دیوید کیج:صنعت بازی سازی باید از بچه بودن فاصله بگیرد

Augustus

Caesar
کاربر سایت
Sep 22, 2009
2,236
نام
Мojtaba
00623204508629727017.jpg

آقای David Cage ریاست شرکت Quantic Dream در مورد مخالفت های خود با جامعه بازی سازان بسیار رو راست صحبت می کند. وی پیشتر در مورد این مساله که تنها راه زنده ماندن صنعت گیم رو آوردن به خلاقیت است، اظهاراتی داشته است. وی در جریان نمایشگاه Gamescom این بار نارضایتی خود را از بی میلی صنعت گیم برای عبور از مرز های جدید و پشت سر گذاشتن روال مرسوم بازی ها، عنوان کرده است. او در صحبت هایش عنوان کرده است: "من تصور می کنم که ما باید شهامت بیشتری به خرج بدهیم و قدرت پذیرش ریسک را داشته باشیم چون چیزی که در شرایط فعلی این صنعت نیازمند آن است، همین نکته می باشد. منظورم این است که چقدر می توانیم عناوین شوتر اول شخص عرضه کنیم؟ چه قدر می خواهیم هیولا ها و موجودات بیگانه و زامبی ها را در بازی ها بکشیم؟" وی در ادامه می گوید: "من اغلب تصور می کنم که صنعت بازی ها از سندروم پیتر پن رنج می برد، حقیقت این جاست که ما نمی خواهیم که بزرگ شویم و هم چنان می خواهیم بچه باقی بمانیم. به نظرم زمانی فرا خواهد رسید که این صنعت نیاز به رسیدن به سطحی از بلوغ داشته باشد و به عقیده من اکنون این زمان فرا رسیده است."
منبع
 

Isildur

Rise and Shine Mr. Freeman
کاربر سایت
Dec 10, 2006
9,254
نام
امیرحسین
نهایت آمال و آرزوهای این بشر اینه که بیاد یکی از فیلم های David Cronenberg رو با قابلیت های اژدهای خفته ی آینده ترکیب کنه و شما در لحظات خلاقانه ی بزرگسالانه کنترلر تکون بدید !
 

Daemonis

Run Baby Run
کاربر سایت
Jan 3, 2009
7,028
نام
محمد امین
:))))
کیج دیروز بهم گفت عهد کرده هیترای این سایت رو روانی کنه :D
ولی از شوخی گذشته حرفش تا حدودی درسته الان تقریبا 80% بازیای صنعت تخیلی هستن . حالا اینکه کلا موجودات بیگانه و فضایی و جک و جونور از صنعت گیم برن امکان پذیر نیس چون این موجودات همیشه فان هستن و به قولی حال میدن ولی اگه کمتر بشه و به موضوعات دیگه بیشتر پرداخته بشه و یخورده به قول کیج جراته ریسک کردن داشته باشن این تشنگان پول بد نیس در کل.
 

Polaris

کاربر سایت
Aug 14, 2007
2,775
حقیقتا راست گفته .... من به عنوان یه گیمر کهنه کار دیگه نمیتونم خیلی از بازی ها رو حتی نگاه کنم ...همشون شدن یکنواخت و بی روح و مسخره ... هر بازی که تو این نسل اومد و کمی استاندارها رو عوض کرد و خلاقیت به خرج داد به من چسبید .... بقیه عناوین به درد تنبون فاطی میخورن.
تو این نسل فقط اینا:
Alan Wake
Gears Of War Trilogy
The Walking Dead
Lords of Shadow
MGS4
Heavy Rain
Mass Effect Trilogy
God of War 3
Dance Central
Crysis
 

koorosh sh

کاربر سایت
Dec 10, 2008
7,968
تنوع بازی که الانه خوبه !!!
توی همه سبک ها به قدر کافی بازی هست !
خودشم که یه سبک خاصِّ خودشو داره دیگه !!
الان مشکل صنعت گیم چیه؟ :d
 

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
7,163
نام
Alireza
الان مشکل صنعت گیم چیه؟ :d

بگو چی نیست .

از سر روش مشکل میباره از عنوان های که سال به سال میان چرت تر از دیروز فقط برای این که جیب یک جماعت احمق رو خالی کنن تا .... دیگه نبود تنوع نبود خلاقیت نبود سبک های جدید نبود داستان پردازی خوب نبود داستان جدید بازی ها کلیشه گرا .... دیگه ریسک کم بازی ساز ها و ساخت بازی های که اصلا حتی آدم دلش نمیخواد در موردشون فکر کنه .

