خرید مانیتور و تلویزیون های مناسب برای پلی استیشن 3

سام من دیروز ps3خریدم میخوام بزنم به مانیتورم samsung T1900هستش که ورودی dvi هم داره. باید کابله hdmi بهdvi بگیرم؟ دیروز دیدم یکی میداد 9تومن توپخونه.اگه بزنم dviتصویر خوبه دیگه؟
بله باید همین کابل رو بگیرید. سعی کنید از کابلهای ارزون قیمت استفاده نکنین البته خود تبدیل DVI to HDMI نسبت به HDMI to HDMI کمی افت کیفیت ناچیز به وجود میاره .
 
به dviبزنم کیفیتش از انالوگ بهتره دیگه؟بهد اینکه من بخوام هی زنم به مانیتور و هی بخوام در بیارم که مانیتور بزنم واسه کار با کامپیوتر خراب نمیشه؟
 
به dviبزنم کیفیتش از انالوگ بهتره دیگه؟بهد اینکه من بخوام هی زنم به مانیتور و هی بخوام در بیارم که مانیتور بزنم واسه کار با کامپیوتر خراب نمیشه؟
بله بهتره . خراب نمیشه ولی میتونی کامپیوتر رو با VGA وصل کنی که دیگه زحمت اینکارو نکشی
 
اقایون یک سوال فنی؟من که اگه کابل hdmiبزنم به مانیتور پس صدا چی؟مانیتور من که بلندگو نداره!!!کمک کنید تو رو خدا.صدا از کجا بیارم؟پشت ps3که ورودی صدا نداره؟یدونه داره اون هم که اپتیک هستش به درد من نمیخوره!!!
 
شما همون کابلیکه تو جعبه داره و یک طرفش 3 تا فیش سفید قرمز زرد هست رو بزن به دستگاه و سفید و قرمز رو بزن به باندت صدا در میاد (زرد رو همینجور بزار بمونه جایی وصلش نکن)
باندن اگه فیش میخوره بزن بهش
 
یه LCD فول HD میخواستم که 40 اینچ یا به بالا باشه و قیمت حداکثر 1600 ( حالا یکم بیشتر )
و از برند SONY یا Samsung ( از هردو یه مدل معرفی کنید )
خرید از جمهوری توصیه میشه ؟
نکته ای خاصی برای خرید هست که باید رعایت بشه ؟
مرسی
 
هر سوالی راجب مانیتور و LCD و Plasma وCRT و .... دارید بپرسید مشکلی نیست:biggrin1:
دوستان لطف کنید یه LCD خوب 19 اینچ که با PS3 سازگار باشه و قیمتش هم حدودای 200 باشه معرفی کنید.
پیشنهاد میکنم این مدل جدید از TV-Monitor های LG رو بگیری که هم از نظر قیمت بصرفست هم به نسبت قیمتش کارای خوب و زیادی داره.نسبت تصویرش هم 16:9 ـه برای وصل کردن به کنسول و دیدن فیلم مناسبه.غیر ورودی DVI یک ورودی HDMI هم داره. پاسخگویی به تصویر GTG 2 میلی ثانیه هست!
مدل LG W2261V که 22 اینچه(دقیقش 21.5) قیمت : 250

w2261v-pf_1231145619947_l2.jpg


اگه حتما اصرار داری 19 اینچ باشه مدل t1900 Samsung انتخاب ایده عالیه. البته نسبت تصویرش 16:10 هستش با پاسخگویی 2 میلی ثانیه. قیمت حدود 210 تا 230 باید باشه.
medium.jpg
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or