حواشی بازی ها

در مورد هوش مصنوعی، البته که اصلا جای آرتیست هارو نمی تونه بگیره... ولی تو همین تب ماجرا و تست هایی که خیلی ها سر ترندی که راه افتاده انجام میدن، قطعا یک سری ابزاری تولید میشه که به خود ساخت بازی و تسریع پروسه خیلی کمک می کنه، صرف اینکه کیا تمرکز کنند روی هوش مصنوعی، اون کسی که حکم اپراتور رو داره، اگه واقعا هنرمند باشه، خروجیش متفاوت از اونی هست که صرفا کد نویس هست و هیچ خلاقیتی نداره، یعنی می خوام بگم باز خلاقیت انسانی در استفاده از این سیستم ها نتیجه رو مشخص می کنه...


و قطعا یکسری ژانر ها بعد از این ترند و تثبیت نکات مثبت ومنفی AI دست خوش تغییرات مثبت می شن


مثلا تو هیروشوتر ها، یا فایتینگ ها، یکی از مهم ترین مسائل این بالانس بین کاراکترا هست، که اکثرا سازنده ها با دستکاری که تو ذهنشون فکر می کنن بهتره، میان گند می زنن به همون تجربه اولیه، در حالیکه، میشه به کمک هوش مصنوعی و پردازش های بیشتر، تمام احتمالات مبارزه کاراکترا رو نتیجه اش رو دربیارن، و به بهترین شکل بالانس صورت بگیره


یا اصلا مد PVE در خیلی از بازیا می تونه دست خوش تغییرات بشه، و ساپورت از این بازی ها هم طولانی تر بشه، هم جذاب تر


بماند تو خیلی از بازی هایی که گفتگو با NPC ها داریم، بر اساس موقعیت اجتماعی طرف و یا تحصیلی طرف، میشه گفتگو های جذاب تری داشته باشیم(همین الان اشتباه نکنم چند پروژه اینطوری در دست ساخته)


یا ما کلی استدیو بازی سازی داریم، همشون که صرفا صفر تا صد بازیو خودشون نمی سازن، ما یک سری استدیو داریم کارشون فقط آرت هست، یا ساپورت تو بخش های مختلف بازی که همزمان با کلی استدیو اصلی در ارتباطن...


می تونه در آینده استدیو های متکی به هوش مصنوعی تاسیس بشه، که به استدیو های اصلی، خدماتی که لازم دارن رو ارائه بدن!


باز میگم هنر واقعی دست هنرمندان هست
ولی صفر و صدی نمیشه به قضیه نگاه کرد، نکات مثبت خوبم توشون هست، همین الان ما داریم بازی شرقی و غربیا رو می بینیم، انصافا ارت اون کمپانی هایی که ارتیست هارو تعدیل کردن، بهتر از اون غربی هایی هست که به خیلی غیر ارتیست حقوق ارتیست رو می دن:دی


من تو اول star wars survivor یکسری تکسچر های ثابت دیدم که تو فاصله یک متری از هم قرار گرفته بودن!!(شکل مخرن بودن) خوب یکی دیگه از نکات مثبت AI می تونه این باشه از شر تکسچر های یکسان عملا خلاص بشیم، چون واقعا حس بدی داره:دی


میچیو کاکو سر این قضیه ترکیب مغز با چیپ ها می گه، فکر نکنید، این باعث میشه صرفا پلیس ها یا نیروهای بالاسر قوی بشن، چون مطمئن باشید اینکارو خلاف کارا و دزد ها هم می کنن، کشور های درحال توسعه ممکنه اینکارو رو ادمای معمولی انجام بدن که به ابر قدرت ها سریع تر برسن، و کلی از این مثال ها می زنه که یک چرخه ای بوجود میاد که همه عملا روی کاغذ می تونن این عمل رو انجام بدن، خیر و شر بهم وابسته هستند!!!!!


بعد بماند خیلی ها الکی رو خودشون اسم ارتیست گزاشتن، زمانی یک اثر هنری روح داره که اون ارتیست ارت استایل مخصوص به خودشو داره، یعنی شما طراحی های توریاما یا امانو یا کلی فرد غربی و شرقی رو ببینید، با نگاه بهشون می فهمیم اینا خاص هستن! ولی بیشمار ارتیست داریم که عملا کارهاشون شکل هم هست، اینا در واقع همون دانشجوهای هنر ادایی خودمون هستند که با سیاه قلم یک گلدون، تو خیابون فاز می گیرن!!!!!


همین امر موجب میشه، سیستم اموزشی تغییر کنه، یک بچه باید در ابتدا، قدرت تصور و خلق داشته باشه، بعد یک چیزی رو یاد بگیره، اینطوری می تونه امضا مخصوص خودش رو داشته باشه! متاسفانه نبود فرهنگ درست آموزیشی imagination and creativity باعث شده خیلی ها الان از پیشرفت تکنولوژی پنیک بزنن!
 
آخرین ویرایش:
در مورد هوش مصنوعی، البته که اصلا جای آرتیست هارو نمی تونه بگیره... ولی تو همین تب ماجرا و تست هایی که خیلی ها سر ترندی که راه افتاده انجام میدن، قطعا یک سری ابزاری تولید میشه که به خود ساخت بازی و تسریع پروسه خیلی کمک می کنه، صرف اینکه کیا تمرکز کنند روی هوش مصنوعی، اون کسی که حکم اپراتور رو داره، اگه واقعا هنرمند باشه، خروجیش متفاوت از اونی هست که صرفا کد نویس هست و هیچ خلاقیتی نداره، یعنی می خوام بگم باز خلاقیت انسانی در استفاده از این سیستم ها نتیجه رو مشخص می کنه...


و قطعا یکسری ژانر ها بعد از این ترند و تثبیت نکات مثبت ومنفی AI دست خوش تغییرات مثبت می شن


مثلا تو هیروشوتر ها، یا فایتینگ ها، یکی از مهم ترین مسائل این بالانس بین کاراکترا هست، که اکثرا سازنده ها با دستکاری که تو ذهنشون فکر می کنن بهتره، میان گند می زنن به همون تجربه اولیه، در حالیکه، میشه به کمک هوش مصنوعی و پردازش های بیشتر، تمام احتمالات مبارزه کاراکترا رو نتیجه اش رو دربیارن، و به بهترین شکل بالانس صورت بگیره


یا اصلا مد PVE در خیلی از بازیا می تونه دست خوش تغییرات بشه، و ساپورت از این بازی ها هم طولانی تر بشه، هم جذاب تر


بماند تو خیلی از بازی هایی که گفتگو با NPC ها داریم، بر اساس موقعیت اجتماعی طرف و یا تحصیلی طرف، میشه گفتگو های جذاب تری داشته باشیم(همین الان اشتباه نکنم چند پروژه اینطوری در دست ساخته)


یا ما کلی استدیو بازی سازی داریم، همشون که صرفا صفر تا صد بازیو خودشون نمی سازن، ما یک سری استدیو داریم کارشون فقط آرت هست، یا ساپورت تو بخش های مختلف بازی که همزمان با کلی استدیو اصلی در ارتباطن...


می تونه در آینده استدیو های متکی به هوش مصنوعی تاسیس بشه، که به استدیو های اصلی، خدماتی که لازم دارن رو ارائه بدن!


باز میگم هنر واقعی دست هنرمندان هست
ولی صفر و صدی نمیشه به قضیه نگاه کرد، نکات مثبت خوبم توشون هست، همین الان ما داریم بازی شرقی و غربیا رو می بینیم، انصافا ارت اون کمپانی هایی که ارتیست هارو تعدیل کردن، بهتر از اون غربی هایی هست که به خیلی غیر ارتیست حقوق ارتیست رو می دن:دی


من تو اول star wars survive یکسری تکسچر های ثابت دیدم که تو فاصله یک متری از هم قرار گرفته بودن!!(شکل مخرن بودن) خوب یکی دیگه از نکات مثبت AI می تونه این باشه از شر تکسچر های یکسان عملا خلاص بشیم، چون واقعا حس بدی داره:دی


میچیو کاکو سر این قضیه ترکیب مغز با چیپ ها می گه، فکر نکنید، این باعث میشه صرفا پلیس ها یا نیروهای بالاسر قوی بشن، چون مطمئن باشید اینکارو خلاف کارا و دزد ها هم می کنن، کشور های درحال توسعه ممکنه اینکارو رو ادمای معمولی انجام بدن که به ابر قدرت ها سریع تر برسن، و کلی از این مثال ها می زنه که یک چرخه ای بوجود میاد که همه عملا روی کاغذ می تونن این عمل رو انجام بدن، خیر و شر بهم وابسته هستند!!!!!


بعد بماند خیلی ها الکی رو خودشون اسم ارتیست گزاشتن، زمانی یک اثر هنری روح داره که اون ارتیست ارت استایل مخصوص به خودشو داره، یعنی شما طراحی های توریاما یا امانو یا کلی فرد غربی و شرقی رو ببینید، با نگاه بهشون می فهمیم اینا خاص هستن! ولی بیشمار ارتیست داریم که عملا کارهاشون شکل هم هست، اینا در واقع همون دانشجوهای هنر ادایی خودمون هستند که با سیاه قلم یک گلدون، تو خیابون فاز می گیرن!!!!!


همین امر موجب میشه، سیستم اموزشی تغییر کنه، یک بچه باید در ابتدا، قدرت تصور و خلق داشته باشه، بعد یک چیزی رو یاد بگیره، اینطوری می تونه امضا مخصوص خودش رو داشته باشه! متاسفانه نبود فرهنگ درست آموزیشی imagination and creativity باعث شده خیلی ها الان از پیشرفت تکنولوژی پنیک بزنن!
مثالهای جالبیه

NVIDIA ACE | MIR5 - Wemade Introduces the First AI Boss​



boss قابلیتها و تجهیزات پلیر رو میسنجه ، دفعهای قبلی که با پلیرهای دیگه مواجه شده رو بررسی میکنه و از روشهایی که قبلا در مقابل پلیرها یی با تجهیزات مشابه پیروز شده استفاده میکنه :D
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

  • تبلیغات متنی

    Top
    رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
    اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
    or