درخواست نرم افزار هاي كاربردي

سلام دوستان
ميشه آخرين ورژن free download manager با کرکش بزاريد
ممنون:love:
احسان گفتی پررو نشو بيا:biggrin1:
درود
FDM Lite ver. 3.0
FDM ver. 3.0 build 848
heh:biggrin1:
خیلی ممنون
اگه میشه از Dvdremake Pro لینک غیر رپید بزار
چون واسه من ف****ره و نمی تونم بازش کنم
درود
بفرما
Download
 
حالا IDA هم بزارين
مرسی:love:
هنوز روم زياد نشد احسان:biggrin1:
تا idm مونده چرا ida !!
در هر صورت:

Download Internet Download Accelerator 5.7Size: 4944 kB
Date: 2/14/2009

اینم idm :

http://www.bazicenter.com/forums/showpost.php?p=661865&postcount=558

یه نرم افزار تغییر ای پی و یاهو مسنجر(( ویستا ))
ممنون :blushing:
Shock IP Changer 1.2



Yahoo! Messenger 9.0.0.2152
 
ممنون واقعا
خیلی کمک کردید:biggrin1:
درود
ببین این به دردت می خوره.
دریافت
Password: www.gisement.net
برنامه اطلس کامل تهران دارای نقشه کامل تهران با با دقت 1:10000 به همراه پرینت از محدوده مورد نظر و تعیین مسافت بین دو محدوده و قابلیت جستجو و ... بسیار امکانات دیگر.
همچنین این اطلس شامل لایه های مختلف (مراکز تفریحی، اداری، بانک ، بیمارستان...) می باشد.

برخی قابلیت های اطلس کامل تهران:

- نقشه محدوده های خدماتی
- نقشه اصلی تهران
- نقشه منطقه 21 و 22 تهران
- نقشه های موضوعی تهران
- نقشه بازار تهران
- دقت 1/10000
- پرینت از محدوده
- تعریف نقاط شخصی
- تعیین مسافت
- جستجو
- لایه های مختلف (مراکز تفریحی، اداری، بانک ، بیمارستان...)
- دخیره اطلاعات کاربر به فرمتهاي CSV و HTML
- چاپ محدوده مورد نظر از نقشه

* نقشه های موضوعی تهران مانند مناطق 22 گانه شهرداری، گسترش تهران، مناطق پستی و مخابرات، آب و فاضلاب، برق، نیروی انتظامی و ..

در این نسخه میتوانید 100 نقطه شخصی ایجاد کنید ولی در کاربردی نامحدود است

در زیر به برخی امکانات این برنامه اشاره می کنیم:

ابزار:

از ابزارهای موجود در این نرم افزار میتوان به بزرگنمایی، حرکت روی نقشه ، اندازه گیری فاصله ها و همچنین اضافه کردن نقاط دلخواه به نقشه اشاره کرد.

لایه ها:
در این نرم افزار شما قادر به خاموش و روشن کردن لایه های مختلف نقشه می باشید.
در این قسمت با کلیک کردن روی هر لایه میتوانید ان لایه را خاموش و یا روشن نمایید. در صورتی که لایه روشن باشد علامت چشم کوچکي در کنار آن نمایان میباشد. راهنماي علائم نقشه نيز در بالاترين لايه قرار دارد كه در مواقع نياز ميتوانيد آنرا روشن كنيد.
برای روشن کردن همه لایه ها، به جز راهنماي نقشه هنگام کلیک کردن بر روي هر كدام از اين لايه ها کلید Ctrl روی صفحه کلید را نیز در حالت فشرده نگهدارید.
برای خاموش کردن همه لایه ها، هنگام کلیک کردن بر روي هر كدام از اين لايه ها کلید Alt روی صفحه کلید را نیز در حالت فشرده نگهدارید.
اگر ماوس را برای چند ثانیه روی یک لایه ثابت نگهدارید تعداد گره های موجود در ان لایه نمایش داده میشود.

جستجو:
برای يافتن اسامی اماکن و معابر روی نقشه از این امکان می توان استفاده کرد.
برای پیدا کردن یک کلمه روی نقشه ابتدا باید لایه یا لایه هایی از نقشه، که میخواهیم عبارت را در ان پیدا کنیم، روشن کنیم. سپس کلمه مورد نظر را در قسمت جستجو تایپ کرده و کلید اینتر روی صفحه کلید و یا کلید GO را فشار میدهیم.
نتیجه جستجو در لیست نتایج و در زیر کلمه جستجو نمایان خواهد شد. با کلیک کردن روی هر کدام از موارد پیدا شده در لیست نتایج، میتوانید نقطه پیدا شده را روی نقشه ملاحظه نمایید. در صورتیکه نشانگر ماوس را برای چند لحظه روی هر کدام از سطرهای لیست نتایج ثابت نگهدارید، لایه ای که نقطه مورد نظر در آن پیدا شده و هم چنین منطقه شهرداری آن نمایش داده خواهد شد.

الصاق:

با انتخاب این ابزار و کلیک کردن روی نقطه مورد نظر روی نقشه میتوانید نقطه دلخواه خود را به نقشه اضافه نمایید. بعد از کلیک کردن روی نقشه باید نوع نقطه را با انتخاب آيكون مناسب آن مشخص کرده و سپس نام آنرا تایپ نموده و کلید اینتر را فشار دهید. در صورتی که ماوس را روی نقطه ای که از قبل وارد کرده اید فشار دهید، یک منو ظاهر شده و شما با انتخاب گزینه های آن قادر به ويرايش، حذف، جابجايي آيكون يا نام آن نقطه و يا ورود به برگه الصاقي به نقطه انتخابي خواهيد بود. در برگه مربوط به اطلاعات هر نقطه مختصري از اطلاعات آن شامل گروه، نام، مدير عامل، آدرس وب سايت، ايميل، تلفن، فاكس و سه فايل مالتي مديا منظور شده است. كاربر در هر مورد فقط مجاز به انتخاب يك نوع فايل است. كه فرمت AVI براي فايلهاي ويديويي، فرمت MP3 براي فايلهاي صوتي و فرمت BMP براي فايلهاي تصويري در نظر گرفته شده است. براي نمونه 30 آيكون در نرم افزار تعبيه شده، اما كاربر ميتواند به هر تعداد كه بخواهد آيكون به برنامه اضافه كند. آيكونهاي جديد را ميتوانيد در شاخه[DRIVE]:\Documents and Settings\[Current User Name]\Application Data\gitashenasi\icons كپي كنيد، که در آن [DRIVE] بیانگر درایوی که سیستم عامل شما بر روی آن نصب شده است و [Current User Name] بیانگر نام کاربر جاری است. توضیح اینکه برای هر آيكون بايستي دو فايل ايجاد شود یک فایل BMP و یک فایل EMF که باید هر دوی آنها هم اندازه باشد. نکته دیگر اینکه اسامی این فایلها باید از عدد یک شروع شده و به ترتیب ادامه يابد.
 
من یه مشکلی پیدا کردم میخوام ببینم که نرم افزاری واسش هست؟ یه دی وی دی دارم چند تا فیلم دی وی دی ریپ توش هست.بعد چون dvd تا آخرین ظرفیت پر شده (فضای خالی نداره) فیلم ها رو نه میشه درست و حسابی اجرا کرد نه کپی کرد تو کامپیوتر.یه نرم افزار میخوام که بتونم اطلاعاتش رو استخراج کنم بعد dvd رو بندازم دور!
مرسی.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or