نبود بازی واقع گرا نبود بازی های که بشه گفت بعد تمام کردنشون حتی بخوای برای بار دوم بازی رو شروع کنی .
 

hosseincode

کاربر سایت
Dec 15, 2007
832
برداشت آزاد:

I want to create a journey that makes people feel things. Interactivity is the heart of it, because I did not want to make films. I am not a frustrated filmmaker, I had 10,000 opportunities to go make TV series or cinema in France and the United States, and I've never done it. It's video games that interests me. I believe in this medium, I think everything is yet to be invented, I don't want to do movies or 45-minute cutscenes. I want to do a game where your choices change the story, and we are working on how to do it. But interactivity is not the alpha and omega, there is also feeling. Sometimes I have interviews where the guys ask me which button must be pressed for such and such action. But how is this important? What the hell?! Seriously, which button you press to do this or that... What does matter is whether you have a gaming experience that is satisfactory overall, and where you feel like you've experienced strong things. Whether you press Cross or Square doesn't matter.
 

shaaheen

کاربر سایت
Aug 28, 2009
496
نام
شاهین
راست میگه دیگه حالمون از دیدن هیولا و زامبی به هم خورد.
خیلی با این آدم حال میکنم،اگه امثال این نبود الآن وضع داستان بازی ها خیلی خراب تر بود.
 

koorosh sh

کاربر سایت
Dec 10, 2008
7,968
بگو چی نیست .

از سر روش مشکل میباره از عنوان های که سال به سال میان چرت تر از دیروز فقط برای این که جیب یک جماعت احمق رو خالی کنن تا .... دیگه نبود تنوع نبود خلاقیت نبود سبک های جدید نبود داستان پردازی خوب نبود داستان جدید بازی ها کلیشه گرا .... دیگه ریسک کم بازی ساز ها و ساخت بازی های که اصلا حتی آدم دلش نمیخواد در موردشون فکر کنه .

نبود بازی واقع گرا نبود بازی های که بشه گفت بعد تمام کردنشون حتی بخوای برای بار دوم بازی رو شروع کنی .
خب دوست عزیز
وقتی توقع گیمر پایینه چه توقعی از سازنده داری ؟؟
طرف یک COD رو سال به سال با رنگ و لعاب متفاوت میده بیرون
هر سال هم پرفروش ترین بازی میشه !!
علت چیه؟ گیمر میخواد و میخره، پس گیم ساز میسازه !!
در واقع قضیه همون خودم کردم که لعنت بر خودم باد هست !!!
 

Dark War

کاربر سایت
Jan 9, 2011
2,522
نام
امير حسين
راست ميگه ديگه تك تك خود ما هر روز ميگيم خلاقيت نيست چرا سري COD اينجوري هست و درش خلاقيت و تفاوت نهفته نيست حالا ايشونم اومده داره همين مطلب رو بيان ميكنه ديگه ولي واقعا نيازه بيايم بگيم ايشون هيچي نميفهمه يا حرف زيادي ميزنه؟خوب حقيقته ديگه حرف بدي كه نميزنه....
 

doctor who

کاربر سایت
Apr 15, 2011
1,530
نام
doctor who
حالا اگر کیج این کامنت ها رو می دید و فارسی بلد بود:dچی می گفت:d
بنده ی خدا تا حرف می زنه می پرن می گن باز این مردک حرف زد:d
راست می گه دیگه :d
اخه چقدر دارین شوتر بازی می کنین بیشترشون هم مثل همن:d
بعد می گین خیلی باحال بود:d
برید هوی رین رو بازی کنید تا بفهمید بازی یعنی چی :d
فقط نصف جمعیت سایت هیترهای کیج هستش:d
 

Wrath-MaN

کاربر سایت
Jan 23, 2012
379
نام
رضا
در سبک خودش راست میگه حرف اش رو قبول دارم ولی هر بازی یک سبکی داره نمیشه همه بازی مانند باران سنگین بشن یا benayon two souls
 

doctor who

کاربر سایت
Apr 15, 2011
1,530
نام
doctor who
الان بازی های شوتر فقط این هست که می خوای بری در رو بازی کنی یک دفعه منفجر می شه دست و پای یارو رو توی صحنه ی اهسته نشون می ده :d
حالا بد هست بازی هایی که می کنین توش نواوری باشه:d
 

Miesam

کاربر سایت
Sep 23, 2005
6,142
نام
Miesam Sh
این بلوغی که میگه رو واقعن الان صنعت گیم لازم داره ولی مشکل هم از یک طرف اینه که هزینه ساخت بازی ها بالاست. الان یک بازی مثل L.A Noire اومد یک بلوغ بود تو اون سبک ولی شکست خورد استودیوش بسته شد رفت، چندتا سازنده حاضرن اینطوری کنند؟ هیچی . . .
در کنار این مسئله، همون HR ایشون هم اگر انحصاری نبود صد درصد یک شکست تبدیل میشد.
کلن ساخت بازی خلاقانه الان با توجه به پیش رفت تکنولوژی و گرون بودن هزینه نهایی ساخت بازی کمی دور از ذهنه.
ولی حرفش درسته خدایی :D.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر