میکردم فقط با بیاند مشکل دارید .. و هوی رین براتون فوق العاده بوده .. اما تایید هم میکنید که شبیه ساز پیاده روی با داستان بنجله .??!!. nice try bro
اومم، ممنون واسه ثابت کردن حرفش:-/ سهیل داره می گه LS گیم پلی زیادی داشت و شباهتی به HR نداشت. خوب سازنده کجا گفته ما گیم پلی مون شبیه HRـه؟ مستقیم گفته بدون QTE های HR و شبیه بازی های Telltaleـه گیم پلی. گفته که از لحاظ منتقل کردن احساسات از HR الهام گرفتیم.
پ.ن: مشکلی با HR ندارم و پستم هم بد نگفته در موردش، نریزید روم.
 
بازی متای 7 نیاز به تفسیر خاصی نداره همونطور که بازی با متای 5 و 6 نداره، بیش از این لزومی نمیبینم تو این تاپیک وقتم رو تلف کنم این پستم دادم که یه سری چیزا روشن شده باشه
خوبه بعضیا لزومی ندیدن اما همچنان ول کن تاپیک نیستن... :-"
 
اومم، ممنون واسه ثابت کردن حرفش:-/ سهیل داره می گه LS گیم پلی زیادی داشت و شباهتی به HR نداشت. خوب سازنده کجا گفته ما گیم پلی مون شبیه HRـه؟ مستقیم گفته بدون QTE های HR و شبیه بازی های Telltaleـه گیم پلی. گفته که از لحاظ منتقل کردن احساسات از HR الهام گرفتیم.
پ.ن: مشکلی با HR ندارم و پستم هم بد نگفته در موردش، نریزید روم.
ایشون متنی که خودشون گذاشتن رو حداقل یه بار هم نخوندن ببینن چی نوشته و من تو پستم نوشتم داستان نسبتا خوب میگه گفتی بنجل:D چه انتظاری داری خب:D
دقیقا نکته قوت HR همین به نمایش درآوردن احساسات بود تا داستان. شخصیتهاشم خوب کار شده بودن، شعار خود بازی این بود که "تا کجا میتونید برای نجات دادن کسی که دوستش دارید پیش برید" که همین بیانگر نشون دادن احساسات تو بازی بود و همین نکته تجربه فوق العاده ای رو برای بنده رقم زد. دوستان ادعا میکنن بیشتر از ما ته و توی بازیهای کیج رو دراوردن دیگه حتما خودشون میدونن:)
درمورد پست ندادن تو اینجا هم که یکی از دوستان اشاره کرد چشم، حواسم نبود. with pleasure...
 
اومم، ممنون واسه ثابت کردن حرفش:-/ سهیل داره می گه LS گیم پلی زیادی داشت و شباهتی به HR نداشت. خوب سازنده کجا گفته ما گیم پلی مون شبیه HRـه؟ مستقیم گفته بدون QTE های HR و شبیه بازی های Telltaleـه گیم پلی. گفته که از لحاظ منتقل کردن احساسات از HR الهام گرفتیم.
پ.ن: مشکلی با HR ندارم و پستم هم بد نگفته در موردش، نریزید روم.
اون دوستمون هم نگفتن از گیم پلی هوی رین تقلید کردن ... گفتن گیم پلی! که ایشون ربطش دادن به اون مورد ؟ ...

خدمت برادر عزیز هم نیاز نیست خودت چیزی بگی وقتی پستی رو لایک میکنی .. اون نظر رو تایید میکنی .. غیر اینه ؟
 
نه نمیتونه تا وقتی که شما رو به عنوان سردبیره تحریریه که خیلی هم خفنه بهش معرفی کنیم شاید تونستید کمکش کنید بلکه یکم این باره زیاده دانشتون رو انتقال دهید تا شاهد این شبیه سازهای راه رفتن و داستان های بنجل که نمونش هم اصلا نداریم نباشیم . تا باشه از این پست های آروم و غیره جنجالی و منطقی و نظره شخصی و از این حرفا ، کاربرای عادی یاد بگیرند ...

5f5gh1os47qlktbxnedb.gif
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or