خرید مانیتور و TV های مناسب برای PS4

به نظر شما بهترین برند تلویزیون برای اتصال به کنسول های بازی کدام است ؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    863

feed

کاربر سایت
Feb 6, 2012
22
اساتید گرامی tv 43 اینچ رده متوسط و برای کنسول ps4 slim چه مدلی معرفی میکنید؟
انتخابی برای حدود قیمت 3 تومن (مدل های قدیمی هم باشه مشکلی نست دست دوم شاید پیدا کردم)
 

5096

کاربر سایت
Apr 20, 2018
3
سلام دوستان

یه راهنمایی خوب میخوام با بودجه نهایت 6 و نیم میخوام یه تلویزیون خوب برای ps4 pro بخرم

خودم بین دو مدل lg49uj75200gi و samsung50nu7900 دو دل ام کدوم یک از اینا بهتره؟؟؟شما چی پیشنهاد میکنید؟؟؟
 

rezaalyyari

کاربر سایت
Aug 4, 2017
7
سلام دو تا سوال داشتم
اولی اینکه من بین دومدل 49SK7900 و 49X8500F موندم بیشتر برای گیم و تماشای فوتبال می خوام ممنونمی شم راهنمایی کنید
دومی هم این تلویزیون 49X8500F رو من تو سایت های خارجی پنل IPS دیدم اما داخل سایت های بانه دیدم که پنل VA زده بودند در این رابطه اطلاع دارید
 

PooyaGH

کاربر سایت
Oct 19, 2011
352
سلام دو تا سوال داشتم
اولی اینکه من بین دومدل 49SK7900 و 49X8500F موندم بیشتر برای گیم و تماشای فوتبال می خوام ممنونمی شم راهنمایی کنید
دومی هم این تلویزیون 49X8500F رو من تو سایت های خارجی پنل IPS دیدم اما داخل سایت های بانه دیدم که پنل VA زده بودند در این رابطه اطلاع دارید

سوني بهتره من گرفتم چند ماهه پنل ش هم va هست



Sent from my iPhone using Tapatalk
 

pcgamer

کاربر سایت
Aug 28, 2006
1,748
نام
سیاوش
ال جی نخرید !!! تمام سری های هوشمند و 4K HDR دو سال اخیرش مشکل دار بوده
دوستان من خواستم تجربه بد LG 4K TV که گرفتم رو به اشتراک بزارم حتما بخونید که چند میلیون ضرر نکنید .البته من برای xbox one x گرفتم
من سری uj752 LG رو حدود ۹ماه پیش خریدم و تمام مدلهای جدید ال جی مشکل خرابی وای فای و مجیک موس داره(از من برد وای فای خراب شده ) یعنی نه میتونم به وای فای وصل شم با تی وی نه اسمارت ویو و گاهی موقع پخش فیلم‌با USB تصویر هنگ میکنه و بعد ۳..۴ثانیه تصویر جا مونده با سرعت‌پخش میشه.این مشکل مختص ال جی های مونتاژ فقط نیست تمام سری های تولیدی دو سال اخیر حتی اروپا مشکل داره با توجه به ویدیویی که راجب این موضوع تو یوتیوب هست قسمت کامنتهاشو حتما بخونید
مشکل مشخص نیست نرم افزاری و سخت افزاری هست وای ال جی هیچ راه حلی نداره. طبق کامنتایی که خوندم اکثر کاربر ها خارجی ۱ساله درگیر هستن خیلیا دادن گارنتی فقط ۲ماه کار کرده و بعد خراب شده و از جمله خودم چند ماه اول اوکی بوده ولی بعد چند ماه موس گاهی کار میکنه گاهی نه و وای فای رو نمیتونه پیدا کنه و حتی SMART VIEW . گاهی میشه گاهی نمیشه .اکثرا چند بار خاموش روش با پریز میکنن تا چند دقیقه یا ساعت درست میشه دوباره خراب میشه فریم ور جدید ریختم فایده نداشته . خلاصه از تجربه من استفاده کنید و به مکافات من دچار نشید .
کسانی که ال جی دارن میدونن ک‌چقدر بدون مجیک‌موس کار کردن با این‌ تی وی سخته .حالا خیلیا از نت استفاده نمیکنن و حتی ممکنه خراب باشه و اطلاع نداشته باشن . براتون ویدیو پیدا میکنم که خدایی نکرده سمت ال جی نرید
ادیت : لینک ویدیو لطفا کامنت هارو بخونید چون همه نوشتن ماهم‌مدل دیگه ال جی داریم با همین مشکلات
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: saeed_sg

