خداحافظی Cliff Bleszinski از Epic Games

.Evanescence.

کاربر سایت
00283892675221357185.jpeg


کلیف بلزنسکی خالق بازی Gears of War شرکت Epic را ترک کرد و احتمال بسیار زیاد صنعت بازی سازی برای همیشه کنار خواهد گذاشت.
کلیف می گوید:
"من این کارها را وقتی یک نوجوان بودم انجام می دادم، من واقعا با این صنعت بزرگ شدم و زندگی کردم، حالا سن من بالا رفته و نیاز به استراحت دارم. من دلم برای پروژه ها، بازی ها، بحث ها، و از همه مهمتر برای مردم و طرفداران تنگ خواهد شد."
اپیک اعلام کرد:
"در طی دو دهه کلیف نقش مهمی در شرکت ما داشت، او افتخار ما در این صنعت و در اپیک گیمز است. او بازی های همچون Gears of War، Jazz Jackrabbi و ,Unreal Tournament را برای اپیک به ارث گذاشت."

منبع
منبع
 
آخرین ویرایش:
من خودم خیلی کلیفی رو قبول دارم (بازی هایی که میسازه ، نه شخصیت و اخلاقش :دی) ولی کلاً به نظرم حال و هواش به ND نمیخوره و دو تا فاز جدا از هم هستن. مثلاً اگه میگفتن داره میره Guerrilla Games راحت تر میشد باور کرد ! :دی (لطفاً نیاین بحث مقایسه و اینا راه بندازین ، فقط از نظر حال و هوای استودیوها و جو بازی هاشون میگم)
 
البته اگه از نظر علاقه کلیف به استودیوهای نام برده قراره کوچ کنه باید بره پیشه کوجیما. یه سرچ کنین بهبینین چه عکسایی که با هم ننداختن :|

آره یه عکس خیلی جالب دارن که نشون میده خیلی به هم میان :d
به هر حال آرزوی موفقیت میکنیم برای این مرد بزرگ . بازی که تو این نسل ساخت و تبدیل شد به یک منبع الهام گیری برای بقیه سازنده ها هیچوقت از یادمون نخواهد رفت
 
PS:این کلیف مگه G.4-y نبود؟چرا تو عکس توییتغش یه انسان مونث کنارشه؟:|:دی
بیاد یه استودیو ای که مولتی پلتفرم بسازه:دی
حال نمیده اینطوری:دی
 
خدایی اگر بره ND چی میشه.حتی فکرشم آدمو دیوونه میکنه.هنر ایشون در ساخت شوتینگ+هنر ND در خلق داستان و گرافیک و کات سینهای سینمایی=یه ابر بازی.
 
این اگه بخواد دوباره به صنعت گیم برگرده بعید می دونم بره زیر یک شرکت دیگه کار کنه ، خودش یک استدیو جدید تاسیس می کنه ...
ولی امیدوارم هر چه زودتر برگرده ، حس خون و خونریزی پس کی ارضا کنه :(
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or