خاطرات خرید ps4

اگه زمان به عقب برگرده شما بازم PS4 می خرید؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    310

X B I T B

کاربر سایت
Apr 11, 2019
621
من از مشهد سعدی خریدم ps4 رو اونم 3 سال پیش مدل فت 1 ترا به همراهش 2 بازی فیزیکی انچارتد4 و pes
باندل 2 دسته بود یادش بخیر اول چند جایی رفتم گفتن توی خودش 20 تا بازی داره بعد خیلی شیک و مجلسی میگفتن پلمپ هم هست یکی نبود بگه اگه پلمپ هست چطور بازی روش ریختی از اون 20 تا هم 5 تاش فقط فیفا و pes بود ولی نخریدم ازشون
اخر یه مغازه پیدا کردم 1450 داد بهم ولی 15 تومن برای روکش انالوگ ها بهم انداخت منم دلش رو نشکوندم
انچارتد4 رو بهم 90 داد pes رو هم پلمپ 160 تومن
یادش بخیر شب ساعت 1 رسیدم خونه تا 2:30 انچارتد4 بازی میکردم چه گرافیکی داشت لعنتی
خلاضه شب خوبی بود
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,029
نام
مازیار
من سر خرید کنسول زیاد سخت گیر نیستم ، ولی تمام کنسول هام رو به ارزون ترین قیمت ممکن خریدم !ps3 رو 350 گرفتم ! Ps4 رو هم با پول پست 720 خریدم از یه آگهی تو همین بازی سنتر ، تازه طرف هیچ امتیاز بازارچه ای هم نداشت! چند ساعت قبل واریز به هر کی میگفتم ، می‌گفت کلاه برداریه! یا فیکه یا کنسول خرابه ! (تازه ۵۰ پول پست داده بودم وقتی دید ۲۰ تومن شده ۳۰ تومنش رو برگردوند.) جالبیش اینه که ظهرش برای باندل انچارتد رفته بودم (۱۲۰۰) فروشنده با اینکه گفته بودم نگهش دار فروخته بودش ، داشتم خر میشدم یه فت مثلا آکبند بخرم که آخرش دل رو زدم به دریا از همین رفیقمون گرفتم! انصافا هم این سه سال خیلی خوب کار کرده، صدا از دیوار بیاد از فن این هم در میاد !فقط این ایراد دیسک درایوش که دیسک رو میده بیرون دیوونم کرده! اونم که مختص به یه دستگاه نیست تقریبا اکثر فت های سری اول این مشکل رو داشتن به خاطر طراحی!

تقریبا سپتامبر ۲۰۱۶ هم گرفتم هم سال خوبی سپری شده بود هم اورواچ و انچارتد حسابی وسوسه می‌کردن ، هم لاست گاردین و گراویتی و پرسونا و هورایزن و اویل هفت در راه بودن!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر