با سلام خدمت کاربران عزیز
یه موردی رو عرض کنم خدمت دوستان که میخوان تلویزیون بخرن اونم برای PlayStation 5
خب ببینید با خرید تلویزیون مشکلی نداریم ولی خب مشکل اینجاست که شما برای کالایی برنامه میریزید که
هنوز معرفی و عرضه نشده و فقط روی کاغذ میدونید که چیه و چه سخت افزاری داره و تا تست بشه و خروجیش و اطلاعاتش تکمیل بشه خیلی طول میکشه
پس کمی صبر و شکیبایی کنید تا اول به طور رسمی معرفی و عرضه و قیمتش که خیلی مهمه معلوم بشه و حداقل برسه به دست چند نفر تستاش رو انجام بدن با
اطلاعات کافی زمینه خریدش رو فراهم کنید / اینو برای این عزیزان میگم که سوال میکنن بهترین مدل تلویزیون برای پلی استیشن 5 چیه !!؟؟
نمیگم نخرید فقط هدف اینه که هوشمندانه خرید کنید / مخلص همه هم هستم ولی دوستانی که در پیغام خصوصی برای پلی استیشن 5 سوال میکنن من خدایی
اطلاعات ندارم در مورد پلی استیشن 5 یا تلویزیونی که بهترین بازدهی رو داشته باشه چون کنسول معرفی و عرضه نشده ولی تلویزیون کلی مدل هست
الانش هم خیلی از مدلهای فوق العاده ای هستند که جزو برترین مدلهای تلویزیون هستند و چندین سال بدون کوچکترین کاستی بهتون خدمت
میکنن حتی در کنار پلی استیشن 5 که هنوز نیومده تو بازار پس دودل نشید و خریدتونو انجام بدین حالا ما هی میگیم فلان مدل شما هی سوال میکنید از این بهتر از اینم بهتر و و و
پس پیشنهادم اینه از همین مدلهای خوب انتخاب کنید و منتظر ورود کنسول نسل جدید باشین که تو اواسط یا اواخر پاییز معرفی و عرضه خواهد شد و لذتش رو ببرید
فقط اینو بگم من و شما حریف سرعت پیشرفت تکنولوژی نمیشیم و اگر احساس میکنید صبر کنید جدیدترین مدل بیاد و بخرید کاملا در اشتباهید چون چندماه دیگه
جدیدترش معرفی میشه با یه تکنولوژی جدید و چند ماه دیگه جدیدتر و جدیدتر و ..... / والا ما یه 32 اینچ داریم تو مغازه بعداز 8 سال فکر میکنم تازه خریدم و
هیچ وقت نگفتم بی کیفیته یا ازش دلسرد نشدم قدر داشته هاتونو بدونید و پول اضافه و وقت اضافه هدر ندیدن و در لحظه زندگی کنین / فدای همتون
طبق صحبتی که با این بانه ای ها داشتم از هر 20 تلویزیون که میارن یکی ممکنه پیکسل سوخته داشته باشه و اگر 3 یا 4 تا هم پیکسل سوخته داشته باشه زیر بار تعویض اش نمیرن ( این مورد رو حتی از شرکت اصلی گارانتی کننده ایران هم بخرید تعویض نمیکنن و میگن طبیعیه !!! )
کار این بار برها هم اینطوریه که تلویزیون رو از اون مغازه های بانه ای می خرن و میارن میدن به شما و پول حمل و نقلشون رو میگیرن برای همین اگر تلویزیون مشکل داشته باشه شما مجبوری با باربر که خیلی هم از این چیزا حالیش نمیشه بحث و جدل کنی و بعیده زیر بار برن
در کل خرید تلویزیون اگر بصورت حضوری باشه و شرط بزاری جلوت تست کنه و اگر 100 درصد سالم بود بعد پول رو پرداخت کنی بهترین کار هست
در ضمن جدیدا پول نقد هم قبول نمیکنن و فقط دستگاه پوز و کارت
درود
محمد جان کاملا درسته ولی مسئله اینجاست که من سال قبل با حساب خرید حضوری و اینترنتی 8 تا تلویزیون برای اقوام و دوستان خریدم که خوشبختانه
هیچ کدوم مشکلی نداشتن به جز یکی از فیلیپس که موقع تست در محل که حضور داشتم یه ایراد در بغل پنل بود که یه خط سفید افتاده بود که چون خودم در محل
متوجه شدم در جا تعویض شد بدون مشکل و ناراحتی 120 هزار تومن هم تخقیق گرفتیم : ) البته شایدم شانس منه ولی تا الان پیکسل سوخته به چشمم نخورده در خریدها
البته در جریانش هستم که 2 الی 3 تا رو عادی حساب میکنن حتی بهترین شرکتهای گارانتی کننده و کاریشم نمیشه کرد
نکته اینجاست که در کل پیکسل سوخته عیب حساب نمیشه چون دست هیچ نیست حالا چند پیکسل از هزاران هزار پیکسل و خیلیارو میشناسم که مانیتور و تلویزیون دارن که پیکسل سوخته داره میگن اشکالی نداره کار میکنه
ولی من به شخصه به پیکسل سوخته حساس هستم و همون اولش هم به فروشگاهی که قراره ازش خرید داشته باشم میگم که اگر پیکسل سوخته داشته باشه نمیخوام و عودت خواهم داد
در خرید حضوری که پدر فروشنده رو در میارم پس من آگاهانه خرید میکنم چه اینترنتی یا حضوری کالا رو لمس میکنم تست میکنم اوکی بود پولش رو میدم این قانون منه
در مورد حمل و نقل و کالاهایی که خریدم از فروشگاههای متعدد اکثر راننده ها از خودشون هستند و باربر یا پستچی نیستند البته اخرین بار هم که خرید داشتم از قضا تلویزیون بود برای دوست پدرم
که وقتی آوردن دیدم طرف از کارکنان خود همون فروشگاه هست و همشهری مام بود که اومده بودن یه سری به فامیلشون بزنن تلویزیون رو هم آورده بودند
به هر حال مدل ارسال مختلفه و آدماش هم فرق میکنن ولی خب اگر آگاهانه خرید کنیم جلوی خیلی مشکلات گرفته میشه
اصلا فرض کنیم یه تلویزیون آوردن برام که پیکسل سوخته داره من نمیپذیرم و تحویل هم نمیگیرم ولی 50 درصد مبلغ برگشت پیک رو میدم تا از همون اول جلوی ناراحتی یا پشیمانی که بعدا
به سراغمون میاد گرفته بشه . برای عزیزانی که نمیتونن چنین رفتار کنن خرید حضوری بهترین روش هست ولی بازم باید دقت کنین چون بعضا ایرادهایی پیدا کردم
که فروشنده اون ایرادهارو عادی قلمداد کرده و همین عادی بودن باعث تجربه بد در خرید اینترنتی میشه چون برداشتها فرق میکنه چون من میگم ایراد داره ولی فروشنده میگه ایراد حساب نمیشه
به هر حال اول حضوری البته اگر مشکل زمان و دور بودن مسافت و موراد دیگه ندارین بعد اینترنتی ولی به خاطر قطع زنجیره کرونا همون اینترنتی بخرید و به خودتون و خانوادتون رحم کنید