noctis-sm3
کاربر سایت
خوده میازاکی گفته ایده این بازی از اول آنلاین بوده و یه تیم کوچیکم داشته می ساخته... و نینتندو حتی زمان نینتندو سوییچ 1 علاقه مند کار با ما بود... به هر طریقی نشده بود... تا اینکه سر بازدید افراد نینتندو از فرام و آینده کنسول که می خوایم قابلیت های آنلاین رو با جدیت دنبال کنیم... این بازی داشت ساخته می شد... که دیدیم این بازی کاملا به سیاست های نینتندو می خوره...!(شما نینتندو رو اینطوری نگاه نکن... کنار بازی های فرست پارتی سینگلش... به بازی آنلاین و اینکه مجبور کنه خانواده ها و دوستان همه یه کنسولشو تهیه کنند معروفه... قطعا قراره اشتراک ماهانشو هم فرو کنه به مخاطباشاینو میخواستم تو تاپیک PS5 بگم ولی چون احساس کردم یک سری رگ گردنشون باد میکنه اینجا میگم . به نظرم با معرفی DuskBloods که کاملا به جز قضیه آنلاین بودنش انگار ادامه معنوی بلادبورنه ، پرونده Bloodborne 2 کاملا بسته هست و هیچ وقت نمیبینیمش و نهایتا خیلی سونی بهمون لطف کنه یه ریمیک ـه بلوپوینتی نصیبمون میشه . مقصر این قضیه هم من 100 درصد سونی میدونم الان با ساخت Duskblood توسط فرام مشخص شد بدشون نمیومده شماره 2 بلادبورن ساخته بشه ولی سونی ترجیح داده از Aloy ـه حروم لقمه 60 تا بازی بسازه ولی بلاد 2 نه .
بماند اگه همین بازی برای PS معرفی می شد... همین شماها می گفتید... بفرمایید اینم نتیجه سرمایه گزاری سونی رو کادوکاوا و اینکه اینارو هم برده سمت بازی آنلاین:دی
At first it was being worked on by a small team as a title for Nintendo Switch. However just as the game started to take shape, we were approached by Nintendo with talk of Switch 2, which led us to revamp our development path with this new hardware in mind.
The new hardware’s focus on online features allowed us to stay as true to the original vision as possible, which was very good news for us
The Duskbloods – ‘Creator’s Voice’ interview with director Hidetaka Miyazaki