HIGH VOLTAGE

Gold User
Dec 2, 2011
1,530
نام
علی
دوستان اهل فن سلام
بین این 3 مدل موندم
Sony 65X9300E
Sony 65X9000F
Samsung 65Q7880
کسی نظری داره در مورد اینا ؟
حجم رنگ و نور تصویر هم برام مهمه
ممنونم
 

vivaz360

کاربر سایت
Jul 4, 2011
663
نام
حسین
دوستان اهل فن سلام
بین این 3 مدل موندم
Sony 65X9300E
Sony 65X9000F
Samsung 65Q7880
کسی نظری داره در مورد اینا ؟
حجم رنگ و نور تصویر هم برام مهمه
ممنونم
بنظرم عجله نکنید سری جدید تی وی ها این هفته تو ces معرفی میشه اگر تغییرات زیادی نداشتن اقدام به خرید کنید.
 
  • Like
Reactions: HIGH VOLTAGE

HIGH VOLTAGE

Gold User
Dec 2, 2011
1,530
نام
علی
بنظرم عجله نکنید سری جدید تی وی ها این هفته تو ces معرفی میشه اگر تغییرات زیادی نداشتن اقدام به خرید کنید.
ممنونم بابت نظرتون
والله LG سری 8 اونور اومد ولی اینور نیومد
یا سونی ناقص و نصفه نیمه اومده
سامسونگ هم که از سری کیولد فقط سری 7 اش اونم مال پارسال اومده
نمیدونم صبر کنم بهتر هست یا نه .....
 

Moh rahimi

کاربر سایت
Jun 12, 2017
260
سلام، دوستان تو رنج قیمت بین ۱۰ تا ۱۳ تومن تلویزیون ۵۵ اینچ میخوام بیشترم برای گیم...خودم بیشتر نظرم رو سامسونگ بین این سه مدل کودومو پیشنهاد میدید ؟
Ks8500
Nu8980
Q7f
ممنون
 

s.1

کاربر سایت
Oct 28, 2011
8,162
سونی 8k هم رونمایی کرد و ظاهرا اینبار نسخه ی خانگیش هست یعنی عملا از امسال 8k هم در دسترس همه قرار می گیره البته برای سایزهای کم که فعلا نمی زنن قطعا ضمن اینکه برای ما گیمرها که اصلا استفاده ای نداره همین 4k هم هیچ بازی با گرافیکی 60 فریم نمی ده کنسولا هم که هیچی حتی نسل هم بعید می دونم همه ی بازی هاش 4k 30 بشن حالا 8k که بماند.
 
  • Like
Reactions: sam.fisher

mahdi255

کاربر سایت
Mar 18, 2009
34
GZ2000 پاناسونیک یک تلویزیون با پنل اولد و 4K است که به‌گفته‌ی پاناسونیک، پنل آن توسط کارشناس رنگ هالیوود Stefan Sonnenfeld تنظیم و بهینه شده است.از هر دو استاندارد دالبی ویژن و +HDR10 پشتیبانی می‌کند.این تلویزیون جدید همچنین از HLG Photo به‌عنوان یک استاندارد دیگر در زمینه‌ی محتوای با دامنه‌ی دینامیکی پشتیبانی می‌کند.از اسپیکرهای درونی دالبی اتموس بهره می‌برد. پشتیبانی هم‌زمان از دو دستیار صوتی الکسای آمازون و کوگل اسیستنت نیز از نکات مثبت این تلویزیون به شمار می‌رود.
پاناسونیک تلویزیون اولد GZ2000 را با اسپیکرهای دالبی اتموس معرفی کرد - زومیت
---------
های‌سنس در نمایشگاه CES 2019 از یک تلویزیون مجهز به بلندگوی پیزوالکتریک، یک تلویزیون لیزری جدید و محصولاتی دیگر رونمایی کرد.تلویزیون Hisense Sonic One که این شرکت از آن به‌عنوان یک تلویزیون خودمختار یاد می‌کند؛ این محصول از اسپیکر پیزوالکتریک بهره می‌برد. صدا از طریق خود پنل تلویزیون برای افرادی که در نزدیکی آن نشسته‌اند، پخش خواهد شد.
تلویزیون Hisense 4K Smart TriChroma محصول جدید های‌سنس در دسته‌ی تلویزیون‌های لیزری است که به‌منظور ارائه‌ی گستره‌ی وسیعی از رنگ‌ها، از سه رنگ اصلی (قرمز، سبز و آبی) با سه لیزر جداگانه استفاده می‌کند. یکی از رنگ‌های تولیدشده توسط این تلویزیون، طبق ادعای های‌سنس، «سفید خالص» (Pure White) نام دارد که در نوع خود می‌تواند جالب باشد. تلویزیون لیزری جدید های‌سنس دارای رفرش‌ریت فک‌انداز ۳۲ میکروثانیه است و از ۸.۳ میلیون پیکسل بهره می‌گیرد. این محصول پشتیبانی ۱۰۰ درصد از فضای رنگی DCI-P3 را ارائه می‌دهد که در نوع خود جالب‌توجه است و دقت رنگی را بالا می‌برد.
تلویزیون ۷۵ اینچی 4K به‌نام Hisense U9F که مجهز به فناوری ULED است.
مدل OLED با نام Roku TV R8 که از آن جهت حائز اهمیت است که نخستین تلویزیون سری Roku TV های‌سنس مجهز به فناوری ULED به‌شمار می‌آید. این محصول در تاریخی نامشخص در سال ۲۰۱۹ با قیمت ۵۹۹ دلار (برای مدل ۵۵ اینچ) و ۷۴۹ دلار (برای مدل ۶۵ اینچ) عرضه خواهد شد.
های‌ سنس از تلویزیون‌های جدید خود در نمایشگاه CES 2019 رونمایی کرد - زومیت
-----------
سونی نیز در این نمایشگاه اعلام کرده که تلویزیون‌های اندرویدی این شرکت نه تنها از AirPlay 2 پشتیبانی خواهند کرد تا امکان استریم محتوا شامل، ویدیو، موسیقی به تلویزیون مسیر شود، بلکه دسترسی به iTunes نیز در اختیار کاربران این تلویزیون‌های اندرویدی قرار خواهد گرفت.
یکی از موارد غیرمنتظره در CES امسال، پشتیبانی از AirPlay اپل در تلویزیون‌های مختلف از سوی برندهای بزرگ بود. اما سونی پا را از این هم فراتر گذاشته و علاوه‌بر پشتیبانی از AirPlay 2 برای استریم محتوا از ابزارهای مختلف اپل به تلویزیون، اعلام کرد که پشتیبانی از HomeKit را به تلویزیون‌های خود اضافه خواهد کرد. کاربران از طریق HomeKit و به‌واسطه‌ی اپلیکیشن Home قادر خواهند بود تا لوازم هوشمند خانگی خود را کنترل کنند.
دو تلویزیون Z9G با پنل ال‌سی‌دی 8K و A9G را با پنل 4K اولد معرفی شدند. هر دو تلویزیون جدید سونی از پردازنده‌ی تصویر X1 Ultimate بهره می‌برند. طبق اعلام سونی، این پردازنده، به الگوریتم منحصر به ‌فردی برای نمایش بهتر محتوای 8K مجهز شده است؛ اعمال این الگوریتم برای آنالیز هر سوژه در تصویر به جزئیات بالا، کنتراست بهتر و واقعی‌تر شدن منجر می‌شود.Z9G نخستین تلویزیون تجاری 8K سونی است.تعدادی تکنولوژی کاملا جدید برای سری Z9G توسعه داده شده است که از جمله‌‌ی آن می‌توان به Backlight Master Drive با لوکال دیمینگ Full-array و X-tended Dynamic Range PRO اشاره کرد؛ ماژول‌های فوق متراکم LED به لطف قابلیت نخست به صورت مستقل کنترل می‌شوند تا بتوان با ارائه‌ی رنگ مشکلی عمیق و روشنایی بالا بهترین کنتراست ممکن را بدست آورد. به لطف ویژگی دوم نیز تلویزیون از انرژی ذخیره‌شده برای افزایش هوشمندانه‌ی روشنایی در مناطق خاصی از تصویر استفاده می‌کند.سونی مدل‌های ۲۰۱۹ خود را با نسخه‌ی اوریو عرضه خواهد کرد به ادعای سونی بهبود عملکرد بسیار بالایی در جابجایی بین اپلیکیشن‌ها و منو‌ها نسبت به نسخه‌‌های پیشین دارد.
تلویزیون‌های اندرویدی سونی از AirPlay 2 و HomeKit اپل پشتیبانی می‌کنند - زومیت
سونی تلویزیون‌ های 8K و 4K جدید خود را معرفی کرد - زومیت
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر